Laza
///Ralliart///
- Liittynyt
- 11 Marraskuu 2009
Vs: Lancer Ralliart
Päivitystä tähän tilanteeseen, delta-auto ei yllättäen löytänyt mitään vikaa autosta, eli sille ei sitten tehty mitään. Joku torque limit vikakoodi siellä oli muistissa, mikä nollattiin. Pari kampanjaa oli voimassa, polttoaineen paluuputki ja konepellin avausvaijeri, jotka siis vaihdettiin.
Jenkkiläfoorumilta olen lueskellut kylmäkäynnistysongelmista ja vastaavista "limp home" - ongelmista, ja siellä onkin voimassa ilmeisesti huonosti kosteutta sietävien releiden vaihtokampanja:
http://www.sr20deracing.com/looneytuning/Evo/TSB-10-13-002_relays.pdf
Katsoin omasta autosta, ja minulla on myös noita samoja releitä mitä tuo kehoittaa vaihtamaan toisiin. Koska kampanja ei ole voimassa täällä ei delta-auto sitä myöskään suostunut tekemään, mutta tilasin sitten omaan piikkiin nuo uudet releet. Vaihdoin ne tänään, ja nyt sitten pitää seurailla tilannetta. Outoa vaan että Mitsu käyttää noita huonoksi todettuja releitä vieläkin, vaikka tuo jenkkikampanjakin koski vain ennen marraskuuta 2009 tehtyjä autoja (oma on helmikuulta 2010)
[kuvassa näkyvät vihreät pitää vaihtaa sinisiin, vaihdoin sitten vielä pa-pumpunkin releen varmuuden vuoksi, eli yhteensä 4 relettä]
Päivitystä tähän tilanteeseen, delta-auto ei yllättäen löytänyt mitään vikaa autosta, eli sille ei sitten tehty mitään. Joku torque limit vikakoodi siellä oli muistissa, mikä nollattiin. Pari kampanjaa oli voimassa, polttoaineen paluuputki ja konepellin avausvaijeri, jotka siis vaihdettiin.
Jenkkiläfoorumilta olen lueskellut kylmäkäynnistysongelmista ja vastaavista "limp home" - ongelmista, ja siellä onkin voimassa ilmeisesti huonosti kosteutta sietävien releiden vaihtokampanja:
http://www.sr20deracing.com/looneytuning/Evo/TSB-10-13-002_relays.pdf
Katsoin omasta autosta, ja minulla on myös noita samoja releitä mitä tuo kehoittaa vaihtamaan toisiin. Koska kampanja ei ole voimassa täällä ei delta-auto sitä myöskään suostunut tekemään, mutta tilasin sitten omaan piikkiin nuo uudet releet. Vaihdoin ne tänään, ja nyt sitten pitää seurailla tilannetta. Outoa vaan että Mitsu käyttää noita huonoksi todettuja releitä vieläkin, vaikka tuo jenkkikampanjakin koski vain ennen marraskuuta 2009 tehtyjä autoja (oma on helmikuulta 2010)
[kuvassa näkyvät vihreät pitää vaihtaa sinisiin, vaihdoin sitten vielä pa-pumpunkin releen varmuuden vuoksi, eli yhteensä 4 relettä]