Tervehdys!
Meillä on ongelma Mitsubishi Outlander PHEV (2014) latausta koskien.
Asukasyhtiön pihallamme on Virta-yhtiön tarjoama latauspiste, joka on parin viime kuukauden ajan tarjonnut auton latauksessa error-viestiä. Myös muut julkiset latauspisteet ovat herjanneet ongelmaa juurikin Type 2 - Type 1 - kaapelin kohdalla. Käyttäessäni normaalia 16A shuko-latauspiuhaa (joka menee autossa samaan Type 1-pistokkeeseen) ei ole ollut mitään ongelmaa. Myöskin Chademo-lataus onnistuu ongelmitta.
Soittivat Virralta, että heidän lokitietojensa mukaan automme yrittää lähettää suurempaa jännitettä takaisin latauslaitteelle, jonka vuoksi tuo error-tila (Mode 3 error) syntyy. Virta-yhtiön insinöörin mukaan: ”Control Pilot signaalin jännitetasot ovat oudot”.
Onkohan tällaista tullut teille vastaan ja viittaisiko vika enemmänkin kaapelin kuntoon kuin jossakin auton uumenissa olevaan ”Control Pilot”-järjestelmään?
Meillä on ongelma Mitsubishi Outlander PHEV (2014) latausta koskien.
Asukasyhtiön pihallamme on Virta-yhtiön tarjoama latauspiste, joka on parin viime kuukauden ajan tarjonnut auton latauksessa error-viestiä. Myös muut julkiset latauspisteet ovat herjanneet ongelmaa juurikin Type 2 - Type 1 - kaapelin kohdalla. Käyttäessäni normaalia 16A shuko-latauspiuhaa (joka menee autossa samaan Type 1-pistokkeeseen) ei ole ollut mitään ongelmaa. Myöskin Chademo-lataus onnistuu ongelmitta.
Soittivat Virralta, että heidän lokitietojensa mukaan automme yrittää lähettää suurempaa jännitettä takaisin latauslaitteelle, jonka vuoksi tuo error-tila (Mode 3 error) syntyy. Virta-yhtiön insinöörin mukaan: ”Control Pilot signaalin jännitetasot ovat oudot”.
Onkohan tällaista tullut teille vastaan ja viittaisiko vika enemmänkin kaapelin kuntoon kuin jossakin auton uumenissa olevaan ”Control Pilot”-järjestelmään?