Niiden jotka ei oo ikinä yhtään konversiota tehny, lienee tarpeetonta arvostella sellaisen tekemisen vaikeutta/helppoutta.
Nää muutamat viimeiset viestit on oikeen klassinen esimerkki siitä, että taas ne "kovimmat auton rakentajat" löytyy netistä. Tuunatkaa vaikka niitä photoshoppeja ja jättäkää oikeet muutokset spekuloimatta, jos ette niitä itse ole koskaan tehneet. Täälläkin näitä arvostelijoita riittää, mutta moniko on ite tehny esim. konversion, saatikka rakentanut ralli- tai muuta kilpa-autoa? Sitten kun on ite ensin tehny jotain, saa vasta oikeuden arvostella muita. Luuletteko tosissaan että siellä "jumalan siunaamalla mitsubishin tehtaalla" käytetään jotain erikois kemppiä, mikä tekee siitä pistehitsistä 100 kertaa vahvemman kuin suomalainen ammatti ihminen saa aikaiseksi.
Jossain topicissa todettiin että RHD vs LHD on raha kysymys. Minä lisään siihen että auton(kin) rakentaminen on osaamis kysymys. Jos sekä raha, että osaaminen on vähissä, niin voi toki itsetuntoa parantaa täällä netissä muiden tekemisiä arvostelemalla.
Se on muutenkin jännä juttu, että jos autoa on muuten rakennettu/muutettu, esim. stereot, alusta, korisarja, moottori, voimasiirto jne. niin niistä ei juuri kitistä, vaikka esim. koneessa ei olisi yhtään alkuperäistä liikkuvaa osaa. Päin vastoin, sehän on vaan parempi. Mutta kun ohjaus on käännetty, niin arvostelijoiden mielestä kyseessä on poikkeuksetta niin suunnaton riski, että se saattaa estää mm. Suomen talouskasvun ja maailmanrauhan syntymisen.
Kokemuksella kuitenkin väittäisin että jonkun "hipo moottorin" koneistaminen ja kasaaminen on pikkusen tarkempaa hommaa, kun yhden tulipellin vaihto.