LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
"Onko kenelläkään tietoa tastä yksilöstä....?"

Ja siitä se TAAS lähti. ;D !

Näin se lähti tuli rhd lynkkaus clubi ja teki selväksi heti että konversio auto on
Liikenneturvallisuutta vastaan. Jopa salaliittosta olen kuullut huhua jonka voi tän jälkeen helposti uskoa todeksi.
Tuokin kertoo jo hyvin paljon kun auto on heti täysi susi,kun ei ole ohjaus oikealla.

itse aijjon jatkaa lhd konversioiden parissa. katsotaan kuinka saadaan liikenneonnettomuus tilastot nousuun.
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MitsuT sanoi
Näin se lähti tuli rhd lynkkaus clubi ja teki selväksi heti että konversio auto on
Liikenneturvallisuutta vastaan. Jopa salaliittosta olen kuullut huhua jonka voi tän jälkeen helposti uskoa todeksi.
Tuokin kertoo jo hyvin paljon kun auto on heti täysi susi,kun ei ole ohjaus oikealla.

itse aijjon jatkaa lhd konversioiden parissa. katsotaan kuinka saadaan liikenneonnettomuus tilastot nousuun.

Yritetään väkisin ymmärtää väärin vai onko tämä trollaus yritys? ::)

Ostaisitko itse mielummin auton johon on tehty konversio esim. ulkomailla eikä siitä työnlaadusta ole mitään tietoa vai ns. alkuperäis kuntoisen auton? Varsinkin jos et tietäisi autoista juuri mitään etkä pystyisi autoa tutkimaan?
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MitsuT sanoi
Näin se lähti tuli rhd lynkkaus clubi ja teki selväksi heti että konversio auto on
Liikenneturvallisuutta vastaan. Jopa salaliittosta olen kuullut huhua jonka voi tän jälkeen helposti uskoa todeksi.
Tuokin kertoo jo hyvin paljon kun auto on heti täysi susi,kun ei ole ohjaus oikealla.

itse aijjon jatkaa lhd konversioiden parissa. katsotaan kuinka saadaan liikenneonnettomuus tilastot nousuun.

Uskoisin että enemmistölle on tärkeintä, että ihmiset tiedostavat tilanteen ja sen mahdolliset riskit. Ostaja tekee sitten oman harkintansa mukaan päätöksen. Toivon vain että ostajalla olisi mahdollisimman paljon tietoa käytettävissään.

Mutta ilmeisesti minun kirjoitukseni halutaan nähdä aina jotenkin "lynkkayksenä" LHD konversioita vastaan ja saahan nämä tekstit kärjistettyä semmoiseksi jos vaan tarpeeksi niitä tulkitsee oman mielensä mukaan.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Kamala seurata kun RHD jampat vaan jauhaa samaa ihme juttua perustuen "liikenneturvallisuuteen" : Oheinen liikenne merkki on Ranskasta.
 

Liitetiedostot

  • LHD2.JPG
    LHD2.JPG
    24.6 KB · Lukukerrat 370

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MitsuT sanoi
Näin se lähti tuli rhd lynkkaus clubi ja teki selväksi heti että konversio auto on
Liikenneturvallisuutta vastaan. Jopa salaliittosta olen kuullut huhua jonka voi tän jälkeen helposti uskoa todeksi.
Tuokin kertoo jo hyvin paljon kun auto on heti täysi susi,kun ei ole ohjaus oikealla.

itse aijjon jatkaa lhd konversioiden parissa. katsotaan kuinka saadaan liikenneonnettomuus tilastot nousuun.

Laita nyt ne valot päälle ja lue Basbarduun kirjoitus uudestaan.
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
Kamala seurata kun RHD jampat vaan jauhaa samaa ihme juttua perustuen "liikenneturvallisuuteen" : Oheinen liikenne merkki on Ranskasta.

Tätä olen ihmetellyt jo aika kauan. Mut yleensä se menee näin,mitä itse ei osaa niin se on pakko olla sit paska. Tämä linjaushan täällä on vaikuttanut jo hyvin pitkään.
ehkä täällä pitäs ihan jonku muun laittaa valot päälle,mielellään pikkasen paremmat mitä on tähän asti ollu.
Suomessa vain nyt on sellanen liikenne joka on suunniteltu lhd autolle,sille en voi mitään.

Kukaan ei ole ilmeisesti ollut ostamassa konversio autoa ulkomailta. Näistäkin kritiikin ymmärrän kyllä jos autoa on käyty katsomassa ja tutkimassa.
Mut tääl on se mentaliteetti että sen näkee jo nettiauton huonoista kuvista onko auto hyvin vai huonosti tehty.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Röllihälytys taas soi täällä niinku palolaitoksella konsanaan, että nyt jätkät saatana joku roti :D

Ainakin seuraavat kellot soi:
- "Ymmärrän tahallaan väärin"
- "JP tunnetusti röllää"
- "RHD klubin salaliitto"
- "En edes yritä ymmärtää, sama röllätä"
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Basbarduu sanoi
Oman mielipiteeni tähän olen tuonut julki jo aikaa sitten ja ei ole tarkoitus maalailla mitään piruja seinille. Tuo konversio ei ole minun mielestäni mikään pieni toimenpide ja sen vuoksi kehoitan ostajaa laittamaan jäitä hattuun ja tutkimaan auton mahdollisimman hyvin. Mielestäni Evot 1-9 alkaa olla jo sen verran iäkkäitä, että vastaan voi toki tulla vaikka millaisia viritelmiä. Tuo konversio on yksi niistä ja huonosti toteutettuna se voi olla erittäin vaarallinen. En käsitä miksi tästä pitäisi vaieta. Syyksi tarjotaan sitä että joku toinen modi on paljon vaarallisempi? Mielestäni se ei poista ensimmäisen riskiä.
Ainakin oma tarkoitukseni on ollut vain ja ainoastaan olla avuksi uutta autoa ostavaa henkilöä kohtaan.
Ihan mielelläni ajaisin LHD Evo V:llä enkä todellakaan ole tuommoista konversiota vastaan. Henkilökohtainen mielipiteeni on muodostunut ajan myötä nuita konversio autoja tarkasteltuani. Ajatuskin muutamasta tuo pahan mielen ja en keksi niille konversioille muuta syytä kuin ahneuden.
En myöskään kehoita ketään sivuuttamaan konversio autoa vaan tutkimaan sen erittäin tarkasti vaikka tarkastihan nämä on tutkittava jo muutenkin.
tepi sanoi
Ollaanhan täällä kehoitettu ensi evoilijalle olla ostamatta monta muutakin autoa jonkun muun syyn takia. Esim eikös täällä joskus kysellyt rakennetun evo:n, eikun viritetyn cb lancerin perään ja sen ostoaikeet lytättiin heti.

Eikös jossain konversiossakin ollut jo ohjausvaihdekkin löysässä, kun diy miehellä jäänyt momentit katsomatta.

Eli olisiko niin ,ettei pidä takertua mihinkään LHD juttuihin vaan ihan vain yleisesti todeta sellainen yksinkertainen asia : Harraste auton ostamisessa on aina riskejä. Ja mitä liikenne turvallisuuteen tulee niin sitä valvoo Trafi ja Poliisi.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Ja toki pitää hämmentää tätä vähäsen, LHD miehet ei osaa muutaku jankata tuota "suomessa on nyt vaan semmonen liikennekorttia"-joka kului puhki vuosia sitten.

Ennemmin voin antaa vaikka ihan oikean esimerkin (miksi RHD on far superior esim suomen yleisimmässä onnettomuustyypissä) :
"Suomessa nyt vaan on semmonen liikenne että otan ennemmin sen vaappuvan/poikittain tulevan LHD konversion vänkärin puolelle kuin että ottaisin saman vaappuvan LHD konversion omaan LHD autooni kuskin puolelle."

Jatkakaa :peukku :popcorn
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
Eli olisiko niin ,ettei pidä takertua mihinkään LHD juttuihin vaan ihan vain yleisesti todeta sellainen yksinkertainen asia : Harraste auton ostamisessa on aina riskejä. Ja mitä liikenne turvallisuuteen tulee niin sitä valvoo Trafi ja Poliisi.

Noo tääl tätä asiaa valvoo joku muu.... Jp mä oo sun kans samoilla linjoilla.
Mitsubishi on aina iso riski osti sen mistä tahansa.
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

OT: Täähän alkaa olla samaa matskua kuin "Talvipaketti" nostaa uitetun rhd auton hintaa tuhansia.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

tepi sanoi
OT: Täähän alkaa olla samaa matskua kuin "Talvipaketti" nostaa uitetun rhd auton hintaa tuhansia.

Eikö se nostanutkaan?

Haha, wanhat hyvät ajat. Muistu jo elävästi mieleen kun talvipaketti miehet (joilla oli ylihintaiset autot samaan aikaan nettiautossa dollarin kuvat silmissä) alahuuliväpättäen epäili salaliitosta ja miten talvipaketti sitä ja tätä on sitä sun tätä ja miten 10k lisää hintaan vaan kuuluu asiaan. :peukku .. (pitihän se huonosti varusteltu RHD auto saattaa LHD tasoon?, koska suomessa nyt on vaan niin että tieliikenteessä pitää olla ylihintaisia autoja joissa on aina muutama tonni ilmaa, muutenhan vaihtoautokauppa kärsii kun vaihtohihta kuitenkin on eri.)

itseasiassa nytkun tarkemmin ajattelee niin vähän saman tyyppisiä tuntemuksia tuli juuri itsellekkin ;D (lue, houreet turvallisuudesta, ja aiheen arkuus että ei saanut ikinä kyseenalaistaa "talvipaketin" sisältöä, faktojen perään kyseleminen ja niihin vastaamatta jättäminen, ilman todellisia faktoja olevien musta tuntuu faktojen viljely, niiden oikeiden faktojen huomioimatta jättäminen täysin, huonot rölläykset ja kuvien pasteilu.. BINGO
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Jäi muuten sanomatta että rhd autolla ohittava voisi saada aina sakot.
eihän ne näe sieltä ojanpenkalta mitään.
Toki voihan se olla ettei noilla postiautoilla muutenkaa tarvi ohitella. ;D
 

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

+ että suomalaiseen jamppaan pystyy luottamaan ( ei tarvi vaihtaa öljyjä kun ostaa käytetyn suomesta ) mutta japsista ostettuun pitää vaihtaa kaikki litkut ja nesteet kun pystyy ajaan metriäkään.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

tepi sanoi
+ että suomalaiseen jamppaan pystyy luottamaan ( ei tarvi vaihtaa öljyjä kun ostaa käytetyn suomesta ) mutta japsista ostettuun pitää vaihtaa kaikki litkut ja nesteet kun pystyy ajaan metriäkään.
:peukku

+ miksi mennä merta edemmäs kalaan, UK:sta saa paljon parempi kuntoisia ja ennenkaikkea halvemmalla!! Ja eikä tarvi nesteitä vaihtaa ikinä!
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MitsuT sanoi
Noo tääl tätä asiaa valvoo joku muu.... Jp mä oo sun kans samoilla linjoilla.
Mitsubishi on aina iso riski osti sen mistä tahansa.

Kohta joku nakkaa kuuluisan VAG/DSG kortin kehiin...

(odotellaan...?) :)
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
Kohta joku nakkaa kuuluisan VAG/DSG kortin kehiin...

(odotellaan...?) :)

Mut tähäänkään ei osata muuta sanoa kun että se on paska.
Ja nämä perustelut riittää. Vähän niinku lhd/rhd keskustelu.
Lhd on paska ja se siitä. Kertooko tämä jotain ? :D
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

perse teidän kanssa :nykii :popcorn

kyllä nyt on kaikki vihreet imetty sieraimiin, JPllä silmä kulma nykii kun saa kunnon löylyt ;D
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MitsuT sanoi
Mut yleensä se menee näin,mitä itse ei osaa niin se on pakko olla sit p*ska.

MitsuT sanoi
Jäi muuten sanomatta että rhd autolla ohittava voisi saada aina sakot.
eihän ne näe sieltä ojanpenkalta mitään.
Toki voihan se olla ettei noilla postiautoilla muutenkaa tarvi ohitella. ;D

Oliko paljonkin RHD-kilometrejä takana? Mut joo, paskaahan sen on oltava jos ei itse osaa ;)
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MitsuT sanoi
Mut tähäänkään ei osata muuta sanoa kun että se on p*ska.
Ja nämä perustelut riittää. Vähän niinku lhd/rhd keskustelu.
Lhd on p*ska ja se siitä. Kertooko tämä jotain ? :D

Sulla on ihan oikeasti vakavan puoleisia ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa. Yritä nyt edes!
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

nokonzok sanoi
Oliko paljonkin RHD-kilometrejä takana? Mut joo, paskaahan sen on oltava jos ei itse osaa ;)

Näinhän sä juuri itse sanoit. Pitäskö harkita jo jonkilaista ledi valoa? Niitähän saa aika tehokaitakin.
Ja ovat tieliinkenteeseen hyväksyttyjä ;)
Rhd autolla on tullu ajettua,mut ei ole mun juttu. Yhtävaarallista touhua mitä lhd konversion tekeminen. :peukku
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

nokonzok sanoi
Sulla on ihan oikeasti vakavan puoleisia ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa. Yritä nyt edes!

Lukea osaan ja ymmärränkin aika paljon :peukku
mut politikko on politikko :peukku
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MitsuT sanoi
Näinhän sä juuri itse sanoit. Pitäskö harkita jo jonkilaista ledi valoa? Niitähän saa aika tehokaitakin.
Ja ovat tieliinkenteeseen hyväksyttyjä ;)
Rhd autolla on tullu ajettua,mut ei ole mun juttu. Yhtävaarallista touhua mitä lhd konversion tekeminen. :peukku

Jaa missä sanoin?

MitsuT sanoi
Lukea osaan ja ymmärränkin aika paljon :peukku
mut politikko on politikko :peukku

Mä ymmärrän sun jutuista entistä vähemmän.
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

nokonzok sanoi
Kai se johtuu lähinnä siitä, että konversio parantaa lähinnä omistajan feng shuita. Lisäteho ainakin useimpien mielestä sen sijaan on ihan jees juttu.

No tästäkin kirjotuksesta saa kyllä ihan jees käsityksen :peukku
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Mr mmc sanoi
JPllä silmä kulma nykii kun saa kunnon löylyt ;D

WTF ?

Nyt en pysy kärryillä , mutta kyllä saunassa on tullut tänään käytyä.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
WTF ?

Nyt en pysy kärryillä , mutta kyllä saunassa on tullut tänään käytyä.

sulla on ollut tapana valaa kuuma kiuas kunnon vedellä ;D got a point ;)
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
WTF ?

Nyt en pysy kärryillä , mutta kyllä saunassa on tullut tänään käytyä.

Jp sunki täytyy nyt vähän kontrolloida tota luetun ymmärtämistä :)
Rhd miehet voi sanoo ihan mitä vain,me ei vain ymmärretä sitä ;)
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MitsuT sanoi
Jp sunki täytyy nyt vähän kontrolloida tota luetun ymmärtämistä :)
Rhd miehet voi sanoo ihan mitä vain,me ei vain ymmärretä sitä ;)

En mäkään kaikkea ymmärrä vaikka ajankin sekä LHD ja RHD. ;D

Mut hyvä meininkin noin yleisesti. :peukku :popcorn
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Tääkin topikki varmasti siivotaan aamuun menessä.
Onhan se väärin ettei kehuta yhtään rhd autoja. Sehän ei ole konversio keskustelussa reilua eihän... :peukku
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Jos tätä siivotaan, niin siivotaan idioottimaisen jankkauksen ja rölläyksen takia. Ei niillä perusteilla että missä ratti on.
 

Lesea

But did you die?
Liittynyt
26 Tammikuu 2014
Sijainti
Nurmes
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Nyt jumaliste annatte ihmisten ajaa niillä autoilla ja siltä puolelta mihin vaimolta on lupa. :p
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MitsuT sanoi
Tääkin topikki varmasti siivotaan aamuun menessä.
Onhan se väärin ettei kehuta yhtään rhd autoja. Sehän ei ole konversio keskustelussa reilua eihän... :peukku

Ne on niin "Turvallisia" , ettei tartte kehua... ;)
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Mäyräy sanoi
Nyt jumaliste annatte ihmisten ajaa niillä autoilla ja siltä puolelta mihin vaimolta on lupa. :p

Kassa ei riitä konversioon vai sitä ei haluta mainostaa "aviopuolisolle" ?
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Slider sanoi
Jos tätä siivotaan, niin siivotaan idioottimaisen jankkauksen ja rölläyksen takia. Ei niillä perusteilla että missä ratti on.

Jp. Huomaatko nyt mitä tarkotin? Muista olla tarkkana että ymmärrät ;)
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

MitsuT sanoi
Jp. Huomaatko nyt mitä tarkotin? Muista olla tarkkana että ymmärrät ;)

Kyllä sen huomaa... Ei ole Modeille merkitystä missä ratin paikka sijaitsee.

Vai onko ? ;)
 

Ale

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2009
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
Kassa ei riitä konversioon vai sitä ei haluta mainostaa "aviopuolisolle" ?

Mun oma ei ole koskaan tankannut autoa eikä aio tankata mutta kyllä sekin RHD:llä ajaa. :p


Ja toinen vielä. Nyt kun on LHD Mitsu alla niin kyllä mä millä tahansa muulla autolla ennemmin maantiellä ohi lähtisin kuin tuolla.
 

Lesea

But did you die?
Liittynyt
26 Tammikuu 2014
Sijainti
Nurmes
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
Kassa ei riitä konversioon vai sitä ei haluta mainostaa "aviopuolisolle" ?

No ihan sama kun väittäsin ettet osaa ajaa oikealta ;D
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Ale sanoi
Ja toinen vielä. Nyt kun on LHD Mitsu alla niin kyllä mä millä tahansa muulla autolla ennemmin maantiellä ohi lähtisin kuin tuolla.

Tehon puutteeseen löytyy kyllä "lääkkeet". :)

Mäyräy sanoi
No ihan sama kun väittäsin ettet osaa ajaa oikealta ;D

Useilla eri merkeillä yhteensä about 50tKm takana , tosin oikean puoleisessa liikenteessä.

Suomessa olen kerran ,joutunut ajamaan JDM:ää , oli pakko. Ajoin n.70 Km... todettakoon ,että nopeusmittarin näytön loppuminen ko. suorituksen aikana oli isoin ongelma...

Helpoin tapa ajaa RHD:tä ? :









Peruuttaminen. :driver :peukku
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

-JP- sanoi
Tehon puutteeseen löytyy kyllä "lääkkeet". :)

Useilla eri merkeillä yhteensä about 50tKm takana , tosin oikean puoleisessa liikenteessä.

Suomessa olen kerran ,joutunut ajamaan JDM:ää , oli pakko. Ajoin n.70 Km... todettakoon ,että nopeusmittarin näytön loppuminen ko. suorituksen aikana oli isoin ongelma...

Helpoin tapa ajaa RHD:tä ? :









Peruuttaminen. :driver :peukku

Tää on kyllä niin totta :)
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Pitäskö MitsuT ja JP:lle pistää oma ketju jossa voitte taputella toisianne selkään ja olla niin samaa mieltä kaikesta ;D

Ei jumpe, piti jättää ketju maustumaan tuossa illalla ja mopon vauhti tuntuu vaan kiihtyvän..
Löytyykö vielä jotain tiukkoja teorioita miten syvälle RHD salaliitto menee? :popcorn
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Viittaen tuohon vaarallisuuteen niin ainahan on vaaroja kun rattiin istuu (oli sit vasen tai oikea)

Joku urpå ajaa osaamattomuudellaan päin, joku masentunu urpå ajaa tahallaan päin, Räsänen kieltää jotain kivaa ja susta tulee köyhä/kortiton :p
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

J. Puhakka sanoi
Pitäskö MitsuT ja JP:lle pistää oma ketju jossa voitte taputella toisianne selkään ja olla niin samaa mieltä kaikesta ;D

Ei jumpe, piti jättää ketju maustumaan tuossa illalla ja mopon vauhti tuntuu vaan kiihtyvän..
Löytyykö vielä jotain tiukkoja teorioita miten syvälle RHD salaliitto menee? :popcorn

Mun mielestä olis hienoa ,jos tulis vaikka tuonne "klubin"puolelle meille "Vasemmistoliiton" miehille oma keskustelu ryhmä. :)


Yt. Vasemmistoliitonpuoluesihteeri.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Muistelisin että MitsuT ei niin kovin ylistänyt autostaan löytynyttä edellisen omistajan kolarikorjausta, vaan "joutui" tekeen senkin kohdan uudelleen? (sori jos olen väärässä henkilössä, muisti voi katkoa jo tässä iässä :D ).
Josko olet yhtään huonosti tehtyä konversiota nähny(?) niin mieti se korjaus ja x5 laadukkuuden huonous = huonosti tehty konversio. Oletko silloin vielä samaa mieltä että konversio on hyvin tehty?
Konversioita on hyviä ja on huonoja. Itse sen nähneenä.
Mulle on sama onko joku oikeistoa vai vasemmistoa... T. Keskusta! ;D ::) ;D
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

en tie mutta alas on vajonnu voorumin keskustelut... ;D ;D

ter. lhd & rhd forever <3
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: LHD Konversiosta herännyttä keskustelua

Eiköhän nyt sitte jaeta foorumiki kahtia: LHD ja RHD puoli ;D
 
Ylös Bottom