Lokinsiipi Eclipse

Mikez

Eclipse GS
Club Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2006
Sijainti
Jyväskylä
Päivän WTF löytö:

efbd93efbd84p11.jpg


Näitä on siis tehty pieni erä Mitsun tehtaalla.

Linkki: https://originaljdmguy.com/2016/03/17/mitsubishi-eclipse-factory-gullwing/

Haluan tällaisen, pitäisi laittaa vielä AMG virit niin ei tulisi toista vastaan! ;D

Hah, huomatkaa myös JDM-käsijarru
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Lokinsiipi Eclipse

No on kyllä päivän wtf löytö... Eipä oo tullut aikaisemmin vastaan. Kiva et jaoit tän :peukku
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Lokinsiipi Eclipse

Mä oon nähnykki näit ite asias aiemmin
miusta yks hianoimmista!!!
oisin omaaki 1g:hen halunu tehä sillo 5vuot si :0
 

Mikez

Eclipse GS
Club Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2006
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Lokinsiipi Eclipse

Dom sanoi
Näitä tehtiin pieni määrä japanilaista tv-showta Gorillaa varten ennen kuin 1g Eclipse oli edes saatavilla. Samassa sarjassa oli ilmeisesti myös Lokinsiipinen Starion ja Nissan Z ::)

Edit, linkki aiheeseen: http://japanesenostalgiccar.com/jnc-theater-gorilla-metropolitan-police-squad-8-dvd-box-set/
Äärimmäisen hieno linkki, kiitokset! Nyt pitäisi jostain löytää tuo sarjaa dvd:llä ja enkkuteksteillä, pakko saada ;D Tästä autosta tulikin juuri uusi automaailman fantasia :D

TuplaNokka sanoi
Mä oon nähnykki näit ite asias aiemmin
miusta yks hianoimmista!!!
oisin omaaki 1g:hen halunu tehä sillo 5vuot si :0
Oletko nähnyt ihan livenä? Missä?
 

Mikez

Eclipse GS
Club Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2006
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Lokinsiipi Eclipse

Hieno kooste kyseisestä sarjasta! ;D https://www.youtube.com/watch?v=PtB-y6bRMwY (olisi kiva jos voisi upottaa YouTube videoita tälle foorumille)

Jos kerran Eclipseä on markkinoitu Japanin markkinoille, miksi ei ole olemassa JDM mallia? Eclipseä ei koskaan viety Japanin markkinoille, muutakuin välikäsien kautta.
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Lokinsiipi Eclipse

Mikez sanoi
Hieno kooste kyseisestä sarjasta! ;D https://www.youtube.com/watch?v=PtB-y6bRMwY (olisi kiva jos voisi upottaa YouTube videoita tälle foorumille)

Jos kerran Eclipseä on markkinoitu Japanin markkinoille, miksi ei ole olemassa JDM mallia? Eclipseä ei koskaan viety Japanin markkinoille, muutakuin välikäsien kautta.


Jumankaauta koko video pätkä täynnä timanttisia timantteja=) starion :peukku
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Lokinsiipi Eclipse

Mikez sanoi
Oletko nähnyt ihan livenä? Missä?

En livenä jokskokin jenkeissä ku oot nii et voi olla näkemättä ees yhtä eclipsee ite laskin toista kymmentä 2viikon sisää xD
Mutta netistä joskus bongailin että yhes paikallisessa amerikkalaisessa mitsu miitissä oli kuvattu pariki tommosta, toine punane ja toine valkone,
oli myös yks punainen targa vieressä jonka pohjalta lokinsiipikin varmaan tehty?
Ja gogleen ku kirjotti nii oliha siellä editoituja sekä oikeitakin :p
En tosin tieny että johku sarjaa varte valmistettu, aattelin et iha saanu jonku kitin sitä varte ja jotkut niitä si tehny
Mut olikoha nuo si niillä 1.8 koneella eka mallihan oli GS mikä markkinoille tuli mut siithä on se halvempi malli mikä oli 1.8 koneella ja ilman sitä takalippaa yms..
Mietin oisko ollu jotai tämmösii rekvisiitta autoi tms mitä jäi si markkinoille yli mitkä oli elokuvatuotantoo varten tehty?
ja siis puha USA auto... DSM eclipse on että kylhä tuo on tuonti vehje sinne ollut, tuskin japanikaa mitää muutamaa JDM mallia on valmistanut pelkän tv ohjelman takia, voin toki kattoo kans jos löyän jotai tähän liittyvää.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Lokinsiipi Eclipse

TuplaNokka sanoi
Mä oon nähnykki näit ite asias aiemmin
miusta yks hianoimmista!!!
oisin omaaki 1g:hen halunu tehä sillo 5vuot si :0
vai sekotiks nyt "lambo" -oviin? Noita ei iha pysty tekee helposti kun kattokin nousee tuossa ylös. Vaatinee jäykemmän kattorungon myös keskelle.
 

Mikez

Eclipse GS
Club Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2006
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Lokinsiipi Eclipse

lambo_doors_-_so_played_out_lambos_dont_even_have_them.jpg


Mä luulen kans että TuplaNokka puhui ehkä lambo-ovista? Muistelisin että olis joskus täällä foorumilla sellaisia suunnitellut.

Mutta lokinsiipiovet on jotain :driver
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Lokinsiipi Eclipse

Mikez sanoi
lambo_doors_-_so_played_out_lambos_dont_even_have_them.jpg

Mä luulen kans että TuplaNokka puhui ehkä lambo-ovista? Muistelisin että olis joskus täällä foorumilla sellaisia suunnitellut.

Mutta lokinsiipiovet on jotain :driver

Kyllä iha lokinsiipi ovista puhuin
 
Ylös Bottom