Mikä auto olet?

P

Pajero89

Guest
HELEVETTILÄINEN!!!

TUON TESTIN TEKIJÄ ON JOKU OPEL KUSKI KUN AINA SAA VECTRAN VAIKKA MITEN VASTAA!!!

:mad:AJAN SEURAAVAN VECTRAN KYLKEEN JOKA TULEE VASTAAN TON TESTIN TAKIA! ;D :peukku
 

Hs

Member
Liittynyt
30 Elokuu 2006
Joo ja mulle pukkas jotain voortin romua
vissiin 7 kertaa peräkkäin sama miten
teki sen testin...
 

Tuukka

New Member
Liittynyt
5 Joulukuu 2006
Vs: Mikä auto olet?

Land Rover. Maasturit on parhaita. Ja henkitraktorini on Ferguson. Traktorit on tosimiehille
 

Juggis

BMW e91 xDrive
Liittynyt
11 Toukokuu 2004
Sijainti
Espoo
Vs: Mikä auto olet?

Onneksi olkoon, testin mukaan olet FORD MUSTANG! ;D

"Et juuri välitä auktoriteeteista, elämä on sellaista millaiseksi sen itse teet."

Sopii mulle kuin nyrkki silmään :peukku
 

neppi

New Member
Liittynyt
2 Syyskuu 2006
Sijainti
kausala
Vs: Mikä auto olet?

Freakin´ Volvo Amazon! Ei se nyt oo mikää huono valinta! Eiks siinä oo se B20? :driver
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Mikä auto olet?

prkl opel vectra ja toisella kerralla bmw... :seina :seina :seina
 

Tuukka

New Member
Liittynyt
5 Joulukuu 2006
Vs: Mikä auto olet?

Veikkaanpa että testissä ei ole Mitsubishi-mahdollisuuttakaan. Kokeiliko kukaan muu sitä henkitraktoritestiä?
 

Turri

Lancer 1.5HB -91 4G15
Liittynyt
25 Heinäkuu 2005
Sijainti
Turku/Köyliö
Vs: Mikä auto olet?

Tuukka sanoi
Veikkaanpa että testissä ei ole Mitsubishi-mahdollisuuttakaan. Kokeiliko kukaan muu sitä henkitraktoritestiä?
Henkitraktorisi on Ferguson!
Sinua varjelee Ferguson-traktorin henki. Tämän traktorin suojeluksessa olevat ihmiset ovat yleensä reipasta ja reilua porukkaa, tyyppejä jotka pitävät matkustamisesta ja luonnosta erityisesti. Et pelkää liata käsiäsi töissä ja osaat käyttää tervettä järkeä elämän eri tilanteissa. Toivottavasti Fergusonin henki ehtii perässäsi joka paikkaan!

Ou jeah..! ;D 8) Juuri näin :peukku Hmm..mä olen aina tykänny noista punasista paholaisista, onhan niitä tälläki hetkellä neljä pihas. :p Pitänee konsultoida "perheen päätä" et jättäis jossain vaiheessa mullekki yhen, noin niiku 'leikkikaluks' et säilyy tää ferggu-henki tallella.. ::) ;D Mielellään se pienin ja ketterin, sillä suunnanvaihtajalla..pääsen mäki sitte mitsu-off-road-häppeninkeihi oikein kaluston kanssa ;D
(eli sieltä samalta sivulta toinen testi...)
 

eskes

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2006
Sijainti
Lieto
Vs: Mikä auto olet?

Autoista Aston Martini ja Henkitraktorisi on Fiat!
Sinua varjelee Fiat-traktorin henki. Tämän traktorihengen suojelemat ihmiset ovat monimutkaista väkeä. Joskus he ovat varsinaisen rauhallista ja vakaata porukkaa, mutta toisinaan yltyvät heittämään huulta ja riehumaan ympäriinsä. Silti heihin voi aina luottaa ja he arvostavat nykyisen ajan mukavuuksia, unohtamatta kuitenkaan entisiä aikoja. Silloin kaikki oli sentään aitoa
 

catodium

JKL
Liittynyt
28 Kesäkuu 2004
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Mikä auto olet?

volvo.jpg


;D
 

PAJ3RO

Member
Liittynyt
5 Helmikuu 2007
Sijainti
Mikkeli
Vs: Mikä auto olet?

Voooeeiiii....... :seina Onneksi olkoon, testin mukaan olet OPEL VECTRA!

Ja Henkitraktorini on Fiat! Oikeestaan tossa kuvassa on kyllä New Holland ;D Kyl mä toho New Hollaandiin tyydyn ;)
tractorfiat.jpg
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: Mikä auto olet?

wolkkarihan sieltä tuli :nykii Upia kaunis pinkki kupla :eek: Väri oli kylläkin minun, mutta auto ei ;D
 

Nike

New Member
Liittynyt
29 Elokuu 2007
Vs: Mikä auto olet?

Kai se eka viesti täytyy nyt tänne laittaa, vaikka jo jonkin aikaa sivustoja seurannu, ja ei niin mukavissa merkeissä!! Opeli, ei helvata.. :seina
 
J

Junz

Guest
Vs: Mikä auto olet?

Kyllä nyt hävettää..

Onneksi olkoon, testin mukaan olet OPEL VECTRA!
 

jarno

siinä on 4 pyörää,., mitä sitten
Liittynyt
19 Syyskuu 2006
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Mikä auto olet?

Onneksi olkoon, testin mukaan olet VOLVO AMAZON! :driver :driver :peukku :peukku
En ollut Opel!!! :palvo
 

whale

Mitsubishi Legnum
Liittynyt
10 Syyskuu 2005
Sijainti
Helsinki
Vs: Mikä auto olet?

Volvo Amazoon... tän threadin statistiikan mukaan pitäis varmaan vaihtaa klubin nimeä ;D osanottoni ooppeleille.
 

metsienmies

3.s Pajero alle, ja baanalle.
Liittynyt
18 Maaliskuu 2008
Sijainti
Suonenjoki
Vs: Mikä auto olet?

kävi sopivasti ;D land rover :peukku tosin ei se niin hyvä ole kuin mitsun maasturi jolla :driver ;)
 
Ylös Bottom