Mikä mieltänne painaa ?

AWD

Member
Liittynyt
5 Marraskuu 2007
Sijainti
Petäjävesi
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Erohakemus lähti perjantaina... ::)
Ei tuo hakemus mua paina, kun itse olen hakemassa, mutta se kaikki mitä niskaan on vklopun aikana aiheesta kaatunut. :nykii
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Gary Grand sanoi
Erohakemus lähti perjantaina... ::)
Ei tuo hakemus mua paina, kun itse olen hakemassa, mutta se kaikki mitä niskaan on vklopun aikana aiheesta kaatunut. :nykii

Pahat ennakkoarvelut realisoituivat? ::) Noh, kyllä se siitä toivottavasti ajan kanssa suttaantuu ja (ex-)emäntä rauhoittuu.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs:

Mitenkä kuola valuu kun ebaytä erehtyy tutkimaan... Miten magee olis ilma alusta ja turbo sarja putkistoineen........ Perh€€&&& köyhä kun on niin ei tarvi tilailla :(
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

työ asiat... mikäpämuukaan tässä lamasuomessa :seina Tiedä paraneeko se sitten vaihtamalla ja kannataako se muutaman euron takia edes vaihtaa.. vuositasolla kumminkaan mikää pieni palkankorotus paljoa tunnu muualla kun verottajan pussissa ja niilläkin rahoilla rakennetaan kreikaan F1 rataa...

nyksessä puljussa mukava duuniporukka jne ja toisesta saisi pikkusen paremmat edut ja samat hommat...
Ja se tässä eniten pelottaa että joillekkin jaeltu lomalappuja ja itse olen asian ilmaissut että se on lopputili jos se tulee kouraan ;D

on tää julma tää valintojen maailma.. :seina
 

Vantti

New Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2013
Sijainti
Turku
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Divi sanoi
työ asiat... mikäpämuukaan tässä lamasuomessa :seina Tiedä paraneeko se sitten vaihtamalla ja kannataako se muutaman euron takia edes vaihtaa.. vuositasolla kumminkaan mikää pieni palkankorotus paljoa tunnu muualla kun verottajan pussissa ja niilläkin rahoilla rakennetaan kreikaan F1 rataa...

nyksessä puljussa mukava duuniporukka jne ja toisesta saisi pikkusen paremmat edut ja samat hommat...
Ja se tässä eniten pelottaa että joillekkin jaeltu lomalappuja ja itse olen asian ilmaissut että se on lopputili jos se tulee kouraan ;D

on tää julma tää valintojen maailma.. :seina

Jos tykkäät painaa pitkää päivää ja ottaa mukavaa tilipussia, niin ryhdy itsesi työnantajaksi, eli yrittäjäksi. Ei tuu lomalappuja :D
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Vantti sanoi
Jos tykkäät painaa pitkää päivää ja ottaa mukavaa tilipussia, niin ryhdy itsesi työnantajaksi, eli yrittäjäksi. Ei tuu lomalappuja :D
Nii no jos näitä hommia alkais yrittää niin kerro helpoin keino saada noin 500 000€ et saa hommattua tarvittavat välineet :D alan kyllä saman tien harkitsemaan jos sitä ei tartte pankista hakea :D
 

Sau

GTO TT -96
Liittynyt
29 Elokuu 2013
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Sau sanoi
Kortti lähti hyllylle :driver

Saa nähdä auttaako valitus siitä että töihin pitäisi päästä autolla, työvuorojen takia. Eikös se minimi kuitenkin ole 1kk...
Joutuuko kortin hakemaan vai lähettääkö postissa..prkl, vei ainoat henkkaritkin samalla.

Lappukin tuli tänään postiin. 24.10 takaisin, eli päivän vajaa 7vko kortti pois...
Sitä odotellessa... :driver
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Opinnäytetyö. Tehkää joku tuo mulle. Mä en jouva ite. Motivaatiokin tasan nolla. Opo, opinnäytetyönohjaaja, työkaverit, perhe ja tyttöystävä kuumottelee tosta koko ajan.
 

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
Opinnäytetyö. Tehkää joku tuo mulle. Mä en jouva ite. Motivaatiokin tasan nolla. Opo, opinnäytetyönohjaaja, työkaverit, perhe ja tyttöystävä kuumottelee tosta koko ajan.
Vähän samaa vikaa ollut jo jonkin aikaa.
Pienestä olisi itsellä enään kiinni, mutta vaikka asian tiedostaa niin kummallisen hankalaa on siltikin. :-\
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
Opinnäytetyö. Tehkää joku tuo mulle. Mä en jouva ite. Motivaatiokin tasan nolla. Opo, opinnäytetyönohjaaja, työkaverit, perhe ja tyttöystävä kuumottelee tosta koko ajan.

http://www.advancedwriters.com/custom-thesis/buy-thesis.html ;D
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Joutusin autoa korottamaan katsastuksen takia :seina

Nooh, leiman jälkeen tiputan sentin lisää vittuillakseni itselleni :peukku Mikäli ylätukivarsi ei ota peltiin kiinni... :-X
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
Opinnäytetyö. Tehkää joku tuo mulle. Mä en jouva ite. Motivaatiokin tasan nolla. Opo, opinnäytetyönohjaaja, työkaverit, perhe ja tyttöystävä kuumottelee tosta koko ajan.

Sehän on viikko tiukkaa duunia, sitten se on tehty.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Heffu sanoi
Vähän samaa vikaa ollut jo jonkin aikaa.
Pienestä olisi itsellä enään kiinni, mutta vaikka asian tiedostaa niin kummallisen hankalaa on siltikin. :-\

Lukekaa pojat vaikka pieneksi motivaatioksi mun "kirja" uimahalleista. :D Siitäki alkaa vuosi olee ku se valmistu.
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
Opinnäytetyö. Tehkää joku tuo mulle. Mä en jouva ite. Motivaatiokin tasan nolla. Opo, opinnäytetyönohjaaja, työkaverit, perhe ja tyttöystävä kuumottelee tosta koko ajan.

Sama täälläkin, tosin pitäisi ihan dippatyö tehdä. Motivaatiota olis kyllä tehdä, mutta kun ei löydä paikkaa mistään.

Edit: Aiheena pitäisi olla Ohjelmoitavat alustat ja laitteet, ja paikkakuntana Tampere / Kouvola. Saa ehdotella jotain paikkoja jos on tiedossa.
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

nokonzok sanoi
Sehän on viikko tiukkaa duunia, sitten se on tehty.

Näin se meni mullakin, ½-vuotta voivottelua ensin ja sitten se oli viikossa rykäisty valmiiksi. :)
 

J.S

EVO IX, farkku lankku & Yamaha FZ6-N
Liittynyt
14 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kangasala
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mikäs tässä ny sitte painais mieltä :seina
 

Liitetiedostot

  • eeva.jpg
    eeva.jpg
    195.3 KB · Lukukerrat 842

Sau

GTO TT -96
Liittynyt
29 Elokuu 2013
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mites sä noin huonoon kuntoon olet tuon saanut?

EDIT: Vatasen jalat, mutta omat kädet?
 

Mani

VW GOLF V Variant 1.9TDI
Liittynyt
26 Helmikuu 2010
Sijainti
Kirkkonummi
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

J.S sanoi
Mikäs tässä ny sitte painais mieltä :seina
Tuo on kyllä ikävää kaltseltavaa. Itellä evo menny samaten alastarolta, mut onneks oli vain moottorivika.
Mites vakuutusyhtiö? Korvaako?
 

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

On kyllä aika shitti homma :-\
Pystyykö selostaa et millasessa tilanteessa meni?
Toivottavasti ei nyt ollu pumppuvikaa, jonka seurauksena ei oo saanu pidettyä autoo lapasessa... meinaan kokemusta on itelläki. Onneks oli vaan enemmä tilaa ympärillä. Tottunu kun painaa vaa lisää kaasua nii menee hyvin mut eipä mennykkää ku lukot auki.
http://www.youtube.com/watch?v=O00_oFCRbwE
 

Malibudha

New Member
Liittynyt
17 Elokuu 2011
Sijainti
Vantaa
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Omaa hölmöyttä se oli varmasti kummallakin, ei noita tuurilla ajeta.
Itse tosiaan läsäytin oman evoni reilu satasta betoniseinään keula edellä puolisen tuntia ennen tätä seuraavaa ja sain sairaalaan kuvaviestin, että samaan kohtaan meni toinenkin evo. Kokenu kuski olen ja tiedän vaaranpaikat ja silti piti yrittää tornimutka ladata nostamatta aivan limitillä. Märän kanttarin päälle valui auto ja siinä sekunnin murto-osassa päätin, että en anna valua autoa kokonaan hiekoille kun se on aina aikasemminki tullu nätisti takas tielle vaikka puol autoo tippuiskin hiekoille kun pitää vaan lapun lattiassa. En tiedä tippuko perä hiekalle asti vai lähtikö kanttarin päältä, mutta perä irtos ja auto ampu poikittain tienyli sisäpuolen betonimuuriin. Vauhtia oli sen verran mitä tommonen 360hv evo 8 tulee nostamatta ylhäältä asti, elikkä ainakin se 150 ja kauheasti ei hidastunut ennen muuria.

Itse selvisin ilmeisesti pelkillä lihassäryillä, kun muita oireita ei ole vielä tullut ja kävin heti tarkistuttamassa itteni sairaalassa kolarin jälkeen ja sielläkään ei mitään sen kummempia löytynyt. Toinen kaveri selvisi nähtävästi myös säikähdyksellä?

Oma auto meni tosiaan suoraan keula edellä ja runko väänty takakonttia myöten kieroon, elikkä romurautaa tuli.
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Maxxximus sanoi
On kyllä aika shitti homma :-\
Pystyykö selostaa et millasessa tilanteessa meni?
Toivottavasti ei nyt ollu pumppuvikaa, jonka seurauksena ei oo saanu pidettyä autoo lapasessa... meinaan kokemusta on itelläki. Onneks oli vaan enemmä tilaa ympärillä. Tottunu kun painaa vaa lisää kaasua nii menee hyvin mut eipä mennykkää ku lukot auki.
http://www.youtube.com/watch?v=O00_oFCRbwE

Tuo videon kurvi ja vielä kyseinen päivä oli drifting kisojen jälkeen (siis samana päivänä ku video kuvattu). Itse menin myös omalla kutosella tossa hienoa nelipyöräluisua. Tosin mulla toimis ayc vielä silloin..

Mun mielestä tärkeintä on, että jätkät pysys ehjinä ja mitään muuta ei mennyt rikki kuin rauta ja ehkä vähän mieli!
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Malibudha sanoi
Itse selvisin ilmeisesti pelkillä lihassäryillä, kun muita oireita ei ole vielä tullut ja kävin heti tarkistuttamassa itteni sairaalassa kolarin jälkeen ja sielläkään ei mitään sen kummempia löytynyt. Toinen kaveri selvisi nähtävästi myös säikähdyksellä?

Onneks molemmat ootte kunnossa. Ei se vissiin ihan riisipaperista ollutkaan tehty se Eeva.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

^Kertokaapa sitten aikanaan molemmat että mitä mieltä vakuutusyhtiöt oli. Veikkaan että kiinnostaa hyvin montaa ihmistä, itseni mukaanlukien.

Joka tapauksessa hyvä että ukot on kunnossa! :)
 

Maestro

Evo V Black, Evo V Green, Evo IV, Airtrek TURBO R
Club Member
Liittynyt
23 Joulukuu 2010
Sijainti
Pori
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Villi veikkaus vakuutusyhtiön kantaan:

a. Rehellisesti jos vahinkoilmoituksen täyttää niin kanta lienee emme korvaa kuin kuskin sairaalakäynnin, tämä hopean auton tapauksessa. Koska selkeästi kilpailutoiminnassa tapahtunutta.

b. Punainen auto mahdollisesti korvataan yhtiöstä riippuen kun perustelee ettei ollut nopeusharjoittelu mielessä rataa kiertämässä. :)
 

Tunari-82

Active Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jeps,ei saa olla kilpailutilanne eikä kilpailuun harjoittelua.
Lisäksi ei saa olla tapahtunut suljetulla radalla,jolla on aika tiukat määritelmät joita en usko että mikään suomen rata täyttää.
Näistähän on keskustelua tuolla suljetulla puolella,olisi mukava saada teidänkin tapauksenne faktat sinne,niin on jatkossa tiedossa kuinka homma oikeasti menee.
V*ttumaisia hommia kaikenkaikkiaan,mutta hyvä että kuskit selvisi säikähdyksellä,nämä on niitä motorsportin varjopuolia.
 

Timpsa

Member
Liittynyt
29 Marraskuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

jotain helvetin diippiä mujua otettu ulos oil-catch tankista.........
Saa nähä kuinka käy dynossa vkl ;) se on vaan motorsporttia jos laukoo
Edit: Joku ketä tämän kuvan sai laurilta voisi btw uppia niin voidaan arvuutella yhdessä :peukku
 

Malibudha

New Member
Liittynyt
17 Elokuu 2011
Sijainti
Vantaa
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jätettäiskö ihan suosiolla nää vakuutusarpomiset vakuutusyhtiöille? Mistä te tiedätte mitä vakuutuksia peleissä on ollut? Jatketaan sitten suljetulla puolella kun alkaa jotain selvitä.
 

juikkipuikki

Mitsubishi Space Wagon 2.0 TDI
Liittynyt
18 Toukokuu 2012
Sijainti
Riihimäki
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Timantit on ikuisia mut verhoilumuovit ei... Oli takaluukun muovi irronnu kokonaan toisesta reunasta. Kirotun bassooot :seina

20130930_204410.jpg
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Malibudha sanoi
Jätettäiskö ihan suosiolla nää vakuutusarpomiset vakuutusyhtiöille? Mistä te tiedätte mitä vakuutuksia peleissä on ollut? Jatketaan sitten suljetulla puolella kun alkaa jotain selvitä.

+1

RIP
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Yli kahden asteen camber-kulmat on ollut näköjään liikaa etukumeille. :seina
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Porterin käynnistysongelmat, kun on aamulla -3'C pakkasta... :seina :nykii

..nojaa, en tiä oliko se niinkään harmillista, pikapikaa työkalut mitsun konttiin ja wrroommm.. :driver
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

petevuan sanoi
Porterin käynnistysongelmat, kun on aamulla -3'C pakkasta... :seina :nykii

..nojaa, en tiä oliko se niinkään harmillista, pikapikaa työkalut mitsun konttiin ja wrroommm.. :driver

Laita galanttikin etanolille...niin sitten voitkin jo kävellä töihin :peukku
 

Malibudha

New Member
Liittynyt
17 Elokuu 2011
Sijainti
Vantaa
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

lancer evo-r sanoi
Yli kahden asteen camber-kulmat on ollut näköjään liikaa etukumeille. :seina

Ettei vaan olisi ollut aurausta/haritusta? Itselläni oli evo 8 koko kesäkauden camber 2,5 astetta ja hetken aikaa oli 3 astetta ja samoilla renkailla ajettiin koko kesän normi ajot ja koko timeattack kausi ja renkaat ei kulunut huomattavasti enemmän sisäreunoista ja kauden päätteeksi renkaissa vielä hyvin pintaakin jäljellä. Renkaina oli 255/40/17 yokohama advan ad08
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

^- Mulla camber -2 ja ulkoreunoista kuluu , eli pitäis kyllä kestää kumit jyrkemmilläkin cambereilla.

Tai no eihän asian omainen kyllä kertonut miten ja mistä kohtaa kumit kuluneet piloille ? Jos kovaa ajamalla kuluu niin sehän on vaan harrastuksen hinta...
 

timppa811

Member
Liittynyt
21 Syyskuu 2010
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Sama täällä. -2,5camberia 0-aurauksella ja ulkoreunasta kuluu enemmän. Toki 50/50 rata/tie kilometrit.

-JP- sanoi
^- Mulla camber -2 ja ulkoreunoista kuluu , eli pitäis kyllä kestää kumit jyrkemmilläkin cambereilla.

Tai no eihän asian omainen kyllä kertonut miten ja mistä kohtaa kumit kuluneet piloille ? Jos kovaa ajamalla kuluu niin sehän on vaan harrastuksen hinta...
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Sisäreunasta kuluneet joo. Auraus on kunnossa. Alustan vaihdon yhteydessä säädetty nollaan ja pari kertaa tarkistettu sen jälkeen.
Tosin noi renkaat oli jo alkukesästä melko huonot sisäreunoista... :p Harmittaa kun muuten hyvässä kunnos renkaat. :mad:
 

catodium

JKL
Liittynyt
28 Kesäkuu 2004
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

OnksteilgtavitostaOnksteilgtavitostaOnksteilgtavitostaOnksteilgtavitostaOnksteilgtavitosta...... All f*ckin day long..
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere

MrBlop

Member
Liittynyt
12 Helmikuu 2013
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ranskalaisten ylivoima ralleissa... :seina
Tommi Mäkinen & Mitsubishi we will miss you!!
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Laita galanttikin etanolille...niin sitten voitkin jo kävellä töihin :peukku

Siinä flexifuelissa ois sittenki enempi järkee kuin pelkässä etanolissa.. ;D

Ja tuo portteri alko vikavaloa vilkuttelemaan vielä kaiken kivan lisäksi..puuh ku just luulee et on saanu autot viattomaksi, niin tulee uutta ropaamista sieltä sun täältä.
(Pitäis kai vaan myydä molemmat pois ja ostaa 2 corollaa tilalle..eikai ny sentään, mut ainu auto jossa ei ikinään ollu mitään vikaa)
 

ewopower

Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2006
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Uusi päivitys ibädiin tuli eilen. Kaikki tuntuu tökkivän utuben videoista lähtien. :driver niinku ojaan tän vehkeen kanssa.
 
Ylös Bottom