Mikä mieltänne painaa ?

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Vai tarkoitettiinko että naiselta kengät pois ja tökkää hankeen miettimään :p
 

HeroinesHero

New Member
Liittynyt
8 Joulukuu 2010
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Miksi helevetissä täytyy tulla likimain kuin mulle luodun gallun myyntiin JUURI sillon kun ei ole rahaa?! :seina
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

HeroinesHero sanoi
Miksi helevetissä täytyy tulla likimain kuin mulle luodun gallun myyntiin JUURI sillon kun ei ole rahaa?! :seina
tarkotaks erästä hopeeta GDI:tä? (mun entine)
 

HeroinesHero

New Member
Liittynyt
8 Joulukuu 2010
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri K sanoi
tarkotaks erästä hopeeta GDI:tä? (mun entine)

Se vasta komia oiski ::) mutta eip, eräs huomattavasti halvempi parilitranen hopeenharmaa. Voi elämä, miksi menit syömään kaikki autorahat ;D
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Yhtä aikaa iloinen ja surullinen, Chevy meni eilen kaupaksi... Mutta iloinen siitä, että nyt on sitten pelimerkkejä lähteä ostamaan spora :peukku
 

Neponen

-99 Nissan 200SX S14a
Liittynyt
30 Kesäkuu 2014
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Voi nyt yhden kerran. Ennen joulua oli rengasrikko, jonka seurauksena vaihdatin molemmat eturenkaat uusiin. Noh, nyt on sitten jotain tapahtunut takana ja toinen takavanne on reunasta haljennut noin 2,5cm matkalta ja ilma vuotaa siitä ohuesta halkemasta. :seina Vuotaa 0,6bar 12-13 tunnissa, eli isosta ei onneksi ole kyse. Amrifiin otin yhteyttä ja hitsaamalla pystytään korjaamaan. Koko hoito noin 100 euroa. Saatana, kun ei mikään voi pysyä ehjänä. :nykii
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Keuhkoputkentulehdus, poski- ja otsaontelontulehdus sekä korvatulehdus... Kaikki päällä yhtä aikaa ja olo on sen mukainen.
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Musiikin siirtäminen puhelimen muistikortille. Toimii hetken mutta sitten alkaa valittamaan että ei tue äänitiedostotyyppiä :seina :seina
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Viime yönä Hyvinkäällä tässä puolen kilometrin säteellä sytytetty ilmeisesti tahallaa kolme autoa tuleen tunnin sisään. :mad:

Lähin oli kahden talon päässä. Kaksi noista oli vielä ihan asuintalojen läheisyydessä.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194950880813/artikkeli/alle+tunnissa+roihusi+kolme+autoa+kaikkia+epaillaan+tahallaan+sytytetyiksi.html
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

jäsenmaksu :( bensanhinta laskee mut kaikki muu nousee. :( ( ei pahalla muistakaa ) mut siis joo itseä vaa harmittaa ku koskaa käy ajat näihi kerho jutuihin 1/1. mut joo ymmärrän ja itellä tuo auto ny seisoo tuol tallis oottamas kevättä/ vaihtoa skylinee..??????or noT.. :D pitänee varmaa ottaa kesäl omia vp et pääsee johki ees sais jonki sorti hyötyä tästä :D mut joo täs nää mun glökiset vistit ja kärsimykset tälle iltaa/yölle. Hyvää uv koko porukalle tääl ja sillee toivoisin tapaavani enemmänki porukkaa täält jos tuo auto tos ny viel tulee pysyy :peukku :driver
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Divi sanoi
jäsenmaksu :( bensanhinta laskee mut kaikki muu nousee. :( ( ei pahalla muistakaa ) mut siis joo itseä vaa harmittaa ku koskaa käy ajat näihi kerho jutuihin 1/1. mut joo ymmärrän ja itellä tuo auto ny seisoo tuol tallis oottamas kevättä/ vaihtoa skylinee..??????or noT.. :D pitänee varmaa ottaa kesäl omia vp et pääsee johki ees sais jonki sorti hyötyä tästä :D mut joo täs nää mun glökiset vistit ja kärsimykset tälle iltaa/yölle. Hyvää uv koko porukalle tääl ja sillee toivoisin tapaavani enemmänki porukkaa täält jos tuo auto tos ny viel tulee pysyy :peukku :driver

Taitaa olla edelleen yksi suomen halvimmista kerhoista? Sportpugillekkin maksaa 30e/v, PCF 45e/v, BTCF 20e/v, Saab-klubi 25e/v..
20e on kuitenkin sama asia kun kävisi kaksi kertaa pizzalla vuoden aikana. Ei minusta järin kallista, vaikka en itsekään juuri tapahtumissa ole ehtinyt käymään.
 

Venttiseiska

New Member
Liittynyt
17 Maaliskuu 2013
Sijainti
Palokka
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MakeM sanoi
Taitaa olla edelleen yksi suomen halvimmista kerhoista? Sportpugillekkin maksaa 30e/v, PCF 45e/v, BTCF 20e/v, Saab-klubi 25e/v..
20e on kuitenkin sama asia kun kävisi kaksi kertaa pizzalla vuoden aikana. Ei minusta järin kallista, vaikka en itsekään juuri tapahtumissa ole ehtinyt käymään.

Koskenkorvan Radiohullut Ry 7€/vuosi... ;D
 

Hakala

New Member
Liittynyt
16 Maaliskuu 2007
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Venttiseiska sanoi
Koskenkorvan Radiohullut Ry 7€/vuosi... ;D
Ei tuossa 20e nyt niin paljon ole ylimääräistä että tarvii saada mietittyä miten saa rahansa takaisin

Subaru-klubi taitaa olla poikkeuksellisen halpa, 10e/vuosi
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ihme nillitystä. Kerhon tapahtumat esim. ratapäivät ilmoitetaan yleensä todella hyvissäajoin.. Se on kerholaisen itsensä käsissä jossei saa itseään paikalle kahden kuukauden varoitusajalla..
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MakeM sanoi
20e on kuitenkin sama asia kun kävisi kaksi kertaa pizzalla vuoden aikana. Ei minusta järin kallista, vaikka en itsekään juuri tapahtumissa ole ehtinyt käymään.
Voisko maksaa lounaskortilla? ;D

Eihän toi nyt oikeasti kallista ole vaikka itse en ole kerennyt käymään ikinä kuin yksillä ratapäivillä (ja kaksi kertaa Hyvinkää-miitissä vaikka se ei mitään maksaisikaan...).
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Eikö se nyt ole AIVAN sama maksaako jäsenyys 1,25€/kk vai 1,67€/kk.
Ei voi olla siitä kiinni vaikka ei kävisi yhdessäkään tapahtumassa tai edes lukisi foorumia. :)
 

Nersc

New Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2014
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kuulkaa katsokaa tämä dokumentti Romanian koirista.Samalla näette mikä on ihmisten suhde eläimiin.Eilen illalla katselin tuon ohjelman ja oikeasti järkytyin missä eläinraukat joutuvat olemaan.
Avek Tastula olkaa hyvä
http://areena.yle.fi/tv/2372305/#/play
 

Speal

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2013
Sijainti
Tuusula
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Galanttiin pääsee vettä sisään. Vuotokohta paikannettu jo katosta, mutta kun ei ole aikaa oikein lähteä tuota tekemään. Vaatisi muutaman tunnin työtä ja kuivumisajan maalille, mutta töissä menee joka viikko maanantaista lauantaihin, eikä töiden jälkeen meinaa enää jaksaa tehdä mitään.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Speal sanoi
Galanttiin pääsee vettä sisään. Vuotokohta paikannettu jo katosta, mutta kun ei ole aikaa oikein lähteä tuota tekemään. Vaatisi muutaman tunnin työtä ja kuivumisajan maalille, mutta töissä menee joka viikko maanantaista lauantaihin, eikä töiden jälkeen meinaa enää jaksaa tehdä mitään.
Ruostunut?
 

Speal

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2013
Sijainti
Tuusula
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Joo, katon sivulistan alla oli pieni vekki josta kosteus ja ruoste päässyt iskemään.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Speal sanoi
Joo, katon sivulistan alla oli pieni vekki josta kosteus ja ruoste päässyt iskemään.

Etelä-Helsingin pojilla on tällaisiin ongelmiin perus ghettoratkaisu laitella puristimesta silikonia. :) Ei pysäytä ruostetta mutta ainakin vuodon, joten toimii väliaikaisena fiksinä.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jossain taisi olla juttua tuosta silikonin ruostuttavasta omainaisuudesta... Olikohan joku mitsubishiclubfinland.com -sivusto tms ;D
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kyllä ahdistaa tuo L200 laittaminen...
Tänään kaverin kanssa meinattiin laitella katsastus kuntoon...
Noh taka riipukeiden uudet puslat on hävinneet, mun 5v tyttö siivonnut ne roskii -> roskakuski käynyt (ite vielä avannut roskiksen jos olen oikeassa)
,lohko lämmitin on rikki
,pakosarjan tiiviste unohtu hommata, ja tuo paksumpi saattaa olla vaikea löytää
Alipaine pumppu pitää helv. Metelin.. Jos sen siirtää runkopalkkiin toivossa äänen hiljentymisen...
Alipaine takaisku venttiili hukassa...

Äääh ei sitten mikään päivän homma onnistunut...
Mun kotiteatteri kajari päivitys meni vituiksi myyjän myydessä toiselle ja ilmoitti vasta kun pääsin hänen pihaan hakeaan... Ei tullut edes naamatusten sanomaan :(
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mr mmc sanoi
Äääh ei sitten mikään päivän homma onnistunut...
Mun kotiteatteri kajari päivitys meni vituiksi myyjän myydessä toiselle ja ilmoitti vasta kun pääsin hänen pihaan hakeaan... Ei tullut edes naamatusten sanomaan :(
Olisin kyllä käyny vääntämäs nenästä...
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mitäs jos Mr mmc alottaisit uuden topicin vain sulle, "Tänään meni vtuiksi..." (Ei herneitä ;) )

Itsellä painaa mieltä tämän foorumin jutut ja siihen liittyen tuo jäsenmaksu, onko sitä enää mitään mieltä maksaa kun jo viime vuonna mietin sitä ja nyt kerhon taso on jotenkin tipahtanut näin harvakseltaan näitä selatessa. Ei tosin ole ainoa syy, on tuossa vähän muitakin juttuja jotka on jo pitkään kaihertanut.
En tiedä viitsiikö tuota maksaa ainoastaan sen takia että on alusta asti maksettu vai onko sille jotain muuta hyvää syytä olemassakaan, katsotaan nyt...
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jania lainaten..

Samaa pohdittu mutta kyllä tästä kerhosta löytyy vielä niitä harrastajia jotka pysyvät asialinjalla, osallistuu ratapäiviin aktiivisesti jne. Haluan vähistä opiskelijatuloistani huolimatta tukea heitä, että pääsevät nauttimaan niistä jatkossakin. Kyllä se päivä vielä koittaa kun jotkin jääräpäät menee itseensä ja tajuaa vielä, että joskus kannattaisi olla hiljaa. :-*
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

En nyt oikein ymmärrä mitä te tuskailette? Kai sitä nyt asioista saa väitellä ja vääntää, etenkin kun se tapahtuu edes suurin piirtein oikeissa topiceissa. Itse otan nuo LHD/RHD-väännöt lähinnä hyvänä viihteenä, enkä mitenkään käsitä kuinka joku voi moisesta keskustelusta mieltänsä pahoittaa siinä määrin että se vaikuttaa esimerkiksi jäsenmaksun maksamiseen. Huonontaako se automaattisesti foorumin henkeä jos jostain asiasta ei ole kaikilla harrastajilla yksimielinen konsensus? Ja miten se on kerhon vika ja/tai muilta pois? ???

Esimerkiksi DSMtunersista löytyy useita kiistakysymyksiä jotka jatkuvasti aiheuttavat kuumaakin keskustelua (esim. "stroukki vai ei", "turboksi Holset vai joku muu", "onko kiinaturbo = 99% varma konerikko" jne) joissa mennään valillä jopa henkilökohtaisuuksiin (jotka tosin yleensä ylläpito aiheellisesti siivoaa, kuten täälläkin) mutta en ole tainnut ikinä nähdä kenenkään uhkaavan näiden takia jättää jäsenmaksun maksamatta.

Eikä palkokasveja nenään kummallekaan osapuolelle, ihmettelen tässä vain.
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
En nyt oikein ymmärrä mitä te tuskailette? Kai sitä nyt asioista saa väitellä ja vääntää, etenkin kun se tapahtuu edes suurin piirtein oikeissa topiceissa. Itse otan nuo LHD/RHD-väännöt lähinnä hyvänä viihteenä, enkä mitenkään käsitä kuinka joku voi moisesta keskustelusta mieltänsä pahoittaa siinä määrin että se vaikuttaa esimerkiksi jäsenmaksun maksamiseen. Huonontaako se automaattisesti foorumin henkeä jos jostain asiasta ei ole kaikilla harrastajilla yksimielinen konsensus? Ja miten se on kerhon vika ja/tai muilta pois? ???

Esimerkiksi DSMtunersista löytyy useita kiistakysymyksiä jotka jatkuvasti aiheuttavat kuumaakin keskustelua (esim. "stroukki vai ei", "turboksi Holset vai joku muu", "onko kiinaturbo = 99% varma konerikko" jne) joissa mennään valillä jopa henkilökohtaisuuksiin (jotka tosin yleensä ylläpito aiheellisesti siivoaa, kuten täälläkin) mutta en ole tainnut ikinä nähdä kenenkään uhkaavan näiden takia jättää jäsenmaksun maksamatta.

Eikä palkokasveja nenään kummallekaan osapuolelle, ihmettelen tässä vain.

Ei herneitä. Muutamassa menty jo lähes henkilökohtaisuuksiin ellei olekin jo.. Miten sen ottaa. Viihdettä tosiaan mutta välillä sitä miettii onko siellä näppäimistön takana aikuinen vai lapsi. Myös itseni mukaanlukien; tulee töksäytettyä välillä pahastikin ohi.

Ei tässä mitään.. Kyllä minä aion olla mukana kerhotoiminnassa vaikka selkeästikin kerhon henki mennyt huonompaan suuntaan viimeisen vuoden aikana niinkuin eräs klubilainen jo tokaisi aiemmin jossain topicissa. Toki ei kaikkien tarvitse tykätä kaikista :)

Kai meillä kaikilla on oma tyylimme lukea foorumin viimeisimmät viestit.. Siihenkin on useampi kuin yksi tapa.

Noh. Olkoot asia loppuunkäsitelty. Mukavaa alkanutta vuotta kaikille kerholaisille ja lukijoille :)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jokainen tyylillään. Makselen pois kunhan jaksan verkkopankin avata
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
En nyt oikein ymmärrä mitä te tuskailette? Kai sitä nyt asioista saa väitellä ja vääntää, etenkin kun se tapahtuu edes suurin piirtein oikeissa topiceissa. Itse otan nuo LHD/RHD-väännöt lähinnä hyvänä viihteenä, enkä mitenkään käsitä kuinka joku voi moisesta keskustelusta mieltänsä pahoittaa siinä määrin että se vaikuttaa esimerkiksi jäsenmaksun maksamiseen. Huonontaako se automaattisesti foorumin henkeä jos jostain asiasta ei ole kaikilla harrastajilla yksimielinen konsensus? Ja miten se on kerhon vika ja/tai muilta pois? ???

Esimerkiksi DSMtunersista löytyy useita kiistakysymyksiä jotka jatkuvasti aiheuttavat kuumaakin keskustelua (esim. "stroukki vai ei", "turboksi Holset vai joku muu", "onko kiinaturbo = 99% varma konerikko" jne) joissa mennään valillä jopa henkilökohtaisuuksiin (jotka tosin yleensä ylläpito aiheellisesti siivoaa, kuten täälläkin) mutta en ole tainnut ikinä nähdä kenenkään uhkaavan näiden takia jättää jäsenmaksun maksamatta.

Eikä palkokasveja nenään kummallekaan osapuolelle, ihmettelen tässä vain.

Ei tässä tuskailtu olla, sanoinhan ettei kyse nyt ole kuitenkaan yhdestä kiistasta yksistään. Voitko sinä kirkkain silmin väittää että foorumin henki on edelleen yhtä hyvä kuin ennen? Jos on niin hienoa, silloin multa on mennyt jotain ohi. Nykyään lueskelen aika harvakseltaan näitä juttuja ja huomaan että lähes joka kerta tuntuu siltä että joku homma ei mee nyt putkeen. Harmillista mutta tätä päivää.

Itse asiassa annoit jälleen yhden syyn lisää miinus puolelle, en vetänyt herneitä mihinkään mutta jos sun kommenttia tarkastellaan kauempaa niin siitä äkkiä jää siihen käsitykseen etten minä (eikä Katikaan) nyt missään tapauksessa voi tollasta mieltä olla, että kerhossa olis jotain vialla muka. Eli juuri yksi niistä minua ärsyttävistä asioista...
Tai toi "erolla uhkailu", näin tää menee, jos jotenkin valtavirtaa vastaan uiskentelee niin jo p**k**e se on uhkailua tms. Mä oon ohittanut sen vaiheen että kiukuttelen ja uhkailen saavuttaakseni jotain.
Jos edellinen tai tämä kirjoitus ei kaikkia hyvän verbaliikan tunnusmerkkejä täytäkään niin toivon että siitä jotkut löytävät ja ottavat jotain korvansa taakse ja pyrkivät parantamaan toimiaan.
Saatan korjailla ajatelmiani kunhan näen taas kaiken kirkkaasti, nyt on yövuoro takana ja väsyttää, peace and love ;)


EDIT: Tuosta,
MäTSi sanoi
Mä tässä justiinsa mietin 2015 jäsenmaksun maksamista tän topikin jälkeen ;D
Näitten herranterttujen takia tämän kerhon henki on mennyt siihen suuntaan jonka takia mulle ei enää uppoo tää meininki... Tiedoksi vain sulleki Mätsi, mulle on aivan vtun sama miten ja mistä sitä autoa ajetaan, tuolla topicilla ei ole tähän mun kirjoitelmaan muuta vaikutusta kui että se vahvistaa käsitystäni tästä toiminnasta. Ajankohta nyt vain sattuu yksiin kun tuo laskun maksaminen (tai näköjään maksamatta jättäminen) on nyt käsillä...
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Munkin mielestä täällä on vähän kiree tunnelma ::) ;D
Noi henkilökohtaisuudet on vähän mitä pitäs välttää mutta toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos :peukku

Mutta "rub the wrong way" ja siitähän se taas lähtee....eikä aina voi olla hyvä päivä ;)

Ja jos nyt ei maksa jäsenmaksua niin ainahan sen voi maksaa myöhemmin sitten :peukku
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

cristan sanoi
Munkin mielestä täällä on vähän kiree tunnelma ::) ;D
Noi henkilökohtaisuudet on vähän mitä pitäs välttää mutta toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos :peukku

Mutta "rub the wrong way" ja siitähän se taas lähtee....eikä aina voi olla hyvä päivä ;)
Valvojien puolelta katsottuna on kyllä tullut tässä viime aikoina aikaisempaa (vaikken nyt valvojana ole vissiin vuottakaan vielä ollut ?) enemmän jouduttu puuttumaan noihin henkilökohtaisuuksiin.

Liekö pitkä ja synkkä syksy vetänyt mieltä ihmisillä kireämmäksi?
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jani T sanoi
Ei tässä tuskailtu olla, sanoinhan ettei kyse nyt ole kuitenkaan yhdestä kiistasta yksistään. Voitko sinä kirkkain silmin väittää että foorumin henki on edelleen yhtä hyvä kuin ennen? Jos on niin hienoa, silloin multa on mennyt jotain ohi. Nykyään lueskelen aika harvakseltaan näitä juttuja ja huomaan että lähes joka kerta tuntuu siltä että joku homma ei mee nyt putkeen. Harmillista mutta tätä päivää.

Hmm... Mielestäni voin. Eiköhän suurin osa ylilyönneistä mene sen piikkiin että taloudellisesti ajat on kovat ja ihmisiä stressaa = hermot on tiukemmalla. Minkä ymmärrän oikein hyvin. Yleisessä hengessä en ole huomannut vikaa - asiallisiin kysymyksiin vastaillaan asiallisesti, apua saa sitä tarvittaessa ja keskustelu on vireää.

Jani T sanoi
Itse asiassa annoit jälleen yhden syyn lisää miinus puolelle, en vetänyt herneitä mihinkään mutta jos sun kommenttia tarkastellaan kauempaa niin siitä äkkiä jää siihen käsitykseen etten minä (eikä Katikaan) nyt missään tapauksessa voi tollasta mieltä olla, että kerhossa olis jotain vialla muka. Eli juuri yksi niistä minua ärsyttävistä asioista...
Tai toi "erolla uhkailu", näin tää menee, jos jotenkin valtavirtaa vastaan uiskentelee niin jo p**k**e se on uhkailua tms. Mä oon ohittanut sen vaiheen että kiukuttelen ja uhkailen saavuttaakseni jotain.

Pyydän anteeksi. En tarkoittanut uhkailua missään kiukuttelumielessä. Mutta: onko vika mielestäsi kerhossa (toiminta, johtaminen, tapahtumat jne) vai sen jäsenissä (yksittäisten jäsenten kirjoitukset, mielipiteet jne)? Oletin nimittäin että harkitsisit jäsenmaksun maksamatta jättämistä lähinnä siksi, että foorumin keskustelun taso ja henki eivät miellytä sinua. Näille kerho itsessään ei juuri mitään voi (paitsi moderoida asiattomuudet pois, mikä hyvin pitkälti on tehtykin). Ilmeisesti kuitenkin taustalla on muitakin syitä, jotka mahdollisesti liittyvät kerhon toimintaan - tai näin tämän viestin ymmärrän? Näistä en voi tietää, eikä kerhokaan ellet niistä päättäjiä informoi. Mikäli olet informoinut, niin hyvin tehty.

Jani T sanoi
EDIT: Tuosta, Näitten herranterttujen takia tämän kerhon henki on mennyt siihen suuntaan jonka takia mulle ei enää uppoo tää meininki... Tiedoksi vain sulleki Mätsi, mulle on aivan vtun sama miten ja mistä sitä autoa ajetaan, tuolla topicilla ei ole tähän mun kirjoitelmaan muuta vaikutusta kui että se vahvistaa käsitystäni tästä toiminnasta. Ajankohta nyt vain sattuu yksiin kun tuo laskun maksaminen (tai näköjään maksamatta jättäminen) on nyt käsillä...

Tämä tukisi kyllä oletustani siitä, että harmituksen syy (tai ainakin yksi niistä) on jäsenistön käytöksessä ja foorumin hengessä.
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mitsumikko sanoi
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/bensa-auton+vaihto+etanoliautoon+helpommaksi/201411709161


"Nykysäännöt edellyttävät, että etanolikäyttöiseksi muutetulle autolle on tehtävä uuden auton päästötestiä vastaava testi, jonka hinta on useita tuhansia euroja. "

mutta jutun idea hyvä jos toteutuu :peukku SUomessa? tuskin :seina

Tuli tämä mieleen, eilen katsoin telkusta ohjelman jossa pätkä E85 muutoshommista saksassa. Muunnoksen saa tehdä laillisesti mutta vaaditaan päästömittaukset joissa mitataan vissiin samat päästöt kuin katsastuksessa sekä kylmäkäynnistyspäästöt. Esimerkkinä toimi 1.0 Polo johon tehtiin muutokset ja viestiin testiin. Ei läpäissyt kylmäkäynnistystestiä, mutta vissiin säätämällä yleensä onnistuu sekin.
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

dani sanoi
Tuli tämä mieleen, eilen katsoin telkusta ohjelman jossa pätkä E85 muutoshommista saksassa. Muunnoksen saa tehdä laillisesti mutta vaaditaan päästömittaukset joissa mitataan vissiin samat päästöt kuin katsastuksessa sekä kylmäkäynnistyspäästöt. Esimerkkinä toimi 1.0 Polo johon tehtiin muutokset ja viestiin testiin. Ei läpäissyt kylmäkäynnistystestiä, mutta vissiin säätämällä yleensä onnistuu sekin.

Sivistysvaltiossa on sivistysvaltion meininki. Toisin on täällä, joskin tähän ryhdytään pikapuolin puuhaamaan muutosta.

Täytyykin maksaa jäsenmaksu, ettei pääse unohtumaan. Ei tää nyt ihan niin huonoksi ole mennyt vielä :)
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jani!!! Nyt on herneet ihan juurmultineen nenässä! ... No ei :D

Mut topikkiin... On ihan kiva kun on töitä mutta kyllä tuo työpaikan ilmapiiri on sitte rasittava...
Lupasin maanantaina viedä roclan kotiin (melkein jopa ehjä) no unohdin sitten siinä hälinässä nostaa auton kyytiin niin johan pomo uhkaa työntää sen roclan lancerin sisälle peltien läpi ja jaksaa vittuilla koko päivän jostain :(
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mua painaa toi työmäärä kun on pari päivää saikulla. Kasaantuu vaan kun nää työ"kaverit" ei paljoa jeesaile (toisaalta ihan hyvä koska ne kuitenkin sotkis kaiken) ;D
 

Speal

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2013
Sijainti
Tuusula
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ensimmäinen palkkapäivä intin jälkeen, vaan eipä näkynytkään tilillä mitään kun näemmä Posti oli hukannut kirjeen jossa meikäläisen tuntilistat oli.
 

Tirse

Member
Liittynyt
22 Huhtikuu 2010
Sijainti
Vihti
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Hitto kun ajattelin että " laitan sen talveksi seisontaan ja lämpöseen talliin niin saa tehtyä ruostekorjaukset ym talven aikana, leimaan sitten keväällä" Noh, talli johon se piti ensin saada on vielä pahasti kesken niin ajattelin sitten että viempäs äitille talliin sen ku siellä on tilaa. Eipäs ollutkaan, vaan joku mondeon raato siellä oli.
Nyt siellä on joku volvon raato seisomassa ja Evo odottelee talliin pääsyä. Tänään huomasin että jotkun saamerin peltohiiret tms on päättäneet että evo on niille sopiva talvipesä! ei siitä montaa päivää ole kun viimeksi sinne sisälle katsoin ja sillon ei vielä ollut yhtään hiirenp**kaa siellä ja nyt jokapaikassa. Maalla on mukavaa ^_^
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tirse sanoi
Hitto kun ajattelin että " laitan sen talveksi seisontaan ja lämpöseen talliin niin saa tehtyä ruostekorjaukset ym talven aikana, leimaan sitten keväällä" Noh, talli johon se piti ensin saada on vielä pahasti kesken niin ajattelin sitten että viempäs äitille talliin sen ku siellä on tilaa. Eipäs ollutkaan, vaan joku mondeon raato siellä oli.
Nyt siellä on joku volvon raato seisomassa ja Evo odottelee talliin pääsyä. Tänään huomasin että jotkun saamerin peltohiiret tms on päättäneet että evo on niille sopiva talvipesä! ei siitä montaa päivää ole kun viimeksi sinne sisälle katsoin ja sillon ei vielä ollut yhtään hiirenp**kaa siellä ja nyt jokapaikassa. Maalla on mukavaa ^_^
Kohta on penkit täynnä hiirulin mentäviä reikiä. :eek:
 

Hoppala

Evo V
Liittynyt
27 Marraskuu 2011
Sijainti
Ilmajoki
Vs:

Kannattaa muuten häätää ne hiiret aika äkkiä, pikkuveljen volvo v40:stä ne söi parissa viikossa johtoja senverta tehokkaasti että abs ja airbagin vikavalot jäi palamaan..
 

Tirse

Member
Liittynyt
22 Huhtikuu 2010
Sijainti
Vihti
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Rotanmyrkyt laitettu tarjolle. Eiköhän sieltä kohta sitten löyty raatoja! Ja paha haju.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Stana... Hajos stigan lumilingosta vetorattaita :( ,traktorin kauha jäi korjaamatta kun ei löytynyt yhtään rälläkän laikkaa :(
No tuli hangattua traktorin lingolla piha... Hyvin meni kolmisen tuntia...
 
Ylös Bottom