Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Juu ja jos joskus tuntuu että sitä viinaa on vaan yksinkertaisesti liikaa niin voi laittaa vaikka mulle tulemaan postilla, maksan postikulut. Voin myös hakea isommat erät ;D

Ainiin ja mistä olen iloinen? Eka täysmittainen kesäloma!! YEAH! Alkoi tänään, loppuu joskus heinäkuussa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Alkaa hetki hetkeltä näyttämään, että maikäläinen saa vihdoin sen mönkijän.. Nyt vielä joku reippaasti ostamaan Pajero pois ja uuteen kotiin, niin pääsee sekin vielä tälle elämälle metsään. Mun käytössä siittä tulee muuten CITYmaasturi..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

postin hukkaama evoscan kaapeli tuli.... mutta mutta... kaapeli väärä... eli myynissä tuolla... :'(
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Auto saapui perille kaikkine hilppeineen ja toimikin vielä jokseenkin odotusten mukaisesti. Ainoa miinus Hanko - Tampere välille, kulutus about 50l :| Toisaalta, eij sitä nyt ihan hiljaakaan tultu, mutta silti.

16062011648.jpg


-k-
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kimmo: Onnittelut komeesta pelistä! Tarvii pitää siis silmät auki tääl Treella jos sua näkyy :driver
Ja kysyä saa neuvoja tai logataa vaikka autoas.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

cubeqtio sanoi
Noni! Tervetuloa takas! :)
Kiitos!

Matka meni hienosti ja ilman murheita, kotiinkin päästiin tänään puolilta päivin 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MVa~1 sanoi
Alkaa hetki hetkeltä näyttämään, että maikäläinen saa vihdoin sen mönkijän.. Nyt vielä joku reippaasti ostamaan Pajero pois ja uuteen kotiin, niin pääsee sekin vielä tälle elämälle metsään. Mun käytössä siittä tulee muuten CITYmaasturi..


Vaihda paje tuohon minun mönkkäriin ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Viikko sitte sportsdirect:sta tilatut 300 punnan kamat Nikee, Pumaa yms merkkituotteita on DHL:n jakelussa tänään :)

edit: ja nyt paketti tuli tänne töihin. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jees Evoon öljynsuodatin ja ilmanputsari hommattu :peukku. Ja myyjä pisti mukaan sitten öljyiksi jotain Totalin 5W40 Ei taida olla ihan käypää tavaraa tuohon ??? Tai itselläni ainakin sellainen tunne.. että en kyllä vaihtaa uskalla ennenkun joku kommentoi asiaan ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Divi sanoi
Jees Evoon öljynsuodatin ja ilmanputsari hommattu :peukku. Ja myyjä pisti mukaan sitten öljyiksi jotain Totalin 5W40 Ei taida olla ihan käypää tavaraa tuohon ??? Tai itselläni ainakin sellainen tunne.. että en kyllä vaihtaa uskalla ennenkun joku kommentoi asiaan ;D

Miksi ei olisi käypää öljyä ?
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Miksi ei olisi käypää öljyä ?

No emt koskaan kuullukkaan tuollaisesta merkistä ja se mitä manualis lukee on sit ihan jotain muuta kuin tuota :D Muut kait mä ne sit voin sinne kaataa. ;) Tuntuu vaan et koitais tehä gourmet ruokaa ja laittais siihen jotain rainbow tai hyvä ostos tuoteita. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Divi sanoi
Tuntuu vaan et koitais tehä gourmet ruokaa ja laittais siihen jotain rainbow tai hyvä ostos tuoteita. ;D

...jotka tulee samalta linjalta kuin merkkituotteetkin... :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kesäloma häämöttää ja rahat pamahti tilille..vaikkakin vaan puolet mutta kuitenkin. :peukku Ebaystä tilattu timantti mitsun keulaankin saapu ajallaan which was nice ja jääkaapissa on kori kylmää carlsbergiä. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Divi sanoi
No emt koskaan kuullukkaan tuollaisesta merkistä ja se mitä manualis lukee on sit ihan jotain muuta kuin tuota
Paremmat luokitukset tuolla on kun Mobilin vastaavalla..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mikäs tässä duunikaveri teki oharit ja lähti 12 aikaa ajelee kohti kuopiota ja jätti mut kyydistä :) Eipä siinä auta kun vaan pistää mitsu käyntiin tallista ja lähteä :driver Kyllä saa nauttia kerrankin matkasta kun ei tartte istua hikisessä firman hiaces. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

caddyn kulutus yllätti iloisesti: 438km ja 17.8 litraa, tekee siis ~4L/100km :D halpa osienhakureissu oli, kun osiinkin meni vain 20 euroa ja sai puolen auton peltiosat!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nostokurki sanoi
caddyn kulutus yllätti iloisesti: 438km ja 17.8 litraa, tekee siis ~4L/100km :D halpa osienhakureissu oli, kun osiinkin meni vain 20 euroa ja sai puolen auton peltiosat!

Se käy vissiin sit jo moottoriöljyillä ku noin vähällä menee, ihmeen vähällä kyl. Kummiski jeesuksen aikaista tekniikkaa mut vissiin pakko olla kevyt tuon auton.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Se käy vissiin sit jo moottoriöljyillä ku noin vähällä menee, ihmeen vähällä kyl. Kummiski jeesuksen aikaista tekniikkaa mut vissiin pakko olla kevyt tuon auton.

925kg... :) ja noi klonkkarin wanhat padat on kyllä jotain ihan uskomatonta, ei se mun 1.9D toledokaan vienyt juuri mitään.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nostokurki sanoi
caddyn kulutus yllätti iloisesti: 438km ja 17.8 litraa, tekee siis ~4L/100km :D halpa osienhakureissu oli, kun osiinkin meni vain 20 euroa ja sai puolen auton peltiosat!
On vissiin Volsulla ollu taannehtivaa tuo moottorin kehityspuoli sitten. Uusissa Volsuissa on paljon pienempi ilmanvastuskerroin kuin jeesuksen aikaisessa Caddyssä ja uudet tahdo päästä edes lievästi positiivisesti näyttävän ajotietokoneen mukaankaan tuommoisiin kulutuslukemiin :) Tai sitten tuossa on tullu mittarivirhe tai mittausvirhe joko kilsojen tai polttoaineiden suhteen ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Se käy vissiin sit jo moottoriöljyillä ku noin vähällä menee, ihmeen vähällä kyl. Kummiski jeesuksen aikaista tekniikkaa mut vissiin pakko olla kevyt tuon auton.
Itse asiassa nuo kulkee hyvinkin helposti nuihin lukemiin,esim omani 1,6D 5vaihteisella meni 4,4litraan satasen vaikka välillä sitä pitikin käskyttää. Nuo vanhat koneet on todella pieni ruokaisia,vaikkei äkkiä uskoisi.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pojat järjesti eilen polttarit ja pääsin harrastamaan taas mäkihyppyä 12 vuoden tauon jälkeen. :peukku
Aikoinaan tuli hypättyä 9 vuotta ja pieni polte mäkeen tais kyllä jäädä nyt päälle. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Febiz sanoi
Pojat järjesti eilen polttarit ja pääsin harrastamaan taas mäkihyppyä 12 vuoden tauon jälkeen. :peukku
Aikoinaan tuli hypättyä 9 vuotta ja pieni polte mäkeen tais kyllä jäädä nyt päälle. :)

muista nyt sitten että pilluhan se on mielessä.

...ja viinahan kuuluu mäkihypääjän elämään ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kaarilevikkeet osoitti toimivuutensa juuri kuten oli tarkoitus,onse mukava kun ei ole koko auto paskainen :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Nuhapumppu sanoi
Itse asiassa nuo kulkee hyvinkin helposti nuihin lukemiin,esim omani 1,6D 5vaihteisella meni 4,4litraan satasen vaikka välillä sitä pitikin käskyttää. Nuo vanhat koneet on todella pieni ruokaisia,vaikkei äkkiä uskoisi.

jep, ja oma kun on vielä tekohengitetty versio. Kyllä se viel tänä kesänä menee alle 4 litran sataselle, kunhan saa välijäähdyttimen keulalle ja virtaavamman putkiston tehtyä :) ja niille, jotka epäilee mittarivirhettä, ajoin kuopiosta ilomantsiin ja takaisin +tankkausmatka ennen lähtöä ja lähdön jälkeen =438km.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evo palasi remontista kotio.Mikäs taas ajellessa kun on lompsakin kevyt.Mutta eipähän tarvi ajaa enään firman rangerilla mikä on pääasia ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

selvisi auton rohinan syy ja korjattu. Nyt on hiljainen ja hyvä ajaa. Oli kardaanin pölysuoja irronnut...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Auto on nyt 5-paikkainen,muutkin muutokset otteessa :peukku.
 
Vs: Mistä olet iloinen?


kun sain talviauto-mersun myytyä, tilasin ebaystä kitaran. eka kerta, kun ostan soittimen kokeilematta, mutta kun halvalla sai.. :) tommonen sieltä pitäisi olla tulossa:

http://www.fender.com/en-FI/products/search.php/?partno=0114545706

on mulla ennestään yksi jenkki standardi -strato, muuten olen kyllä tykästynyt les pauleihin. ajatuksena oli ensin hommata jim root -tele vaahterakaulalla, mutta kun tämä strato on vaan niin siisti. plus että jim root -telet tehdään meksikossa, stratot jenkeissä.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^Jätä ne Les Paulit niille vähemmän heteroille kavereille :D No ei, jokainen soittaa millä tykkää. Ite tykkään eniten just Stratosta ja etenkin Telecasterista. Just pääsin pari viikkoo sit kokeilee semmosta Custom Shopin Stratoa mikä oikeesti PYSY vireessä ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ei meinaa verkkari pysyä mukana... sen verran iloinen on :D

http://mmc.1g.fi/kuvat/Galant%20HB/4g63_map.MOV

siitä pojat 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nahkuri sanoi
kun sain talviauto-mersun myytyä, tilasin ebaystä kitaran. eka kerta, kun ostan soittimen kokeilematta, mutta kun halvalla sai.. :) tommonen sieltä pitäisi olla tulossa:

http://www.fender.com/en-FI/products/search.php/?partno=0114545706

on mulla ennestään yksi jenkki standardi -strato, muuten olen kyllä tykästynyt les pauleihin. ajatuksena oli ensin hommata jim root -tele vaahterakaulalla, mutta kun tämä strato on vaan niin siisti. plus että jim root -telet tehdään meksikossa, stratot jenkeissä.

itse en voi sietää telecastereita. En tiedä kovin montaa hirveämpää kitaraa kuin tele. Stratovariuscaster menee joten kuten, sellaisella tuli itsekin silloin ~17 vuotta sitten aloitettua. Nyt on Epiphone SG400 mattamustana goottiversiona, ja 7-kielinen Wolf löytyy kans. Ja kaksi Yamahan bassoa, RBX375 5-kielinen ja BB614 joka on paras basso mitä ikänä olen soittanut :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^Tele on niin yksinkertanen ja ruma et se on sen takia kaunis ;D Oon niin jäykkis/fiilistelen vanhaa et jotenkin ei uudemmat uppoo. Tosin semmosta mustaa SG:tä oon kaverilla joskus testaillutkin, sitä missä oli "punaset syyt" puussa :) Peräti samanlainen kun sulla?

Mut kyl mä ottaisin tälläsen ihan mikä päivä vaan :)

Oon viimeaikoina soitellu vaan tota mun vanhaa klasari akustista, se kun on soitettu niin auki niin on niin magee soundi. Sitä on viel niin helppo soittaa kun nappaa syliin ja antaa palaa. Just mökkireissuilla yms. ihan ykkönen. Styrkkarit yms. kun on perheellinen myyny jo ajat sitten (poislukien minimarsun).
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Urran sanoi
^Jätä ne Les Paulit niille vähemmän heteroille kavereille :D No ei, jokainen soittaa millä tykkää. Ite tykkään eniten just Stratosta ja etenkin Telecasterista. Just pääsin pari viikkoo sit kokeilee semmosta Custom Shopin Stratoa mikä oikeesti PYSY vireessä ;D

perus straton soundimaailma on aika kaukana omasta mausta. laitoin joskus kauan sitten tuohon stankku stratoonkin tallamikiksi dimarzion ykskelasen kokoisen humpparin, joka auttoi edes vähän. ja vibran olen poistanut käytöstä, eli sekin on mulle täysin turha.. saas nähdä, miltä jim root -strato soundaa, kun en ole kyseistä keppiä edes nähnyt livenä, saatika soittanut. en kylläkään ole mikään suuri aktiivien ystävä, tosin kokemusta on vain jonkin aikaa itsellä olleesta esp eclipsestä.

hmm.. les paul hintahtava kitara?! saatan olla hieman eri mieltä. ;D kyllähän paulit on miehekkäitä pelejä ihan jo painonsakin kannalta. ja se soundi! :peukku itellä ollut jotain 15 vuotta -89 musta customi. siitä ei paljoa ihmisen tekemä esine kaunistu. lisäksi on muutaman vuoden ikäinen stankku pauli.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nostokurki sanoi
itse en voi sietää telecastereita. En tiedä kovin montaa hirveämpää kitaraa kuin tele. Stratovariuscaster menee joten kuten, sellaisella tuli itsekin silloin ~17 vuotta sitten aloitettua. Nyt on Epiphone SG400 mattamustana goottiversiona, ja 7-kielinen Wolf löytyy kans. Ja kaksi Yamahan bassoa, RBX375 5-kielinen ja BB614 joka on paras basso mitä ikänä olen soittanut :)

juu kyllähän tele sellaisella vintage-tallalla ja -mikeillä on lähinnä osastoa oksettava.. tai no eikai nyt sentään, mutta nuo modernit telet ovat alkaneet kiinnostamaan. olkoon puristit mitä mieltä tahansa.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^Joo siis se oli lähinnä vitsinä siinä. Kaveriporukassa kiusataan aina yhtä Les Paul miestä. Mut mulla tulee vaan Les Paulista aina tämä soittoasento mieleen, tai sit se et se on sillee Beatles tyylisesti vähän napaa ylempänä. Ja just kun 80% mitä jengillä on noita niin on väriltään sunburst :D Siit ei vaan pääse et onhan se magee skitta, mut mä soitan niin paljon istualteen etten oikee lämpee.

Mut tosiaan näähän menee osastolle toinen äidistä ja.. ;)

Siis Telessähän on just se paha et jos sanot edes vähän digaavas edes noista Custom Shopin yms. tekeleistä niin välittömästi sut leimataan hipiks. Ite tykkään just siit et näyttää vähän kirveelläveistetyltä eikä tarvii olla niin "erikoinen" ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Olikos se Alangon Ismo kun valitti, että pauleista irtoo kaula aina kun kaatuu, mut tele ei oo moksiskaan... ;-) Itellä aikoinaan oli vaaleankeltainen tele, jossa mintunvihreä pleksi -> kitara kuin karkki. Aivan upea tekele. Piti vaan teiniangstissa vaihtaa ronskimman saundin perässä hamerin slammeriin. Täältä ymmärrystä telemiehille...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Urran sanoi
Mut mulla tulee vaan Les Paulista aina tämä soittoasento mieleen, tai sit se et se on sillee Beatles tyylisesti vähän napaa ylempänä.

jaa.. itellä les paul linkittyy ennemmin tähän: http://thesebootsaremadeforstalking.com/?p=1478

eikä paulilla soittamisessa istuvilteen ole mitään onkelmaa.. mutta joo, makuasioitahan nämä on.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

pakko kyllä vielä lisätä tuohon skebakeskusteluun että Les Paulissa ei ole mielestäni mitään vikaa. Siitä irtoaa tosi makeat blues-soundit, ja se on helpposoittoinen. Ja ihan kova kepukka muuhunkin käyttöön, kuten hard rock sankari Slash on todistanut ;)

Itseä ilostuttaa se, että tänään sain vihdoin värit tatuointiin :peukku kunhan punoitus häviää, pitänee kuvauttaa tuo että saa intternetin ihmeelliseen maailmaan todisteen siitä, että olen antanut jenkin tuhria käsivarteni ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Vietettiin juhannusta ulkoiluttamalla mitsua ympäriinsä abaut 400 kilsaa :p
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sain pakattua tavarat jo valmiiksi 2000km moporeissua varten :peukku

lähden kyllä vasta 10 päivän päästä...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Maestro sanoi
Vietettiin juhannusta ulkoiluttamalla mitsua ympäriinsä abaut 400 kilsaa :p

Samaa tuli harrastettua itse kanssa ;D mutta kaverit sai kumminkin ylipuhuttua kaljaa juomaan ja grillaamaan että se siitä selvästä juhannuksesta. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kyllä jos jokin on miehekäs kitara niin Lespauli. Ainut vika siinä on, että niissä on niin tuhdit kaulat että eihän se sovi tällaisen pienempisormisen käteen sitten mitenkään. Tästä syystä omalta seinältä löytyy ainoastaan Ibanezeja (2x RG570, RG1570, AW40 ja kaapissa palasina vielä yksi RG450). Eiku on siellä yks Squierin halpisstratokin seassa, mutta siitä ei pysty luopumaan kun oli ensimmäinen kitara. :peukku

Iloinen voisi olla vaikka siitä, että teltta-auto toimitti viimein Galantin takatukivarret ja muut kilkkeet. Mutta missä välissä sitä kerkeäisi asentamaan...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

meh meh, sain työpaikalta maalaustilat lainaan niin pitkäksi aikaa kuin tarvitsen \o/ caddyyn ja sigmaan siis uudet maalit tulossa :p
 
Takaisin
Ylös Bottom