Mistä olet iloinen?

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

janza sanoi
Kuva kertokoon. Myöhemmin hakemaan vielä COD ja pystytuki tuolle. Heräteostoksena voisi ehkä Maddenia vielä harkita.

30 suunilleen jonotti Tampereen Kalevan Prismassa tota, kukonlaulun aikaan menin tuonne - 04:00 ;D 12 niitä siellä oli ja aika paljon oli pettyneitä ja muutama kiukkuinenkin löytyi joukosta kenelle ei riittänyt tällä erää.

Onnea uudelle laitteelle.

Jätän vielä ostamatta kun töitä sen verran vielä tämän vuoden puolella jäljellä ,ettei aikaa ole.
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Mistä olet iloinen?

Evoa tallinperukoille taas piiloon kevättä odottelee ;D johan se puoltoista viikkoa ehti olee siin pihas ajamatta :D jos sitä huomen menis viel siivoilee ja hinGailee sitä :peukku
Ja skoda kausi alkaa ny...
 

Imperio

pör pör
Club Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2005
Sijainti
Siilinjärvi
Vs: Mistä olet iloinen?

Piiiitkästä aikaa vapaa viikonloppu ilman mitään pakollista ohjelmaa. Lapset ja rouva mummolassa..
Haiskahtaa että voi viettää vaikka laatuaikaa dynamicin kanssa tallissa ;D
 

tontsa78

ex Evo ix
Liittynyt
18 Lokakuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: Mistä olet iloinen?

Divi sanoi
Evoa tallinperukoille taas piiloon kevättä odottelee ;D johan se puoltoista viikkoa ehti olee siin pihas ajamatta :D jos sitä huomen menis viel siivoilee ja hinGailee sitä :peukku
Ja skoda kausi alkaa ny...

Hullua porukkaa, ku ei talvella ajele ysillä ;D Mun mielestä evo just talvella hauskin peli ajella :driver Sen takia tuli itsekkin ysi hommattua.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Mistä olet iloinen?

On tosta aiheesta väitelty jo aika paljon että seisottaako evoa. Se on jokaisen oma asia sanoisin. Ainakin tommoset suht matalalla ja jäykällä alustalla varustetut autot EI ole parhaimmillaan talvikäytössä, oli miten oli.
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Mistä olet iloinen?

Legnumi kuskas työmiehet ja tavarat taas luotettavasti eteläsuomesta pohjoiskarjalaan, jumalauta tuli kaikki mahdolliset äärikeliolosuhteet kyllä matkalla, vanhoi ämmiä, suolasadetta, lumimyrsky ja sit lopuksi -12 astet pakkasta mikä kruunaa matkan.

tänään olis ollu varattu matka Viking cracelle, 5hyttiä,50 paikkanen linjaauto kuskamaan 20 hengen kaveriporukkaa mihin haluaa, mutta ei!! Matias lähtee jumalauta töihin tänne Irakiin kun vapaan pyytäminen ei ollu vaihtoehto, nyt sit valmistaudutaan myräkkään......
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Mistä olet iloinen?

ST sanoi
Niinpä.

Ja jos se tuntuu asialta mitä pitäisi pakoilla, herää kysymys mitä se muukin kasvatus on..
Mitenköhän paska vaipan vaihto liittyy muuhun lapsen kasvatukseen? Sehän on vaan yhen pyllyn pesu liisteristä..? Jokainen varmasti pesee mielellään lapsensa suihkussa ilman käryä. ;)
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

Evolla ajettu pakolliset Talviajelut yht. n.15Km , leimakonttorille ja takas.

Sen verran "sairaslaite" ,että tuo ajettu matka oli justiinsa riittävästi. Vaikka jäi kyllä vaivaamaan miten olis menny ,jos olis nakannu orkkisalustan alle ? Onneksi ei ollut pitoa niin pysyi auto tiellä... Suti jumalaut ,joka vaihteella myös kuivalla asfaltilla niin ,että nastat ropisi.. Ei oikeastaan ollut edes missään vaiheessa hauskaa juurikin tuon pidon puutteen vuoksi.

(Eli ei tartte soitella turpaa ,etten Evolla talvisin ajele) :)
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Mistä olet iloinen?

Tontsa78 sanoi
Hullua porukkaa, ku ei talvella ajele ysillä ;D Mun mielestä evo just talvella hauskin peli ajella :driver Sen takia tuli itsekkin ysi hommattua.
et tiedäkkää kuinka lystiä skodalla on ;D
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Evolla ajettu pakolliset Talviajelut yht. n.15Km , leimakonttorille ja takas.

Sen verran "sairaslaite" ,että tuo ajettu matka oli justiinsa riittävästi. Vaikka jäi kyllä vaivaamaan miten olis menny ,jos olis nakannu orkkisalustan alle ? Onneksi ei ollut pitoa niin pysyi auto tiellä... Suti jumalaut ,joka vaihteella myös kuivalla asfaltilla niin ,että nastat ropisi.. Ei oikeastaan ollut edes missään vaiheessa hauskaa juurikin tuon pidon puutteen vuoksi.

(Eli ei tartte soitella turpaa ,etten Evolla talvisin ajele) :)
Olisin toho edelliseenki voinu tän laittaa mut menkööt ny... ;)
-JP- aivan :D Saa noi muut evokuskit olla vaan tyytyväisiä ku näiden vakuutukset viel suht pienis hinnoissa :D et ottakaa te muut vaan meistä viisaammista oppia.. KÖH KÖH... ;D
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Hallitus
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Mistä olet iloinen?

Jeij, sain 3 uutta Absolut pulloa. Tää on Suomi/Baltia versio. Heh, nyt on 62kpl isoja pulloja + kasa snapsi kokoja 8) Ja kaikki korkkaamattomia :p
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

Tänään piti illalla vaihtaa paineanturi evon acd pumppuun. Vaan töistä lähtiessä vikakoodi katosi ja pumppu pelaa taas :) Eli kosketushäiriö se on jossain ja kun kelit kuivi niin alkoi pelaan. Kävin sitte laulatatan evoa kunnolla et pumppu ja solenoidit sai tehdä töitä puol tuntia ;D
 

catodium

JKL
Liittynyt
28 Kesäkuu 2004
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Mistä olet iloinen?

Allekirjoitettiin sit kauppakirjat omakotitalon ostosta, saatiin emännän ajokorttiprojekti onnistuneesti päätökseen ja perheenlisäystäkin ois tulossa mut toivottavasti ens vuoden puolella.. :)

Nii ja kaikkein tärkeipänä oon saanu tartutettua autokuumeen emäntäänkin.. :driver
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mistä olet iloinen?

Sain vaihtokaupan kautta hommattua jo pidempään himoitsemani perversion kohteen, eli full size stw jenkin, ja vielä pilkkahintaan :)

Ja on jopa räpeltämätön, mikä on suorastaan ihme. Kuskin sähköpenkkiä ja cruisen nappia lukuunottamatta kaikki sähköherkutkin toimii, jopa automaatti-ilmastointi. Konekin on alkuperäisessä kunnossaan kaasutinta ja sitä ohjaavaa tietokonetta myöten.

Bensa sille kyllä kelpaa, mutta on sillä vaan pirun mukava ajella. Vieläpä hemmetin hiljainen auto, kun ei ole oven karmeja ja pakoputkea raiskattu amisvirityksillä, vaan alkuperäiskamaa nekin :) :driver

small


Ja ensi kesänä sitten kruisaillaan toisella malmikasalla, tosin japanilaisella tekniikalla terästettynä... ;)

small
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Mistä olet iloinen?

nostokurki sanoi
Sain vaihtokaupan kautta hommattua jo pidempään himoitsemani perversion kohteen, eli full size stw jenkin, ja vielä pilkkahintaan :)

Ja on jopa räpeltämätön, mikä on suorastaan ihme. Kuskin sähköpenkkiä ja cruisen nappia lukuunottamatta kaikki sähköherkutkin toimii, jopa automaatti-ilmastointi. Konekin on alkuperäisessä kunnossaan kaasutinta ja sitä ohjaavaa tietokonetta myöten.

Bensa sille kyllä kelpaa, mutta on sillä vaan pirun mukava ajella. Vieläpä hemmetin hiljainen auto, kun ei ole oven karmeja ja pakoputkea raiskattu amisvirityksillä, vaan alkuperäiskamaa nekin :) :driver

:peukku Oon kanssa jo vuosia haaveillu että joskus ois Chevrolet Caprice STW cruisailukaarana :driver

Ehkä vielä joku päivä sellaisen aika koittaa, johan yhden haaveautoni olen jo ostanut (Legnum) ja myynytkin :(
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Mistä olet iloinen?

cristan sanoi
Jeij, sain 3 uutta Absolut pulloa. Tää on Suomi/Baltia versio. Heh, nyt on 62kpl isoja pulloja + kasa snapsi kokoja 8) Ja kaikki korkkaamattomia :p
Pitäskö alkaa suunnittelemaan jo klubin kesäkauden avausta? 8)
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mistä olet iloinen?

cristan sanoi
Jeij, sain 3 uutta Absolut pulloa. Tää on Suomi/Baltia versio. Heh, nyt on 62kpl isoja pulloja + kasa snapsi kokoja 8) Ja kaikki korkkaamattomia :p
Sul on varmaan se nahkatakkinenkin versio? Taitaa olla ihan suomiedition? :)
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Hallitus
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Sul on varmaan se nahkatakkinenkin versio? Taitaa olla ihan suomiedition? :)

Jep, niitä mulla on 3. Ja tehty 20000 kpl myyntiin Suomessa, Virossa ja oliko vielä Liettua ja Latvia. Löytyy myös pari kokoa mustaa nahkaa niiteillä. Vois hommata noita Suomiversioita vielä muutaman ja tehdä vaihtokauppoja kun farkkupukuinen tartteis saada.
Svea edition on myös aika kiva maalattu versio ja sitäkin myytiin vain Ruotsissa....mulla on 3.
Niko tuo monesti työmatkoilta noita :) :-*

Oli mulla vielä pari pulloa mitä en huomannut laskea aikaisemmin mukaan...

Noita pulloja on joko second skin eli joku tommonen "puku" tai muovikuori. Special edition voi olla sitten suoraan pulloon painettu/maalattu etiketti, piirros tai kuva. Sit noissa on joko perus vodka tai joku maku. Hankalaksi käy kun uusia ilmestyy kuin sieniä sateella ja eri maissa voi olla vain sinne tehty versio. Joillakin on vielä isompi ja hienompi kokoelma. Mä olen vaan harrastelija ;D

Olis kyllä kiva tietää onko Suomessa muita yhtä "hulluja" kuin mä ;) Ei vaan pysty lopettamaan keräilyä.
 

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Mistä olet iloinen?

Tavallaan... itelle on kertyny noita 1,75L Jekkupulloja.
Ainut ero on, et pullon sisältö kerääntyy tuonne kurkun perälle ;D ;)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

cristan sanoi
Olis kyllä kiva tietää onko Suomessa muita yhtä "hulluja" kuin mä ;) Ei vaan pysty lopettamaan keräilyä.

on mulla kaveri joka keräilee kanssa. En tiä montako sillä on :D
 

furtzi

Evolution V
Liittynyt
9 Huhtikuu 2012
Vs: Mistä olet iloinen?

Pitkään kaivoin mielenkiintoa ja vihdoinkin sain AYC:n laitettua kuntoon. Kyllä laulaa hienosti vinossa, osaa tumpelokin ajaa tai ainakin se saa niin luulemaan. :driver
 

aksuvaan

New Member
Liittynyt
23 Lokakuu 2011
Vs: Mistä olet iloinen?

E4 latauksen merkkivalosta ;D vaikka latasikin koko ajan hyvin mutta mittaristossa ei merkkivalo syttyny, vika oli lataussäätimessä. Uutta säädintä kolvailemaan paikalleen ja hyvin nyt rokkaa...
 

Maxx

Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: Mistä olet iloinen?

Tänään tuli uutisia et musta tulee eno, kyllä jaksaa hymyillä vaan
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mistä olet iloinen?

Buickin sähköpenkki tuli korjattua, vika olikin oletettua pienempi ja löytyi hapettuneesta katkaisijasta :) samalla tutkittiin kaasutinta, ja siitäkin rupesi löytymään enemmän eloa kun herkisteli isompien kurkkujen läpät aukeamaan :)
 

Kapula7

Autopeltiseppänä yli 20v muttei vielä 30 vuotta
Liittynyt
6 Syyskuu 2008
Sijainti
Lempäälä
Vs: Mistä olet iloinen?

Jaahas nyt se lomailu sitten taitaa loppua ::) kesäkuussa se alko lomailu meinaan ja sit tulikin oltua viikko töissä väliin ja taas jatkoo oli tähän päivään asti. Huomenna alkaa työt uudessa paikassa eikä taida tulla ihan äkkiä ikävä edellistä työpaikkaani. Joten en voi suositella teille kenellekkään edellisen työnantajani palveluita tulevaisuudessa en niihin pysty mitenkään vaikuttamaan ;) he jotka tietävät niin tietävät mut enempää en täällä ala asiaa ruotimaan 8)
 

pulkkinen

Member
Liittynyt
8 Helmikuu 2006
Sijainti
Veteli
Vs: Mistä olet iloinen?

siitä oon helvetin ilonen että rojekti auto alko toimimaa!! viikon verran nytte koittanu saada webereitä iskuun mutta ei ni ei toimi... Tänää sitte alko pelittämää! Voi tätä fiilistä. :driver
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Hallitus
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Mistä olet iloinen?

Tontut oli tuonut 4 Absolut kuorta/pukua. Bling bling, Disco, Rock ja Masquerade ;D
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Mistä olet iloinen?

pulkkinen sanoi
siitä oon helvetin ilonen että rojekti auto alko toimimaa!! viikon verran nytte koittanu saada webereitä iskuun mutta ei ni ei toimi... Tänää sitte alko pelittämää! Voi tätä fiilistä. :driver

Voin kuvitella ;) :peukku
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

Työt ressaa, selkä p*skana ja väsyttää. Silti oon nyt 24h kohta vaan hymyillyt kuin joku idiootti. Kai mä oon tulossa hulluks ;D
iloinen tosiaan että vielä jaksaa hymyillä
 

pulkkinen

Member
Liittynyt
8 Helmikuu 2006
Sijainti
Veteli
Vs: Mistä olet iloinen?

Basbarduu sanoi
Voin kuvitella ;) :peukku

Ja se tekee tästä vielä hienompaa että sielä konepellin alla on tuplana 40, aidot ja oikeat Italialaiset Webrut! :peukku ja eilen tuli autoo leimaki... Pääsee laillisesti ajelee kylille ja aiheuttaa pahennusta. :driver
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Mistä olet iloinen?

THaikkuihin tänään pari viikkoo siel.... jipijei jei jei... ;D tätä on odoteltukkin. Pari viikko kesälomasta menee tähän... :p
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Mistä olet iloinen?

Webtrap_86 sanoi
THaikkuihin tänään pari viikkoo siel.... jipijei jei jei... ;D tätä on odoteltukkin. Pari viikko kesälomasta menee tähän... :p
Tätä päivitystä oon odotellu. :) Mahtavaa häämatkaa!! Me lähetää ylihuomen takas Malesiaan ja 17.päivä lennol Indoihi. 8) Täl hetkel Hat Yai:ssa. Ei päästä ottaa olusia rannalla tällä kertaa.
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Mistä olet iloinen?

BamBu^^ sanoi
Tätä päivitystä oon odotellu. :) Mahtavaa häämatkaa!! Me lähetää ylihuomen takas Malesiaan ja 17.päivä lennol Indoihi. 8) Täl hetkel Hat Yai:ssa. Ei päästä ottaa olusia rannalla tällä kertaa.

Webtrap_86 sanoi
THaikkuihin tänään pari viikkoo siel.... jipijei jei jei... ;D tätä on odoteltukkin. Pari viikko kesälomasta menee tähän... :p

Ei varmaan kannata siis syyläriä laittaa Orimattilaan ihan vielä huomenna :) Hauskaa matkaa!
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mistä olet iloinen?

evo läjässä taas :peukku kohta pikkasen apuvirtaa ja ratalle kuulostelemaan selvisinkö pelkällä iskarin vaihdolla :driver :p
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Mistä olet iloinen?

nokonzok sanoi
Ei varmaan kannata siis syyläriä laittaa Orimattilaan ihan vielä huomenna :) Hauskaa matkaa!
???
Luulin et saitte tiedon et jos ei ehi enne reissuu ni reissun jälkee..?
 

Bazeeba

Member
Liittynyt
1 Syyskuu 2007
Sijainti
Soini
Vs: Mistä olet iloinen?

Pajeron vinssi hoiti hommansa kun isäntä puotti pätkäsä tuommoseen vanhaan kytöön runkoa myöten. Aika petollista tuommonen ku paikkapaikoin on jäässä ja sit taas ettei kävellä kestä.
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mistä olet iloinen?

vähän joulumieltä täälläkin kun urranin kanssa hoidettiin osan lunastus joulukortilla ;D pakko myöntää, että hienosti on isukki askarrellut ;D ;D
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Mistä olet iloinen?

Hahhah :D No hyvä että kelpasi. Isihän väittää että poika teki kortin :peukku

Ite sanoit että maksuksi kelpaa joulukortti. Lunastin lupauksen ;D
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mistä olet iloinen?

Vihdoinkin sain kunnon joululahjan kun eilen tuli soitto et saan töitä ja tänään sitten kävin allekirjoittamassa työsopimuksen ;D
 
Ylös Bottom