Mistä olet iloinen?

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

Tiedän omista kokemuksista ettei saa mut mietinkin tieskö ostaja :p
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: Mistä olet iloinen?

Olenkin viimeistä ikäluokkaa, joka osaa ajaa mopoa ilman korttia ;D
 

veni

L200, GDI Galant, Legnum vr4, VR6
Liittynyt
2 Helmikuu 2011
Sijainti
Nivala
Vs: Mistä olet iloinen?

Legnumiin tulevat kesävanteet taitaa olla Brembo safe!

P5090827.JPG

P5090822.JPG
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Mistä olet iloinen?

Kyllä kai Suomessa edelleen saa ajaa mopolla jo 15 vuotta täyttäneet ??? ::) ??? Kysymys olis pitäny muotoilla et onko korttia millä ajaa? ;)

Itse olen iloinen kasasta Coltin osia (Kiitos Driver) ja siitä että sain tingittyä valokatteesta 30% sillä perusteella et päällimmäinen oli niin pölyinen josta johtuen se luultavasti naarmuuntuu ku putsaa :D
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Mistä olet iloinen?

118f80e977cff2792c9619ee93c233fa.jpg


Yksi elämän haaveista toteutui... Älläkin sopii talliin ilman kikkailuja, ja se TASAINEN betoni lattia :D
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Kyllä kai Suomessa edelleen saa ajaa mopolla jo 15 vuotta täyttäneet ??? ::) ??? Kysymys olis pitäny muotoilla et onko korttia millä ajaa? ;)

Itse olen iloinen kasasta Coltin osia (Kiitos Driver) ja siitä että sain tingittyä valokatteesta 30% sillä perusteella et päällimmäinen oli niin pölyinen josta johtuen se luultavasti naarmuuntuu ku putsaa :D
Nusnus :p
 

vmikkoj

New Member
Liittynyt
29 Maaliskuu 2015
Sijainti
Turku / Bacolod
Vs: Mistä olet iloinen?

Mr mmc sanoi
Yksi elämän haaveista toteutui... Älläkin sopii talliin ilman kikkailuja, ja se TASAINEN betoni lattia :D

Ällähän se minullakin "tallissa" aikaansa viettelee, kun ei ajossa ole. Jonkun verran isompi hytti ja nuorempi vuosimalli on kyseessä Stradasssani :peukku
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

TuplaNokka sanoi
ei oo ilmotettu ku kevari, prätkä ja h-auto kielletyks :D
Mut sähän oot 20v?
Ajokiellossa et saa ajaa kuin polkupyörää ja bussia. Jos oisit "riittävän vanha" niin saisit vedellä mopolla koska ennen 1985 syntyneet eivät tarvitse erillistä ajolupaa mopolle
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Hallitus
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Mistä olet iloinen?

Eilinen rengasmatka ;D

Käytii kattomassa yhtä Lanceria Lapinjärvellä ja kuukkeli neuvoi reitin Tallinnan kautta ::) ??? ;)
No mutta ensin Etelä-Suomeen mäkkäriin ja paikalliseen Siwaan. Ja sieltä sitten Lapinjärvelle todetakseen, että ei tule Lancer meille ja matka jatkui Orimattilan kautta kotiin. Kotonakin oltiin ennen seiskaa :driver

Ja mikä parasta niin tarttui mukaan 13 pulloa apsoluuttia ;D Ja tietysti vähän muutakin.
Sain vinkin, että Viroon tuli myyntiin tällä viikolla 1200kpl erikoispulloa niin pitihän siellä käydä tyhjentämässä kaupan hylly :peukku
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Hallitus
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Mistä olet iloinen?

vmikkoj sanoi
Kuukkeli antaa joskus erinomaisia reittivalintoja :driver

Sitä mieltä minäkin olen ja mikäs siinä kun vaan totella ;D :D
Harmi vaan kun se Lancer oli niin huono :( Semmonen olis oikeesti hakusessa :) Tuli jo mieleen, että jos Tallinnassa bongais jonkun hyvän yksilön niin ottais senkin mukaan. Varmaan lähtis halvalla :peukku

nim. merk: Yks veri häpi Absolutisti ;D
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Hallitus
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Mistä olet iloinen?

Niin ja kohta pääsee Klaperjahtiin. Siitäkin olen iloinen.
Eikö muita offareita kiinnosta lähteä mukaan? Toikin on huippureissu hyvällä porukalla joten suosittelen kyllä lämpimästi.
 

Tirse

Member
Liittynyt
22 Huhtikuu 2010
Sijainti
Vihti
Vs: Mistä olet iloinen?

akio sanoi
Mut sähän oot 20v?
Ajokiellossa et saa ajaa kuin polkupyörää ja bussia. Jos oisit "riittävän vanha" niin saisit vedellä mopolla koska ennen 1985 syntyneet eivät tarvitse erillistä ajolupaa mopolle
Ei saa bussia ajaa :D
 

mikki87

Pajero liikuttaa..
Liittynyt
26 Elokuu 2004
Sijainti
Kurikka
Vs: Mistä olet iloinen?

Lancer vihdoinki takas maantiellä, ja kyllä se onkin mukava ajaa tuohon laina fiestaan verrattuna.. ;D
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Mistä olet iloinen?

Kävin just työhaastattelussa... En tiedä onko oikea paikka mulle mutta nykyään saa olla iloinen jos edes pääsee haastatteluun kun on niin kova kilpailu. Valitettavasti sana "ylipätevä" mainittiin :-\

No katsotaan...
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

[elle] sanoi
Kävin just työhaastattelussa... En tiedä onko oikea paikka mulle mutta nykyään saa olla iloinen jos edes pääsee haastatteluun kun on niin kova kilpailu. Valitettavasti sana "ylipätevä" mainittiin :-\

No katsotaan...

Niin... ikävä totuus on se ,että jos tuleva esimies haastattelee niin ei kovin moni itseään fiksumpaa tai pätevämpää halua palkata. Ei halua myöhemmin kokea olevansa idiootti... tai väärässä monessa asiassa. Kannattaakin tarkkaan miettiä mitä haastattelussa sanoo.

Mutta hyvä että haastatteluun asti pääsit ! :peukku
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Mistä olet iloinen?

tältä osin omat opinnot käyty ja valmistuneen paperit vihdoinki kouraan kuun lopussa, hitusen myöhässä ja jatko opinnoilla + lisä työt mutta ainakin cnc koneistajan pätevyys nyt löytyy :)
 

vmikkoj

New Member
Liittynyt
29 Maaliskuu 2015
Sijainti
Turku / Bacolod
Vs: Mistä olet iloinen?

Iloisia ollaan siitä, että juniori pääsee milloin tahansa LMS Motorsportille työharjoitteluun :). Mutta Turun Amk on niin yliopistoa, että oikein hirvittää. Eivät kuullemma hyväksy työharjoitteluksi yhden Suomen kuuluisimman Audi -kilpa-autojen rakentajan työpaikkaa sopivaksi tulevalle autoinsinöörille ???. Samaten eivät hyväksyneet työharjoitteluksi sitä, että juniori ajoi ammattilaiskortilla kurma-autolla kesäisin päivittäin melko vaativia muuntajan osien kuljetuksia ja lastauksia sekä purkamisia. Sen lisäksi opiskelun ohessa viikonloppuisin yötöinä jakelukuljetuksia :eek:

Itse olen ikäni ollut mukana puunjalostuksen kehittämisprojekteissa Suomessa ja vähän muuallakin ja aina kuullut sen, että ammattikorkeakouluista tulevat "valmiit insinöörit" eivät osaa mitään. En muuten ihmettele, jos autoalalla on sama tilanne. Muuten - työharjoitteluksi käy hyvin se, että olet Motonetin varaosatiskillä kesähommissa :seina
 

asx

asx 2,2 DI-D Cleartec Instyle 4WD 6A.. golt 1.3 99
Club Member
Liittynyt
18 Tammikuu 2014
Sijainti
siikainen
Vs: Mistä olet iloinen?

Toi on vähä sama kun mä aikoinani amiksesta pääsin (metalliala) ja töitä kyselin niin olisi pitäny olla 10 vuode työkokemus alalta, mutta kototilan lähellä töissä olevalle metsäkoneelle pääsi kyllä töihi ilma mitää koulutusta ja sillä tiellä ollaan ..
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Mistä olet iloinen?

asx sanoi
Toi on vähä sama kun mä aikoinani amiksesta pääsin (metalliala) ja töitä kyselin niin olisi pitäny olla 10 vuode työkokemus alalta, mutta kototilan lähellä töissä olevalle metsäkoneelle pääsi kyllä töihi ilma mitää koulutusta ja sillä tiellä ollaan ..

en miekää alan hommii varmaa ala tekee, en vapaa ehtosesti metallialaakaa käyny mutta kun ei autoalallekkaan päässy missä tosin olin enemmän kun metallipuolella :D taksii piti rupee kesäkuus ajaa mut kortin menetys ny tekee sen harkinnan varaseks et myönetäänkö taksinkuljettajan pätevyyttä enää, heinäkuus kortti takas :D
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Mistä olet iloinen?

TuplaNokka sanoi
en miekää alan hommii varmaa ala tekee, en vapaa ehtosesti metallialaakaa käyny mutta kun ei autoalallekkaan päässy missä tosin olin enemmän kun metallipuolella :D taksii piti rupee kesäkuus ajaa mut kortin menetys ny tekee sen harkinnan varaseks et myönetäänkö taksinkuljettajan pätevyyttä enää, heinäkuus kortti takas :D

Ihan vaan vinkiksi jatkoa ajatellen että liittymällä kerhon jäseneksi pääsee kerhon ratapäiville ja saa ihan laillisesti korttia menettämättä ajsa kovaa. Toki se kortti pitää ensin saada takaisin :)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mistä olet iloinen?

Kaveri räppäsi eilen 150e lapulla 10 000e pitkävedosta Skoda cupista ;D

Mitsu toimii kun kello, vielä ku muistin tarkastaa renkaista ilmanpaineet oli 1,7...nyt 2,7... kyyti parani huomattavasti :peukku
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Mistä olet iloinen?

vmikkoj sanoi
Iloisia ollaan siitä, että juniori pääsee milloin tahansa LMS Motorsportille työharjoitteluun :). Mutta Turun Amk on niin yliopistoa, että oikein hirvittää. Eivät kuullemma hyväksy työharjoitteluksi yhden Suomen kuuluisimman Audi -kilpa-autojen rakentajan työpaikkaa sopivaksi tulevalle autoinsinöörille ???. Samaten eivät hyväksyneet työharjoitteluksi sitä, että juniori ajoi ammattilaiskortilla kurma-autolla kesäisin päivittäin melko vaativia muuntajan osien kuljetuksia ja lastauksia sekä purkamisia. Sen lisäksi opiskelun ohessa viikonloppuisin yötöinä jakelukuljetuksia :eek:

Itse olen ikäni ollut mukana puunjalostuksen kehittämisprojekteissa Suomessa ja vähän muuallakin ja aina kuullut sen, että ammattikorkeakouluista tulevat "valmiit insinöörit" eivät osaa mitään. En muuten ihmettele, jos autoalalla on sama tilanne. Muuten - työharjoitteluksi käy hyvin se, että olet Motonetin varaosatiskillä kesähommissa :seina

Jännää sinänsä, että taas TKK:lla (eli nykyisessä Aalto-yliopistossa) kandivaiheen työharjotteluksi kävi juurikin kuljetustehtävät.
Dippavaiheen työharjottelun sai kuitattua työnjohtohommilla.

Outoa kyllä, ettei käytännönläheisiä hommia hyväksytä. Itse en ainakaan ymmärtäisi autoista juuri mitään ilman omaa harrastamista, vaikka ajoneuvoteknikkaa olen pääaineena lukenut.
Koulusta sen sijaan oppinut jotain rengasvoimista ja auton mallintamisesta MATLAB:lla, mutta en tiedä kuinka moni juuri näitä asioita tarvitsee tulevassa työssään..
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Mistä olet iloinen?

Eilinen ostos säikäytti kieltäytymällä yhtäkkiä käynnistymästä. Olen iloinen siitä, että syyksi paljastui edellisten ASENTAJIEN ;) löysälle jättämä ECUn liitin (ei muuten irtoa kiskomalla, jos lukitusklipsi on/olisi ollut kiinni...)

Ja j*malauta... rosvoliittimiä ECUn johdoissa, ei hyvää päivää...

Niin ja olen kyllä muuten iloinen ostoksesta. Kyllä se vaan niin menee, että autossa pitää lukea MADE IN JAPAN (muuallakin kuin koneessa).
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

Dont blame the messenger, tein mitä käskettiin annetuilla osilla :p
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Mistä olet iloinen?

https://www.facebook.com/RoryPenttinenMotorsport?fref=nf

:peukku :driver

Rory lähten noin klo 13:45 ajaamaan hänen viimeinen ajojakso Adac24h kilpailussa. 14 tuntia sitten näytti siltä että kisa olisi ollut ohi kun auto oli ollut onnettomuudessa.. Mutta tiimi sai auto ajokuntoon eli toivottavasti he pääsevät maaliin asti!
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Mistä olet iloinen?

[elle] sanoi
https://www.facebook.com/RoryPenttinenMotorsport?fref=nf

:peukku :driver

Rory lähten noin klo 13:45 ajaamaan hänen viimeinen ajojakso Adac24h kilpailussa. 14 tuntia sitten näytti siltä että kisa olisi ollut ohi kun auto oli ollut onnettomuudessa.. Mutta tiimi sai auto ajokuntoon eli toivottavasti he pääsevät maaliin asti!

http://www.opel-motorsport.com/fileadmin/user_upload/cups/circuit/2015/astra-opc-cup/pdf/2015-02_ergebnis_dmv-4stunden.pdf
Ooppelien kans Suomipojat laitto auton päivää ennen kisaa palasiks(kolari kovasta vauhdista) mut mekaanikot teki aamuyöhön asti töitä ja yllä olevasta linkistä näkyy tulokset. :peukku
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Mistä olet iloinen?

Basbarduu sanoi
http://www.opel-motorsport.com/fileadmin/user_upload/cups/circuit/2015/astra-opc-cup/pdf/2015-02_ergebnis_dmv-4stunden.pdf
Ooppelien kans Suomipojat laitto auton päivää ennen kisaa palasiks(kolari kovasta vauhdista) mut mekaanikot teki aamuyöhön asti töitä ja yllä olevasta linkistä näkyy tulokset. :peukku

katopas! :peukku

Rory on tullut seurattu vähän enemmän kun hän oli joskus aikoinaan samassa duunissa kun isäntä ja mä olen suunnitellut hänen logonsa... (joka myin hänelle halvalla ;D karkkipussi + sisäänpääsy Vauhtiajoon vuonna 2007 ;D ;D)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mistä olet iloinen?

Basbarduu sanoi
http://www.opel-motorsport.com/fileadmin/user_upload/cups/circuit/2015/astra-opc-cup/pdf/2015-02_ergebnis_dmv-4stunden.pdf
Ooppelien kans Suomipojat laitto auton päivää ennen kisaa palasiks(kolari kovasta vauhdista) mut mekaanikot teki aamuyöhön asti töitä ja yllä olevasta linkistä näkyy tulokset. :peukku

juu mut siis tuo kisa eri kuin nyt tänään päättynyt nyrre 24h kisa.
Tuli viimeyönä kattteltua n24h lähetystä ja pari tuttuakin sinne matkusti paikanpäälle. Jospa tänä kesänä ehtis itsekin mukaan johonkin VLN kisaan.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Mistä olet iloinen?

DaJackal sanoi
Kissa karkasi eilen illalla ovesta ulos ja on nyt ollut teillä tietymättömillä kohta vuorokauden. Jollekin ulkoiluun tottuneelle kissalle ei varmasti aika eikä mikään, mutta kun tuo ei ole vielä oikein harjaantunut siinä hommassa vaan aiemmin on ollut maksimissaan jokusen tunnin päiväsaikaan pihalla ja silloinkin ollaan yleensä itse oltu seurana. Huolestuttaa jo aika paljon kun ei vilaustakaan näy, eikä oikein ole tullut nukuttuakaan... :(

Noh, toivotaan että illemmalla uskaltaisi tulla piilostaan. Tässä meidän kadulla oli tänään pihakirppis ja melko paljon vilinää, niin sikäli ei ihme ettei silloin näkynyt. Ja leikattu kun on niin tuskin on kauas karannut, joten osannee tulla takaisin. Aamulta on yksi mahdollinen näköhavaintokin, mitä nyt naapureiden kanssa juttelin (tulipahan sosialisoiduttuakin samalla, jotain hyvää siis).

Update: yöllisellä etsintäretkellä löytyi lähipuistosta hyväkuntoisena. :kuningas Ja ennen aamuherätystä ehtii vielä vähän lepäämäänkin (tulee tarpeeseen).
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
juu mut siis tuo kisa eri kuin nyt tänään päättynyt nyrre 24h kisa.
Tuli viimeyönä kattteltua n24h lähetystä ja pari tuttuakin sinne matkusti paikanpäälle. Jospa tänä kesänä ehtis itsekin mukaan johonkin VLN kisaan.

Niin on eri kisa. Mun mielestä toi on hieno asia vaikka ei olekaan legendaarinen 24H-Rennen.
 

ewopower

Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2006
Vs: Mistä olet iloinen?

Kankaanniemen toimisetä onkin eri setä. Kuin se nyt nuin tekstaili ;D Vahingoniloinen... Pois se minusta ;D ;D ;D

Edit: osaisiko joku tehdä kuvan missä toimisetä tekstailee salmiakkikossupullo toisessa kädessä? ;D
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mistä olet iloinen?

Nyt tiedän mitä haluan evon (tilalle) kaveriksi...
Kiitos vaan anderz kyydityksestä.

Se on ihan hauskaa tuntea noita vaaleanpunaisia hetkiä muustakin kuin miehistä.

Galant <3
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Mistä olet iloinen?

Jahvetti sanoi
Niin.....
Kuinka voi pienellä pilata...

Minunkin autossa on... Ei paljoa naurata... Kun aikaa ja paikka herkeää niin kojelauta lähtee ja rosvot kans :mad:
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: Mistä olet iloinen?

Kaveri osti lajitelman abikoita ja sitä esitteli sitte... Siinä oli kahta lajia näitä ihania johdonpilaajaautonpolttajia... Keräilin ne rauhassa käteeni ja vein roskikseen...
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: Mistä olet iloinen?

No nyt olisi nokat vaihdettu.Tuli evoon rallihenkinen tyhjäkäynti ;D Samalla vaihtui vikvittävä vesipumppu jonka vaihdon yhteydessä asentaja oli huomannut että vesipumpun hihnapyörä oli alkanut haljeta.Sen lisäksi tasapainoakselin hihnassa oli toinen reuna alkanut repeytyä.Kokopäivän lasku tuli mutta ei varmaan tämä huolto hukkaan mennyt.Huomenna sitten dynoon :peukku
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Hallitus
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: Mistä olet iloinen?

Jahvetti sanoi
Kaveri osti lajitelman abikoita ja sitä esitteli sitte... Siinä oli kahta lajia näitä ihania johdonpilaajaautonpolttajia... Keräilin ne rauhassa käteeni ja vein roskikseen...

;D
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Mistä olet iloinen?

Noita pommeja kun korjaillut niin enemmän ongelmia ollut muiden laittamista abikoista kuin rosvoista.
Just saying. Tosin auton hintaluokkaa ajatellen ihme ettei ollut vain kääritty teipillä yhteen.
 

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: Mistä olet iloinen?

galant läpi katsastuksesta oikeen kehujen kanssa. oli kuulemma iskarit uuden veroisessa kunnossa ja jarrut arveli läpikäydyiksi kun niin hyvin oli tasapainossa ja piti hyvin. onhan ne tullut taakse vaihdettua molemmat satulat ja eteen uudet levyt. kiva et huomataan kun autoo pitää kunnossa. parkit oli palanut molemmin puolin enkä perkele tajunnut niitä tarkistaa et ihan vioitta ei mennyt :)
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Mistä olet iloinen?

Uus (vuokra)talli hommattu. Vanha autokorjaamo ja tilaa on riittävästi. Nosturit oli joku vienyt mennessään, mutta sopiihan sitä pukeillakin tekemään. :driver
 
Ylös Bottom