Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

jappes

New Member
Liittynyt
17 Maaliskuu 2010
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Tässä kuva mittaristosta ja jos joku tietää onko auton alkuperäinen vai joku muu niin kertokaa ihmeessä. http://kuvablogi.com/nayta/2559300/
Noi pohjat on sellaiset valko/hopeiset kun salama vähän vääristi kuvaa.

Kaukosäätö lähti toimimaan kun vähän taivutti patterin kosketuspintoja. Joku oli yrittänyt vissiin vaihtaa jo aiemmin patteria ja oli vääntänyt sen irti ja kosketuspinta taipunut irti patterista.

Sori tämä menee kai vähän ohi otsikon....
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

.
img2559300.jpg
 

Deebo1978

New Member
Liittynyt
28 Huhtikuu 2010
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Olisi välikommentti alkuperäisen otsikon alle.

Olen katsellut muutaman kuukauden päivät 5evoa ensin Japseista ja nyt kurssin elettyä enempi Briteistä sekä naapurimaista.
Mutta vaikuttaa vaan siltä että ei nuo nettiautonkaan tuotteet löydä ostajaansa noilla hinnoilla ja tällöin ei paljoa katetta uuden auton tuonnille ole...

Laitoinkin ostopalstalle ilmoituksen tavoitteena hankkia auto suunnilleen omakustanne hintaan Suomesta.
Mikäli siis joku on valmis nopeaan kauppaan, olen alle 13kEUR sopivaan autoon valmis käteiseisellä laittamaan.

Privaa tai sähköpostia, deebo@jippii.fi
 

marko_h

New Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2006
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Deebo1978 sanoi
Olisi välikommentti alkuperäisen otsikon alle.

Olen katsellut muutaman kuukauden päivät 5evoa ensin Japseista ja nyt kurssin elettyä enempi Briteistä sekä naapurimaista.
Mutta vaikuttaa vaan siltä että ei nuo nettiautonkaan tuotteet löydä ostajaansa noilla hinnoilla ja tällöin ei paljoa katetta uuden auton tuonnille ole...

Laitoinkin ostopalstalle ilmoituksen tavoitteena hankkia auto suunnilleen omakustanne hintaan Suomesta.
Mikäli siis joku on valmis nopeaan kauppaan, olen alle 13kEUR sopivaan autoon valmis käteiseisellä laittamaan.

Privaa tai sähköpostia, deebo@jippii.fi

Taitaa mennä nelosen hankinnaksi tuolla hinnalla, jos Suomesta meinaat autoa katsella. Laita auto tilaukseen suoraan Japanista, niin maksat vain auton + verot + rekisteröintikulut. Voit itse päättää tarvitsetko toisia renkaita tai tarvitseeko auto huoltoa. Yleensä kyllä tarvitaan molemmat.
 

nikob

New Member
Liittynyt
1 Maaliskuu 2010
Sijainti
Pirkkala
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Kyllähän joku firmakin varmaan tuo sulle evo 5 tuohon 13-15e haarukkaan. Sisältää kilvet ja kaikki kustannukset! Huom. ei huoltoja
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Deebo1978 sanoi
Olisi välikommentti alkuperäisen otsikon alle.

Olen katsellut muutaman kuukauden päivät 5evoa ensin Japseista ja nyt kurssin elettyä enempi Briteistä sekä naapurimaista.
Mutta vaikuttaa vaan siltä että ei nuo nettiautonkaan tuotteet löydä ostajaansa noilla hinnoilla ja tällöin ei paljoa katetta uuden auton tuonnille ole...

Laitoinkin ostopalstalle ilmoituksen tavoitteena hankkia auto suunnilleen omakustanne hintaan Suomesta.
Mikäli siis joku on valmis nopeaan kauppaan, olen alle 13kEUR sopivaan autoon valmis käteiseisellä laittamaan.

Privaa tai sähköpostia, deebo@jippii.fi

Kannattaa soitella tai laittaa viestiä MAMASANin Mikolle alias Nokonzokille , luulen ,että auto tuohon rahaan budjettiin saattaisi löytyä. Kyllä pitäis Evo 5 mallin tuolla rahalla saada ,riippuen tietysti kunnosta.

Tosin en tiedä mitä kustannuksia olet tuohon 13k€ laskenut mukaan ? Onko pelkkä auton hinta + verot + tuonti , ilman varaosia ja huoltoja ?
 

nikob

New Member
Liittynyt
1 Maaliskuu 2010
Sijainti
Pirkkala
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Tossa tuli kerran mamasanilta kyseltyä, jos oikein muistan niin evo 5 voisi saada täysihoitopaketilla kotipihaan jollain 15e.
Ja kunto olisi jotain grande 4. Mutta jotain kehuivat että evo 5 alkaa olemaan koko ajan hieman hankalampia löytää.
Mutta 6 pitäis olla kait oikein hyvin tarjolla!
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Vitonen alkaa oleen "vaikeempi" löytää kyllä jo Japanista. Viikoittain autoja on alta 10 kpl tällä hetkellä ollut myynnissä....Grade R, 0-5 välistä kaikki mahdolliset mukaan lukien.
Grade R näkyy olevan nytkin 3-4myynnissä tällä viikolla...
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

nikob sanoi
Tossa tuli kerran mamasanilta kyseltyä, jos oikein muistan niin evo 5 voisi saada täysihoitopaketilla kotipihaan jollain 15e.
Ja kunto olisi jotain grande 4. Mutta jotain kehuivat että evo 5 alkaa olemaan koko ajan hieman hankalampia löytää.
Mutta 6 pitäis olla kait oikein hyvin tarjolla!

Otahan nyt yhteyttä Mikon suuntaan. Voi olla että saat elämäsi tarjouksen.

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=22159.0
 

Deebo1978

New Member
Liittynyt
28 Huhtikuu 2010
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Olen kyllä sieltä alustavasti kysellyt, 9kEUR pitäisi auton kyllä sieltä irrota.
Tuntuu vaan niin pitkältä ajalta odotella tuo 3kk ja arvata sitten loppuhintaa mm. verojen kanssa.
Kreikan tilanne tai mikälie on vienyt jo osan tuonnin kannattavuudesta lyhyessa ajassa...

Huollot ja korjaukset teen siis kaikki itse, softat ja muut pitää hankkia kannettavaan koska nyt ei ole kun VAG:n vehkeitä pihassa...

Itse olen muutamia evo 5:n hintaisia autoja lähivuosina myynyt, käytännössä kaupat on tulleet tiputtamalla yleisestä hintapyynnöstä sen 10% pois. Nyt puhun siis kauppahinnasta, en pyynnistä :)
Joskus kun haluaa autoa vaihtaa, on ihan tyytyväinen jos saa kaupat pikaisesti ja helposti sen sijaan että myy autoa useamman kuukauden "huvikseen".
Jos tällähetkellä en Suomesta autoa löydä, niin sitten pitää käyttää muita hankintakanavia.

Vihjeet ovat tervetulleita, vanhempiin Evoihin en ainakaan vielä lankea :)
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Näiden evojen kanssa on vaan aika läjä juurikin näitä huvikseen myyjiä. Ei ole pakko myydä jne ja hinta jotain tähtitieteellistä.

Myönnettäköön että itselläkin oli kyllä aikanaan pyynti kova ja vaihto uudempaan vastaavaan ettei tulisi mitään typeriä ehdotuksia, mutta tulihan sieltä sitten ekana tarjouksena joku vm. 89 cossutekniikalla varustettu sierra.. :eek:
 

Deebo1978

New Member
Liittynyt
28 Huhtikuu 2010
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Jep, en ole eläissäni saanut kun kerran tyydyttävän vaihdokin autokaupassa.
Suoran kaupan hinnoissa siis aina puhuttava.

Kohta saattaisi muuten olla siisti -99 Cordoba Vario TDI ihan mukavilla uusilla palikoilla myynnissä.Väännöt pitäisi ainakin olla samalla hehtaarilla vakio evojen kanssa :)
Kulutus alle 6l, enempää ei saa menemään...
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Mitäs hyötyä siitä väännöstä on kun se on koneelta? Saa sulatettua kytkimiä?
Kaveri tossa just kehuskeli että lastutetussa 330D:ssä niin ja niin paljon vääntöä. Kattelin välitykset ja laskin niin mun vakio-evossa on isoimmalla vaihteella enemmän vääntöä renkailta kun bemarissa ;D
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

MakeM sanoi
Mitäs hyötyä siitä väännöstä on kun se on koneelta? Saa sulatettua kytkimiä?
Kaveri tossa just kehuskeli että lastutetussa 330D:ssä niin ja niin paljon vääntöä. Kattelin välitykset ja laskin niin mun vakio-evossa on isoimmalla vaihteella enemmän vääntöä renkailta kun bemarissa ;D

Mitä tällä haet ja miten lasket?
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

MakeM sanoi
Mitäs hyötyä siitä väännöstä on kun se on koneelta? Saa sulatettua kytkimiä?
Kaveri tossa just kehuskeli että lastutetussa 330D:ssä niin ja niin paljon vääntöä. Kattelin välitykset ja laskin niin mun vakio-evossa on isoimmalla vaihteella enemmän vääntöä renkailta kun bemarissa ;D

Siksi pitääkin verrata tehoa eikä vääntöä jos kampiakselin tapahtumista puhutaan :) Vaihteistolla kun voidaan kertoa vääntöä pyörille.
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Menee pahasti ohi aiheen, mutta kun ei vaan taas loksaha kohilleen. Joten valaiskaa viisaat...

Kaveri tossa just kehuskeli että lastutetussa 330D:ssä niin ja niin paljon vääntöä. Kattelin välitykset ja laskin niin mun vakio-evossa on isoimmalla vaihteella enemmän vääntöä renkailta kun bemarissa

Eikös tuo kuitenkin riipu myös kierroalueesta aika oleellisesti? Eli osuuko tuo renkailta saatava vääntö kuinka sopivasti käytettyyn ajonopeuteen.
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Samppa sanoi
Mitä tällä haet ja miten lasket?

Että moottorilta saatava on korkea vääntö on täysin hyödytöntä jos moottori ei tuota tehoa, eli toisin sanoen kierrä ylös. Tällöin täytyy olla pitkät välit vaihteistossa -> renkailta saatava vääntö laskee.
Renkaillehan saa aina tuotettua vääntöä vaihteiston avulla, siksihän se siellä onkin.

Esim. vakio Evo III: "308Nm" * 0,617 (viitosvaihde) * 5.358 (perävälitys) = 1018Nm josta tietysti vähenisi käytännössä häviöt.

Eikös tuo kuitenkin riipu myös kierroalueesta aika oleellisesti? Eli osuuko tuo renkailta saatava vääntö kuinka sopivasti käytettyyn ajonopeuteen.

Vaihteellahan se ajonopeus valitaan, mitä isompi vaihde, sitä vähemmän vääntöä renkailta. Diisselissä tietysti vielä kapeampi käyttökierrosalue moottorilta, jonka takia esim. kyseisessä bemarissa perävälitys oli kahden luokkaa.
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Jees... Nyt aukeni mitä tuossa tarkoitit. Ihan näin suoraan päätelmään en kuitenkaan itse lähtisi.


MakeM sanoi
Että moottorilta saatava on korkea vääntö on täysin hyödytöntä jos moottori ei tuota tehoa, eli toisin sanoen kierrä ylös.

On siitä enemmän hyötyä ainakin mitä vastaavassa koneessa jossa ei olisi vääntöä edes alhaalla. Silloin ei edes vaihteistolla voisi pelastaa tilannetta ;D
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Samppa sanoi
On siitä enemmän hyötyä ainakin mitä vastaavassa koneessa jossa ei olisi vääntöä edes alhaalla. Silloin ei edes vaihteistolla voisi pelastaa tilannetta ;D
Niinno niin. Mutta summa summarum, vääntöä saa aina tuotettua välityksiä muuttamalla, tehoa ei.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni Englannista saa halpoja:

http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=322183

Hyvät voi hakea jostain muualta ;D
 

Deebo1978

New Member
Liittynyt
28 Huhtikuu 2010
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Pahalta kyllä näyttää, ei vanhana Audimiehenä oikein tollaiset nelikot kiinnosta.
Pitää kyllä ole hyvällä kopalla, tai sitten pitää hankkia tonnikeiju RS2:n...
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

On niitä hyvällä kopallakin vielä, erityisesti tuoreet Japanintuonnit ovat yleensä hyviä.

Pitkä käyttö Briteissä tai Suomessa talvella saattaa tuottaa esimerkin kaltaisia yksilöitä erityisesti ilman kunnollista ruostesuojausta. Kannattaa katsoa auton peräosan alle, sieltä se lähtee.
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Itse tuotin auton Japanista ja oli täysin ruosteeton yksilö. Kun saapui Suomeen niin ensimmäinen asia mitä tein oli ruosteensuojaus.

Nyt yhden talven jälkeen tarkastelin pohjaa/peltiosia niin ei ruostetta näy. Pitäis vielä "teleskooppikameralla" kattella koteloihin että mikä tilanne siellä.
 

marko_h

New Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2006
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Joo, Suomesta ostettaessa saattaa löytyä ruosteyllätyksiä, kun autolla on ajeltu talvisin ilman ruostesuojasta. Evon hankintaan kannattaa ehdottomasti laskea se vajaat 600 euroa, niin voi olettaa auton pysyvän hyvänä pitkään. Tai sitten ajelee vain kesäisin.

Suomalaiseen autonostokulttuuriin vaan valitettavasti kuuluu toiminta, että ostetaan halvin mahdollinen yksilö mikä löytyy eikä siitä juurikaan pidetä huolta.
 

evo6

evo6 -> subaru -> Toyota ja vieläpä iso sellainen
Liittynyt
2 Kesäkuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Englannista tuodut voi kuultujen juttujen mukaan olla melko huonokuntoisiakin yksilöitä.

Tässä taas vähänajettu japanin tuonti kutosen pohja vuosimallia 1999

ennen_ruostesuojausta_640x480.jpg
 

marko_h

New Member
Liittynyt
13 Joulukuu 2006
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Mun kolmosen pohja näytti yhtä hyvältä sen saavuttua Japanista. Auto oli ollut jollakin firmalla Tokiossa ja kunto erinomainen. Briteistä hakemiseen tosiaan liittyy riskejä eikä esim. paikkalukuongelma helpota yhtään vaikka auton ostaakin Euroopasta
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

markho sanoi
Joo, Suomesta ostettaessa saattaa löytyä ruosteyllätyksiä, kun autolla on ajeltu talvisin ilman ruostesuojasta. Evon hankintaan kannattaa ehdottomasti laskea se vajaat 600 euroa, niin voi olettaa auton pysyvän hyvänä pitkään. Tai sitten ajelee vain kesäisin.

Suomalaiseen autonostokulttuuriin vaan valitettavasti kuuluu toiminta, että ostetaan halvin mahdollinen yksilö mikä löytyy eikä siitä juurikaan pidetä huolta.

Ja mikäli se auto on ollut pidempään jo suomessa eikä suojattu niin ruostevaurioiden (pinta) korjaus maksaa tuohon 600e päälle 60e/h, mutta on kyllä sen arvoistakin :peukku
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Ite ostin auton Briteistä. Oli ollut siellä vajaan kaksi vuotta ja ilman suojausta. Pohjassa oli alkavaa ruostetta kontin alla. Sinällään kävi tuuri tuon kanssa, kun kaveri joka auton tarkasti tuolla, ei kauheasti ollut näiden kanssa touhunnut. Ruostesuojauksessa puhallettiin sitten pohja puhtaaksi ja laitettiin kunnon suojaus. Koteloissa ei näkynyt ruostumisen merkkejä.

Brittivehkeissä tosiaan tuo suolaus ja meri-ilmasto altistaa ruostumiselle, joten tarkkana kannattaa olla.
 

madu

New Member
Liittynyt
9 Joulukuu 2009
Sijainti
Espoo
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Yksi paikka mikä mulla ainakin on aika pahassa kunnossa on ne takaovien kaarilevikkeiden alla olevat metallilipareet. Mitään varsinaista funktiota en kyllä noille ole keksinyt, jotenkin ilmeisesti pitävät sen muovikaaren paikallaan. Mutta ehkä noista pystyy kattomaan silleen vähän suuntaa, jos ne ovat ruosteettomat niin mätää tuskin löytyy mistään muualtakaan.
 

nikob

New Member
Liittynyt
1 Maaliskuu 2010
Sijainti
Pirkkala
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Aika vähän porukka on ruostesuojannut näitä, tarkoitan niitä mitä on suomi kilvissä netis myynissä! Ainakaan ei mainita mitään.
Kaippa jotku tuonut leluksi ja leikkinyt vuoden ja laittaa myyntiin! :mad:
Kumminkin noissa jdm vehkeissä ei oo sitten muuta kun se maali pohjassa, eli suojaus on ehdoton. Kumminkin tuo suojauksen hinta on aika pieni kun ottaa auton hinnan vertailuksi!
Itse käytin tuon oman Seattini heti vuoden vanhana suojauksessa kun ostin, ja viime syksynä oli jatko käsittelyssä.
Itse viellä tulee aina varsinkin talvella aina auton pesun yhteydessä pohjakin huuhdeltua, ja kaikki lokasuojan välit.
Ja täytyy sanoa että on komeassa kunnossa pohja kun on suojattu.
 

nikob

New Member
Liittynyt
1 Maaliskuu 2010
Sijainti
Pirkkala
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Taas tullut myyntiin tuo evo. ::) Tällä kertaa yksityisellä
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3325500
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Niko: eiks se Nokian valkone kelpais..kävin itse tyyppaamassa sen aikoja sitte ja totesin oivaksi peliksi.
 

mlm

New Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2010
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Kohtuu rapsakka peli :p http://www.senotec.fi/Mitsubishi%20Lancer%20evo5%20-98.html
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Eihän toi kato vaadi kun vähän maalia, massaa ja pakkelia päälle niin on parempi kuin uusi :)

Purkukuntoinen auto, liekö sitten noilla kilometreillä juuri osistakaan iloa kenellekään.
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

No huhhuh. Olipas se ruosteessa ;D
 

simonsays

Active Member
Liittynyt
4 Tammikuu 2007
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Olis kiva tietää onko tuolle pohjalle tehty jotain vai liekö se juuri myynnin syynä.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

mlm sanoi
Kohtuu rapsakka peli :p http://www.senotec.fi/Mitsubishi%20Lancer%20evo5%20-98.html

Kuvat ovat yllättävän yhden mukaisia EU/muu maailma Mallu askien varoitus kuvien kanssa.

Taidan lopettaa tupakan polton ! ???
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Kannattais, keuhkojen ruostesuojaus vielä vaikeampaa. Onnistuu tuo tervojenkin hiekkapuhallus aika nihkeästi.
 

nikob

New Member
Liittynyt
1 Maaliskuu 2010
Sijainti
Pirkkala
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Juteltu nykyisen omistajan kanssa. Auton pohja on kuulemma maalattu kun osti, eli kyseisen liikkeen tekosia :pesis
Näytin nuo Senotecin kuvat, niin omistaja löysi heti muutaman reijän, autosta kun kävi kurkkaan. Itsellä koneella tarvittaessa lisää kuvia!
Eli yllätyksenä tuli hänelle tämä. Eli pohjalle tuskin on tehty mitään, maalattu vain päälle. Että saatu piiloon ruosteet.
Omistaja oli oikein kiitollinen kun sai tietää tästä
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Aika käsittämätöntä toimintaa. Hieman vaarallisempi auto kuitenkin tuollaisessa kunnossa kun joku ruosteinen corolla.
 

Harvester

New Member
Liittynyt
3 Heinäkuu 2010
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Olen pohtinut Evo V:n tai VI:n hankkimista Japanista, mutta ennen päätöstä olisi kiva nähdä autoa livenä ja hieman koeajaa sitä. Olisiko pääkaupunkiseudulla sellaisia henkilöitä, jotka olisivat kiinnostuneita esittelemään autoaan? Bensat voin maksaa :)
 
V

veikka81

Guest
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Harvester sanoi
Olen pohtinut Evo V:n tai VI:n hankkimista Japanista, mutta ennen päätöstä olisi kiva nähdä autoa livenä ja hieman koeajaa sitä. Olisiko pääkaupunkiseudulla sellaisia henkilöitä, jotka olisivat kiinnostuneita esittelemään autoaan? Bensat voin maksaa :)

www.esv.fi

Q: Miten varausmaksu käytäntö toimii?

A: Varauksesta teemme aina yksilöidyn varaussopimuksen ja varauslaskun.

Sopimuksesta ilmenee lupaamamme sitova hinta autolle, vaikka joutuisimme siihen teettämään perus huoltotoimenpiteitä ennen luovutusta.

Kun auto on saapunut Suomeen, asiakas saa tarkistaa auton vastaavan odotuksia tiedoiltaan ja kunnoltaan. Auto on myös mahdollista koeajaa. Tarkistettuaan auton kunnon, asiakas voi halutessaan suorittaa loput ennaltasovitusta kauppahinnasta.

Mikäli auto ei vastaa odotuksia, asiakkaalla on täysi oikeus purkaa kauppa ja saada varausmaksu takaisin kokonaisuudessaan.
 

Harvester

New Member
Liittynyt
3 Heinäkuu 2010
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Veikka sanoi

Muuten ok, mutta en aio vielä hankkia autoa. Ajattelin lähinnä, että jos joku foorumilainen esittelisi autoaan ja pääsisi edes kyydissä olemaan. Haluaisin ensin tietää miten hyvin kyseinen auto soveltuu minulle.
 

app

"The thing is that there is no thing"
Liittynyt
1 Huhtikuu 2008
Sijainti
Riihimäki
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Mihin käyttöön sitä sitten ajattelit jos pitää soveltuvuus päästä testaamaan?

Ihan tavallinen auto se on. Ketterä neliveto jossa on neljä ovea ja takakontti mihin menee kaikki muut paitsi lastenrattaat. Sisusta japanilaiseen malliin pelkistetty ja jotenkin halvan oloinen. Luksusta siinä ei ole vaan se pihisee ja suhauttelee, vaihdevälit on lyhyet ja se huutaa motarivauhdeissa aivan simona. Mut se on evo, se kääntää päitä ja lippispäät kuvaa sitä kännyköillään kun ajat ABC:lle kahville.
 
Ylös Bottom