Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Ralliartin paneelifiltteri tuli airboxin mukana ihan iliman edestä. Kiinni ja nyt suhisee :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Nyt on tuplaspoilerit ;D tuli kaaretkin hommattua etteen :) ps. Alempi spoileri tulee myyntiin kun saan auton takas talliin ja irroteltua sen
 

Liitetiedostot

  • IMG-20130104-WA0000.jpg
    IMG-20130104-WA0000.jpg
    70.5 KB · Lukukerrat 533
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Vanhukseen (dynamic) etuoven ja takaluukun maalauksen ja ison paketin silent coatia. Ei muuta kasaamaan aiemmin ostetun lukkosarjan kanssa ja vaimentamaan ovet ja kontti. :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

kirppu1990 sanoi
Nyt on tuplaspoilerit ;D tuli kaaretkin hommattua etteen :) ps. Alempi spoileri tulee myyntiin kun saan auton takas talliin ja irroteltua sen

No jo on. Toi on ilmeisesti joku ihan tuore tyylisuuntaus? ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tamus sanoi
No jo on. Toi on ilmeisesti joku ihan tuore tyylisuuntaus? ;D

uus muoti kulkee idästä länteen :D niin vaatteissa kuin autoissakin ;D ;D vaikka mistäpä minä näistä tiijjän, downforcea on ainaki :driver :peukku ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

tepi sanoi
Vanha kaput ja tarvii saada mitsut nostettua mitsut romurin lavalle ;)

Noh, noh. :pesis

Jaa se on nyt sitten tuollainen trukki, pääsee näemmä taas ajeleen vanhalla tutulla Tojotalle.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Itellä tuli kans mamasanilta loput koneen osista. Kampura, laakerit, pultit,nokkapyörät, joust ja retainerit.
Kittooo :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Mitsuun uudet kangasmatot. Täytynee vain säästää kevääseen ennenkuin tohtii laittaa paikalleen.

Voin suositella tätä ebay kauppiasta. Kankaan ja reunan värin saa itse päättää ja pirun nopeasti tuli kotiovelle. :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

_AH_ sanoi
Mitsuun uudet kangasmatot. Täytynee vain säästää kevääseen ennenkuin tohtii laittaa paikalleen.

Voin suositella tätä ebay kauppiasta. Kankaan ja reunan värin saa itse päättää ja pirun nopeasti tuli kotiovelle. :peukku

Hmm... Farkkuun ja Dynyyn olisi kyllä tarvetta matoille, joten miksipä ei ottaisi samalla vähän spessummat... Kiitos linkistä ja vinkistä! :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Vr4 galantti vaihtui czT Colttiin ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Simotan vapaavirtaussuodin.

Liekö tuolla vaparigalantissa mitään virkaa, mut ens kerralla ei tarvi kai kuin puhdistaa ilmansuodatin :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Leguun tuli hommattua defan lonkolämmitin, jahka joku asentais sen viellä ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Legulle ja Pajelle Öljyt + suodattimet
Pajelle vielä 88Co termostaatti + Jäähdytinnestettä
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tuliko 2,3L?

Ja topikkiin. Paketti kkd:lta saapui postissa.

Maxxximus sanoi
Itellä tuli kans mamasanilta loput koneen osista. Kampura, laakerit, pultit,nokkapyörät, joust ja retainerit.
Kittooo :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

nahkuri sanoi
häh, eihän nyt ole aprillipäivä tms.?! ???

ei sillä, tollanen coltti on kyllä siisti. :)

Rupesi kaipaamaan jotain uutta. Ja vr4 käyttö käyttiksenä oli vähän jäänyt. kummiskin rinnalla on ollu aina joku coltti. Kokeillaan nyt tuota et minkäslainen nyt on. :eek:
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

öljyt, suodatin ja propun tiiviste galanttiin.
sai taas 4 kertaa motonetin tiskillä hokea sitä öljynsuodatinta kunnes myyjä antoi sen ;D
pitää tilata camskillistä taas varasto täyteen
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

akio sanoi
öljyt, suodatin ja propun tiiviste galanttiin.
sai taas 4 kertaa motonetin tiskillä hokea sitä öljynsuodatinta kunnes myyjä antoi sen ;D
pitää tilata camskillistä taas varasto täyteen
Etkö löydä hyllystä? ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

ei jaksa itse etsiä, sitä varten siellä on palveleva henkilökunta ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

akio sanoi
öljyt, suodatin ja propun tiiviste galanttiin.
sai taas 4 kertaa motonetin tiskillä hokea sitä öljynsuodatinta kunnes myyjä antoi sen ;D
pitää tilata camskillistä taas varasto täyteen

Tiiätkö että on niitä muitakin kauppoja ku motonetti?
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

akio sanoi
ei jaksa itse etsiä, sitä varten siellä on palveleva henkilökunta ;D

Mä joskus tyhmänä jonotin 15 min hirveessä kiireessä bensansuodatinta :D Senkin saa sieltä, en kyllä jaksais mitään perus öljynsuodatinta ruveta myyjältä kysymään. Viimeks oli lohjan motonetissä niin fiksu myyjä että hänellä ei kuulemma ollut yhtään noita kupariprikkoja, kummasti niiitä oli +100 lohjan saldossa :)

Basbarduu: Motonetissä on helppo ja mukava käydä Eikä kaikki saa niin hyviä diilejä joka paikasta ? ;)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Näköjään sitä tuli uudet männät, kanget, venttiilit, tupla jouset ja hilut ostettua:D Saa nähä koska saapuvat..
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Jaha, Caddyyn haalittu koneeseen likimain kaikki tarvittava ja konehuone puolittain maalattukki... Kyllä se vielä joku päivä savut pölläyttää ilmoille! :nykii
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Basbarduu sanoi
Tiiätkö että on niitä muitakin kauppoja ku motonetti?
normaalisti käytän kotikylän pikkupuljua mutta kun olin sopivan aikaiseen liikenteessä ja siellä ei ollut suodatinta niin piti varaosa mekkaan kääntyä
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

mystinengalant sanoi
Basbarduu: Motonetissä on helppo ja mukava käydä Eikä kaikki saa niin hyviä diilejä joka paikasta ? ;)

Mystinengalant: Niin pitkään kuin olen moottorikäyttösillä kulkupeleillä ajellut oon pyrkiny suosimaan pienempiä varaosaliikkeitä. Niissä on vielä mukavampi käydä ja palvelu on ollut huomattavasti parempaa ja asiantuntevampaa. Katsos kun kaikki eivät ole yhtä valveutuneita kuin sinä vaan jotkut saattaa tarvita myyjän apua osan löytämiseen.

Ettei menis ihan OT:n pimeälle puolelle niin ostin teräpalasarjan ja siihen sopivan vääntimen.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

CatodiuM sanoi
Jarrupolkimen toisellekin puolelle.. Laitetaan parisuhde koetukselle.. ;D
:-X
"kaiken se kestää, kaiken se kärsii, jne.."
:nykii
Kaikkea hyvää teille, Itsellä ei pää kestäisi. Onneksi emännällä on kortti.
Itse hommasin talliin kirjallisuutta jonkun 3000+ sivua(2 service manualia). Pääsee kaivautumaan GM:n sielunelämään hiukan tukevammalta pohjalta.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Opelin sivuvilkut pajeroon,saa nähdä alkaako hylkimään moisia keksintöjä.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

tuli tilattua 1080P DVR @ GPS + G-sensor autoon... saas nähä millasia noi lelut on ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Mr mmc sanoi
tuli tilattua 1080P DVR @ GPS + G-sensor autoon... saas nähä millasia noi lelut on ;D

Merkki ja malli?
Ittellä on Mystery 940HDG.. videon laatu mahtava ja kameran oman ohjelman avulla pystyy seuraamaan googlemapsissa ajoreittiä jne. Ei kannata sitten pihtailla muistikortin koossa, mulla 1080P videolaatu ottaa noin 1mb / 1 sec ::)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Simonsaysilta pienen kasan Mitsun uusia alkuperäisosia tällä kertaa puhtaasti omaa käyttöä aatellen... :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Hemppis sanoi
Merkki ja malli?
Ittellä on Mystery 940HDG.. videon laatu mahtava ja kameran oman ohjelman avulla pystyy seuraamaan googlemapsissa ajoreittiä jne. Ei kannata sitten pihtailla muistikortin koossa, mulla 1080P videolaatu ottaa noin 1mb / 1 sec ::)

CUBOT GS1000 näitä kiinan ihmeitä ;)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

olis ollu evon kellariin rahat mut ostinki kaikkienaikojen komeimman auton, toyota previan :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

AYC&ACD repair kit + tollanen härveli millä saa testattua paljon pumppu kehittää painetta jne...pystyy ny ilmaanmaanki järjestelmän ton avulla.

IMG_0984_zps8ad8065d.jpg
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Hemppis sanoi
Merkki ja malli?
Ittellä on Mystery 940HDG.. videon laatu mahtava...

Mistä olet saanut/ostanut/tilanut/pöllinyt toi Mystery?
Itse samanlainen hakuessa. Videolaatu oli todella hyvää.
Mutta jos toi Cubot vastaa tätä niin... "what the heck... Ebay here I come!" ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

vanhalle ahtomittarille vesilintua, kun näytti kun rupes ilmanpaineeksi näyttämään -0,2bar, vaikkei auto ollu käynnissä. Tilalle tuli autogaugen askelmoottorilla, piikkiarvoilla ja varotuksella oleva mittari.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

MäTSi sanoi
vanhalle ahtomittarille vesilintua, kun näytti kun rupes ilmanpaineeksi näyttämään -0,2bar, vaikkei auto ollu käynnissä. Tilalle tuli autogaugen askelmoottorilla, piikkiarvoilla ja varotuksella oleva mittari.
mulla sama homma,kaipa se pitää uusia :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom