Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

remba

ei kulje
Liittynyt
22 Syyskuu 2011
Sijainti
kirkkonummi
terve kaikki. mistä saattais löytyä raittari tuohon evo 4:n kun olen kaikki varaosamyyjät töissä käynyt läpi ja uudempiin kyllä saa ja näin että onko jonkun esim colt:n raittari samanlainen kun ei nuo mitat oikeen täsmää ja osanumerolla ei löydä että onko deltta keikka vai mikä hemmetti? =)
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

Remba sanoi
terve kaikki. mistä saattais löytyä raittari tuohon evo 4:n kun olen kaikki varaosamyyjät töissä käynyt läpi ja uudempiin kyllä saa ja näin että onko jonkun esim colt:n raittari samanlainen kun ei nuo mitat oikeen täsmää ja osanumerolla ei löydä että onko deltta keikka vai mikä hemmetti? =)

Ihan vaan arvailen : Käviskö tavallisen Lancerin ?
 

remba

ei kulje
Liittynyt
22 Syyskuu 2011
Sijainti
kirkkonummi
Vs: Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

ei nyt ainakaa iha silmään sattunu tosta ku katoin noilt osatoimittajilta äsken ja mittailin. ku ei nää kaha ja osaset ja koivunen tunne näit vehkeitä ja oon myös katellu noit uudemma evon suodattimia ja lancerin ja osan colteista.
tossa toi numerokin mr227823
 

remba

ei kulje
Liittynyt
22 Syyskuu 2011
Sijainti
kirkkonummi
Vs: Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

kääntää muuten bosch Tuotenumero: 1987432086 tommoi mut eipä tuotakaan mistään löydy :D





quote author=Remba link=topic=46039.msg373384#msg373384 date=1353698486]
ei nyt ainakaa iha silmään sattunu tosta ku katoin noilt osatoimittajilta äsken ja mittailin. ku ei nää kaha ja osaset ja koivunen tunne näit vehkeitä ja oon myös katellu noit uudemma evon suodattimia ja lancerin ja osan colteista.
tossa toi numerokin mr227823
[/quote]
 

remba

ei kulje
Liittynyt
22 Syyskuu 2011
Sijainti
kirkkonummi
Vs: Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

joo kyl mul vaa on ku se täs kädes on ku aloin ihmettelee ettei enää puhalla kunnol ni kilo kuraa sielä sisällä :D
se o sien hanskalokeron takana ja sit irrottaa pari ruuvii sielt et sen saa ulos :p. joutuu ottaa kojelaudan yhen tuki raudan pois et se tulee ulossieltä mut nopee purkaa :p.
 

remba

ei kulje
Liittynyt
22 Syyskuu 2011
Sijainti
kirkkonummi
Vs: Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

jaa löyty. kiitos kärsivällisyydestä ku jaksatte lukee näitä höpö höpö juttuja mutta suomesta löyty 2kpl kahalta numerolla NIPPARTS J1345001 =)=)
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

Tunari-82 sanoi
Onko näis sellanenkin :eek:

+1

Jos joku tietää missä evossa (4-6) on raitisilmasuodatin niin mullekkin vois kertoa. :D
 

pads

New Member
Liittynyt
9 Marraskuu 2012
Vs: Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

Remba sanoi
joo kyl mul vaa on ku se täs kädes on ku aloin ihmettelee ettei enää puhalla kunnol ni kilo kuraa sielä sisällä :D
se o sien hanskalokeron takana ja sit irrottaa pari ruuvii sielt et sen saa ulos :p. joutuu ottaa kojelaudan yhen tuki raudan pois et se tulee ulossieltä mut nopee purkaa :p.

Viittisitkö laittaa kuvaa tulemaan vaikka privana niin näkis mistä kyseinen suodatin mahtaa löytyä?? ;)
 

kinnunen90

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2011
Vs: Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

mistähän kyseinen raitisilman suodatin mahtaa löytyä koska itse olen yrittänyt ehtiä hanskalokeron takaa mutta en ole löytänyt mistä sen saisi irti ja onko tuossa edes koko suodatinta.
 

ajek82

Evo V (Ex) Nyk. Subaru Impreza wrx -03
Liittynyt
11 Helmikuu 2012
Sijainti
Ylivieska
Vs: Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

V evosta en kyllä löytäny suodatinta, kennon kotelon sain auki ja puhdistettua. Löytyi mm. wunderbaum..? miten lie sinne joutunu.
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

ajek82 sanoi
V evosta en kyllä löytäny suodatinta, kennon kotelon sain auki ja puhdistettua. Löytyi mm. wunderbaum..? miten lie sinne joutunu.

Eikös se oo siellä hanskalokeron takana piilossa? Siis toi kotelo.
 

Haanpää

New Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2011
Sijainti
Valkeakoski
Vs: Mitsubishi evo 4 raitisilmasuodatin

Mun vanhassa nelosessa oli raitisilmasuodatin mutta kaverin vastaavassa ei ollut, eli ei taida olla sit kaikissa.
 
Ylös Bottom