Montako -86 turbo Galanttia vielä rekisterissä?

ukkeli

New Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2009
Mulla ois tommonen Mitsu galant ECI TURBO 2.0 vuosimallia -86 oiskohan kellään tietoo monta näit enään liikenteessä tääl koto suomessa. :driver

EDIT: OTSIKKO, lukemista ennen seuraavaa viestiä:

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=19857.0
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
Vs: Montako -86 turbo Galanttia vielä rekisterissä?

Tuskinpa on montaa, veikkaan että E1# korisia yleensäkään ei ole liikenteessa enää kauhean montaa kymmentä. Turboja tietty vielä vähemmän. AKEsta tuon tiedon varmaankin saisi, pientä korvausta vastaan tietenkin...
 

ukkeli

New Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2009
Vs: Montako -86 turbo Galanttia vielä rekisterissä?

Juu AKE:sta ei kyllä saannu tarpeeksi tietoo, mutta sitten soittelin tuonne maahantuojalle ja sielt sain tiedon että turbona tuotuna alle 50 kpl. Tätä koriahan on myös 1,6 ja 2,0 litraisena. ( SNE15A/2600 ) mulla on ollu näitä 2,0 litraisia kun näissä tämä monitoimiohjauspyörä ja muutenkin noit sähköherkkuja jotka ovat toimineet. Aken virkailijalle sanoin että voin ilmeisesti ilmoittaa jos oon myymässä joskus kyseistä autoo, että on ainut suomessa liikenteessä ja vastasi että kyllä. :peukku
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Montako -86 turbo Galanttia vielä rekisterissä?

No minulla on hyväkuntoinen -87 turbo projektin asteella olemassa-ei tietoa milloin valmistuisi... Yhteensä noita turbomallisia raatoja on pihassani 4 kpl eli aineksia olisi tehdä vielä toinenkin mutta ei välttämättä tule koskaan tapahtumaan... :( :)

Onkos tämä "ukkelin" yksilö minkä värinen ja sisältääkö jotain erityisiä varusteita eli esim. kattoluukku,ilmastointi,digimittarit...? Ihan ainoana sitä ei siis voi ehkä kaupata mutta eipä paljon pielessäkään-montaa kappaletta tuskin enää "käytössä" on...
 

ukkeli

New Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2009
Vs: Montako -86 turbo Galanttia vielä rekisterissä?

Jep jep, kyllä mä tätä omaani edelleen pidän ainoana -86 vuoden turbo galluna. Ei tässä mitään erikoista ole kuin sähköruisku ja ABS-jarrut ja entinen omistaja päässy toteuttamaan itseään maalaamalla oviverhoilun, :seina tosin ne tulen vaihtamaan ja joulukuussa aatelin hakea leiman katsastusasemalta, sitten käyn penkissä testaamassa mitä tehoja mahtaa löytyä, sen jälkeen pidän jonkin aikaan itellä ja myyn pois ku on noita muun merkkisiä projekteja.
 
Ylös Bottom