Niko Päivisen Muistoajo ja kokoontuminen 4.8-22

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Pidetään muistoajo ja kokoontuminen Nikon muistolle 4.8
Kohde paikkakunta on Hartola.
Aikasemmin on jo ajatuksia ilmentynyt että kokoonnuttaisiin Lahdessa ja siitä ajettaisiin Hartolaan.
Hartolan hautausmaalle jonne Niko on haudattu ja käytäisiin ”morjestamassa” kaveria ja jättämässä muisto. Sen jälkeen letkassa jumitettaisiin Hartolan kylää ja mentäisiin https://taukotupa.com syömään tai kahville, kukin päättäköön itse!

Kellonaika ajatuksia ?? että oltaisiin ne jotka Lahdessa kokoontuu? Vaikka klo 11 Kariston kauppakeskuksen nesteellä
Sillä aikataululla jatkettais että tähdätään Hartolaan klo12-1230 välille ja ne jotka tulee ns. Ylempää suomesta osaavat oikeeseen aikaan paikalle.

Ajatuksia kommentteja????
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Joo mäki ainaki yritän saada vapaaks ton päivän niin pääsisin osallistumaan. Voi olla vaan se kariston nesteen parkkipaikka melko täys tuohon aikaan niin riippuen paljo on porukkaa tulossa niin nestettä vastapäisen shellin kylmäasema truckstationin pihassa vois olla väljempää kokoontumiselle
 

kapsu

Eclipse 2g, '97 4G63 NA
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Hämeenlinna
Hieno idea tämä!
Mieleeni tuli hyviä muistoja puheliaasta mitsukaverista 2000-luvun alussa. Joku ratapäivämiitti saatiin silloin aikaiseksi Ahvenistolle. Se oli vielä aikaa ennen omaa keskustelufoorumia, silloin kirjoiteltiin Yahoon sivustoilla. Vuoden 2003 alussa olen laittanut Nikolle postia jäseneksi liittymisestä.
memorial-npaivinen.jpg
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Idea on hyvä ja mielellään osallistuisin, koska muistan miehen ja olen Lahdesta.
Kesäloma on kuitenkin jo lusittu ja töistä ei jouda olla pois.
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Harmillisesti mullakin lomat lusittu tänään viimeistä päivää. Mä oon ajatuksissa mukana.
 
Ylös Bottom