Offtopic

TimoI

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2013
Vs: Offtopic

NÖNNI! nyt tuli sit koeteltuu tota kartingpersettä evon ratissa, kakkonen pätkäsi rajottajaan ja sen jälkeen olikin kuski muutaman kymmeneksen matkustajana kunnes sai kolmosen silmään ja vedot päälle... firman piha ja tilaa oli mutta niin tuntee itsensä kuolevaiseksi jälleen :) onko lämpiävät taustapeilit vakiona?
 

TimoI

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2013
Vs: Offtopic

-JP- sanoi
EU IX , kyllä.

Pahottelen kännipostausta, mut hyvä se on volvoon tottuneella miehellä et peilit lämpii :) vuoti oikeen takakumin venttiili, kehtasivat rengaskorjaamolla rokottaa 5e tunnin työstä :D
 

Late

Member
Liittynyt
8 Elokuu 2009
Sijainti
Turku
Vs: Offtopic

Late sanoi
HAH! Tosta mutsi soitteli mulle töihin, että joku kaahaili siinä sen kämpän eessä.. "Kunnallissairaalantien ja Askaistentien risteyksessä hän törmäsi toiseen autoon." ja oli jatkanu matkaa. Seuraavaks sitte siinä 500m päässä lyhtypylvääseen. Oikeen valopää s**t**a.

Tähän vielä, pyöritteli paskarinkiä vieresessä puistossa missä lapsia leikkimässä... :seina
 

uge

Active Member
Liittynyt
28 Joulukuu 2003
Vs: Offtopic

Tuossa yhtenä päivänä entinen tyttöystävä pudotti Nokia 520 lattialle ja lasihan siitä meni rikki. Tilasin uuden ja poika näppäräsormisena vaihto sen paikalleen.
Muuten kaikki hyvin, mutta kun sim-kortin ottaa käyttöön (naputtelee pin-koodin) niin melkein samantien menee jumiin ja/tai sammuu/käynnistyy uudestaan. Ilman simmiä kaikki toimii hienosti. Hard resetti auttoi hiukan, saattoi jopa soittaa mutta kesken kaiken menee jumiin ja sammuu ja starttaa uudestaan.
Liekkö pudotessa tai korjauksen yhteydessä mennyt jotain rikki. Voiskohan vielä mitään järkevää kokeilla?
 

TimoI

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2013
Vs: Offtopic

http://www.youtube.com/watch?v=XPy4g6E7Chs

4min 40s eteenpäin mitsun valikoima, kaikki evot löytyy ja jopa eri versioita niistä (rs, mr jne). tais tulla pakko-ostos.
 

Late

Member
Liittynyt
8 Elokuu 2009
Sijainti
Turku
Vs: Offtopic

TimoI sanoi
http://www.youtube.com/watch?v=XPy4g6E7Chs

4min 40s eteenpäin mitsun valikoima, kaikki evot löytyy ja jopa eri versioita niistä (rs, mr jne). tais tulla pakko-ostos.

Oli jo vitoses ;D
 
M

mikada

Guest
Vs: Offtopic

Ihmetellyt taas, kun pikkunen pakkanen tulee, niin hyytyneitä autoja tienvarret täynnä. Onko nykyisin ihmiset niin totaalisen uusavuttomia autojen kanssa, että ei talviautoilun perusteita osata. Itsellä ei ole vielä kokemusta kuinka autolla jäädään välille. On ollu uusien ja vanhojen autojen kanssa tekemisissä ja ei ole ongelmia. Vai onko ne omat automerkit olleet vain niin loistavia valintoja :D
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Offtopic

Onkos kellään kokemuksia tästä -> http://www.toniruokonen.com/fin/00-fi_startpage.htm
Voisi mielenkiinnosta käyttää Eclipsen tuolla, kun saa säätöihin.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: RE: Offtopic

Kannattaa ainakin tehdä dynamiitti.comiin hakusanoja "Rasmus Speed" "rasse" ennenkin vie ainakaan säädettäväksi. Laputkin pelkästään on melko arvokkaat. Kaksvetopenkeissä kun on aika paljon valinnanvaraa.
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Offtopic

Aamulla sai huutonaurut, kun työkaveri oli tuonut vanhoja kunnon myrkky-sarjiksia kahvihuoneeseen.
Wunder Vepa on vaan niin kova jätkä. ;D
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: Offtopic

en löytänyt muuta paikkaa mihin tällasia laittaa.. eli mamasanilta tarvisin yhden alumiini syylärin. onko kukaan tulossa
jouluksi lappiin päin? rovaniemelle syyläri tarvis kyytin tai sit toinen vaihto ehto että hakis syylärin mamasanilta ja toimittas
sen helsinkiin 21.50 lähtevään veturiin ku tuttu ajaa sitä :) monimutkasta vai mitä :) mun numero 0458060287
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Offtopic

MitsuT ensinnäkin oikea paikka olisi ollut "Kyytiä vailla" ja toisekseen vähän myöhään kyselet mielelläni oisin auttanu mut en oo enää pääkalloseudulla vaan Savossa.
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
MitsuT ensinnäkin oikea paikka olisi ollut "Kyytiä vailla" ja toisekseen vähän myöhään kyselet mielelläni oisin auttanu mut en oo enää pääkalloseudulla vaan Savossa.
Hmmm.. No hyvä tietää seuraavalla kerralla :) mut juuri sain syylärin kotia,
Vielä äkkiä laittaa paikalleen ja sen jälkeen :driver :driver
Noh onneksi torstaina saapi uuden evon alle :)
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Offtopic

Tulipahan tänään nähtyä susi ensimmäisen kerran luonnossa :p
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Offtopic

Etsin JDM 4G Pajeron teknisiä tietoja. Kiinnostaa normikulutustiedot ja tuon 6G72 koneen speksit. Kyseessä on SOHC-versio, ilmeisesti kuitenkin 24 venttiilisenä. En omilla googletteluilla löytänyt. Näitä ei oltu mainittu edes virallisessa MMC:n lehdistötiedotteessa niin kuin usein on. Apuja?
 

TimoI

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2013
Vs: Offtopic

camskillistä en löytänyt tota hks sqv4 niin eksyin ebayn ihmeelliseen maailmaan, onko syytä olettaa 30e osan olevan feikki ja 90e osan olevan aito?
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Offtopic

TimoI sanoi
camskillistä en löytänyt tota hks sqv4 niin eksyin ebayn ihmeelliseen maailmaan, onko syytä olettaa 30e osan olevan feikki ja 90e osan olevan aito?

Sanoisin että molemmat feikkejä. ::)

Tuossa aito. http://shop.mamasan.fi/product/show/3434/dump-ja-bypass-venttiilit/1729/hks-ssqv-iv
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Offtopic

SUOOOMI SUOOOMIIII!!!!!!!

tästä on hyvä olympialaisisa jatkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Offtopic

Vähä naurattaa, kun dsmtunersin sivuilla ottaa jengi ihan henkilökohtaisesti ton, että mulla on evon ecu eikä dsmlink. ;D oon pilannu mun auton. ;D
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Offtopic

tommyz sanoi
Vähä naurattaa, kun dsmtunersin sivuilla ottaa jengi ihan henkilökohtaisesti ton, että mulla on evon ecu eikä dsmlink. ;D oon pilannu mun auton. ;D
Olen kertaalleen joutunut samaan keskusteluun kun viestittelin lutakon takana olevan henkilön kanssa. Vaikkei DSM:ää olekkaan :D Mutta AI KAMALA!
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: Offtopic

Hakemus laitettu vetämään josko pääsis kuvaamaan Minskiin jääkiekon MM-kisoja. Nyt vaan jännitetään :-*
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Offtopic

Kotikokki.
_img900.jpg
 

Teemu T.

Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Offtopic

Teemu T. sanoi
Tää mun sairaus on vaan sillä asteella, että katsellaan uustuotantoa.
Ei helpota yhtään:
http://www.youtube.com/watch?v=spzQV07rQVM

Tuli sitten äsken tehtyä kaupat uuskoppasesta -09 5,7l hemi V8 Dodge Challengerista. Seuraavat kuus viikoa sitten odotellaan kontin saapumista tänne perslandiaan. Kuinkahan tulee uni silmään tänä yönä...
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Offtopic

Teemu T. sanoi
Tuli sitten äsken tehtyä kaupat uuskoppasesta -09 5,7l hemi V8 Dodge Challengerista. Seuraavat kuus viikoa sitten odotellaan kontin saapumista tänne perslandiaan. Kuinkahan tulee uni silmään tänä yönä...

Nam :peukku
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Offtopic

Teemu T. sanoi
Tuli sitten äsken tehtyä kaupat uuskoppasesta -09 5,7l hemi V8 Dodge Challengerista. Seuraavat kuus viikoa sitten odotellaan kontin saapumista tänne perslandiaan. Kuinkahan tulee uni silmään tänä yönä...

nyt alkaa olla lelut kunnossa, vaikka mopari onkin.. :)
 
Ylös Bottom