Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Tännää tuossa yhen-kahen välissä ohitin punaisen tonnarin lahden motarilla hessaan päin ja morjestelin. Positiivisena yllätyksenä ratin takana oli keski-ikäinen herrasmies :peukku
Liekkö tiälä kirjottelloo :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Poistuiko Niko Päivinen (ravintola) Mamma Mariasta perjantaina klo.18.30?
 
Vs: Olitko se sinä?

Niko Päivinen sanoi
...en mä poistu ikinä ravintolasta perjantaina noin aikaisin... ;D

eli en ollut (tällä kertaa) minä..

Okei. Sitten se oli sun kaksoisolento, josta näin vilauksen.

Voihan noin aikaisin poistua ja siirtyä toiseen ravintolaan. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tirse bongattu skei... Siis skodalla lempolan ympyräss joskus 9-10 aikaan
 
Vs: Olitko se sinä?

Harmaa GTI Dynamic juuri äsken oli Enon S-Marketin pihalla.
Itse sinisellä Skodalla liikkeellä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli punaisella 3tonnisella Karjaa shellin kohdalla vastaan noin 17.30.
 
Vs: Olitko se sinä?

Punaista Evo 8/9:iä vastaan ajelin lapa pystyssä tänä aamuna haukiputaalla pikkusen ennen aamuysiä.
 
Vs: Olitko se sinä?

HarriK ajeli tänään aamulla kangasalle päi? Kattelin holvilta kun laattoja tiputeltiin paikoillee.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään tuli oranssi Ralliart vastaan hervannan valtaväylällä puoli viiden maissa. Koitin huitoo evosta ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Laza ilmeisesti oli Hervannan valtaväylällä tänään aamulla?

Painelin ohi hopeisella Sapporolla mutta ei mies mitään huomannut.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kirjoittanut: J.S
Tänään tuli oranssi Ralliart vastaan hervannan valtaväylällä puoli viiden maissa. Koitin huitoo evosta

ST sanoi
Laza ilmeisesti oli Hervannan valtaväylällä tänään aamulla?

Painelin ohi hopeisella Sapporolla mutta ei mies mitään huomannut.

No höh olenpa ollut sokealla päällä, yleensä kyllä huomaan tuollaiset, varsinkin Sapporon non-bongaus hatuttaa :F Mutta joo tuota väliä tuolee kyllä paineltua joka päivä :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Hande tais ajella vastaan nummelan nurkilla hankobaanalla.
Koitin sigmasta huitoa mutta en päässyt silmälappujen läpi :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopeinen Evo8 LHD ajeli takana tänään : Hervannan valtaväylä , kääntyi Ruskoonpäin ja jatkoi uudesta liikenne ympyrästä Lukonmäkeä kohti ?

Välikohtaus tapahtui n.klo 16:10
 
Vs: Olitko se sinä?

Joensuussa Tokmannin (Kajaanin tien risteys) tuli vastaan musta 9 ja perään 2g hopee ecli, morjestelin musta/kelta värityksellä olevasta paska autosta
 
Vs: Olitko se sinä?

-JP- sanoi
Hopeinen Evo8 LHD ajeli takana tänään : Hervannan valtaväylä , kääntyi Ruskoonpäin ja jatkoi uudesta liikenne ympyrästä Lukonmäkeä kohti ?

Välikohtaus tapahtui n.klo 16:10
se on vissii se kolmas mun asuinalueen evo :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
se on vissii se kolmas mun asuinalueen evo :)

Siellä on sit sun Hopeinen + kaksi punaista + tää = 4 ? :peukku Hallila Tampere = Suomen tihein keskittymä Evoja neliökilometrillä ? :driver !!

HRG tai HRZ ?? oli vissiin kilpi ?
 
Vs: Olitko se sinä?

-JP- sanoi
Siellä on sit sun Hopeinen + kaksi punaista + tää = 4 ? :peukku Hallila Tampere = Suomen tihein keskittymä Evoja neliökilometrillä ? :driver !!

HRG tai HRZ ?? oli vissiin kilpi ?
mä oon luullu että 2 hopeeta ja 1 punane... ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Ketäs ajelee Koivukylässä punasella ysillä ja joku valkosella 3000GT:llä? Tonnari aika maukkaan näkönen! :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

No.... harvemmin fyysisesti niin ei voi laskea... :)

vain kaksi virallisesti asuu siellä... tokihan niitä voi jonain päivänä olla siinä kymmenkunta ,jos hyvin käy. Onhan siellä Halleja missä ainakin omistajat käyvät + yksi erittäin suosittu "Merkki"-korjaamo. <- jostain syystä hetkittäin tuon mestan pihassa riviksi asti... :peukku

J.Niemi sanoi
Taitaa hetkittäin olla siinä ruskossa paljon enemmän? ;D
 

Liitetiedostot

  • WP_001530 (816 x 612).jpg
    WP_001530 (816 x 612).jpg
    137.1 KB · Lukukerrat 648
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen evo 3 tuli vastaan e18 turun suuntaan noin tuti sit
 
Vs: Olitko se sinä?

-JP- sanoi
Hopeinen Evo8 LHD ajeli takana tänään : Hervannan valtaväylä , kääntyi Ruskoonpäin ja jatkoi uudesta liikenne ympyrästä Lukonmäkeä kohti ?

Välikohtaus tapahtui n.klo 16:10


Juu se olin minä ;D ja HPZ on kilpi ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Porvoossa cellar cafen edessä punanen tme. Voitte vaan kuvitella mikä pälpätys alko autossa maken kaa ku ollaan giulietalla ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

pertunmaa-hartola välillä vajaa pari tuntia sitten punainen gti lanceri ohitti kun köröttelin fiat 133:lla ba hartolan päässä nelostieltä käänty pertunmaalle päin valkoinen evo456 tms :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Ainakin monta evoa ja legnumia tuli bongattua eilen kirkkonummella knc:eessa :) Mut ei tarroja näkyny autoissa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Bisnes^ sanoi
Ainakin monta evoa ja legnumia tuli bongattua eilen kirkkonummella knc:eessa :) Mut ei tarroja näkyny autoissa?
Galant oli mun. Tarroja 3 mut oli sit liian pieniä? ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom