Olitko se sinä?

Kolkki

New Member
Liittynyt
18 Kesäkuu 2015
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Kiikalassa stripillä valkonen evo3. Onkos täältä?

Minä siellä olin koettamassa. Ensimmäinen veto meni vähän harjoitteluksi ajalla 15,472 s ja tokalla rikoin jotain voimansiirrosta. Pitänee alkaa tutkimaan mitä sieltä meni. Kevyellä kaasulla kulkee vielä jotenkin, mutta heti kun polkasee niin jokin lyö tyhjää ja mitään ei tapahdu.
 

veni

L200, GDI Galant, Legnum vr4, VR6
Liittynyt
2 Helmikuu 2011
Sijainti
Nivala
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen fl legnum tänään iltapäivällä jossain tikkakosken lentokentän huudeilla nelostietä etelään, itse tulin vastaan valkoisella pfl:llä jossa valkoiset vanteet.
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

Kolkki sanoi
Minä siellä olin koettamassa. Ensimmäinen veto meni vähän harjoitteluksi ajalla 15,472 s ja tokalla rikoin jotain voimansiirrosta. Pitänee alkaa tutkimaan mitä sieltä meni. Kevyellä kaasulla kulkee vielä jotenkin, mutta heti kun polkasee niin jokin lyö tyhjää ja mitään ei tapahdu.
Dammit. Kytkinhän siellä sitten tervehtii. Me oltiin oranssilla (mustat raidat) oldsilla kokeilemassa. 12,7 meni sutien.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Olitko se sinä?

Peksih sanoi
No joo...eipä tuossa clipsessäkään mitään moittimista ollut. :) :peukku

meikän vanha :D


---------------

kukas tuli 4.8-8.8 välisenä Mäntsälän yössä 25-55 risteyksessä tummalla evoIII:lla vastaan? klo suurinpiirtein juurikin keskiyötä
 

Sau

GTO TT -96
Liittynyt
29 Elokuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

Maanantaina 20.45 aikoihin suomenojan shellillä joku tuli höpöttelee, kenties clubilaisia? Olit sinisille bemarilla ;D
 

lipputanko

Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2010
Vs: Olitko se sinä?

veni sanoi
Valkoinen fl legnum tänään iltapäivällä jossain tikkakosken lentokentän huudeilla nelostietä etelään, itse tulin vastaan valkoisella pfl:llä jossa valkoiset vanteet.
Täällä huutelin jo aiemmin kun tulit viime maanantaina vastaan jossain vähän pohjoisemmassa. :D
 

veni

L200, GDI Galant, Legnum vr4, VR6
Liittynyt
2 Helmikuu 2011
Sijainti
Nivala
Vs: Olitko se sinä?

lipputanko sanoi
Täällä huutelin jo aiemmin kun tulit viime maanantaina vastaan jossain vähän pohjoisemmassa. :D

No niinno ei nuo paikannnimet niin tuttuja ole sielläpäin. Käytiin lomareissulla niin sopivasti satuit molempiin suuntiin liikenteeseen, tosin menomatkalla ei kyllä mitään havaintoa teikäläisestä ???.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Olitko se sinä?

TuplaNokka sanoi
kukas tuli 4.8-8.8 välisenä Mäntsälän yössä 25-55 risteyksessä tummalla evoIII:lla vastaan? klo suurinpiirtein juurikin keskiyötä

Pitkät yöt teillä Mäntsälässä, ei kai sinne vielä kaamos iskenyt? ::)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Vaikkakin vääärä kerho mut veikkaan et Primeri lukee ;)
Tulit eile vissii uudella valkosel Subella vastaan? On se nätti! näin ekan kerran vasta ny sen...itse ajelin vaihteeks harmaalla Sivikillä vastaan ::) ;D

ps. kuolaan sitä sun entistä nettiautossa... ;)
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Olitko se sinä?

Mustan eclin vieressä olin valoissa tuossa tovi sitten... Onko se nyt kuusisaarentie vai mikälie... ;D
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Olitko se sinä?

Sinä äänekoskelainen joka olit eilen Kemorassa.. Olitko se sinä? Jos et halua täällä julkisesti tunnustaa niin laita vaikka yv. Olisi kiva seurata projektisi :)
 

eki75

Galant 1.8td-88, 720tkm "Eläkkeellä", +FD 15
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Karstula-JKL-Kolho
Vs: Olitko se sinä?

primer sanoi
Tietty molempien kerhojen foorumeita seurataan. Aika kovan hinta lapun pistivät liikkeessä evoon...

Olikos se muuten Primeri tuossa neste rallin aikaan Subella Multialla, ku nostin lapasta mustasta 08 Legacysta siinä keskellä kylää.. olit kääntymässä Uuraisten suuntaan... ???

-Eki
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Nimimerkki : Hart ? bongattu klo 15:05 Kalevan Prisman valoissa kääntymässä keskutaan päin.
 

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
Vs: Olitko se sinä?

Kenenkä valkoinen Coltti oli jäänyt suunnilleen Tupoksen kohdalle motarin varteen nokka kohti Oulua?
Saattoi olla nimimerkki Driverin vanha?
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Olitko se sinä?

Kenenkäs valkoinen kolmonen :palvo tuli tänään tuossa klo 14 jälkeen vastaan Tampereen hervannan valtaväylällä? Pisti niin silmään kun noita ei enää oikein liikenteessä näe.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Olitko se sinä?

Torstaina bongasin Näsinneulan ohikulkevalla tiellä (ajoin lancerilla vasenta kaistaa) valkoinen evo 8-9 ?
Ja myöhemmin iltapäivällä Orivedelle päin mennessä punainen 9 tuli vastaan jolle lapasta nostin
 

J.S

EVO IX, farkku lankku & Yamaha FZ6-N
Liittynyt
14 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kangasala
Vs: Olitko se sinä?

Mr mmc sanoi
Torstaina bongasin Näsinneulan ohikulkevalla tiellä (ajoin lancerilla vasenta kaistaa) valkoinen evo 8-9 ?
Ja myöhemmin iltapäivällä Orivedelle päin mennessä punainen 9 tuli vastaan jolle lapasta nostin
Voi olla, että minä olin liikkeellä. Bongasitko vihreät vanteet?
 

J.S

EVO IX, farkku lankku & Yamaha FZ6-N
Liittynyt
14 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kangasala
Vs: Olitko se sinä?

Tampereella hippostaloa vastapäätä olevalla yleisellä parkkiksella oranssi ralliart tänään
 

Hart

Member
Club Member
Liittynyt
3 Elokuu 2015
Sijainti
Lempäälä
Vs: Olitko se sinä?

Tre Hatanpää, Sarvikselta kääntymässä Hatanpään valtatielle about puoliltapäivin punanen evo mustalla konepellillä.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Olitko se sinä?

Karkeasti joka toinen aamu näen Lazan tulevan vastaan ennen Hervannan valtaväylää, nostan lapasen kunnolla ilmaan mutta kertaakaan mies ei ole vielä huomannut.

Tällä hetkellä tosin musta subbe alla..
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: Olitko se sinä?

Eilisessä Maaseudun Tulevaisuudessa Lapualainen metsänomistaja esittelee "tärkeitä apuvälineitään", mm. maastoajoon tuunattua Mitsubishi Colt -metsäautoaan ;D Kuvassa A15 Colt
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Harmaa evo x riihimäellä äsken. Seurattiin hetki punaisella lancerilla
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Harmaa evo x riihimäellä äsken. Seurattiin hetki punaisella lancerilla

se oli mäkkäris mun takana kans yks kerta mutten kehannu kysyy onko klubilainen..

Ei se montaa kertaa ilmeisesti täällä sillä aja vai liekö paikkakuntalainenkaan :D
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

Tumma violetti ea galant ajelee perässä kehää länteen. Ksenonit ja iso klubitarra. Kukas?
 

Sau

GTO TT -96
Liittynyt
29 Elokuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

Maanantaina musta 8/9 evo, kaivokselan mäkin autokaistalla perässä, olin mustalla evo 5. Kuka tunnustaa ;D
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Olitko se sinä?

matta sininen evo3 riksussa? näin kans tänään hopean 8/9 evon ja punasta kasia kans mietin onko klubilainen, otettii viivaaki kylillä yks yö

nähny myös mustan evo3 riksus, ilman etupuskuria ja punaset etuvanteet ja vihreetä pilkisti kans jostaki välistä + liian ylös suunnatut xenonit.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Olitko se sinä?

sininen 8 hyvinkääl willan lähellä, saatto olla seiska kans, näin vaa vilkasulla sivusilmäl
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Olitko se sinä?

Bisnes^ sanoi
Täältä kuittaus :) Ja seiskahan toi on

nonih :D tänää joo ajoin aas töistä tullessa ohi niin katoin et siel se seitsemäs kääpiö taas siesoo :D

ajelen sillä valkomustalla lancerilla josta atm puuttu etupuskuri xD
 
Ylös Bottom