Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Tänään kuuden maissa valkoinen evo 4 pakun perässä trailerilla.Tulit vastaan Seinäjoki-Lapua välillä, hieman atrian tehtaasta Lapualle päin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ajokos Akio mun perässä pikkupätkän SSO:n lähimaastossa eilen Lohjalla?
 
Vs: Olitko se sinä?


Kenenkäs valkoisen kutosen perässä ajelin tovin eilen sunnuntaina joskus klo 21 tietämissä? Tiet erosivat kun käännyit Jämsään.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen kymmenen aikaan aamulla Hakunilassa parkissa 8g Vr4 KOL-XXX, sinä? Oma 6g ei ihan viereen päässy..
 
Vs: Olitko se sinä?

Tammisaaren siltojen kohdalla tuli vastaa valkoinen 3000 kahden jälkeen.

Mc: ;D :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuusulanväylällä bongattu punainen evo 3, ajoit helsingin suuntaan siinä koivukylän rampin kohdilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku sanoi
Kattelin et aika korkee spoileri sulla, tai sit vaa kaunis keli hämäs ;D
Onha se joo rinnan korkune ku vieressä seisoo ;D Ihme etten ite oo huomannu teikäläistä missää ??? voi olla et oon katellu johki muualle tai sit en edes ollu minä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz sanoi
Onha se joo rinnan korkune ku vieressä seisoo ;D Ihme etten ite oo huomannu teikäläistä missää ??? voi olla et oon katellu johki muualle tai sit en edes ollu minä ;D

Harvemmin liikun arkisin evolla. Työsuhde autolla liikenteessä ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

joku oli tänä aamuna valkosella legulla järvenpäässä siin st1 valoissa... näytti olevan oikee clubin tarratki laseissa
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tuli vastaan hanosta päin trailen kanssa valkoinen evo kyydissä tammisaaressa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta 8 evo Kainuun prikaatin jääkäripataljoonan kentällä parkissa, tunnustautuuko klubilaiseksi? :) .. ei sinne iltavapaille voi noin kiirus olla että kylmää konetta noin pirusti poljetaan :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyzin legu näytti tänää harvinaisen hyvältä! ;) Clubin tarrallaki on iha riittävästi kokoa... ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
tommyzin legu näytti tänää harvinaisen hyvältä! ;) Clubin tarrallaki on iha riittävästi kokoa... ;D

Pesu ja vahaus tekee ihmeitä! ;) ja tosiaa ton tarran näkee varmaan avaruudesta asti ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ :n evo! :peukku
Olisin itse tosin vetänyt takasumarin piuhat vähän toisella tavalla. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas eilen oli mustalla evolla tos 1600 aikoihin myllypuron kohilla ja käänty kontulaan päin. Huomasit varmaan minutkin (legulla ajelin) kun eka tulit vierelle ja tulin sitten sinun taaksesi. Ja tais mennä pedaali pohjaan asti ku tuli mukavat savut. :D eukko kysy vaan et onks tos kakki kunnossa ku savutti
 
Vs: Olitko se sinä?

pyöriiköhän mun kolleega voorumill? Eli lahden veikon koneessa töissä ja ajaa evolla (en tiedä mikä, kuulin kaverilta).
Kuulemma jopa samannäköinen kuin minä mutta viiksillä varustettu ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään aamupäivällä valkonen evo 5 Espoon keskuksessa, ajoit Espoon väylää Suomenojalle päin.
n. 14:00 tumman sininen evo 9 lahden motarilla, Korson liittymän kohdilla Helsingin suuntaan matkalla.
Ja vähän myöhemmin Keravan kohdilla vastaan tuli sininen evo 7.
Kevät laittanu evot liikkeelle ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen kolmonen punasilla kuraläpillä erään kahvilan pihassa keravalla...Tarkistappa oikeen eturenkaan ilmanpaineet :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Lappeenrannassa joku törmäili, kuka tunnustaa??
 

Liitetiedostot

  • mitsu.jpg
    mitsu.jpg
    159.1 KB · Lukukerrat 557
Vs: Olitko se sinä?

^^ Oon mielestäni nähny tuon muutaman kerran, mutta omistajasta ei ole tietoa. Sääli. :( Toisaalta, kyljessä oleva tarra kertoo että tuskinpa tuo kori olisi kauaa enää menossa kestänyt mukana muutenkaan. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Riihimäellä tänään ja eilen nähty punanen evo 9 mustalla konepellillä. Ite olin tänään liikentees tuolla hopeisella galantilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
BamBu^^ :n evo! :peukku
Olisin itse tosin vetänyt takasumarin piuhat vähän toisella tavalla. ;D
Sumari lähtee heti ku kotia pääsee. :D Oli pakko laittaa leimalle... Ei jaksanu yhen rekisteröintikatsastuksen takia sitä hienostella. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

N.16.45 Prisman liikennevaloissa Kotkassa sininen Evo kolmonen, olitko se sinä? Ite olin firman ransiitin hanoissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Sumari lähtee heti ku kotia pääsee. :D Oli pakko laittaa leimalle... Ei jaksanu yhen rekisteröintikatsastuksen takia sitä hienostella. ;D
mikset muokannu toisesta pakkivalosta punasta kuten mä..on aina ja iänkaikkisesti takasumari :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku sanoi
Tänään aamupäivällä valkonen evo 5 Espoon keskuksessa, ajoit Espoon väylää Suomenojalle päin.
n. 14:00 tumman sininen evo 9 lahden motarilla, Korson liittymän kohdilla Helsingin suuntaan matkalla.
Ja vähän myöhemmin Keravan kohdilla vastaan tuli sininen evo 7.
Kevät laittanu evot liikkeelle ;D

No minä menin 2 mais hesaan päin, käytii kaverin kaa roihiksest hakee betska-auto ja sitte lähdinki samantien tykittää takas lahteen päin..
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
mikset muokannu toisesta pakkivalosta punasta kuten mä..on aina ja iänkaikkisesti takasumari :)
Onko noi lamppujen värikuvut vaihettavissa päikseen? Oikeella sumari ja vasemmalla pakki. Laitan kyl polttimon takas oikeelle. Jää vaa väärälle puolelle.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka ajeli tänään n. klo 14-15 suolahden suunnilla, muutama kilometri hirvaskankaan ABC:ltä suolahteen päin harmaalla EVO 4-5? En kerenny näkee ku kylen ja perän, olin siinä väärällä puolella tietä bussipysäkillä oransseissa vaatteissa kuorma-auton raadon kanssa, kärri ja kontti toisella puolella oottamassa hinausautoa.

Edit. Ajoit siis abc:lle päin, et suolahteen päin ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Just äsken Factoryn parkkipaikalla keltanen Evo 7-9 fanatic tarroilla. Ihan ku oisin ennenki nähny jossain...
 
Vs: Olitko se sinä?

dani sanoi
Just äsken Factoryn parkkipaikalla keltanen Evo 7-9 fanatic tarroilla. Ihan ku oisin ennenki nähny jossain...

Taitaapi olla mik41987 :n auto nykyään. Iteki kuolannu kun täällä päin näkynyt!
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään noin klo 8.40 bongattu punanen evo muuramen kohdilla, tai itseasias tyttöystävä bongas koulumatkalla ja välitti tietoa ;D Luultavasti E7-9, jotku tarrat kyljissä, kuka tunnustaa? ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Saaride sanoi
Tänään noin klo 8.40 bongattu punanen evo muuramen kohdilla, tai itseasias tyttöystävä bongas koulumatkalla ja välitti tietoa ;D Luultavasti E7-9, jotku tarrat kyljissä, kuka tunnustaa? ;)

Hmmm... ettei vaan olis ollu punainen LHD TME kun sielläpäin sellanen "huhujen" mukaan on :p :palvo
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen legnumi bongattu haminassa sokkarin p-hallissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

jooonas sanoi
Valkonen kolmonen punasilla kuraläpillä erään kahvilan pihassa keravalla...Tarkistappa oikeen eturenkaan ilmanpaineet :p

tais olla kaveri liikenteessä, pitää muistuttaa paineista niin renkaitten kuin ahtojen :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom