K
kirppu1990
Guest
Vs: Olitko se sinä?
Hoppee legnum samassa mestassa kun aiemmin bongattu ysi
eukku
Hoppee legnum samassa mestassa kun aiemmin bongattu ysi
Millähän sä taas olet liikkeellä :nykii ;Dakio sanoipöristelin siirtokilpisellä äidillä vastaan lapanen ilmassa![]()
ei vittuTirse sanoiMillähän sä taas olet liikkeellä :nykii ;D
LLEMPPA sanoiTummansininen evo6 bongattu alatikkurilan mäkkärin läskikaistalta ;D
kirppu1990 sanoiHoppee legnum samassa mestassa kun aiemmin bongattu ysieukku
LLEMPPA sanoieilen bongattu kanssa evo 2-3 ruskeasannan shellin valoissa ajo vanhalle tuusulantielle! kaaret sisällä ja jtn voiman kakkaaki tuntu olevan ku lähti polkee ;D :driver
LLEMPPA sanoiTuliks maurizio vastaan taatiksen tietämillä tossa hetki sitte? Olin smotolla ajelee jos huomasit että morotin nii se olin minä ;D ;D
Juuuh meikäläinen se kottaraisella olin ;D ja morjestin vaaamaurizio sanoiTallille olin menossaajoitko ktm:llä moikkas tai näytti jotain käsimerkkejä
![]()
J. Puhakka sanoiViikonloppuna (Sunnuntaina) oon nelostiellä (uudella ja vanhalla) Oulun Haukiputaan kohdilla ja nostellut lapaa useammallekkin punaiselle Evo8:lle ja tänä aamuna toiselle, en tiedä onko huomanneet. Sleeper Esi-isä kun tulee vastaan niin helposti jää huomaamatta ;D :driverjdm
Ja eilen oli musta E3 jäälin kohdilla.
totaer90 sanoiEvolla tuli sahattua sunnuntaina vanhaa nelostietä usiampaan otteeseen ii-hpudas väliä, ainut vaan että auto ei ole enää punainen. Puhakalle nostelin lapaa keiskan risteyksessä joku päivä takaperin, sinisellä vitolla itse olin liikenteessä.
akio sanoiValkoinen fl legu taas (varmaan sama kuin lidlin pihassa pari päivää sit) hankobaanalla tynninharjun kohdalla, pöristelin siirtokilpisellä äidillä vastaan lapanen ilmassa![]()
Joo mä kattelinki Yks päivä et palloilit siinä vieressäMasamo sanoiIstuin kyydissä. Yhden mustiolaisen kaverin auto, vissiin joskus tännekki jollai nimellä jotain kirjottanu ehkä.
Hablu sanoiMuutama clubilainen tuli nähtyä Motoparkissa.
Ainakin Maestro,Kirppu,Makeko,Max,Kinnunen90 ja kännikotka aina niin hyvässä kunnossa ;D
White_Eagle sanoieukku
Kenelles evo äijälle miä kävin kalajoella oikee höpisemässä ??? Ei mallista tai päiväästä hajua millo se oli mut tässä viikonlopun aikana kuiteki![]()
Zous sanoiPerjantaina 17 jälkeen Järvenpäässä Vähänummi II teollisuusalueella hopeinen Evo (Petterii?). Olin juuri tankkaamassa mustaa vania siitä Neste Truck asemalla.
lancer evo-r sanoiHämeenkyrössä kolmostien varressa huoltoaseman pihalla keltainen evo3. Oliko joku foorumilta?