Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Hyvinkään ABC tänään klo 12:15 tai 13:15 niin uus musta Coltti takalasissa valkonen clubi tarra :)
Pysäköit melkein lancerin viereen, oli siinä pari autoo välissä ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli Karjaa aakos asemalla valkoisella legulla siinä 16.20(siinä oli kans sellanen tumma bimmeri parkissa vieressä) ja tulit sitten vastaan puolituntia myöhemmin Karjaa axxellin kohdalla. Mä olin tolla työmatka kulkineella liikenteessä eli viininpunaisella cliolla ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen about klo 22 Teivon ABC sininen evo 6 ralliart tarra tuulilasissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Driver sanoi
Hyvinkään ABC tänään klo 12:15 tai 13:15 niin uus musta Coltti takalasissa valkonen clubi tarra :)
Pysäköit melkein lancerin viereen, oli siinä pari autoo välissä ;)

Most probably meidän auto, parempi puolisko tuolla enimmäkseen ajelee :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopeinen vitonen ajeli Jämsä - Orivesi välillä kolaripaikan ohi?
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopeinen Evo 5? eilen iltapäivällä Sotkamossa? :eek: Ja jokunen päivä aiemmin tuli valkoinen Evo 5 auratessa Vuokatissa vastaan? Mistä näitä tänne nyt eksyi ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään 15 aikoihin Järvenpään prisman parkkihallissa kaksi mimmiä näki skylinen ja sivukorvalla kuulin
pohtineenko vaihtuisko mitsuun :) , ellen sitten kuullut ihan omiani. Olin siinä parin ruudun päässä coltilla.

Löydyttekö täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopeinen Evo 7/8 Lappeenrannassa Onnelankadulla just minuutti sitten. Jätit porukkaa kyydistä ja jatkoit matkaa.

Kukaan täältä? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Dammed sanoi
Hopeinen Evo 5? eilen iltapäivällä Sotkamossa? :eek: Ja jokunen päivä aiemmin tuli valkoinen Evo 5 auratessa Vuokatissa vastaan? Mistä näitä tänne nyt eksyi ;D

juu tuo valkonen on tullu pariin otteeseen bongattua sotkamossa :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas se yritti Kuopiossa kolmisopen rampilta skyllee pakoon harmaalla legnumilla??
 
Vs: Olitko se sinä?

Ren sanoi
Valkonen Evo 6 renkomäessä puol viiden aikaa ja tunti siitä, musta Evo 9 (?en kerenny varmaks näkee) möysässä.

Varmaa mun kutonen, ei oo ainakaa muita cp9a-korillisia tullu lahden sisällä vastaa paitsi yks valkonen vitonen sillontällön, kenenköhän?
 
Vs: Olitko se sinä?

kenes harmaa vitonen mustaksi maalatuilla vanteilla oli tänään helsingissä tilkan pihassa parkissa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tulihaa siinä Amiraalin maastossa noihin aikoihin pyörittyä ja aikasta paljon.Siinä oltiin jännän äärellä juuri re85:sta tankanneena niin ei siinä vilkutteluja huomannut :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Hezei sanoi
Varmaa mun kutonen, ei oo ainakaa muita cp9a-korillisia tullu lahden sisällä vastaa paitsi yks valkonen vitonen sillontällön, kenenköhän?

Valkonen vitonen on meikäläisen. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka tuli vastaan maarianvaarasta-polvijärvelle päin valkoisella evo9llä ? (Ihan kuin olis ollu 9 :D )
Mä nostelin lapasta farkku lancerista
 
Vs: Olitko se sinä?

Harmaa, olisko evo 4 ajeli äsken mun ohi Järvenpään saunakalliossa, olin pihalla gto:n jarruja irrottelemassa.
Olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään Myllyssä Raisiossa, parkkeerasin viereen kun oli sopivasti paikka vapaana. ;D

https://www.dropbox.com/s/l3iti4c5yiv6u10/DSC_0077.JPG?dl=0
 
Vs: Olitko se sinä?

Jalzu tais ajella Legulla Anjalassa ennen puoltapäivää?
Olin siinä Nesteellä säiliöauton kanssa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tumma violetti? FL Legnum (siirtokilvet) juuri nyt Hyvinkään Sveitsinportissa Jysk/Musti ja Mirri parkkiksella...
 
Vs: Olitko se sinä?

Anders? Ajoitko vastaan hankobaanalla tynninharjun kohdalla Hangon suuntaa?
Tai ainakin valkoinen fl legu
 
Vs: Olitko se sinä?

Joku ajeli mun vierellä tänään jyväskylän taulumäella tummalla Galantilla ja otti vissiin kuvan Keskisuomalaiseen kolarista, joka oli tapahtunut siellä suunnalla. Oli päässyt firman auto kuvaan ja samasta kuvasta tunnisti hyvin, mistä autosta kuva otettu kun samanlaista kojelautaa katsellut useampia vuosia itsekkin:).

Keskisuomalaista netistä katsellessa osu tuttu auto silmään :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukonkoivun huoltsikan jälkeen Lahdesta päin tuli sininen Space Wagon (/Star?) vastaan. Oliko se smurffi joku Päivisen vekotin?
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopee ysi Tampereella tänään aamulla kirpsakkaasa pakkasessa. Taisi olla myös sinulla auto vielä "jäykkä" myös pakkasen voimasta. Ajeltii peräkanaa hetki Herwoodin valtaväylää...
 
Vs: Olitko se sinä?

29.12 Helsingin tähtitornimäessä bongattu LHD Lancer SportBack Q-360 ColtSpeed edition sekä tavallinen Ralliart SportBack. Molemmat mustat ja EVO X:n 18" vanteet.
 
Vs: Olitko se sinä?

cantoona sanoi
Olikos klubilaisen Evo 3 , Mäntsälän euromasterilla nosturilla tänään noin 16.00?

Juu oon töissä siin euromasterilla :peukku rupesin kuuntelee vaa ku asensin vikakoodilukijan uutta ohjelmaa koneelle ni rupes kuulostaa siltä et tuli evo pihalle :D Kukaa ei uskonu mut siinä se pörräs pihalla ja muut ihmettelee miten sä kuulit :D käbit katsastaa sen?
 
Vs: Olitko se sinä?

sampah446 sanoi
Juu oon töissä siin euromasterilla :peukku rupesin kuuntelee vaa ku asensin vikakoodilukijan uutta ohjelmaa koneelle ni rupes kuulostaa siltä et tuli evo pihalle :D Kukaa ei uskonu mut siinä se pörräs pihalla ja muut ihmettelee miten sä kuulit :D käbit katsastaa sen?
Oikein!!! Pitihän se leima käydä hakemas :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Poliisien kuopio jaksossa poistivat kirjaston nurkilta mustan ysin?
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen evo 3 (?) lappeenrannan maasotakoulun ja veksin välillä parkissa, kukaan täältä ?
 
Vs: Olitko se sinä?

*SS* sanoi
Valkonen evo 3 (?) lappeenrannan maasotakoulun ja veksin välillä parkissa, kukaan täältä ?

Omistaja asustelee erittäin todennäköisesti @Lpr, en tiedä kirjoitteleeko täällä mutta auton olen nähnyt kymmeniä kertoja erään kerrostalon parkkiksella.
 
Vs: Olitko se sinä?

Liekkö joku täältä ollu tänään lauantaina klo 15.15 Kehä 3:lla jonottelemassa ramppiin Jumbon kohalla, pirteen keltasella ysillä? Ajelin työautolla ohitte siitä ja kummasti pisti silmään :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Olko sampah446 pari tuntia sitten mäntsälässä jonku katsastusaseman pihassa? Ite olin juur leimoomassa ommaa mitsua.
 
Takaisin
Ylös Bottom