Olitko se sinä?

alec1984

Member
Liittynyt
25 Helmikuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

ola bongattu savonlinnassa tiistai iltana, talvisalon mäellä... Tai ainakin samat rekkarin kirjaimet :nykii
 

zero8

Evo VI
Liittynyt
1 Lokakuu 2010
Sijainti
Parikkala
Vs: Olitko se sinä?

alec1984 sanoi
ola bongattu savonlinnassa tiistai iltana, talvisalon mäellä... Tai ainakin samat rekkarin kirjaimet :nykii

Joop siinähän sitä tuli kaverilla käytyä. Ihte ajoit yks päivä mertalan valois vastaan, mut olin toisel autol nii et huomannu. ;)
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen vitonen tuli Aleksis Kiven kadulla VR:n konepajan sisäpihalle kolmen aikaan tänään.
Itse ajelin sillä matalahkolla farkkugolfilla vastaan.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Valkoinen vitonen tuli Aleksis Kiven kadulla VR:n konepajan sisäpihalle kolmen aikaan tänään.
Itse ajelin sillä matalahkolla farkkugolfilla vastaan.

Tunnustan.

Edit: Ja noin tunnin päästä siitä morjesteltiin valkosen (galant?) kuskin kanssa mäntsälä/kellokoski maisemissa.
 

Lamaro

Evo IX -07
Liittynyt
27 Tammikuu 2006
Vs: Olitko se sinä?

Raumalla otanlahdessa n. 1700 aikoihin punainen evo7, lisätuntumerkkeinä mustat vanteet punaisella reunuksella tms.
 

|auri

New Member
Liittynyt
18 Heinäkuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Kukas moikkaili Vihdintiellä äsken mustasta Evosta, ite valkosella vitosella mutsin työkaveri ratissa ;D?
 

Wado

Evo VIII, Eclipse Gs t -97, EX Galant 2.0 glsi -88
Liittynyt
16 Heinäkuu 2003
Sijainti
Uusikaupunki
Vs: Olitko se sinä?

Lamaro sanoi
Raumalla otanlahdessa n. 1700 aikoihin punainen evo7, lisätuntumerkkeinä mustat vanteet punaisella reunuksella tms.
tapaus tiedetään, ei käy foorumilla. Olen nimenki kuullu mut en nyt just muista.
 

Npfemma

EVO IX
Liittynyt
22 Elokuu 2010
Sijainti
Artjärvi
Vs: Olitko se sinä?

Punainen E9 Pukaron paronin oven edessä seittemän aikoihin, kukaan täältä? Spoilerista puuttu toiselta puolelta muovit, metalli paistoi ;D
 

pulkkinen

Member
Liittynyt
8 Helmikuu 2006
Sijainti
Veteli
Vs: Olitko se sinä?

Kenenkäs musta ysi on parkisa täälä vetelisä koton rakennustyömaalla? kokkolaa päin lähet aina ku työt lopetat. ;D Ite siinä pörrään edes takas ja katellu kenen pirssi se on...
 

dshnr

New Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2010
Sijainti
Oulu
Vs: Olitko se sinä?

olitko se evo?

ei täällä vissii muita näy (bongata) ku evoja

nuuh, bongaillu useampaan otteeseen oulun kaakkurin teboililla valkosta evo4:sta. :peukku
 

Hemppis

Member
Liittynyt
9 Marraskuu 2008
Sijainti
Joutsa
Vs: Olitko se sinä?

Torstai aamuna helsingissä joskus 0640 aikoihin, kuvasta paljastuu bongauspaikka.. SPOT THE MITSI! ;D
_smaller.jpg
 

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: Olitko se sinä?

dshnr sanoi
olitko se evo?

ei täällä vissii muita näy (bongata) ku evoja

heh niinpä. itse en jaksa noita evoja edes tänne ilmotella kun niitä näkee niin paljo. säästelen siihen kun näen jotain harvinaisempaa mitsua :) siinä mielessä kiva et ei ole Evoa kun niitä niin paljon näkee, vaan on toi Gti, joita ei toista taida jyväskylässä edes olla kun en ole pahemmin törmäilly ja sama koskee tota Galanttia. Eipähän sekotu massaan :)

Niin siis ei pidä ymmärtää niin et en evoista tykkäis. Koko keväinen autokuume lähti jostain Gti-lehdestä jossa oli evo mut rahat kun ei riittäny niin piti tyytä Galanttiin
 

catodium

JKL
Liittynyt
28 Kesäkuu 2004
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Olitko se sinä?

Ville T. sanoi
heh niinpä. itse en jaksa noita evoja edes tänne ilmotella kun niitä näkee niin paljo. säästelen siihen kun näen jotain harvinaisempaa mitsua :) siinä mielessä kiva et ei ole Evoa kun niitä niin paljon näkee, vaan on toi Gti, joita ei toista taida jyväskylässä edes olla kun en ole pahemmin törmäilly ja sama koskee tota Galanttia. Eipähän sekotu massaan :)

OT
Yhden samanlaisen Galantin olen nähny useamminkin.. Sama rekkarin alku kun sulla, sedani samalla korisarjalla mut saman värinen kun mulla.. :) Kerran tuijotettiin toisiamme tuossa nisulan valoissa.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Vihree Passatti eilen parkkeeras Pirkkalas parkkipaikan sivustalla autoni viereen ja kuski/kyydis olijat istuivat 10min verran vissi autossa...vieressähän oli myös 10 ruutua tyhjää eli jotain siellä tultiin "katsomaan"....
ps. seurasin sivustasta mitä tapahtuu...
 

AneemineN

Member
Liittynyt
4 Lokakuu 2010
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
Tunnustan.

Edit: Ja noin tunnin päästä siitä morjesteltiin valkosen (galant?) kuskin kanssa mäntsälä/kellokoski maisemissa.

Järvenpäässä minä ainaki nostelin lapaa valkoselle eevalle,siinä ramppien kohalla
 
M

mikada

Guest
Vs: Olitko se sinä?

Ville T. sanoi
heh niinpä. itse en jaksa noita evoja edes tänne ilmotella kun niitä näkee niin paljo. säästelen siihen kun näen jotain harvinaisempaa mitsua :) siinä mielessä kiva et ei ole Evoa kun niitä niin paljon näkee, vaan on toi Gti, joita ei toista taida jyväskylässä edes olla kun en ole pahemmin törmäilly ja sama koskee tota Galanttia. Eipähän sekotu massaan :)
Taitaapi nuo evot ja galantit olla tusinatavaraa yleensäkin. Itse kun ajanut vaaleansinisellä 142:lla, niin se on bongattu täysin eri kaupungistakin kuin missä normaalisti liikun. Olin kyseisessä kaupungissa vain ohikulkumatkalla ja ketään ei ollut edes Volvon sisällä bongaus hetkellä ;D Galantilla kun ajelee, niin kukaan ei bongaa :mad: :)
 

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: Olitko se sinä?

niin no onhan täällä noita normigalantteja vaikka kuinka, tänäänki kaks hopeeta farkkua ajeli vastaan ja toisesta päät käänty mutta itse en ole vielä nähny muita sportti-malleja tulevan vastaan täälläpäin. mutta totta on se et ti noita galanteja pahemmin bongailla kyl. pitäs olla kai legu sit.
 

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: Olitko se sinä?

CatodiuM sanoi
OT
Yhden samanlaisen Galantin olen nähny useamminkin.. Sama rekkarin alku kun sulla, sedani samalla korisarjalla mut saman värinen kun mulla.. :) Kerran tuijotettiin toisiamme tuossa nisulan valoissa.

joo siis mitä mä olen bongannut niin on toi sun farkku ainaki. sit seppälässä pyörii aika usein muutama punainen sedan (toisessa sama alku kuin mulla mut viimenen numero eri, ei korisarjaa) sit yhdellä tyypillä näin pirun siistin saksasta tuodun hopeisen. oli 81 tuhatta ajettu :eek:. mut ilman korisarjaa sekin. sit joitain muitaki tulee vastaan mut eipä ne täällä foorumilla vaikuta niin ei viitsi niitä bongailla.
 

Pumpkinca

New Member
Liittynyt
10 Elokuu 2008
Sijainti
Kortesjärvi
Vs: Olitko se sinä?

Seinäjoella hyllykallion suunnalla bongattu kahteen otteeseen musta evo 8,apparin paikalla oli joku tummahiuksinen neito. :peukku Itse oltiin muijan valkoisella g mallin astralla liikenteessä.
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?


tamus ja tepi bongattu valkoisella galantilla veska-kauppakeskuksessa pirkkalassa (vai missäsenyton) lauantaina päivällä. tepi ratissa. :)
 

Clutchkick

New Member
Liittynyt
22 Lokakuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Pumpkinca sanoi
Seinäjoella hyllykallion suunnalla bongattu kahteen otteeseen musta evo 8,apparin paikalla oli joku tummahiuksinen neito. :peukku Itse oltiin muijan valkoisella g mallin astralla liikenteessä.

Ja kuskina joku likka..lhd kasi..
Mj kans ajeltiin takaspäin artukaisista, niin turun motarilla joku uus mitsulainen evo4, jutuiski oltii auran abc..
siitä sitte alastaron varalaskupaikalla supra mkIV kanssa pientä leikiskelyä, aavistuksen ylinopeutta mutta niin se 2jz jää.. :)
Punanen eemeli oli vieläki jalastuulen pihassa, samassa kohtaa ku aamulla
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
tamus ja tepi bongattu valkoisella galantilla veska-kauppakeskuksessa pirkkalassa (vai missäsenyton) lauantaina päivällä. tepi ratissa. :)

Khyllä, siellä oltiin. Kah kun en huomannut, yleensä tulee Mitsut katottua muita tarkemmin. :p
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

Tamus sanoi
Khyllä, siellä oltiin. Kah kun en huomannut, yleensä tulee Mitsut katottua muita tarkemmin. :p

joo no olihan tuo asx siellä parkkiksen reunassa parkissa, mutta ite bongailin teidät ihan jalkamiehenä.
 

Pumpkinca

New Member
Liittynyt
10 Elokuu 2008
Sijainti
Kortesjärvi
Vs: Olitko se sinä?

Clutchkick sanoi
Ja kuskina joku likka..lhd kasi..
Mj kans ajeltiin takaspäin artukaisista, niin turun motarilla joku uus mitsulainen evo4, jutuiski oltii auran abc..
siitä sitte alastaron varalaskupaikalla supra mkIV kanssa pientä leikiskelyä, aavistuksen ylinopeutta mutta niin se 2jz jää.. :)
Punanen eemeli oli vieläki jalastuulen pihassa, samassa kohtaa ku aamulla
Jätkällä ollu tour de Suomi. ;D
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

eilen turussa bongattu muutamakin evo mutta ainut auto ja henkilö kenet tunnistin paikan päällä oli maestro ;D en nyt vaan jutulle viittiny tulla ku oli omii juttui niin paljo siin :D
 

Maestro

Evo V Black, Evo V Green, Evo IV, Airtrek TURBO R
Club Member
Liittynyt
23 Joulukuu 2010
Sijainti
Pori
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
eilen turussa bongattu muutamakin evo mutta ainut auto ja henkilö kenet tunnistin paikan päällä oli maestro ;D en nyt vaan jutulle viittiny tulla ku oli omii juttui niin paljo siin :D
Hah. :D Oon varmaan taas ollut silmät kiinni kun en tunnistanut tai nähnyt. Olsit tullu jutulle vaan :p

Clutchkickkkkki oli ainoo clubilainen kenet tuolta ite bongasin ja juteltiinkin hetken matkaa siinä meen varikkopaikalla :driverjdm
 

Rehveli

Member
Liittynyt
11 Heinäkuu 2011
Sijainti
Parainen
Vs: Olitko se sinä?

Maestro sanoi
Hah. :D Oon varmaan taas ollut silmät kiinni kun en tunnistanut tai nähnyt. Olsit tullu jutulle vaan :p

Clutchkickkkkki oli ainoo clubilainen kenet tuolta ite bongasin ja juteltiinkin hetken matkaa siinä meen varikkopaikalla :driverjdm
Meinasin tulla itekkin parikin kertaa käymää siinä juttusilla mutta ei siinä silloin ketää ollu nii jäi koko homma välistä :D
Ei oo kauhee tutu nää clubilaisten naamat :-\
 

Maestro

Evo V Black, Evo V Green, Evo IV, Airtrek TURBO R
Club Member
Liittynyt
23 Joulukuu 2010
Sijainti
Pori
Vs: Olitko se sinä?

Rehveli sanoi
Meinasin tulla itekkin parikin kertaa käymää siinä juttusilla mutta ei siinä silloin ketää ollu nii jäi koko homma välistä :D
Ei oo kauhee tutu nää clubilaisten naamat :-\
Hmm. Ollaan liikkuvaisia ;D Olikos sun evos se Veilsiden korisarjalla oleva siel varikolla vai joku muu?
En kans oikeenn tunne suurinta osaa clubilaisista ::)
 

Rehveli

Member
Liittynyt
11 Heinäkuu 2011
Sijainti
Parainen
Vs: Olitko se sinä?

Maestro sanoi
Hmm. Ollaan liikkuvaisia ;D Olikos sun evos se Veilsiden korisarjalla oleva siel varikolla vai joku muu?
En kans oikeenn tunne suurinta osaa clubilaisista ::)
Mun kippo oli. Käytiin syömässä ja en jaksanu kävellä takas sieltä kaukaa :D myönnetään että olin laiska. Siellä sai ihan tarpeeksi kävellä koko ajan edestakaisin. paskasti toteutettu.
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Olitko se sinä?

Ketläs on jollai harmaalla 7,8 tai 9 evolla tyl satama työmaalla turussa? :nykii mestari vaa luuli et pyörin jossai iha väärässä paikassa vaikka en ollutkaan minä ;D
 

Masamo

Legnum VR-4 -> Caddy -85 + R33 GTS-T
Liittynyt
28 Elokuu 2011
Sijainti
Karjaa
Vs: Olitko se sinä?

Calle moroteltu kaksvitosella horsbäckistä iha karvan verran Karjaan suuntaan! Vaan enpä tiedä tunnistiko mies että ketä sielt tulee vastaan lapa ojossa :D
 

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: Olitko se sinä?

Kukas pyörii kangasalla nattarissa mustalla evo 8 tai 9:llä?
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Calle moroteltu kaksvitosella horsbäckistä iha karvan verran Karjaan suuntaan! Vaan enpä tiedä tunnistiko mies että ketä sielt tulee vastaan lapa ojossa :D

Joo en tunnistanut mut lapa oli oikosessa ;D
 

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Calle bongattu hetki sitten tammisaaressa menossa kohti hankoa. Tultiin paku-traileri yhdistelmällä vastaan.
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen kolmonen tuli vastaan klo 17.30 aikoihin kotkasta hesaan päin.
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Olitko se sinä?

Tänään paimion nesteellä taas parkissa nätti legnumi jonka aikaisemminkin samassa ruudussa nähnyt. ja kukas tänne karkkilaan on ostanu punasen 9 isäntä vaan tossa tokasi et nyt meit on 2 tällä kylällä.. :nykii
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Tänään paimion nesteellä taas parkissa nätti legnumi jonka aikaisemminkin samassa ruudussa nähnyt.

No p**k**e, olin justiinsa syömäsä sisällä. Näin kyllä kun eeva pihalle pamahti :peukku

Osaa seuraavan kerran yhdistää nimimerkin, naaman ja auton ;D
 

CusCo

Member
Liittynyt
1 Tammikuu 2010
Vs: Olitko se sinä?

Kouvolassa tänä aamuna ja monena muunakin bongattu LHD evo V RS. Onko omistaja foorumilla?
 
Ylös Bottom