Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen evo 4 lielahdessa kruunukalusteen edessä parkissa kolmen jälkeen.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään joskus 13:00 aikaa ruskeasuolla musta 8 tai 9 skanskan pääkonttorin vieressä valoissa itse olin samoissa valoissa istuin samoissa myös itse ja lähdin siitä messukeskukselle 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

Taas samaa harmaa kolmonen ruoholahessa illalla. Valkone puskin ja kaaret sisällä.
Kukas kurvaili harmaal kutosel länsiväylää 21 pintaa? Ite olin sinisel seiskal liikentees.. ;) Taitaa olla hitusen laitettu vehje? :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

JaniB sanoi
22.gif

Mikä janin rekkarin alku on ? vaikutakko raisiossa päiten ?
 
Vs: Olitko se sinä?

Sininen seiska 19" vantein rusan shellil puolenyön jälkee. Sama auto nähty ahvenistol viime radalle.comin ratapäivil. Tainnu vaihtaa omistajaa..?
 
Vs: Olitko se sinä?

sininen ysi oli 8.8 konalan mätänetin pihassa, ilmeisesti henkilökunnan paikoilla? rekkari tais olla jg*-*** tai jotain. ja kello tais lyödä melkein 16.
 
Vs: Olitko se sinä?

JaniB sanoi
RMF eiku Turuus...

Oolrait, sinäki ison kylän poikii ;D täytyy pistää merkille ko siellä pyörii kuitenkin :peukku

Ketähän siä raisiossa mahtaa punasella rhd eevalla sitte ajella, tuli vastaan eilen illalla ko töistä ajelin merimaskusta päiten turkuun, Oli hiilarikonepeittoa ja rekkarin alku muistaakseni CSx-xx, hyvin muistaa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Oolrait, sinäki ison kylän poikii ;D täytyy pistää merkille ko siellä pyörii kuitenkin :peukku

Ketähän siä raisiossa mahtaa punasella rhd eevalla sitte ajella, tuli vastaan eilen illalla ko töistä ajelin merimaskusta päiten turkuun, Oli hiilarikonepeittoa ja rekkarin alku muistaakseni CSx-xx, hyvin muistaa ;D

Olisiko Driftaaja Hyvönen tai ainakin tuntomerkit täsmää ja on töissäkin tossa raisiossa. Riippuu mitä korimallia oli. Hyvösellä Evo 7 ,jossa ysin puskurit ja hiilaripelti. Muistaakseni rekkari oli jotain tohon suuntaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
Keltainen mustakonepeltinen evo tuli Palsankylältä Uuraisillepäin vastaan kun tultii rintterillä kärry perässä hakeen kilpuria pois.
Äänekoskelta
on toi eeva!:)
 
Vs: Olitko se sinä?

jappes sanoi
Olisiko Driftaaja Hyvönen tai ainakin tuntomerkit täsmää ja on töissäkin tossa raisiossa. Riippuu mitä korimallia oli. Hyvösellä Evo 7 ,jossa ysin puskurit ja hiilaripelti. Muistaakseni rekkari oli jotain tohon suuntaan.

Tänään taas tän mysteerievon kanssa samaan aikaan liikennevaloissa n.9-10 aamulla. Tuli naantalista päiten ja ajeli turkua kohti.

joo, hiilaripelti ja sit tais olla takalasin yläpuolella joku hiilari"diffuusori" ? ;D evo 7 tai uudempi se on.

E: Ja illemalla ko tuli töitten jälkeen oltua iltakahvella raision st1:llä, niin ohitte pyyhkäisi prefacelift legnum matkalla turkuun, hopian värinen tummilla vanteilla.

Ja oiskos tuon jälkeen kustavin tiellä tullu legnum/galant vastaan taas yllättäen st1:sen kohilla raision päässä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Vilppulassa valkonen evo 4-6, nopeesti näin perän kun töistä olin tulossa.
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
E: Ja illemalla ko tuli töitten jälkeen oltua iltakahvella raision st1:llä, niin ohitte pyyhkäisi prefacelift legnum matkalla turkuun, hopian värinen tummilla vanteilla.

Työkaveri varmaanki. Harvemmin lukee palstaa..
 
Vs: Olitko se sinä?

kenes sininen ysi oli äsken konalan deltan yläpihalla? katoin ensin, että "mitäs he*v***iä, kyllähän se oma vielä äsken oli kotona hallissa". Grin en muista nähneeni kyseistä autoa ennen../sininen ysi oli 8.8 konalan mätänetin pihassa, ilmeisesti henkilökunnan paikoilla? rekkari tais olla jg*-*** tai jotain. ja kello tais lyödä melkein 16. kaipa nää pitää tunnustaa kaveri kävi huoltamas sen samal ku meni töihin siihen motonettiin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Oliko joku klubilainen tänään 17 jälkeen Ylöjärveltä ajelemassa Kurun suuntaan Pajerolla 6G Galantti trailerilla perässä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Sininen CT9A evo kouvolan keskustassa tänä yönä. nopeesti katottuna oisko ollu evo7 ???
 
Vs: Olitko se sinä?

Porista Nakkilan suuntaan Nakkilan ohituskaistalla vastaan musta Evo 4 kaks kertaa tällä viikolla. Lapaa nostelin. Myös eilen Porin Motonetin pihalla sininen evo x. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Lumitykki Olarin nesteellä äsken. Olisin sanonu moro takas, mut oli suu täynnää pullaa :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli töissä viininpunaisella farkku galantilla jossa takalippa, seinäjoen motonetin vieressä..rek Ris-XXX,seinäjoen prisman pihassa uusi valkoinen outtis klo 16.00 aikoihin rek Rta-XXX
 
Vs: Olitko se sinä?

MSRH sanoi
Lumitykki Olarin nesteellä äsken. Olisin sanonu moro takas, mut oli suu täynnää pullaa :peukku

No juu, olin tallilta tulossa ja piti poiketa maitoa hakemaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopeanharmaa evo tuli vastaan turun motarilla tänään ykköspesän ja lohjan abc:n välillä joskus 10-11 aikaan aamulla?

Itse liikuskelin hkia kohti valkoisella mersun kuormurilla :)

----

Tummanharmaa sedan-ea salosta halikkoonpäin tänään n.18.00, kun palailin kotiinpäin omalla galantilla..hoksasin vähän myöhään ja ei kerinny reagoimaan enää..
 
Vs: Olitko se sinä?

Late sanoi
Hopeinen evo3 klo10.30 auranlaakson parkkiksella. Kukaan täältä?

Hep, tapahtuma siel järkkäilemässä, huomennakin saattaa sieltä bongata johokin aikaan päivästä.
 
Vs: Olitko se sinä?

olikos joku täältä kun eilen ohitti minut vihreellä uudemmalla pajerolla kun ajelin messilän ohi lahden keskustaan päin, ja näytit vielä kuinka paljon se pajeron syöttöpumppu sitä soppaa työntää ;D ja täytyy myöntää että eipä ois tarvinu pajeron paljo nopeempi olla ni ei ois enää passatilla pysyny perässä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

perjantaina 9-tie n 1600 aikoihin punanen farkkulanceri ja tästä hiukan myöhempänä ennen jämsää (treltä päin) hopeinen evo 8.
Lauantaina jkl n 1730 ainolanrannassa valkonen evo3 mustalla hoodilla. Olikohan näistä ketää foorumilaisia?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuossa pari tuntia sitten ajelin 140:sellä ja Haarajoen ja Mäntsälän välillä tuli harmaa Evo 7/8? vastaan (tulit Järvenpäästä päin), nostelin lapasta valkoisesta Legnumista.

Ja Järvenpäässä tuli musta vanhempi Evo (3?) vastaan samalla reissulla, tällekin morjenstelin... En kyllä muista enää missä kohtaa, taisi olla pohjoisväylällä Jpää - Kellokoski välillä...
 
Vs: Olitko se sinä?

Lamaro sanoi
perjantaina 9-tie n 1600 aikoihin punanen farkkulanceri ja tästä hiukan myöhempänä ennen jämsää (treltä päin) hopeinen evo 8.
Lauantaina jkl n 1730 ainolanrannassa valkonen evo3 mustalla hoodilla. Olikohan näistä ketää foorumilaisia?

taisit tulla jämsän ja jkl:n välillä vastaan (tai ainakin joku väläytti pitkiä keltasesta ysistä), itse olin tuon hopean E8:n kyydissä, omistaja ei kirjoittele tietääkseni täällä

pari min myöhemmin musta E7 tuli kanssa vastaan
himoksella sitten erinäinen määrä mitsuja oli liikenteessä ja jopa tuttu naamakin tuli bongattua
 
Vs: Olitko se sinä?

White_Eagle sanoi
taisit tulla jämsän ja jkl:n välillä vastaan (tai ainakin joku väläytti pitkiä keltasesta ysistä), itse olin tuon hopean E8:n kyydissä, omistaja ei kirjoittele tietääkseni täällä

pari min myöhemmin musta E7 tuli kanssa vastaan
himoksella sitten erinäinen määrä mitsuja oli liikenteessä ja jopa tuttu naamakin tuli bongattua

Olisit soitellu niin olis voinu tulla poikkee jossain :eek:
 
Vs: Olitko se sinä?

kukas tuli mun kanssa äsken töissä juttelemaan galanteista ;D ja koitti vielä kaupata mutta totesin että 3 riittää :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

kuka tuli aamulla klo ~5.20 tumman violetilla legnumilla vastaan kauksun kohdilla, iso klubin tarra takalasissa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuokkalan ostarin parkkipaikalla bongattu tänään 16 pintaan punainen 3000 gt.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kaveri puhu et tos joskus 3-4 aikaa iltapäiväl abc masuunilla karkkilas valkonen X lappu kilvillä :eek:
 
Vs: Olitko se sinä?

Ysitiellä korpilahden st1:n kohalla punanen evo 5 matkalla jyväskylään päin tossa 5 kieppeillä. Joku täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

SMJ sanoi
Ysitiellä korpilahden st1:n kohalla punanen evo 5 matkalla jyväskylään päin tossa 5 kieppeillä. Joku täältä?

Sama saatto tulla vastaan tänään jossain Jämsän kohdilla illalla ysin jälkeen.. Treelle päin olit menossa.. Ite viininpunaisella Gallulla.

Eilen ajeltiin iltapäivästä Naantalista Turkkuseen päin ja valkoinen Legu tuli vastaan.. You?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka tuli eilen illalla vastaan evo 4:llä kehä III länsipäässä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Ketkäs kuvailee tummanharmaat evo 7-9 myyrmäen urheilupuiston parkkipaikal just nyt?
 
Takaisin
Ylös Bottom