Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Tirse sanoi
Pojat kävi viikko sitten hakemassa Iisalmesta, kuuluu nla vaki kalustoon nyt.

15pv 19:50 pongattiin ABC marjahaassa, jututtettiinki poikia ku tankkailivat (ex om?) oli tarkoitusta ostella jäärassiksi... :)
Ihasteltiin :seina niitä melkein oikein maalattuja "airikkala" värejä ja vähän kommentoitiinki.... ;D ilmeisesti hieman poikai nolostutti ne kommentit...
 
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Keimolan tietyömaan kohdilla tänän joskus vähän ennen puolta neljää tummanharmaa evo 7 tai 8 tai 9. ;D
AEM tarra takasivuikkunassa.

Minähän se siellä köröttelin ysillä :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Emsiin Evo bongattu Lahdessa perjantaina ja tänään Karismassa valkonen Legnum.
 
Vs: Olitko se sinä?

juikkipuikki sanoi
Valkonen Legnum nähty Hyvinkäällä, taisi olla ilman etupuskuria. Ajelin huumevankkurilla ja morjestin :driver

Minä ja näköjään taas nollat taulussa kun en ole mitään huomannut :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Hande lauantaina päivällä vastaan nummelan lidlin kohdalla! Nostin lapaa Volvon ratin takaa, mutta et vissiin huomannu..
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Hande lauantaina päivällä vastaan nummelan lidlin kohdalla! Nostin lapaa Volvon ratin takaa, mutta et vissiin huomannu..
kuka nyt jotain volvoa huomais ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

eilen olin vähän mukilla ja kaveri oli galantilla kuskina niin tossa lahdenkadulla vähän härkittiin jotain hopeeta evo kasia, olitko se sinä? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Arkke sanoi
15pv 19:50 pongattiin ABC marjahaassa, jututtettiinki poikia ku tankkailivat (ex om?) oli tarkoitusta ostella jäärassiksi... :)
Ihasteltiin :seina niitä melkein oikein maalattuja "airikkala" värejä ja vähän kommentoitiinki.... ;D ilmeisesti hieman poikai nolostutti ne kommentit...
ex omistajan kanssa taisit jutella.

tommyz sanoi
Tutun näkönen auto, klubilaisen vanha? Ny vaan huutelee "pojat" klubille kans! ;)
Eipäs nyt pojitella :D mut tosiaan kaverille haettiin dyny iisalmesta parisen viikkoo sit. Kaverii ei löydy viel ainakaan klubilta; mut eiköhän oo tännekkin liittymäs. Ja tosiaan nummelassa pyörii dyny nykyään.
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Näillä keleillä jaksaa sillä 140-150 hevosellakin PYÖRIÄ :peukku

Ja nyt bongattiin kyseinen kulkine nesteen pihassa. Nätisti helmat kiinni :peukku Mutta näytti se jaksavan ihan oikeesti poikittain mennä myös vaikka oli porukkaa kyydissä :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Joku klubilainen tuli bongattua ilmielävänä tossa muutama tunti takaperin Karjaan "meno"mestassa. En kuollaksenikaan enää muista nimeä tai oikeastaan mitään muutakaa, hyvää yötä ja näkemiin. ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Joku klubilainen tuli bongattua ilmielävänä tossa muutama tunti takaperin Karjaan "meno"mestassa. En kuollaksenikaan enää muista nimeä tai oikeastaan mitään muutakaa, hyvää yötä ja näkemiin. ::)
Minähän se sinne eksyin taidettiin siinä pari sanaa vaihtaa ja sit katkee filmi jossai kohin :D
 
Vs: Olitko se sinä?

JaniB bongattu 8)

_img900.jpg
 
Vs: Olitko se sinä?

Lappeenrannassa hopea 8/9 evokki nesteen kulmilla 12.30 aikoihin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen torstaina Lielahden GoGo:ssa hopea evo 4 kultaisilla advanin vanteilla klo 20-21 välillä. Olikos joku clubilainen?
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen Porvoossa eräällä parkkipaikalla evo 2.
Tänään, joskus 11 jälkeen, punainen evo 3 jokelantiellä (Hyvinkää) vastaan. Moikkasin omasta evosta.
Kumpikaan täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka keltasella evo5 koskenkorvalla? Juuri nyt? (Klo15.55 28päivä ) mä olin se pöllö tien sivussa sigmalla


Tapatalk@iPhone
 
Vs: Olitko se sinä?

Lanceri evo3 korisarjalla ja hailakan vihreällä/kellertävällä värillä tuli Hangonväylällä vastaan hieman ennen kello 16:ta.
 
Vs: Olitko se sinä?

Mr mmc sanoi
Kuka keltasella evo5 koskenkorvalla? Juuri nyt? (Klo15.55 28päivä ) mä olin se pöllö tien sivussa sigmalla


Tapatalk@iPhone

Hep, minähän se oletettavasti olin ku tuola majailen ja noihin aikoohin oon ollu liikentees. Mutta jostain syystä jäi sigma ja pöllö bongaamatta ???
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
punainen evo4 lohjan keskustassa. Olin galantilla siinä torilla

Hep!

viksberg sanoi
kenes punanen 4 eeva seisoo munkkiniemen ostarin läheisyydes siin kadun varres? siitä nyt 3viikkoo aamuinilloin ajellu ohitte :peukku

*Munkkivuoren :D

Olikos joku klubilainen tänään Hannuksenpellon Hakuksella valkosella Legnumillaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kajander sanoi
ex omistajan kanssa taisit jutella.
Eipäs nyt pojitella :D mut tosiaan kaverille haettiin dyny iisalmesta parisen viikkoo sit. Kaverii ei löydy viel ainakaan klubilta; mut eiköhän oo tännekkin liittymäs. Ja tosiaan nummelassa pyörii dyny nykyään.
Muistakaa liittyä kerhoonkin...
Foorumille liittyminenhän ei ole sama kun kerhon jäsenyys... 15€ on vuosimaksu ja varmasti saa rahoilleen vastinetta... ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli valkosella evo 6 tänää aamulla elimäenkadulla stadissa ? :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Hoppala sanoi
Hep, minähän se oletettavasti olin ku tuola majailen ja noihin aikoohin oon ollu liikentees. Mutta jostain syystä jäi sigma ja pöllö bongaamatta ???

Mä olin parkissa jalkakäytävällä siinä vanhan aseman edessä, emäntä otti valokuvaa asemasta


Tapatalk@iPhone
 
Vs: Olitko se sinä?

Tää nyt tulee vähän myöhässä, mut kuitenki..
Savonlinnan uudella ohitustiellä bongattu evoluutio tapaninpäivänä..tarkkaa aikaakaan en muista, joskus iltapäivästä kun lähdettiin siitä sukuloimasta etelää kohti..
 
Vs: Olitko se sinä?

hämeenkosken koskikartanon pihassa juuri nyt musta E10 ja kuskina blondi nainen. Täältä joku?
 
Vs: Olitko se sinä?

tumma farkku ea tai legu ajoi vastaan virkkalassa? tulin silä bmw galantilla ja välkyttelin jarruvaloja
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen GTO nous vitostieltä varkauteen ja käänty pieksämäen suuntaan.. Kuka tunnustaa tulleensa miun päiväuniin tänään??? ??? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kotkan motonetissä näkyi tänään punainen evo 4 ja musta olisikohan ollut 8.
 
Takaisin
Ylös Bottom