Olitko se sinä?

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

MJ seiska Keskisen ostoshelvetti ohjelmassa tänään? :peukku
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

MPa sanoi
Tuli tänään käytyä mojonetissä. Ootko ollu nosturin puikoissa?

Siinä starkin työmaalla tuli villoja nosteltua koko päivä.Ei vaan ollu varma olitko sinä kun ei ole tullut nähtyä kärryä talvi lookissa.
 
M

Mark78

Guest
Vs: Olitko se sinä?

Shadow sanoi
MJ seiska Keskisen ostoshelvetti ohjelmassa tänään? :peukku
Ei ainakaan pitäisi olla... Ohjelma kuvattu vuonna 2011 ja silloin en noilla nurkilla ole ollu :)
 

Bazeeba

Member
Liittynyt
1 Syyskuu 2007
Sijainti
Soini
Vs: Olitko se sinä?

Delica seinäjoen motonetilla tänään vähän ennen viittä. Anoppilaatikko katolla ja insat alla. Jonkinlainen vinssikin oli keulalla mutta näytti aika pieneltä?
 

J.Niemi

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Elokuu 2010
Sijainti
Vilppula
Vs: Olitko se sinä?

ast sanoi
Mitä mitä? Poliisit, Lainvalvojat tai edes Poliisi-TV eivät tule kyseiseltä kanavalta joten kyseessä on pakko olla uutiset ;D

Suomessa on yritystä ;D
Oli puhetta tallinnassa :)
 

Shaq

Delica 4WD
Liittynyt
3 Elokuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Bazeeba sanoi
Delica seinäjoen motonetilla tänään vähän ennen viittä. Anoppilaatikko katolla ja insat alla. Jonkinlainen vinssikin oli keulalla mutta näytti aika pieneltä?
Meikähän se siälä oli :p joo se vinssi on armottoman tehoton ja kaikenlisäksi se ei eres toimi. Enemmä ollu käytös ku hirviä vedetty mettästä :D
Milläs sä olit matkas?
 

Bazeeba

Member
Liittynyt
1 Syyskuu 2007
Sijainti
Soini
Vs: Olitko se sinä?

ShaQ sanoi
Meikähän se siälä oli :p joo se vinssi on armottoman tehoton ja kaikenlisäksi se ei eres toimi. Enemmä ollu käytös ku hirviä vedetty mettästä :D
Milläs sä olit matkas?

Tuolla galantilla pyörähettiin siin, hitsauspuikkoja nappasin vaan paketin pikaseen. :D
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

punainen ea sedani inkoon lähettyvillä pari h sitten. Joku täältä?
 

Hemppis

Member
Liittynyt
9 Marraskuu 2008
Sijainti
Joutsa
Vs: Olitko se sinä?

Eilen (8.1) illalla joskus 1730-1830 välillä jossain 51 tiellä jossain Karjaa - Kirkkonummi? tummanvihreä 8g galant ksenoneilla (akio?)
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen JDM evo V nousiaisissa, spirit of plaa plaa tarra konepellissä. Pongattu varmaankin asianomaisen pihalta, siisti oli! :D
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

febiz tais olla prismassa ostoksilla tossa pari päivää sitten :) huomasin vaan sun auton ku kävin pulloja palauttamassa 8)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Hemppis sanoi
Eilen (8.1) illalla joskus 1730-1830 välillä jossain 51 tiellä jossain Karjaa - Kirkkonummi? tummanvihreä 8g galant ksenoneilla (akio?)
olin töissä tohon aikaan ja mulla mitään ksenoneita oo ;D
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Olitko se sinä?

Tänään jätkäsaaressa lemminkäisen työmaalla oli punanen evo9 koko päivän parkissa. :) ja aitten tuossa länsiväylällä kehä 1 liittymän kohdalla hankoonpäin mentäessä hopeinen 7 tai 8 joskus 17:00 aikaa. :peukku
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Olitko se sinä?

Haanpää sanoi
Puhunko ihan puutaheinää jos väitän että näin ST:n Valkeakosken Smarketissa tänään tunti pari sitten? ;D
Oikein näit,neidin kanssa kyläilemässä kummilassa.
 

Nkos

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2012
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Asuuko Harri K hatanpäällä kenties samassa talossa kun mä? Lähin parkkihallista ja joku harmaan evon omistaja heilautti lapasta kun huomas mut ja mitsuclubin tarrat(vaikkem jäsen vielä olekkaan) :) yhdistelin pari muuttujaa ja arvelin että sama kaveri vois olla kyseessä..?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Nkos sanoi
Asuuko Harri K hatanpäällä kenties samassa talossa kun mä? Lähin parkkihallista ja joku harmaan evon omistaja heilautti lapasta kun huomas mut ja mitsuclubin tarrat(vaikkem jäsen vielä olekkaan) :) yhdistelin pari muuttujaa ja arvelin että sama kaveri vois olla kyseessä..?
Kyllä mä se olin, katoin et vr4 lipuu hallista ulos ja clubin tarratkin. Ootko ostanu sen just? En o enne siellä hallis huomannu semmosta. Muija asuu siin talossa ja sen auto on hallilla ja mulla pihalla aina ku siellä oon :seina No ompaha kuiteki tolppa :)
edit: katsoinki aiemman viestisi ja sul tais olla se valkone JDM subbe aiemmi? Musta colt myös? Menikö colt jo pois? (muijalle sopis colt kyl hyvin... ) ;D


PS: Keltainen 3000gt bongattu Hämeenkadulta perjantaina klo22 aikoihin.
 

Nkos

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2012
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Joo vaihdoin webtrap_86:en kans :) Ja tosiaan sitä ennen oli se legacy.
On tää maailma pieni paikka ;D muutto kylläkin edessä tiistaina..
Ps. Kai sitä pitää jäseneks liittyä kun kerran tarratkin on ;D
Subaruclubilla oon edelleen aktiivinen jäsen.

E: sama keltanen tonnari myös bongattu hämeenkadulla joskus yöllä :D
 

Late

Member
Liittynyt
8 Elokuu 2009
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
sen verran taustatutkimusta tein, että se on sen muijan :D

Ei jumalauta mikä sherlock! ;D

Tän päivän bongauksia: (turku)

n.12.00 punanen evo3 martinsillangrillin parkkiksella. Tuli jotain höpöteltyä siinä..
n.15.30 Musta evoIX martin-/koulukadulla molemmista nousi lapanen :peukku
n.17.50 Valkonen facelift legnum sokoksen edustalla. Molemmista nousi lapanen :peukku

Paljon mitsuja.. ;D
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
joo mäkin hain lisää nacholastuja ja dippiä ja jään odottelee kuvia seuraavaks ;D

No odota hetki, taas se möyryää tuolla (200m päässä) jos ryntään ottamaan kuvia? 8)
 

Late

Member
Liittynyt
8 Elokuu 2009
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

JaniB sanoi
No odota hetki, taas se möyryää tuolla (200m päässä) jos ryntään ottamaan kuvia? 8)

Jaa siellä Ylitiellä vai? Perhana ku oon maistellu jo.. muuten oisin tullu kans sinne Ylitielle kattelee menoja ;D
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku sanoi
Hetki sitten moikattu mustalle evo 4:lle Hyvinkäällä. Olitko sinä?
Varmaan sama kaveri jolle tänään haastelin teboililla kun olin VW:tä tankkaamassa. Iso clubitarra takaikkunassa. Enpä muistanut kysellä käyttäjänimeä foorumilla kun kuulema aika ajoin täällä kuitenkin sanoi käyvänsä.
 

AneemineN

Member
Liittynyt
4 Lokakuu 2010
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Varmaan sama kaveri jolle tänään haastelin teboililla kun olin VW:tä tankkaamassa. Iso clubitarra takaikkunassa. Enpä muistanut kysellä käyttäjänimeä foorumilla kun kuulema aika ajoin täällä kuitenkin sanoi käyvänsä.
tai sitten mäntsälästä ainakin mustan evon bongannu monee kertaa.
kultaset vanteet jossa 5 kapeeta puolaa, volk tms?
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

JaniB sanoi
No odota hetki, taas se möyryää tuolla (200m päässä) jos ryntään ottamaan kuvia? 8)

Sen verran tarkennusta näin päivänvalossa että näyttäis olevan MUSTA E7-9, tarkemmin ei näe näin kaukaa. :)
 

frede

Member
Club Member
Liittynyt
6 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

Pajero evolution,Tornion abc:llä tankkaamassa pe 11.1.
Näitä tuskin montaa suomessa on...
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Varmaan sama kaveri jolle tänään haastelin teboililla kun olin VW:tä tankkaamassa. Iso clubitarra takaikkunassa. Enpä muistanut kysellä käyttäjänimeä foorumilla kun kuulema aika ajoin täällä kuitenkin sanoi käyvänsä.
Taitaa olla sama kyseessä. Vanteissa oli todella paksut puolat.
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Vs: Olitko se sinä?

frede sanoi
Pajero evolution,Tornion abc:llä tankkaamassa pe 11.1.
Näitä tuskin montaa suomessa on...
Minkäsvärinen? Ku oulussa pyörii yks musta evopaje vasemmanpuoleisella ohjauksella,aika härskin näköinen laite.
 

alec1984

Member
Liittynyt
25 Helmikuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

Todella nätti eevo 7-8 sininen tai vaalee violetti savonlinnassa pyörii, aina ollu vähä pimeetä ku nähny tai sit pyyhkässy nopeesti ohi :nykii
 
Ylös Bottom