Olitko se sinä?

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Olitko se sinä?

Ja nyt viikko kenttätutkimustas jätkäsaaresta helsingissä takana ja kyllä se punainen evo 9 omistaja ilmeisesti on samalla työmaalla töissä.. tule esiin tai ajan mun uljaan punaisen tsekki ferrarin siihe vieree ;D pien veikkaus vois olla et ois odez.
 

frede

Member
Club Member
Liittynyt
6 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

Nuhapumppu sanoi
Minkäsvärinen? Ku oulussa pyörii yks musta evopaje vasemmanpuoleisella ohjauksella,aika härskin näköinen laite.
Valkea ja taisi olla oikealtaohjattava.
 

Odez

Evo IX GSR -07 *EX*
Liittynyt
10 Elokuu 2010
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Ja nyt viikko kenttätutkimustas jätkäsaaresta helsingissä takana ja kyllä se punainen evo 9 omistaja ilmeisesti on samalla työmaalla töissä.. tule esiin tai ajan mun uljaan punaisen tsekki ferrarin siihe vieree ;D pien veikkaus vois olla et ois odez.

Ei natsaa kyllä toi veikkaus
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Ja nyt viikko kenttätutkimustas jätkäsaaresta helsingissä takana ja kyllä se punainen evo 9 omistaja ilmeisesti on samalla työmaalla töissä.. tule esiin tai ajan mun uljaan punaisen tsekki ferrarin siihe vieree ;D pien veikkaus vois olla et ois odez.

Eikun lappu tuulilasiin: Oletko mitsuklupilla? terv. "oma nimimerkki" :peukku
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Tampereen ohitustie (JKL-Vaasa) ja Karkuvuoren tunnelin jälkeen tänään maanantaina klo16.30. Hopea Gti tai dyn-4 gti -88-92 galant. Siistin näköne peli :peukku
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Olitko se sinä?

petevuan sanoi
Eikun lappu tuulilasiin: Oletko mitsuklupilla? terv. "oma nimimerkki" :peukku
Käyny mielessä :peukku häiritsevä tollane.. miettii jos joudun kevääsee asti miettii kenen se on ???
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Käyny mielessä :peukku häiritsevä tollane.. miettii jos joudun kevääsee asti miettii kenen se on ???

Vähän sama juttu kun salossa pyörii tuo musta/tummanharmaa carbon värinen legnumi jota oon monesti huudellu täällä et teen samoin kunhan nään sen..
hienona on auto pidetty, muttei tekijä tahdo tunnustaa kai olemassaoloaan :D
 

SanttuBoi

Evolution V
Liittynyt
17 Toukokuu 2010
Sijainti
Rovaniemi
Vs: Olitko se sinä?

Tänään tuli pariin kertaan tumma EA-galantti vastaan rovaniemellä ja kättä nousi :) Itse sillä valkoisella Evolla :driver
 

Late

Member
Liittynyt
8 Elokuu 2009
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

Ajeliko JaniB n. klo 12.15 tosta kuninkaankartanonkatua? Joku punanen evo vilahti kun kunkkukebusta astuin ulos..
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
febizin bongailin taas kotimatkalla :)

Juu, huomasinkin. Ja joskus aikasemmin taisit pujotella coltilla aamuruuhkassa.
Ja olipa galant ajettu kerran prisman pihassa viereiseen ruutuun. :D
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

Febiz sanoi
Juu, huomasinkin. Ja joskus aikasemmin taisit pujotella coltilla aamuruuhkassa.
Ja olipa galant ajettu kerran prisman pihassa viereiseen ruutuun. :D
juu niin oli ja silloin ku coltilla pujottelin ni oli pikkusen hoppu leimaamaan kellokorttia ;D
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Olitko se sinä?

Evo 456 livahti lahden rautsikan lähellä 15min sitten.. Rekkari ehkä joku ltg.... Ite raahasin kuolleena hehtaarin kokosta matkalaukkua :D
 

Kohvi

Evolution IX
Liittynyt
6 Marraskuu 2008
Sijainti
Suomi
Vs: Olitko se sinä?

AneemineN sanoi
Eilen noin 20.20 mäntsälän p-shellillä musta 8 tai 9 evo.
siinä laitoit renkaisii ilmaa ku poistuttiin paikalta

tummanharmaaseen ysiin laittelin ilmaa, mökiltä olin matkalla kotiin ja piti pysähtyä uudestaan (4) hakkaamaan jäät vanteista ja tarkistin ilmat samalla :D
 

juikkipuikki

Mitsubishi Space Wagon 2.0 TDI
Liittynyt
18 Toukokuu 2012
Sijainti
Riihimäki
Vs: Olitko se sinä?

Kukas se ajoi evo 7:lla klo 13.30 aikoihin Riihimäen Siwan/AD:n eteen? Oltiin Raikun kanssa mitsuilla siinä vieressä.
 

AneemineN

Member
Liittynyt
4 Lokakuu 2010
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Olitko se sinä?

Kohvi sanoi
tummanharmaaseen ysiin laittelin ilmaa, mökiltä olin matkalla kotiin ja piti pysähtyä uudestaan (4) hakkaamaan jäät vanteista ja tarkistin ilmat samalla :D
kyllä toi sun menopelis kelpais mullekki.
piti vaa lähtee pois nopiaa ko oli kiire hakemaa kyytiläinen.
Oltiin siinä tolla mun nelosella ja kaverin kolmosella
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen LHD evo 5 liittyi Hämeenlinnantielle kehä I:ltä vähän klo 15 jälkeen tänään. Konttiin oli joku radikaali kirjoittanut "HOMOT". :p
 

Kohvi

Evolution IX
Liittynyt
6 Marraskuu 2008
Sijainti
Suomi
Vs: Olitko se sinä?

AneemineN sanoi
kyllä toi sun menopelis kelpais mullekki.
piti vaa lähtee pois nopiaa ko oli kiire hakemaa kyytiläinen.
Oltiin siinä tolla mun nelosella ja kaverin kolmosella

Joo, kattelinkin teiän autoja ohi ajaessa ilmaa täyttämään ja kuulosti niin tutuilta ne pörinät ja kun sieltä oman auton takaa vilkuilin ilmaa laittaessa lähitte siitä kiireellä kiihdyttää :DD
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?


kukas tankkaili about puolenpäivän aikaan punaista ysiä kakkostien varrella jossain karkkilan liepeillä. en nyt muista huoltoaseman "merkkiä".
 
A

adastra

Guest
Vs: Olitko se sinä?

Raikali sanoi
Hopea Galant Vr-4 8g Rovaniemellä 14.30. Käännyit sampokeskuksen nurkilta Rovakadulle. Corollan takapenkiltä katselin. Olitko se sinä
?

SE OLIN MINÄ :D ekaa kertaa tais joku minut bongata :D
 

MVa~1

Liian korkea ja liian matala..
Liittynyt
4 Syyskuu 2006
Sijainti
Rovaniemi
Vs: Olitko se sinä?

SanttuBoi sanoi
Tänään tuli pariin kertaan tumma EA-galantti vastaan rovaniemellä ja kättä nousi :) Itse sillä valkoisella Evolla :driver

Taisin olla minä, ainakin tuossa joku päivä valkoiselle Evolle nostin kättä. Toki eipä Rovaniemellä kauheesti muita farkku EA:ta pyöri kuin nuo minun. Oisinkohan yhden nähnyt noiden lisäksi..
 

SanttuBoi

Evolution V
Liittynyt
17 Toukokuu 2010
Sijainti
Rovaniemi
Vs: Re: Vs: Olitko se sinä?

MVa~1 sanoi
Taisin olla minä, ainakin tuossa joku päivä valkoiselle Evolle nostin kättä. Toki eipä Rovaniemellä kauheesti muita farkku EA:ta pyöri kuin nuo minun. Oisinkohan yhden nähnyt noiden lisäksi..

Mulla oli itellä vielä viime keväänä tumman sininen v6-farkku galantti kans ;D
 

Pumpkinca

New Member
Liittynyt
10 Elokuu 2008
Sijainti
Kortesjärvi
Vs: Olitko se sinä?

Hopeinen 6g galant pörinäpöntöllä tai putkella Kauhavan lentokentän kohdassa menossa kortesjärvelle päin noin klo 15.00 aikoihin.
 

zero8

Evo VI
Liittynyt
1 Lokakuu 2010
Sijainti
Parikkala
Vs: Olitko se sinä?

Toissapäivänä, eli torstaina valkonen evo 3 tuli vastaan vähän ennen kulennoista n. 14:45! Ite ajoin ruskeella 190 mb:llä punkaharjun suuntaa. Naine ratissa, foorumilta löytyy, eipä tuu vaa nick nyt mielee.. :p
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illalla hieman vaille klo 21 vanhaa turuntietä pitkin halikon aseman suunnasta meni valkoinen evoluutio kohti halikon/salon keskustaa. Olitko sinä?
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Eilen klo:15 aikaan valkoinen evoX bongattu haminassa.Menit virojen suuntaan.
 

suskikuski

New Member
Liittynyt
24 Joulukuu 2012
Sijainti
Savonlinna
Vs: Olitko se sinä?

ola sanoi
Toissapäivänä, eli torstaina valkonen evo 3 tuli vastaan vähän ennen kulennoista n. 14:45! Ite ajoin ruskeella 190 mb:llä punkaharjun suuntaa. Naine ratissa, foorumilta löytyy, eipä tuu vaa nick nyt mielee.. :p

Minä, minä! :) Justiinsa töistä ajelin poikkee, varmaa silmät ristissä kuten aina... ;D
 
R

riivio

Guest
Vs: Olitko se sinä?

Punainen Evo x isoilla tuplaputkilla Lahden motarilla (helsinkiin päin) eilen tuossa klo 2200.. Ajelin tumman sinisella ASX:llä kun menit ohi :) hieno peli :peukku
 

_JS_

Member
Liittynyt
15 Maaliskuu 2011
Sijainti
Raisio
Vs: Olitko se sinä?

Kukas mahto ajella Kustavintiellä kolmen aikaan vastaan mustalla Eclipsellä? Lapaa nosteltiin.
 

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illalla 9 maissa Tornion Tamppiksen parkkipaikalla hopea siivetön VeeIii (VI) jolla oli pitovaikeuksia, nelipyörä luisussa meni... ::) ;D
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli eilen ruoholahden kohdalla liikennevalissa sisoskelemassa mustalla evo9 about 16-17 välillä olin tilataksin kyydissä
 

zakke

New Member
Liittynyt
22 Tammikuu 2012
Sijainti
TRE
Vs: Olitko se sinä?

musta evo passas ohitte tampereella karkuvuoren tunnelin kohdilla, oliskohan ollu jossain kuuden maissa iltapäivällä...
 

Riku_H

New Member
Liittynyt
16 Helmikuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Kuka/ ketä oli tänään Tampereella rosendahlin rannassa joskus vähän ennen kymmentä, ja jäähallin parkkipaikalla,kymmenen jälkeen hopeanharmaa evo 5? Ja hopeanharmaa pajero gen 3.
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

tossa noin puol tuntii sitte vt12 tiellä lahti - nastola välillä tuli vastaan valkonen E88 galantti hevoskoppi perässä, ajelit lahteen päin. joku täältä ??? tulin veeärrällä vastaan mutten tajunnu ajoissa että oisin moikkaamaan kerenny :)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Jani t kittfallin st1:llä noin puol tuntia sitten?
 

Samurai

3000GT VR-4 -00
Liittynyt
27 Tammikuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

Tänään n.6:20 evo 5 Lielahden valoissa Tampereella?

Itse morjestelin siitä tonnarista :)
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Olitko se sinä?

Eilen 1230 Musta leguaani, varustettuna isolla klubin tarralla, hervannassa kääntyi teekkarinkadulta hervannan valtaväylälle.
Ja 0220 VT3 lempäälässä kiillon kohdalla punainen carisma?
 
Ylös Bottom