Olitko se sinä?

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Olitko se sinä?

Eilen ~1645 kolmenkulmassa ekana 8g VR4 galant ja heti perään punainen 3kgt ?
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?


la-su yönä bongattu lahdessa mattaharmaa evo 8/9 ilman isoa siipeä. ysin puskurit siinä kyllä mun mielestä oli, mitä nyt pimeessä pystyi näkemään.. paha mennä tosta väristäkään vannomaan (matta joka tapauksessa). melko tylynnäköinen laitos! :peukku jos omistaja lueskelee foorumia, niin kuva tuosta olis kiva!
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
la-su yönä bongattu lahdessa mattaharmaa evo 8/9 ilman isoa siipeä. ysin puskurit siinä kyllä mun mielestä oli, mitä nyt pimeessä pystyi näkemään.. paha mennä tosta väristäkään vannomaan (matta joka tapauksessa). melko tylynnäköinen laitos! :peukku jos omistaja lueskelee foorumia, niin kuva tuosta olis kiva!

Olisko tämä?
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5508849
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

Shadow sanoi
Olisko tämä?
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5508849

joo, varmaan juurikin tuo. ei ilmeisesti kauaa majaillut nettiautossa, kun en ollut bongannut, vaikka tulee näitäkin suht aktiivisesti seurattua..
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Olitko se sinä?

eilen illalla suskikuski ajeli pimppistä savonlinnassa :driver
 

alec1984

Member
Liittynyt
25 Helmikuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

puuttuuks suskilta etupuskuri? ;D tuli tossa puolen päivän aikoja jonku valkoinen evo4,5,6 savonlinnankallislahden teboilin alamäessä ?? Niin klo8-9 facelift legnum pongattu mikkelissä helmiäisvalkoinen :peukku :peukku
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Olitko se sinä?

alec1984 sanoi
puuttuuks suskilta etupuskuri? ;D tuli tossa puolen päivän aikoja jonku valkoinen evo4,5,6 savonlinnankallislahden teboilin alamäessä ?? Niin klo8-9 facelift legnum pongattu mikkelissä helmiäisvalkoinen :peukku :peukku

kys. kuski oli käyttäjä kinnunen90 :)
 

suskikuski

New Member
Liittynyt
24 Joulukuu 2012
Sijainti
Savonlinna
Vs: Olitko se sinä?

alec1984 sanoi
puuttuuks suskilta etupuskuri? ;D tuli tossa puolen päivän aikoja jonku valkoinen evo4,5,6 savonlinnankallislahden teboilin alamäessä ?? Niin klo8-9 facelift legnum pongattu mikkelissä helmiäisvalkoinen :peukku :peukku

ei puutu, tallella on! :peukku
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Jotain outoa se ulkomaankilpinen volvo siinä, seuras mua vielä nummelaan :)
Huomasitko sen valkoisen vanin? Se volle oli pitkään mun takapuskurissa kun te muut jatkoitte matkaa, jäin tarkoituksella jälkeen kattomaan oliko sillä jotain asiaa :p
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Huomasitko sen valkoisen vanin? Se volle oli pitkään mun takapuskurissa kun te muut jatkoitte matkaa, jäin tarkoituksella jälkeen kattomaan oliko sillä jotain asiaa :p

No se tuntui tykkäävän haistella peräpäätä :D Vaikka tosin jäi hetkeksi aikaa aina kauemmas
 

Pr0vinci

New Member
Liittynyt
12 Kesäkuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

Tänään n.klo 1900 Mikkelän ABC:llä valkonen evo 4 vai olisko ollu 5? Ajoin Galantilla edellä siihen Essolle vai mikä ABC se nykyään on!
 

kinnunen90

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

alec1984 sanoi
puuttuuks suskilta etupuskuri? ;D tuli tossa puolen päivän aikoja jonku valkoinen evo4,5,6 savonlinnankallislahden teboilin alamäessä ?? Niin klo8-9 facelift legnum pongattu mikkelissä helmiäisvalkoinen :peukku :peukku

joo se olin minä :) puskuri on talven jäliltä korjauksessa sattu jäärata päivil vahinko :D
 

Nkos

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2012
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Mulla on tumman violetti galantti näyttää mustalta.
Valkoisesta legusta kyselin aikasemminkin. Seisoo usein siinä tammelassa.
Meikäläinen punkannut nyt pari viikkoo siinä tammelassa..
 

furtzi

Evolution V
Liittynyt
9 Huhtikuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

Tänään katriinantiellä lentokentän takana valkonen evo 5 missä musta takaspoilerin siipiosa. Tultiin hiacella vastaan. :peukku
 

HeroinesHero

New Member
Liittynyt
8 Joulukuu 2010
Vs: Olitko se sinä?

Nkos sanoi
Mulla on tumman violetti galantti näyttää mustalta.
Valkoisesta legusta kyselin aikasemminkin. Seisoo usein siinä tammelassa.
Meikäläinen punkannut nyt pari viikkoo siinä tammelassa..

No eihä meikä värisokeena sitä niin erottanu, mutta helvetin komea on eniveis! Ite pyörin tommosella "type-r mold edition" katiskakivikillä, ettet ihmettele jos joskus sattuu lapa nousee ;D
 

Nkos

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2012
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

HeroinesHero sanoi
No eihä meikä värisokeena sitä niin erottanu, mutta helvetin komea on eniveis! Ite pyörin tommosella "type-r mold edition" katiskakivikillä, ettet ihmettele jos joskus sattuu lapa nousee ;D
Kiitokset vaikka eipä se omaan silmään kauheen hyvältä näyttänyt niillä talvipalleroilla ja talvikorkeudessa ;D
Mutta nyt on laskettu ja kesätassut alla. Viel kunnon pesu ja pikku fiksailut ;)
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

Viikko sitten punanen kasi suksiboxi katolla Orivesi-Tampere välillä. Olisko ollu JaniB?
 

janimy

New Member
Liittynyt
19 Joulukuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

:eek:fftopic Onko tää pelkkien Evo:jen topicci? ;D Uutena vähän seurannu tätä topiccia ja tuntuu ainoastaan evot olevan huomion arvoisia... Mitä ny muutama Legnum mahtuu joukkoon. Vähän hymyillen lueskellu tätä ja tuli vaan mieleen...
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Edelliseen viitaten.MPa bongattu tänään summassa Evolla
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Olitko se sinä?

janimy sanoi
:eek:fftopic Onko tää pelkkien Evo:jen topicci? ;D Uutena vähän seurannu tätä topiccia ja tuntuu ainoastaan evot olevan huomion arvoisia... Mitä ny muutama Legnum mahtuu joukkoon. Vähän hymyillen lueskellu tätä ja tuli vaan mieleen...

Noh. Silloin harvoin kun näkee jonkun perusmitsun kuskin niin yleensä siellä on joku täti naama norsunvitulla tms joka ei todellakaan "kirjoittele täällä". Näin se vaan menee :D Sen takia niitä harvoja bongauksia on turha kirjoitella, kyllä sitä osaa arvella mimmosten autojen kuljettajat täällä on. Ihan vastaavasti kyllä jos näkee jonkun tosi siistin vanhemman mitsun saattaa hälytyskellot soida. :)

Eilen iltapäivällä tuli musta evo 10 motaria ruuhka-aikaan turkuun päin yhtäaikaa. Olisin tullut tsekkaamaan mutta oli liikennettä niin paljon (muutenhan tuolla pysytään kevyesti jo minkä vaan evon tahdissa)
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Noh. Silloin harvoin kun näkee jonkun perusmitsun kuskin niin yleensä siellä on joku täti naama norsunvitulla tms joka ei todellakaan "kirjoittele täällä". Näin se vaan menee :D Sen takia niitä harvoja bongauksia on turha kirjoitella, kyllä sitä osaa arvella mimmosten autojen kuljettajat täällä on. Ihan vastaavasti kyllä jos näkee jonkun tosi siistin vanhemman mitsun saattaa hälytyskellot soida. :)

Eilen iltapäivällä tuli musta evo 10 motaria ruuhka-aikaan turkuun päin yhtäaikaa. Olisin tullut tsekkaamaan mutta oli liikennettä niin paljon (muutenhan tuolla pysytään kevyesti jo minkä vaan evon tahdissa)
Nyt harvoin kun tulin edes lukeneeksi niin ei voi kun yhtyä tähän. Mä oon bongannu varmaan kaks-kolme kertaa samanlaisen käyttismitsun missä on kissan kokoisin kirjaimin "MITSUBISHICLUBFINLAND" kromisena takalasissa mut sekään ei vastaa mun huutoihin tässä topicissa :D

Täytyy kyl sanoa että Hondakuskit tuntuu aina spottaavan mut silti, tosin eri syistä ::)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Ja muutenkin porukasta mitä täällä on niin taitaa evojen määrä olla suurin? Mutta kyllähän Esim äskettäin masamo bongasi mun galantin
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Ruosteen raiskaamalla sunnyllä tietty ;D.Pirttilän kohdalla ja morotinkin.
 

Zimbabwe

Member
Liittynyt
11 Huhtikuu 2012
Sijainti
Mikkeli
Vs: Olitko se sinä?

Pr0vinci sanoi
Tänään n.klo 1900 Mikkelän ABC:llä valkonen evo 4 vai olisko ollu 5? Ajoin Galantilla edellä siihen Essolle vai mikä ABC se nykyään on!

Luultavasti kaverini, joka ei tosin taida täällä kirjoitella :)
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

Oliko unihiekkaa vielä silmissä vai näinkö mik41987:n suomenojan shellillä aamulla 6.30 sinisen 03-04 impun puikoissa? :eek:

Eilen pk:n kauhu (nickiä en muista) uudella teho asx:llä (1.6l) länärillä espoon suuntaa päiväs aikaan?
 

_jkh_

White EVO IX
Liittynyt
6 Toukokuu 2007
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
la-su yönä bongattu lahdessa mattaharmaa evo 8/9 ilman isoa siipeä. ysin puskurit siinä kyllä mun mielestä oli, mitä nyt pimeessä pystyi näkemään.. paha mennä tosta väristäkään vannomaan (matta joka tapauksessa). melko tylynnäköinen laitos! :peukku jos omistaja lueskelee foorumia, niin kuva tuosta olis kiva!
sama auto bongattu lahden motaril :) tuntu ihan hyvin poistuvan :peukku
 

eetukaine

New Member
Liittynyt
26 Tammikuu 2013
Sijainti
Mikkeli
Vs: Olitko se sinä?

alec1984 sanoi
puuttuuks suskilta etupuskuri? ;D tuli tossa puolen päivän aikoja jonku valkoinen evo4,5,6 savonlinnankallislahden teboilin alamäessä ?? Niin klo8-9 facelift legnum pongattu mikkelissä helmiäisvalkoinen :peukku :peukku

Varmaankin minä ajelin legulla, ei taida täällä toista faceliftiä olla, tunnistaa viimeestään violeteistä vanteista ;D
 

evo_lancer

Hän ajaa kaasu pohjassa, nasta laudassa tai lusikk
Liittynyt
1 Huhtikuu 2013
Sijainti
Helsingfors
Vs: Olitko se sinä?

_jkh_ sanoi
sama auto bongattu lahden motaril :) tuntu ihan hyvin poistuvan :peukku

:driver Juu polttareihini on hieman kiirus - mutta katsotaan huomenna kun pappi sanoo ... A...N että muuttuuko hitaamaksi jo kun emäntäkin on kyydissä :peukku :seina
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Vartti sitten valkoinen PFL Legnum Hyvinkään citymarketin parkkihallissa. Koitin Outlanderista morottaa, mutta ajoit laput silmillä keulan ohi.
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Vartti sitten valkoinen PFL Legnum Hyvinkään citymarketin parkkihallissa. Koitin Outlanderista morottaa, mutta ajoit laput silmillä keulan ohi.

Salee meitsi :D ihan koomassa kuten yleensäkin :driver

Siellä Prisman puolella oli musta Evo 5-6? parkissa...
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

Autosaloon messuilla harmaa evo sekä valkonen legnumi siinä melkein pääoven edessä? :D
 

Nkos

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2012
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Punanen evo 7 tai 8 Tampereen Tammelassa? Ikkunasta bongasin :) ajelit luultavasti mun galantin ohitte joka oli parkissa siinä tien varressa.
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Ja Hyvinkäällä viime yönä Uudenmaankadun varressa parkissa keltainen evo 5 punaisilla kuraläpillä.

Juu minähän se. Tulit Outlanderilla vastaan joskus 17 aikoihin kirjavantolpan risteyksessä.
Jonkun kahvittelu hetken voisi järjestää jo tänne päin ;)
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Olitko se sinä?

Mullekin kävis joku minimiitti, en oo PK-kahvitteluun vieläkään ehtinyt täs vähä yli 2 vuoden aikana :(

Tos ABC / Teboililla olis parkkipaikaakin isommalle porukalle :) jos vaikka Riksusta yms lähialueilta innostuis porukkaa paikalle...
 

J.S

EVO IX, farkku lankku & Yamaha FZ6-N
Liittynyt
14 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kangasala
Vs: Olitko se sinä?

Nkos sanoi
Punanen evo 7 tai 8 Tampereen Tammelassa? Ikkunasta bongasin :) ajelit luultavasti mun galantin ohitte joka oli parkissa siinä tien varressa.
Varmaankin minä. lauantaina ja sunnuntaina tuli käytyä tammelassa.
 
Ylös Bottom