Olitko se sinä?

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Olitko se sinä?

Beige E3x galantti konepelti pystyssä tampereella sotilaankadun sillan kupeessa la-su yönä 02:20, oliko clubilaisia?
 

Hablu

Member
Club Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2009
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Musta Evo 3 Kouvolassa ennen puolta päivää,tais olla siirtokilvillä vielä?
Ohjauksessa tais olla jotain vikaa kun ei suorassa tahtonut kulkea
 

plodi

Z16A
Liittynyt
1 Lokakuu 2009
Sijainti
Kuopio
Vs: Olitko se sinä?

Äsken kuopiossa tasavallankadun mäkkärin drive-in:ssä hopeinen ea-galant farkku? Isohkolla takasiivellä. :)
 

zakke

New Member
Liittynyt
22 Tammikuu 2012
Sijainti
TRE
Vs: Olitko se sinä?

Wlooffy sanoi
Beige E3x galantti konepelti pystyssä tampereella sotilaankadun sillan kupeessa la-su yönä 02:20, oliko clubilaisia?

se olin mää ;D laturi meni ja akku loppu... nyt on uus laturi ja makso päätähuimaavat 39.11€ xD
 
M

Marjo

Guest
Vs: Olitko se sinä?

Joo meikäläisen misukkahan se viikonloppusin Lahen Motonetillä seisoo.. Tosin talvella jemmassa takana lämmitystolpassa :D Saa tulla morottaan varaosatiskille, vaikka eipä täältä puljusta juuri mitään ainakaan evoihin saa :)
 

Tupu

New Member
Liittynyt
30 Toukokuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

plodi sanoi
Äsken kuopiossa tasavallankadun mäkkärin drive-in:ssä hopeinen ea-galant farkku? Isohkolla takasiivellä. :)

Minä, kävin vierailevana tähtenä katselemassa maisemia Kuopiossa ja Jyväskylässä eilen :driver
 

plodi

Z16A
Liittynyt
1 Lokakuu 2009
Sijainti
Kuopio
Vs: Olitko se sinä?

Tupu sanoi
Minä, kävin vierailevana tähtenä katselemassa maisemia Kuopiossa ja Jyväskylässä eilen :driver

Oolrait, ilmankos en autoasi ole aiemmin nähnytkään. :) muutama saman värinen täällä on mut spoileri erotti porukasta..
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Olitko se sinä?

Nahkurila evo tallessa? Nähtii tos tallinnan sataman kieppeillä samannäköne ;D
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Tänä aamuna koivukylässä valkoinen evo 6 ja hetkeä myöhemmin tummansininen evo 6, sekä koivuhaassa erään hallin päädyssä sininen pfl legnum. Oliko kukaan täältä?
 

TimoI

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

edellis lauantaina helsinki hamina välillä, hauskan nimisen kahvilan kohdilla (ei muistu mieleen) sinivioletti evo9 matkalla hkiin. n 11.30?
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

lipputangon perässä ajelin vissii tänää puol 4 aikoihin tossa holman kymijärven maantiellä ja vilkutin pitkiäki sulle sit ku käännyit kivimaalle päin, et se olin vaa minä sil punasella hiacella :)
 

lipputanko

Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2010
Vs: Olitko se sinä?

miguliolio sanoi
Valkoinen FL Legnum bongattu Lahden motonetin pihassa noin kello 17.
Kuten myös ;D
maurichia sanoi
lipputangon perässä ajelin vissii tänää puol 4 aikoihin tossa holman kymijärven maantiellä ja vilkutin pitkiäki sulle sit ku käännyit kivimaalle päin, et se olin vaa minä sil punasella hiacella :)
Joo minä. Ajattelin että kuka hullu siellä huitelee :D
 

cudoe

Evo X MR-Edition
Liittynyt
30 Elokuu 2013
Sijainti
Kaarina
Vs: Olitko se sinä?

14:40 Turun Jukuparkin kohdalla tuli samanmoinen IX vastaan, räpläsin soitinta just enkä ollut oikein tilanteen tasalla :)
 

White_Eagle

Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2008
Sijainti
Puumala
Vs: Olitko se sinä?

cudoe sanoi
14:40 Turun Jukuparkin kohdalla tuli samanmoinen IX vastaan, räpläsin soitinta just enkä ollut oikein tilanteen tasalla :)

hiukka tulee ot mut tännehän on eksyny vanhoja tuttujakin :) nimittäin bsr ajoilta
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

cudoe sanoi
14:40 Turun Jukuparkin kohdalla tuli samanmoinen IX vastaan, räpläsin soitinta just enkä ollut oikein tilanteen tasalla :)

Ajelitko muuten eilen Vähäheikkiläntietä Majakkarannan suuntaan joskus päivällä?
 

cudoe

Evo X MR-Edition
Liittynyt
30 Elokuu 2013
Sijainti
Kaarina
Vs: Olitko se sinä?

JaniB sanoi
Ajelitko muuten eilen Vähäheikkiläntietä Majakkarannan suuntaan joskus päivällä?

Enpä ollut minä, tais olla tämä sama minkä minäkin näin... :). Sunnuntaina olin siellä suunnilla n. 16:30 aikoihin. Ja kotka näköjään juu :)
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tuli vastaan tänään Tammisaaren keskustassa mustalla evo 7:lla about 15.15. Lapasta nostettiin.
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Olitko se sinä?

Vihreän carisman kuski joka istuit viime yönä mondeon takapenkillä tampereen naulakadun kohdalla, oliko klubilaisia?
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

tossa eilen tai toissapäivänä tuli riihimäellä vastaan joku tumman värine (vihree?) space missä oli keulassa lediä ja lisäpitkää ja takalasissa iso clubitarra, olin niin silmät ristssä että huomasin itekki taustapeilistä vaan sen clubitarran...
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
tossa eilen tai toissapäivänä tuli riihimäellä vastaan joku tumman värine (vihree?) space missä oli keulassa lediä ja lisäpitkää ja takalasissa iso clubitarra, olin niin silmät ristssä että huomasin itekki taustapeilistä vaan sen clubitarran...

Eiköhän se juikkipuikki oo ollu :)
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

Tänään 1-tietä turkuun päin mennessä harmaa evoluutio tuli taustapeiliin hetkeksi roikkumaan, väistin sit oikeelle kaistalle hetkeksi ja polkasin porterilla perään ja vilautin valoja, kun huomasin et helv. sehän oli joku mitsu :D :driver

Itse olin liikenteessä transponderilla, jossa edessä DRL-tuuninki-umpiot ;D
 

TimoI

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

petevuan sanoi
Tänään 1-tietä turkuun päin mennessä harmaa evoluutio tuli taustapeiliin hetkeksi roikkumaan, väistin sit oikeelle kaistalle hetkeksi ja polkasin porterilla perään ja vilautin valoja, kun huomasin et helv. sehän oli joku mitsu :D :driver

Itse olin liikenteessä transponderilla, jossa edessä DRL-tuuninki-umpiot ;D

jaa mihin aikaan? eikä ollu suolan harmaaksi värjäämä musta seiska? :D täsmäis meinaan... olettaen että salo turku välillä.
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

petevuan sanoi
Tänään 1-tietä turkuun päin mennessä harmaa evoluutio tuli taustapeiliin hetkeksi roikkumaan, väistin sit oikeelle kaistalle hetkeksi ja polkasin porterilla perään ja vilautin valoja, kun huomasin et helv. sehän oli joku mitsu :D :driver

Itse olin liikenteessä transponderilla, jossa edessä DRL-tuuninki-umpiot ;D

Jos aamulla 7.30-8.00 välissä niin mä ajelin Raisioon työhaastatteluun omaa normi vauhtia ;D. Jos väläytit pitkiä niin toi spoikka on sen verran sopivalla korkeudella et ei huomaa ;D
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Jerkku tais olla eilen puoli neljän aikoihin iltapäivästä Teboililla tankilla? Ainakin musta Legnum siihen kurvasi.

Joo, kävin juottamassa legnumin siinä. En huomannutkaan et olisit siinä ollut.

Eilen illalla yhdeksän aikaan valkoinen e4, kutosen takasiivellä Hyvinkään lidlin valoissa.
 

sickworld

Member
Liittynyt
30 Marraskuu 2012
Sijainti
turku
Vs: Olitko se sinä?

Harmaa Evo (en tunnistä mikä evo on minkälainen evo ku evo ;D ), tänään turussa halisten s-marketin risteyksessä tuossa 15.30 paikkeilla? kuka tunnustaa :driver mustalla stealthillä tultiin vastaan..
 

cudoe

Evo X MR-Edition
Liittynyt
30 Elokuu 2013
Sijainti
Kaarina
Vs: Olitko se sinä?

sickworld sanoi
Harmaa Evo (en tunnistä mikä evo on minkälainen evo ku evo ;D ), tänään turussa halisten s-marketin risteyksessä tuossa 15.30 paikkeilla? kuka tunnustaa :driver mustalla stealthillä tultiin vastaan..

It was meeee :driver ... Töihinpäin olin menossa, vähän "unessa" ja hokasin vasta kohdalla :)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli tänään mun asiakkaana Lohjan expertissä ralliartin takki päällä ;D
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli viininpunaisella farkku galantilla karjaan ABC-asemalta keskustaan klo.17.10 ja sitten oli viininpunainen 8g galantti karjaan ABC-asemalla klo.17.20.
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

TimoI sanoi
jaa mihin aikaan? eikä ollu suolan harmaaksi värjäämä musta seiska? :D täsmäis meinaan... olettaen että salo turku välillä.

calle sanoi
Jos aamulla 7.30-8.00 välissä niin mä ajelin Raisioon työhaastatteluun omaa normi vauhtia ;D. Jos väläytit pitkiä niin toi spoikka on sen verran sopivalla korkeudella et ei huomaa ;D

Iltapäivästä joskus olikohan 17 maissa. (Pitkiä vilautin juu..)
 

Tonzaaz

New Member
Liittynyt
18 Helmikuu 2012
Sijainti
Inkoo
Vs: Olitko se sinä?

Kukas päristeli haukilahden ostarilla eli ukkohauen vieressä s-marketin parkkipaikalta okisko ollu evo9 joskus 12jälkeen? Käppäilin raksakamat päällä siinä kun huomasin

Edityiä punanen evo9 siis
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

juikkipuikki sanoi
Juu hep ;D Vissiin pariin otteeseen nähny viime viikkoina, jos on kyseessä galant mustalla konepellillä?
pakko viilata pilkkua, konepelti on tummanvioletti ;D mutta kyllä olin joo viikon verran tolla omalla autolla töis siin riihimäen kasarmilla ja siin slo:lla kävin sillonki ku sut huomasin vastaan tulevan :)
 

juikkipuikki

Mitsubishi Space Wagon 2.0 TDI
Liittynyt
18 Toukokuu 2012
Sijainti
Riihimäki
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
pakko viilata pilkkua, konepelti on tummanvioletti ;D mutta kyllä olin joo viikon verran tolla omalla autolla töis siin riihimäen kasarmilla ja siin slo:lla kävin sillonki ku sut huomasin vastaan tulevan :)

Aa okei ;D tainnu olla kova bassoraita soimassa ku ei enää tahdo nähdä mittee ajaessa
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Punainen ysi koivuhaan nesteellä tänään viiden aikaan?
 
Ylös Bottom