Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Tupu sanoi
juikkipuikki Hyvinkään apsilla tovi sitten? ;D

Joo piti käydä vetäsee burgerit naamaan, ku veljen lancerin verhoilujen kanssa meinaa mennä hermot :seina

Driver sanoi
Jos hirvee överi basso kuuluu epäilyttävän näkösest perheautosta ni kyllähän se varmaa ol ;) :peukku

Iskelmiä mä vaan...
 
Vs: Olitko se sinä?

kirppu1990 sanoi
Tossa n. 21.30 savonlinnan ohitustiellä itään päin kurvaili vastaan tumma(mahdollisesti musta) e7-9? Kuka tunnustaa? :)
luultavimmin minut nähnyt :) evo ysillä
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen IX ajeli edessä 16 aikoihin Kupittaan suunnilla. Uudenmaankadulla pääsin viereenkin mutta ei tainnu olla ketään täältä? :). LEY-xxx
 
Vs: Olitko se sinä?

http://www.topgearsuomi.fi/content/me-leikittiin-etta-ajetaan-rallia
 
Vs: Olitko se sinä?

Shadow sanoi
http://www.topgearsuomi.fi/content/me-leikittiin-etta-ajetaan-rallia

Melko vähän Jenkkejä pyörii tällä foorumilla. :)

(Video ei ole kuvattu Euroopassa , US tai Kanada)
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen evo TME bongattu tänään, kauklahden väylällä olevassa liikenneympyrässä, saunalahden suunnasta tuli. Klo 12.05
 
Vs: Olitko se sinä?

Lipputanko tais tulla toissapäivänä vastaan 15 - 17 aikavälillä noin ja paikkana oli taas holman kymijärven maantie :) olin galantilla peräkärryn kanssa liikenteessä.
 
Vs: Olitko se sinä?

-JP- sanoi
Melko vähän Jenkkejä pyörii tällä foorumilla. :)

(Video ei ole kuvattu Euroopassa , US tai Kanada)

Jaa katos vaan vähän väsyneenä meni väärään paikkaan ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Keravalla kulloontiellä tuli tänään päivällä 2-3 aikoihin vastaan valkoinen Evo 5-6? Ite olin hopealla evo4. Morjestettiin molemminpuolin 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
Lipputanko tais tulla toissapäivänä vastaan 15 - 17 aikavälillä noin ja paikkana oli taas holman kymijärven maantie :) olin galantilla peräkärryn kanssa liikenteessä.
Töistä tulossa ja sokkona kun en kerta huomannut :D
Tummanharmaa Ralliart Lancer Lahden Mega-auton peltikorjaamolla jonkun täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenelläs mahtaa olla punanen GLXI lanceri hyvinkäällä jossa on xsenonit? Ajeli sairaalan pään pyrhösen ohi tebsille päin n. klo 17.50?
 
Vs: Olitko se sinä?

DaJackal sanoi
Vai että Hyvinkäällä on ollu varaa ihan sellaisiin. ::) Sori, oli pakko.



Mitä eiks sul oo? :eek: pitäähän mitsus xsenonit olla.. ajattelin vaa laittaa ku hyvinkääl pyörii aika paljon mitsuja..ni vähän lisää tuntomerkkejjä :D
 
Vs: Olitko se sinä?

sampah446 sanoi
Mitä eiks sul oo? :eek: pitäähän mitsus xsenonit olla.. ajattelin vaa laittaa ku hyvinkääl pyörii aika paljon mitsuja..ni vähän lisää tuntomerkkejjä :D

:eek:fftopic kielioppi... ::)

Ei minulla muuta, jatkakaa. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

VT 6 Imatran kohdilla oranssi evo 3 näkyi tulevan vastaan
Puolen päivän jälkeen
 
Vs: Olitko se sinä?

Harmaa vitonen hannuksenpellossa huollossa ja harmaa 7-9 Länsiväylällä stadiin päin äsken. Ketään täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka tuli mustalla evolla vataan muijalan kohdalla ja ajelit Lohjan asemalle päin about 14.30.
 
Vs: Olitko se sinä?

calle sanoi
Kuka tuli mustalla evolla vataan muijalan kohdalla ja ajelit Lohjan asemalle päin about 14.30.
jos oli kolmonen niin ei täällä pahemmin pyöri. Bongasin sut duunista tynninharjulla kun ajoit hankobaanaa, just olin puraisemassa ruokaan :p
 
Vs: Olitko se sinä?

En nyt ole ihan varama et oliko peräti 4:nen. Jos ajelin 13.45 tietämissä niin tulin kirkniemestä keikalta ja palaamassa verstaalle LSA:n.
 
Vs: Olitko se sinä?

calle sanoi
En nyt ole ihan varama et oliko peräti 4:nen. Jos ajelin 13.45 tietämissä niin tulin kirkniemestä keikalta ja palaamassa verstaalle LSA:n.
sen verran oli nälkä etten tarkkaa kelloa kattonut mut suunnilleen tuohon aikaan
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopea GTO nähty Koskenkorvan s-marketin parkkipaikalla tänään 17.1 n. klo 17.02.. Olikos joku forumia seuraileva..?
 
Vs: Olitko se sinä?

*SS*:än otin kiinni ja nostelin tassua savonlinnan keskustassa hetki sitten :peukku on se ysi aika namu :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen Evo 4 Järvenpäässä bussipysäkillä noin tunti sitten, perässä sinivilkkuinen pakettiauto. Saitko sakot? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

kirppu1990 sanoi
*SS*:än otin kiinni ja nostelin tassua savonlinnan keskustassa hetki sitten :peukku on se ysi aika namu :peukku
Niimpä näytit heiluttelevan räpylää :D ite tosin kerenny oikee reagoimaa ku kahtelin muualle :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Vähän myöhässä tulee postaus, mutta kukas heppu oli kävelemässä mustaan kiiltävään sedani-Galanttii Ylöjärven ex-motokeitaan viereises yritystalon pihassa viime maanantaina ~1 aikaan? Juu ei muuten mutta ku ihailin siinä määrin galanttias samalla ku omalla punasella farkulla valuin vierestä et nostit käpälän pystyy ja morjestit ja tuskin tunsin ainakaan. :D

Oli vaa hieno ja kiiltävä mitsu, ei ollu tarkotus ahdistella!
 
Vs: Olitko se sinä?

en nytten ihan satavarma ole, mutta tuossa 1700 aikoihin, hopeinen evo X tuli vastaan joensuussa kajaanintiellä menossa kontiolahelle päin.
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
en nytten ihan satavarma ole, mutta tuossa 1700 aikoihin, hopeinen evo X tuli vastaan joensuussa kajaanintiellä menossa kontiolahelle päin.

Mun tietääkseni se on ralliartti ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vs: Olitko se sinä?


lahdessa saksalassa tuli tänään vastaan valkoinen eevokki vitonen, mikä oli luultavasti just pesty, kun niin komeesti kiilteli. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
lahdessa saksalassa tuli tänään vastaan valkoinen eevokki vitonen, mikä oli luultavasti just pesty, kun niin komeesti kiilteli. :peukku

Veikkaan että oli kännikotka jos pääsi sopuun kaupoista :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Nostelin punasesta Pasuunasta lapasta tummalle Legnumille Mikkelissä 5-tiellä tuossa klo 15:03, olit etelään päin matkalla. Ken olit?
 
Vs: Olitko se sinä?

Zimbabwe sanoi
Nostelin punasesta Pasuunasta lapasta tummalle Legnumille Mikkelissä 5-tiellä tuossa klo 15:03, olit etelään päin matkalla. Ken olit?

Solin varmaan minä kotija päiten menosa ;D Mitään ole nähnyt ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

Mr mmc sanoi
Tänään 3 evoa bongattu Joensuussa, ~puolen päivän aikaan Joensuusta Kajaaniin päin sininen 7 (kajaanintiellä)
Ja 5aikaan Bilteman parkkiksella punainen 8 & ruskea ilman spoikkua oleva tuuning 8?

Molemmat ysejä bilteman parkkipaikalla. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen Legnum Tampereen Rautatienkadun bussiaseman päässä n.18:10? Itse olin hopeisella tonnarilla kääntymässä vasemmalle.
 
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
lahdessa saksalassa tuli tänään vastaan valkoinen eevokki vitonen, mikä oli luultavasti just pesty, kun niin komeesti kiilteli. :peukku

Hep! kutonen itseasiassa ;D juu pesastu oli sunnuntaiajelua varten ja kävin mutsille esittelemässä uutta menopeliä :driver oon tuore evon omistaja siis.
 
Vs: Olitko se sinä?

*SS*:ää päin meinasin käppäillä savon solmun ovella ääslinnassa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

kirppu1990 sanoi
*SS*:ää päin meinasin käppäillä savon solmun ovella ääslinnassa ;D
ahaa :D toivottavasti et nyt sentää säikähtäny ku tämmöne krapulamörkö käveli vastaa :D
 
Vs: Olitko se sinä?

*SS* sanoi
ahaa :D toivottavasti et nyt sentää säikähtäny ku tämmöne krapulamörkö käveli vastaa :D

hah! en toki. asia oli tiedostettu että siinä "kapakassa" haisee vanhaviina sunnuntaina niihin aikoihin ;D olit kuulema revitelly lähtiissäs, soo soo!
 
Takaisin
Ylös Bottom