Olitko se sinä?

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

Tän päiväsessä Poliisien Vantaan jaksossa vilahti punanen ysi? valkosilla vanteilla.
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Kuka tuli vastaa mustalla evolla Inkoon tiellä siinä noin 15.40 ja nostettiin käsiä.
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz sanoi
Minä siellä ajelin hallille ropaamaan:D ja ihan subarulla ajelin ;D

Tulit vaan niin äkkiä siinä vastaan ja huomasin et joku nosteli kättään :D. Mä tulin nesteen alueelta keikalta ja kotiin menossa.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen PHEV (RRR-XXX) n. klo 8.30 Helsingissä Koskelantiellä tänään aamulla. Ajelin farmari Galantilla hetken aikaa vierellä ja tuijottelin komiaa kulkupeliä. :)
 

schnipu

New Member
Liittynyt
1 Tammikuu 2014
Sijainti
Heinola
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen Evo jotain(8?).. rekkarialku KOX. Lahdessa veskun ja aleksin valoissa tänään 31.1 klo 20.14. menit satamaan päin. :peukku
t:musta lankkufarkku
 

TimoI

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

schnipu sanoi
Valkonen Evo jotain(8?).. rekkarialku KOX. Lahdessa veskun ja aleksin valoissa tänään 31.1 klo 20.14. menit satamaan päin. :peukku
t:musta lankkufarkku

salossa ysi klo 19 pulpukan edessä parkissa, perä näytti jäällä käyneeltä ;)
 

Hezei

New Member
Liittynyt
18 Heinäkuu 2013
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

schnipu sanoi
Valkonen Evo jotain(8?).. rekkarialku KOX. Lahdessa veskun ja aleksin valoissa tänään 31.1 klo 20.14. menit satamaan päin. :peukku
t:musta lankkufarkku

Tunnustan, tuli ajeltua illalla Lahtea ristiin rastiin. Kyseessä siis vain evo 6. :)
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen evo seiska tai kasi? oli jonottamassan MP-messuille eilen klo 11 aikoihin. Itse matkalla Tuusulaa päin Pasilasta ja koitin kättäkin nostella.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

Kuka ajeli tänä aamuna Tuusulanväylää pohjoseen päin valkoisella evo 6 rs:llä?

Yllättävän puhas auto oli. Vai oliko se ast vitosella, jossa on kutosen siipi?
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen evo6 haminan summassa ja oli menossa ISG:n työmaan suuntaan klo 11.05
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Jos vaihtoehdot olisi niin antti varmaan kävelisi töihin ennemmin...

Ei käyttöautojen suolassa uittaminen haittaa, muutaman vuoden välein vaihto kumminkin niin ei tarvitse vaivata päätään ruosteella.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Olitko se sinä?

ast sanoi
Ei käyttöautojen suolassa uittaminen haittaa, muutaman vuoden välein vaihto kumminkin niin ei tarvitse vaivata päätään ruosteella.

Juu juu mutta jos vaihtoehtona olisi et pakko mennä evolla töihin ja kunnon suolakeli niin not gonna happen varmaan..... taksilla varmaan ennemmin.

Äsken oli turun motarilla yhtäaikaa facelift td sedan ea galant vaalea espoon keskuksen liittymän kohdalla.
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Hyvinkäällä tänään klo18.40 nurkilla sveitsin jääkentän parkkiksella violetti facelift legnum. Ei ole ainakaan ennen osunut moinen silmiin.
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Hyvinkäällä tänään klo18.40 nurkilla sveitsin jääkentän parkkiksella violetti facelift legnum. Ei ole ainakaan ennen osunut moinen silmiin.

Se on musta eikä violetti, sulla on vaan niin siniset xenonit ;D
Olin siinä jalkakäytävällä selin autoon päin, niin huomasin sut vasta kun ohi ajoit.
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku sanoi
Se on musta eikä violetti, sulla on vaan niin siniset xenonit ;D
Olin siinä jalkakäytävällä selin autoon päin, niin huomasin sut vasta kun ohi ajoit.
Hitto mä olin sitten jäissä. ;D Kattelin pitkältä sitä ja ihmettelin että onpa jännä väri. ::)
 

sampah446

My lancer
Liittynyt
5 Joulukuu 2013
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku sanoi
Se on musta eikä violetti, sulla on vaan niin siniset xenonit ;D
Olin siinä jalkakäytävällä selin autoon päin, niin huomasin sut vasta kun ohi ajoit.

Ajeliks Jerkku myös illemmalla keskustan läpi? Musta legu tuli vastaa ja kättä nostelin :D
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Hitto mä olin sitten jäissä. ;D Kattelin pitkältä sitä ja ihmettelin että onpa jännä väri. ::)
:peukku

sampah446 sanoi
Ajeliks Jerkku myös illemmalla keskustan läpi? Musta legu tuli vastaa ja kättä nostelin :D
Kyllä aika läheltä keskustaa kotia ajelin, jos sulla on xenonit lancerissa, niin ne ainakin huomasin ;D
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen FL Legnum (CRC-XX) juuri äsken (13.40) Järvenpäässä. Ajoit takanani ja ohitseni kun käännyin Jyskin pihaan. Itse olin liikenteessä mustalla chevy vanilla.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen Evo 4 tänään klo 16.05 Lappeenrannassa, käännyit Skinnarilankadulta Uus-lavolaan. Nostin kättä valkoisesta Sigmasta ja todennäköisesti huomasit. Kukaan täältä? :)
 

Tirse

Member
Liittynyt
22 Huhtikuu 2010
Sijainti
Vihti
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Keltanen eeva mustalla kobepellillä vähän ennen mäntsälää, olit menossa lohjalle päin.
Minä, keltasella seiskalla.
Joku lähti Keudan pihasta valkosella evo5 mun perässä ajelemaan, jatkoi matkaa 4tietä helsinkiin kun nousin ite 25
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Kukas Hyvinkäällä ajelee punaisella lancerilla jossa keulilla isot lisäpitkät ja sisällä äkkivilkaisulla jotkut sporttipenkit?
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Haminassa hopea evo8 mustalla konepellillä ollut parkissa eräässä paikassa melko usein.
 

Tonz@

New Member
Liittynyt
6 Helmikuu 2014
Sijainti
Lpr
Vs: Olitko se sinä?

DaJackal sanoi
Valkoinen Evo 4 tänään klo 16.05 Lappeenrannassa, käännyit Skinnarilankadulta Uus-lavolaan. Nostin kättä valkoisesta Sigmasta ja todennäköisesti huomasit. Kukaan täältä? :)
Ite liityin kerhoo viime perjantaina kun tuli ostettua eka evo, juurikin nelonen ja myös valkone, mut en oo skinnarilassa ajellu tänään ollenkaa ja tohon aikaan olin myllymäellä päin. Jos jotku huitoo ja en huomaa niin ei kannata ihmetellä sillä Nissanikuskit tunnistan mut Mitsut on ihan uus juttu vielä ;D
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

sunnuntaina Treelta Orivedellepäin tuli vastaan valkoinen kutonen klo16 tienoilla.

Ja tiistaina Lahdessa Kärkkäisen pihalta poistuttaessa klo19 tienoilla olin valkoisen Legnumin perässä Outlanderilla.
 

eki75

Galant 1.8td-88, 720tkm "Eläkkeellä", +FD 15
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Karstula-JKL-Kolho
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli eilen aamupäivällä viininpunasella 2gen Outtiksella Lohihovin pihassa(kittilästä alaspäin) parkissa..

-Eki
 

LLEMPPA

New Member
Liittynyt
11 Helmikuu 2014
Sijainti
Nurmijärvi
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku sanoi
Joo, kävin juottamassa legnumin siinä. En huomannutkaan et olisit siinä ollut.

Eilen illalla yhdeksän aikaan valkoinen e4, kutosen takasiivellä Hyvinkään lidlin valoissa.

Meikäläinenhä siiinä oli! ;D
 

LLEMPPA

New Member
Liittynyt
11 Helmikuu 2014
Sijainti
Nurmijärvi
Vs: Olitko se sinä?

furtzi sanoi
Sunnuntaina vanhalla 3-tiellä (130) hyvinkään sahanmäen kohdalla valkoinen e6, odottelin hinuria siinä tienposkessa omalla kiulullani. Tänä aamuna korsossa ilmeisesti musta E7, liityin perääsi kunnes poistuit kulomäentielle.

Minä ajelin ohi sillon riihimäestä päin! Meinasin pysähty ja tulla kyselemään että tarvitteeko apua mutta eukolla olu kiire kotio ;D ja on kyllä evo4 kutosen siivellä vaan!
 
Ylös Bottom