Olitko se sinä?

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
Vs:

Järvenpään Citymarketilla harmaa vetokoukullinen PHEV outtis just ny.
Notessa odottelen emäntää kaupasta ja kattelen oikeita autoja :D
 

CusCo

Member
Liittynyt
1 Tammikuu 2010
Vs: Olitko se sinä?

Juuri äsken Lappeenrannasta vaalimaalle päin näytti menevän valkonen LHD evo3
 

*SS*

IX 362hp / 499nm
Liittynyt
23 Joulukuu 2013
Sijainti
SLN
Vs: Olitko se sinä?

puol kolmen pintaan savonlinnassa ajeli sininen evo 8-9(?) vastaan :peukku
 

LLEMPPA

New Member
Liittynyt
11 Helmikuu 2014
Sijainti
Nurmijärvi
Vs: Olitko se sinä?

eilen bongattu kanssa evo 2-3 ruskeasannan shellin valoissa ajo vanhalle tuusulantielle! kaaret sisällä ja jtn voiman kakkaaki tuntu olevan ku lähti polkee ;D :driver
 

LLEMPPA

New Member
Liittynyt
11 Helmikuu 2014
Sijainti
Nurmijärvi
Vs: Olitko se sinä?

Tuliks maurizio vastaan taatiksen tietämillä tossa hetki sitte? Olin smotolla ajelee jos huomasit että morotin nii se olin minä ;D ;D
 

TimoI

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

Eilen aamusta, ehken joskus 8-8.30 välillä punainen yhdeksikkö tuli salon vaskiolla vastaan, morjestin jo kaukaa sinisestä hiacesta.
 

keltsiCE9A

keltsi...
Liittynyt
26 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

LLEMPPA sanoi
eilen bongattu kanssa evo 2-3 ruskeasannan shellin valoissa ajo vanhalle tuusulantielle! kaaret sisällä ja jtn voiman kakkaaki tuntu olevan ku lähti polkee ;D :driver

Voimasta en tiiä, mutta varmaan meikäläinen.
 

maurizio

New Member
Liittynyt
24 Marraskuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

LLEMPPA sanoi
Tuliks maurizio vastaan taatiksen tietämillä tossa hetki sitte? Olin smotolla ajelee jos huomasit että morotin nii se olin minä ;D ;D


Tallille olin menossa :) ajoitko ktm:llä moikkas tai näytti jotain käsimerkkejä :D
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Olitko se sinä?

Viikonloppuna (Sunnuntaina) oon nelostiellä (uudella ja vanhalla) Oulun Haukiputaan kohdilla ja nostellut lapaa useammallekkin punaiselle Evo8:lle ja tänä aamuna toiselle, en tiedä onko huomanneet :D. Sleeper Esi-isä kun tulee vastaan niin helposti jää huomaamatta ;D :driverjdm

Ja eilen oli musta E3 jäälin kohdilla.
 

totaer90

Mitsubishi Lancer Evolution viii
Liittynyt
21 Tammikuu 2009
Sijainti
Ii
Vs: Olitko se sinä?

J. Puhakka sanoi
Viikonloppuna (Sunnuntaina) oon nelostiellä (uudella ja vanhalla) Oulun Haukiputaan kohdilla ja nostellut lapaa useammallekkin punaiselle Evo8:lle ja tänä aamuna toiselle, en tiedä onko huomanneet :D. Sleeper Esi-isä kun tulee vastaan niin helposti jää huomaamatta ;D :driverjdm

Ja eilen oli musta E3 jäälin kohdilla.

Evolla tuli sahattua sunnuntaina vanhaa nelostietä usiampaan otteeseen ii-hpudas väliä, ainut vaan että auto ei ole enää punainen. Puhakalle nostelin lapaa keiskan risteyksessä joku päivä takaperin, sinisellä vitolla itse olin liikenteessä.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Olitko se sinä?

totaer90 sanoi
Evolla tuli sahattua sunnuntaina vanhaa nelostietä usiampaan otteeseen ii-hpudas väliä, ainut vaan että auto ei ole enää punainen. Puhakalle nostelin lapaa keiskan risteyksessä joku päivä takaperin, sinisellä vitolla itse olin liikenteessä.

Itseasiassa huomasinkin sen, mietin vain että kukas ;D
 

Maestro

Evo V Black, Evo V Green, Evo IV, Airtrek TURBO R
Club Member
Liittynyt
23 Joulukuu 2010
Sijainti
Pori
Vs: Olitko se sinä?

Kirpun evo bongattu festareilta nytten motoparkissa ;)
 

Masamo

Legnum VR-4 -> Caddy -85 + R33 GTS-T
Liittynyt
28 Elokuu 2011
Sijainti
Karjaa
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Valkoinen fl legu taas (varmaan sama kuin lidlin pihassa pari päivää sit) hankobaanalla tynninharjun kohdalla, pöristelin siirtokilpisellä äidillä vastaan lapanen ilmassa :p

Istuin kyydissä. Yhden mustiolaisen kaverin auto, vissiin joskus tännekki jollai nimellä jotain kirjottanu ehkä.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Istuin kyydissä. Yhden mustiolaisen kaverin auto, vissiin joskus tännekki jollai nimellä jotain kirjottanu ehkä.
Joo mä kattelinki Yks päivä et palloilit siinä vieressä
 

Hablu

Member
Club Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2009
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Muutama clubilainen tuli nähtyä Motoparkissa.
Ainakin Maestro,Kirppu,Makeko,Max,Kinnunen90 ja kännikotka aina niin hyvässä kunnossa ;D
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

Tänään parikin bongausta:

Salossa tupurinmäessä tuli valkoinen evoluutio vastaan, kellonaikaa en muista, mutta n.puoli tuntia ennen sitä ukkoskuuroa.

Samaisessa kaupungissa oli "pääkadun" varrella parkissa harmaa evotin erästä kebappilaa vastapäätä.
 

mikki87

Pajero liikuttaa..
Liittynyt
26 Elokuu 2004
Sijainti
Kurikka
Vs: Olitko se sinä?

Ilmajoella maanantaina iltapäivällä tumma ea-gallu asuntovaunu peräs.. Oliko kenties clubilaisia..?
 

keikaolio

New Member
Liittynyt
8 Marraskuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

Oliko joku mustalla evolla mun takana äsken bilteman eessä jyväskylässä? En voinut vastustaa kiusausta ku näin mitsun takana ;D :driver
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Hangon karting radan vierestä ajeli musta seiska tai käsi. Matkalla Tammisaareen hopea vitonen kääntymässä jonnekkin
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Olitko se sinä?

Perjantaina 17 jälkeen Järvenpäässä Vähänummi II teollisuusalueella hopeinen Evo (Petterii?). Olin juuri tankkaamassa mustaa vania siitä Neste Truck asemalla.

Lauantaina Jokelassa musta Legnum (ei Jerkku) parkissa tienlaidassa Pertun risteyksessä.
 

White_Eagle

Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2008
Sijainti
Puumala
Vs: Olitko se sinä?

Hablu sanoi
Muutama clubilainen tuli nähtyä Motoparkissa.
Ainakin Maestro,Kirppu,Makeko,Max,Kinnunen90 ja kännikotka aina niin hyvässä kunnossa ;D
:peukku

Kenelles evo äijälle miä kävin kalajoella oikee höpisemässä ??? Ei mallista tai päiväästä hajua millo se oli mut tässä viikonlopun aikana kuiteki :p
 

Ospu

New Member
Liittynyt
11 Syyskuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

White_Eagle sanoi
:peukku

Kenelles evo äijälle miä kävin kalajoella oikee höpisemässä ??? Ei mallista tai päiväästä hajua millo se oli mut tässä viikonlopun aikana kuiteki :p

Täällä bingo ja valkone ix. Perjantainahan se tais olla lähempän 12... :)
 

jukka

New Member
Liittynyt
30 Heinäkuu 2010
Sijainti
kokkola
Vs: Olitko se sinä?

Evoja kokkolassa.
Noin tunti sitte ajelin valkoisen evo nelosen perässä pari kilsaa mutta ei kuski mitään huomannu :) Rekisterinumero KON-389
Matkahuollon pihalla toinen valkoinen evo nelonen parkissa rekisterinumero BAZ-761 ja äsken puntusharjun risteyksessä käänty perään sininen evo. Tais seki olla nelonen. Pitihän siinä vähän polkaista :) Ite ajelin mustalla legnumilla.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Olitko se sinä?

Tänään klo 15 Taipalsaarentiellä punainen 2g Eclipse Spyder, ajelit Lappeenrannasta Saimaanharjulle päin?
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Olitko se sinä?

Punainen farkku Lancer Hyvinkäällä, oon aiemminki bongannu, mut nyt vasta näin takaikkunassa clubitarran :)

Sopii kivasti ne sun valkoset vanteet muuhun autoon :peukku

Tänää bongasin ku lähit Martin Teboililta ajamaan just mun taakke ja tulit ohi kun käännyin Tarjoustalon parkkikselle. Olin siinä mustassa vanissa edessäsi.
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Olitko se sinä?

Hämeenkyrössä kolmostien varressa huoltoaseman pihalla keltainen evo3. Oliko joku foorumilta?
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Olitko se sinä?

lancer evo-r sanoi
Hämeenkyrössä kolmostien varressa huoltoaseman pihalla keltainen evo3. Oliko joku foorumilta?

Ei taida olla voorumilla. Mäkin olen sitä usein siellä bongaillut ja täällä huudellut, ei ole koskaan kukaan ilmoittautunut.


Mutta, kääntykös tänään aamu yhdentoista jälkeen joku voorumilainen sinisellä, tarrakilpisellä IV:llä hervannan valtaväylältä Hallilaan? Olin bussilla siinä valoissa kun käännyit vierestä.
 

keltsiCE9A

keltsi...
Liittynyt
26 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli eilen harmaalla evo 5:lla kehä 3:lla tais olla tuusulan tien kohdalla?
Valkoset vanteet näytti olevan. Komia peli.
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Olitko se sinä?

Sininen carisma ojassa VT12 tampreelta lahteen mentäessä ennen alvettula/torvoila risteystä.
 

keikaolio

New Member
Liittynyt
8 Marraskuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

Vihreä pajero yritti pölliä sierran kemissä, 17. 7.2014 aamulla noin 4:30 - 6:00. Olitko se sinä? ;D ;D

https://www.riemurasia.net/video/Maasturi-yritt%C3%A4%C3%A4-p%C3%B6lli%C3%A4-Sierran/145720
 

keikaolio

New Member
Liittynyt
8 Marraskuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

Jyskästä lähti musta vr4 galantti äsken eteen ja käänty kuokkalaan tai motarille? Olin siinä perässä hopeisella evolla ja moroilin ku menin ohi.
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli IX:llä Saukkolan Rock´n Roll partyissa eilen puolen yön paikkeilla?
 
Ylös Bottom