Olitko se sinä?

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

Harmaa tuunattu cb tai evo 3 itiksessä puolen kahden aikaan. Musta vauhtiraita pellissä. Täältä kukaan?
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?


Lohjalla nyt pariin kertaan bongannut harmaan evo 7-9 ja tänään yhden maissa keltainen 7-9
Edit, poistettu turha lainaus
 

Peksih

Member
Liittynyt
20 Toukokuu 2015
Vs: Olitko se sinä?

Ketäs paineli harmaalla 8g Galant vr-4:sella ohi saman koppasesta vihreestä EA:sta Rajasalmen sillan kupeessa pari tuntia sitten? Takakaariako kattelitte? ;D ;D
 

ihavaajuuso

Evo 4, 530d
Liittynyt
2 Marraskuu 2015
Sijainti
Vantaa
Vs: Olitko se sinä?

Ajelin eilen Sotilaskotiautolla mustan Evo kympin perässä Oulunkylän seudulla ja tänään Scanialla ajellessa musta Evo vitonen tuli vastaan Laajasalossa.

Löytyykö kuskit täältä?
 

Sandeels

Member
Liittynyt
10 Maaliskuu 2016
Vs: Olitko se sinä?

ihavaajuuso sanoi
Ajelin eilen Sotilaskotiautolla mustan Evo kympin perässä Oulunkylän seudulla ja tänään Scanialla ajellessa musta Evo vitonen tuli vastaan Laajasalossa.

Löytyykö kuskit täältä?

Vitosen kuski ilmottautuu, ekoja lenkkejä talviunien jälkee :peukku :driver
 

ihavaajuuso

Evo 4, 530d
Liittynyt
2 Marraskuu 2015
Sijainti
Vantaa
Vs: Olitko se sinä?

Evot on näköjään herännyt talviunilta, kun eilen illalla joku ajoi valkoisella vitosella Vantaalla Kulomäentietä vastaan. :driver
 

jubo

Galant VR4 ja ASX 1.8
Liittynyt
24 Tammikuu 2017
Sijainti
Ylöjärvi
Vs: Olitko se sinä?

Peksih sanoi
Ketäs paineli harmaalla 8g Galant vr-4:sella ohi saman koppasesta vihreestä EA:sta Rajasalmen sillan kupeessa pari tuntia sitten? Takakaariako kattelitte? ;D ;D
Tais olla meikäläinen. ;D En kyllä enää muista mitä katteltiin. :D Oliko takakaarissa jotain silmään pistävää?
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Evo 3 näky äsken menevän Haminan satamassa hiirenkarin suuntaan.Musta takasiipi.
 

Peksih

Member
Liittynyt
20 Toukokuu 2015
Vs: Olitko se sinä?

jubo sanoi
Tais olla meikäläinen. ;D En kyllä enää muista mitä katteltiin. :D Oliko takakaarissa jotain silmään pistävää?

;D Komia auto ainakin oli. :peukku

Jaa-a, rinnalla kun olitte niin ihan kuin olisi takaviistoon pää kääntynyt, takakaaret siis "lievästi" mädät tuossa mun yhdessä rotiskossa. ;D
 

Hart

Member
Club Member
Liittynyt
3 Elokuu 2015
Sijainti
Lempäälä
Vs: Olitko se sinä?

Kuka mahtoi olla tämän toisen punaisen Evon omistaja kenen kanssa ajeltiin tänään motarilla Hesasta Tampereen suuntaan?
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Olitko se sinä?

Entäs eilisiltana Porvoossa valkoinen evo 5 tai 6 KPM tai jotain sellaista ja sitte viikko sitten Jyväskylässä punainen evo 8 tai 9 LEI muistaakseni...?
 

cantoona

EVO-1**
Liittynyt
7 Marraskuu 2009
Sijainti
Askola
Vs: Olitko se sinä?

Tänään Raision kohdalla Fastmotorsin portilla seisoi "sininen" legnumi...ulkopuolella erikoisesti?
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Juuri äsken nummelan honkkarin risteyksessä evo x, väriksi sanoisin matta neonvihreä. Joku täältä?
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Olitko se sinä?

Ookoo ajoit vastaan mennessä sekä tullessa niin varsinkin sen takia jäi mieleen... :)
 

cantoona

EVO-1**
Liittynyt
7 Marraskuu 2009
Sijainti
Askola
Vs: Olitko se sinä?

mugenpower88 sanoi
Kuka hurjasteli mustalla evolla tiksissä rek alku oli ak-.. :driver ;D
Tuo näyttäis olevan nettiautossa myynnissä...

Tänään Musta Evo 7 Valkoisilla vanteilla, bongattu Askolassa...oikeastaan meidän pihan vierestä meni pariinkin otteeseen. Tunnistatko itsesi?
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

MLV miitissä(Lohjalla) eilen bogattu muutamia evoja, vr4 aikion ja yhden sinisen galantin.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

calle sanoi
MLV miitissä(Lohjalla) eilen bogattu muutamia evoja, vr4 aikion ja yhden sinisen galantin.
Mä yritän karttaa nout mlv miittejä eli ootko varma et oli mun? Ei viittis turhaan käydä kattomassa tallilla onko tallessa ;D
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Mä yritän karttaa nout mlv miittejä eli ootko varma et oli mun? Ei viittis turhaan käydä kattomassa tallilla onko tallessa ;D
Sitten oli toinen ;D
TuplaNokka sanoi
Ite olin tolla sinisellä lancerilla ja seurana oranssi 7
Kävin kurkkaa molempia.

Ite olin liikenteessä puhtaan valkoisella galantilla
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

calle sanoi
Sitten oli toinen ;D
kävin silti katsomassa, oli hyvä tekosyy ottaa se ajelulle :p
mielenkiinnosta, oliko se sun bongaus myös isolla siivellä?
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
kävin silti katsomassa, oli hyvä tekosyy ottaa se ajelulle :p
mielenkiinnosta, oliko se sun bongaus myös isolla siivellä?

Ei ollut isolla siivellä....oman otin tälle kesälle käyttöön just tuona päivänä :p
 

cantoona

EVO-1**
Liittynyt
7 Marraskuu 2009
Sijainti
Askola
Vs: Olitko se sinä?

cantoona sanoi
Tänään Musta Evo 7 Valkoisilla vanteilla, bongattu Askolassa...oikeastaan meidän pihan vierestä meni pariinkin otteeseen. Tunnistatko itsesi?

Tähän jatkoa, että tänään tämä kyseinen laite(KOU-xxx) meni sitten trailerinpäällä pois. Eli ilmeisesti jonkinlainen hajoaminen kyseessä. Hieman huvitti traileriyhdistelmän vetoauto...vw bora:)
 

IDMUS

New Member
Liittynyt
3 Toukokuu 2017
Sijainti
Askola
Vs: Olitko se sinä?

cantoona sanoi
Tuo näyttäis olevan nettiautossa myynnissä...

Tänään Musta Evo 7 Valkoisilla vanteilla, bongattu Askolassa...oikeastaan meidän pihan vierestä meni pariinkin otteeseen. Tunnistatko itsesi?
Minähän se siellä ajelin ;D Edit: Juu kaverin boralla oli vedettävä, kun muista ei koukkua löytynyt. Kyseisen tien päähän oli määränpää, mutta kallis remontti tiedossa.
 

Miro1991

Member
Liittynyt
5 Tammikuu 2012
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tänään ajeli Lahden renkomäestä Orimattilaan päin valkosella vr4 Galantilla? Ite ajelin keltasella evolla perässä ja valoissa kävin vierelläkin
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Miro1991 sanoi
Kukas tänään ajeli Lahden renkomäestä Orimattilaan päin valkosella vr4 Galantilla? Ite ajelin keltasella evolla perässä ja valoissa kävin vierelläkin
Lyön vetoa että oli webtrap_86
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

Miro1991 sanoi
Kukas tänään ajeli Lahden renkomäestä Orimattilaan päin valkosella vr4 Galantilla? Ite ajelin keltasella evolla perässä ja valoissa kävin vierelläkin

Kliinin näköinen eeva oli! pitänee joku kerta törmäillä, jos oot paikallisii?
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Olitko se sinä?

Kenes legnum oli hinausauton kyyis riihimäen kohil e12 tampereel päi, musta ja jos näin oikein nii lilat vanteet
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

Tossa 17 aikaan pari galanttia peräkkäin nurmijärvellä, nousitte moottoritieltä myllykukolla. Minä bongailin volvosta, kun olin menossa verstaalle.
 

Makkke

New Member
Liittynyt
27 Elokuu 2016
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Tossa 17 aikaan pari galanttia peräkkäin nurmijärvellä, nousitte moottoritieltä myllykukolla. Minä bongailin volvosta, kun olin menossa verstaalle.

Minä ajelin sillä etummaisella VR4:llä, en tiiä kuka siinä perässä ajeli uudemmalla galantilla ???
 
Ylös Bottom