Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Harmaa tuunattu cb tai evo 3 itiksessä puolen kahden aikaan. Musta vauhtiraita pellissä. Täältä kukaan?
 
Vs: Olitko se sinä?


Lohjalla nyt pariin kertaan bongannut harmaan evo 7-9 ja tänään yhden maissa keltainen 7-9
Edit, poistettu turha lainaus
 
Vs: Olitko se sinä?

Ketäs paineli harmaalla 8g Galant vr-4:sella ohi saman koppasesta vihreestä EA:sta Rajasalmen sillan kupeessa pari tuntia sitten? Takakaariako kattelitte? ;D ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Ajelin eilen Sotilaskotiautolla mustan Evo kympin perässä Oulunkylän seudulla ja tänään Scanialla ajellessa musta Evo vitonen tuli vastaan Laajasalossa.

Löytyykö kuskit täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

ihavaajuuso sanoi
Ajelin eilen Sotilaskotiautolla mustan Evo kympin perässä Oulunkylän seudulla ja tänään Scanialla ajellessa musta Evo vitonen tuli vastaan Laajasalossa.

Löytyykö kuskit täältä?

Vitosen kuski ilmottautuu, ekoja lenkkejä talviunien jälkee :peukku :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Evot on näköjään herännyt talviunilta, kun eilen illalla joku ajoi valkoisella vitosella Vantaalla Kulomäentietä vastaan. :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Peksih sanoi
Ketäs paineli harmaalla 8g Galant vr-4:sella ohi saman koppasesta vihreestä EA:sta Rajasalmen sillan kupeessa pari tuntia sitten? Takakaariako kattelitte? ;D ;D
Tais olla meikäläinen. ;D En kyllä enää muista mitä katteltiin. :D Oliko takakaarissa jotain silmään pistävää?
 
Vs: Olitko se sinä?

Evo 3 näky äsken menevän Haminan satamassa hiirenkarin suuntaan.Musta takasiipi.
 
Vs: Olitko se sinä?

jubo sanoi
Tais olla meikäläinen. ;D En kyllä enää muista mitä katteltiin. :D Oliko takakaarissa jotain silmään pistävää?

;D Komia auto ainakin oli. :peukku

Jaa-a, rinnalla kun olitte niin ihan kuin olisi takaviistoon pää kääntynyt, takakaaret siis "lievästi" mädät tuossa mun yhdessä rotiskossa. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka mahtoi olla tämän toisen punaisen Evon omistaja kenen kanssa ajeltiin tänään motarilla Hesasta Tampereen suuntaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

Entäs eilisiltana Porvoossa valkoinen evo 5 tai 6 KPM tai jotain sellaista ja sitte viikko sitten Jyväskylässä punainen evo 8 tai 9 LEI muistaakseni...?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään Raision kohdalla Fastmotorsin portilla seisoi "sininen" legnumi...ulkopuolella erikoisesti?
 
Vs: Olitko se sinä?

Juuri äsken nummelan honkkarin risteyksessä evo x, väriksi sanoisin matta neonvihreä. Joku täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Ookoo ajoit vastaan mennessä sekä tullessa niin varsinkin sen takia jäi mieleen... :)
 
Vs: Olitko se sinä?

mugenpower88 sanoi
Kuka hurjasteli mustalla evolla tiksissä rek alku oli ak-.. :driver ;D
Tuo näyttäis olevan nettiautossa myynnissä...

Tänään Musta Evo 7 Valkoisilla vanteilla, bongattu Askolassa...oikeastaan meidän pihan vierestä meni pariinkin otteeseen. Tunnistatko itsesi?
 
Vs: Olitko se sinä?

MLV miitissä(Lohjalla) eilen bogattu muutamia evoja, vr4 aikion ja yhden sinisen galantin.
 
Vs: Olitko se sinä?

calle sanoi
MLV miitissä(Lohjalla) eilen bogattu muutamia evoja, vr4 aikion ja yhden sinisen galantin.
Mä yritän karttaa nout mlv miittejä eli ootko varma et oli mun? Ei viittis turhaan käydä kattomassa tallilla onko tallessa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Mä yritän karttaa nout mlv miittejä eli ootko varma et oli mun? Ei viittis turhaan käydä kattomassa tallilla onko tallessa ;D
Sitten oli toinen ;D
TuplaNokka sanoi
Ite olin tolla sinisellä lancerilla ja seurana oranssi 7
Kävin kurkkaa molempia.

Ite olin liikenteessä puhtaan valkoisella galantilla
 
Vs: Olitko se sinä?

calle sanoi
Sitten oli toinen ;D
kävin silti katsomassa, oli hyvä tekosyy ottaa se ajelulle :p
mielenkiinnosta, oliko se sun bongaus myös isolla siivellä?
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
kävin silti katsomassa, oli hyvä tekosyy ottaa se ajelulle :p
mielenkiinnosta, oliko se sun bongaus myös isolla siivellä?

Ei ollut isolla siivellä....oman otin tälle kesälle käyttöön just tuona päivänä :p
 
Vs: Olitko se sinä?

cantoona sanoi
Tänään Musta Evo 7 Valkoisilla vanteilla, bongattu Askolassa...oikeastaan meidän pihan vierestä meni pariinkin otteeseen. Tunnistatko itsesi?

Tähän jatkoa, että tänään tämä kyseinen laite(KOU-xxx) meni sitten trailerinpäällä pois. Eli ilmeisesti jonkinlainen hajoaminen kyseessä. Hieman huvitti traileriyhdistelmän vetoauto...vw bora:)
 
Vs: Olitko se sinä?

cantoona sanoi
Tuo näyttäis olevan nettiautossa myynnissä...

Tänään Musta Evo 7 Valkoisilla vanteilla, bongattu Askolassa...oikeastaan meidän pihan vierestä meni pariinkin otteeseen. Tunnistatko itsesi?
Minähän se siellä ajelin ;D Edit: Juu kaverin boralla oli vedettävä, kun muista ei koukkua löytynyt. Kyseisen tien päähän oli määränpää, mutta kallis remontti tiedossa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tänään ajeli Lahden renkomäestä Orimattilaan päin valkosella vr4 Galantilla? Ite ajelin keltasella evolla perässä ja valoissa kävin vierelläkin
 
Vs: Olitko se sinä?

Miro1991 sanoi
Kukas tänään ajeli Lahden renkomäestä Orimattilaan päin valkosella vr4 Galantilla? Ite ajelin keltasella evolla perässä ja valoissa kävin vierelläkin
Lyön vetoa että oli webtrap_86
 
Vs: Olitko se sinä?

Miro1991 sanoi
Kukas tänään ajeli Lahden renkomäestä Orimattilaan päin valkosella vr4 Galantilla? Ite ajelin keltasella evolla perässä ja valoissa kävin vierelläkin

Kliinin näköinen eeva oli! pitänee joku kerta törmäillä, jos oot paikallisii?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenes legnum oli hinausauton kyyis riihimäen kohil e12 tampereel päi, musta ja jos näin oikein nii lilat vanteet
 
Vs: Olitko se sinä?

Tossa 17 aikaan pari galanttia peräkkäin nurmijärvellä, nousitte moottoritieltä myllykukolla. Minä bongailin volvosta, kun olin menossa verstaalle.
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Tossa 17 aikaan pari galanttia peräkkäin nurmijärvellä, nousitte moottoritieltä myllykukolla. Minä bongailin volvosta, kun olin menossa verstaalle.

Minä ajelin sillä etummaisella VR4:llä, en tiiä kuka siinä perässä ajeli uudemmalla galantilla ???
 
Takaisin
Ylös Bottom