Outlander 2.0DID vauhtipyörä

Jehu

New Member
Liittynyt
20 Maaliskuu 2021
Millaisia kilometrimääriä Outlander 2.0DID:n vauhtipyörät kestää? Eikös näissä kuitenkin kaksoismassapyörä ole. Millainen työ vaihto on tai mitä maksaa korjaamolla?
 

3x

Member
Liittynyt
3 Elokuu 2010
Minulla kesti noin 400 tkm.
Hinnat on tullut alaspäin ollenevat 800 e luokkaa ( taisi olla v 2010 luokkaa )
Vaihdata samalla kytkinosatkin.
 

Jehu

New Member
Liittynyt
20 Maaliskuu 2021
Minulla kesti noin 400 tkm.
Hinnat on tullut alaspäin ollenevat 800 e luokkaa ( taisi olla v 2010 luokkaa )
Vaihdata samalla kytkinosatkin.
Ok kiitos vastauksesta! Joo ilman muuta kaikki hilut samalla uutta kun laatikkoa pois otetaan.
 

Hesse

New Member
Liittynyt
6 Lokakuu 2018
Mulla eka Mitsu, (hyvä tuntuu olevan) ja ihmetellen luen jakoketjun vaihdosta, sama koskee vauhtipöyrää. Joskus ennen vaihdettiin jakoketjujen luistit jossain yli puoli miljoonaa km:n kohdilla, itse ketjuun pitelemättä, ja vauhtipyörä taisi olla viimeinen, mitä autosta oli jäljellä, kun ilta koitti. Lisäksi vika, joka on myös tätä päivää, nimittäin ketjun hyppy yli hampaan. Outoja ovat viat, ja samoilla kilometreillä, kun ennen loppui ns. sisäänajo. Toivottavasti viat varoittavat hyvissä ajoin etukäteen.
 

Jehu

New Member
Liittynyt
20 Maaliskuu 2021
Mulla eka Mitsu, (hyvä tuntuu olevan) ja ihmetellen luen jakoketjun vaihdosta, sama koskee vauhtipöyrää. Joskus ennen vaihdettiin jakoketjujen luistit jossain yli puoli miljoonaa km:n kohdilla, itse ketjuun pitelemättä, ja vauhtipyörä taisi olla viimeinen, mitä autosta oli jäljellä, kun ilta koitti. Lisäksi vika, joka on myös tätä päivää, nimittäin ketjun hyppy yli hampaan. Outoja ovat viat, ja samoilla kilometreillä, kun ennen loppui ns. sisäänajo. Toivottavasti viat varoittavat hyvissä ajoin etukäteen.
Kyllähän osien laatu on halvemmissa heikkoa. Vauhtipyörät oli tosin ennen kiinteitä teräspyöriä, tässäkin kaksoismassa mikä ei kestä ikusuutta.
 

3x

Member
Liittynyt
3 Elokuu 2010
Jakopää on joissain moottoreissa hihnalla -- ne hajoaa.
Ketjut hajoaa erittäin harvoin ( varmaan 25 v saa ajaa ).
Nämä kaksoismassa pyörät ovat vain esimerkki kuinka kehitetään korjattavaa koska pelkän auton myynnillä ei saada katetta.
Kunhan nuo jättinäytöt auton sisällä alkaa hajota niin auto ei liikahda muuta kuin hinurilla romuttamon suuntaan.

Kaiken kaikkiaan kehitys mennyt väärään suuntaan sillä auton tulisi olla luotettava ja edullinen kulkine.
Ostajien turhamaisuuden vuoksi niistä on tullut himmeleitä.
 
Ylös Bottom