Outlander 2004 4G63

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Tuommonen keksintö nyt ihmeteltävää.
Ajettu jo reilusti kilometerejä tätä ennen mutta meidän näppeihin tullut vasta äsken.
Kulutus tuossa ihmetyttää ja vasta uusittu tulpat (suositellut irkut sinne tuli) ja ilmansuodatin sekä jakohihna vaihdatettu kauppojen koko korjaamolla.
Tuosta katselin ennakoita sytytykselle tuolla obd lukijalla ja tyhjäkäynnillä oli 8 astetta, kierroksilla näytti nousevan aina 40 saakka, nytpä sitten kysymys mikä tahansa tuossa lie oikea ennakko?
IImanotto tuossa suunniteltu nuitten ihmeellisten resonaattorien kautta, onko kokemusta nuiden toiminnasta tai paremminkin nuiden poistosta?
 

Jape79

Member
Liittynyt
22 Tammikuu 2017
Älä luota pelkkään ajotietokoneen lukemaan, se näyttää liikaa. Mulla 2.4 kunnosa oleva kuluttaa käytännössä pelkkää matkaa alle 9l ja kerran aiemmin oli tuo 2.0 ja se kulutti melko tarkkaan saman. Pistäppä tankki piri pintaan ja laske realistinen kulutus. Mulla ollut manuaaleja nuo kaikki.
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
2.0 bensakone, n.136 hp, ajettu rapiat 400tkm..ollut uutena Tampereen suunnalla noussut tänne ylemmäs jokuvuosi sitten..
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Mites arvon raati tietää, onko tuo ko. pirssi ranskalaisten suunnittelema?
Yritettiin MUT-3:lla kurkkia nuita tietoja tuosta niin kertoi että olis euro OBD systeemi tuossa.
Tuossahan tuo tyhjäkäynnin ennakko on liian suuri ja jäähdyttimen moottorit hurahtaa käynnistyksen yhteydessä sekä melkoisen matalalla moottorilämmöllä jo.
Olisko tuo ohjain joka nuita tuulettimia komentaa viallinen koska liittimestä kun heiluttelee niin nuo propellit liikahtelee myös....
Varaosanumero muuttunut nyt tuo

1355A124,​

aiemmin MR497751
 

Jape79

Member
Liittynyt
22 Tammikuu 2017
En tiedä onko ranskisten suunnittelema, mutta vahvasti epäilen. Mulla oli molemmissa 2.4 outtiksissa jo valmiiksi ostaessa viallinen tuo flektin ohjainyksikkö. Toiseen tilasin briteistä ja toiseen kiinasta ja kumpikin pelitti välittömästi. Jos sulla on jo +400tkm ajettu niin on lähes varmasti viallinen, jos ei ole jo kerran pari vaihdettu. Mulla oli vastaavia oireita myöskin. Tästä löytyy pilkkahinnalla osa kokeiluun: https://www.ebay.com/itm/Centralita...890357?hash=item4b88d02835:g:etYAAOSwikdfh~i6
 
Viimeksi muokattu
Ylös Bottom