PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Tulossa mutta vähän myöhässä
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Olikos se taas ens maanantai? Yritän muistaa ottaa sen hainevä spoikan mukaa.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

BamBu^^ sanoi
Olikos se taas ens maanantai? Yritän muistaa ottaa sen hainevä spoikan mukaa.

Kylhän se ois. Ketä tulossa?
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Jos sitä vaikka ehtis hieman ennakkoon pyörähtämään. Viimeistään 19:15 pitää kuitenkin irrota...
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

jaksaiskohan toistamiseen tän päivän aikana motaria. Tulin äsken stadiin ja pitäisi vielä ajaa lohjalle. Sit viel työmatkat ja vantaa? Tuleehan siinä muutama km :p
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

mystinengalant sanoi
Tullaan aikaisemmin.

:eek:fftopic Tulen lähes aina liian aikaisin, mutta silti olen aina myöhässä, ainakin jos vaimolta kysytään... ;D
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

akio sanoi
jaksaiskohan toistamiseen tän päivän aikana motaria. Tulin äsken stadiin ja pitäisi vielä ajaa lohjalle. Sit viel työmatkat ja vantaa? Tuleehan siinä muutama km :p

sillä sun 7,5 litran kulutuksella sehän on halpaa!
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

mystinengalant sanoi
sillä sun 7,5 litran kulutuksella sehän on halpaa!
kerran kun tekee pikkuvirheen... ;D no kaipa mä tuun undercover terroristina kun on parta leikattu :p
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Saatan taas myöhästyy duunin takii, mut yritän taas livistää. Spoikkaki muistu mukaa. :)
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Jos saan kuskin tullaan ;D
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Tai sitten en osaa noudattaa työaikalakia...
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Tänään olisi mahdollisuus viettää pidempikin hetki paikalla. Muita tulossa näin talvisilla säillä?
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Toki tulossa.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Kokeillaan tulla, voi olla ettei kerkee..
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Yritetään päästä täältä kallion perunapellosta.....eipä oo katuja paljo hoidettu.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Tullaan piipahtamaan kupposella jos auto ei leviä ennen miittiä :driver
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

En yksinkertaisesti vaan pääse vielä noin 1,5kk.... ;D
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

tänään olis taas, kertokaa mulle millä mä hyväksytän itelleni noi bensakulut ni tuun ihmettelemään taas :peukku
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Sillä että tuolla on kiva ajaa ja pääset keskustelemaan viisaiden ihmisten kanssa.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

No en mä nyt viisaudesta tiedä, mutta vittuilua on aina kiva kuunnella! ;)

Ja ajaminen tuolla tosiaan on kivaa! :driver :peukku
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

kiva ajaa peilikirkkaalla motarilla (paikoittain, tai ainaki tuonne turkkuun suuntaan) nastoilla mitkä' ovat hengessä mukana ;D

hyvä ehdotus mutta muitakin kuunnellaan
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Tulossa. Akio tuu paikalle ni saat tikkarin.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Mites tämän kanssa tehdään, ei varmaan ole hirveesti tulijoita näin uutena vuotena niin katsellaanko parin viikon päästä uudestaan.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

mystinengalant sanoi
Mites tämän kanssa tehdään, ei varmaan ole hirveesti tulijoita näin uutena vuotena niin katsellaanko parin viikon päästä uudestaan.
ei taida kauheesti olla ja itekkää en kerkee kun tod.näk saan auton kasaan joskus illalla vasta ja sitte vähä ottamaa olusia pitkästä aikaa
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

En pääse. Eräs sinisen leirin kuski päätti mennä naimisiin huomenna.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Basbarduu sanoi
En pääse. Eräs sinisen leirin kuski päätti mennä naimisiin huomenna.

Jos sinisen leirin kuskilla meinaat sitä mustan auton omistajaa niin onkos se nyt riittävän siisti maalipinnaltaan hääautoksi :p :eek:fftopic

Itsekkään en taida tuonne viittiä ilmaantua, ehkä hieman aikaistamalla mutta näillä näkymin otan huomiselle sairaslomaa kuitenkin (hammas tekee kiusaa)
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Mustan auton kuski tulee kans mutta kyse on sen kaverista jolla on sininen pse2.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Basbarduu sanoi
Mustan auton kuski tulee kans mutta kyse on sen kaverista jolla on sininen pse2.

Okei mulla on kans ps2 vielä kaapissa mutta pelailen xboxilla :peukku (Pitää nyt laittaa tänne annos huumoria kun se jää huomiselta väliin)
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Petter Solberg Edition II:tä tarkoitin ja kerroin tämän pilataksesi jo valmiiksi huonon huumorisi.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Joo kyl nyt jää väliin, kahtellaan parin viikon päästä uusiks :peukku.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Onnistuuko joltain osaavalta ja tarvittavat kaapelit omaavalta kerholaiselta toisen kerholaisen evo kasista ahtopaineiden lasku 1,7bar -> 1,5 bar. Käsittääkseni tuota ahtopainetta ohjataan moottorinohjauksen kautta vai olenko väärässä?
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Malibudha sanoi
Onnistuuko joltain osaavalta ja tarvittavat kaapelit omaavalta kerholaiselta toisen kerholaisen evo kasista ahtopaineiden lasku 1,7bar -> 1,5 bar. Käsittääkseni tuota ahtopainetta ohjataan moottorinohjauksen kautta vai olenko väärässä?

Ei ole ehkä ihan oikeassa topicissa tämä mutta kyllähän sitä lähtökohtaisesti solenoidilla ohjataan mutta voi siellä olla myös mekaaninen säädinkin. Noille rajoille juuri saattaa riittää alkuperäinen solenoidi. Ahtopaineiden tarkka säätäminen voi vaan olla hivenen hankalaa. Perjaatteessa onnistuisi mutta käytössäni ei nyt just ole 1.3 -kaapelia ( ainoastaan 2.0 jolla ei yleensä pääse käsiksi EVO 7-9 rommeihin)
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

mystinengalant sanoi
Ei ole ehkä ihan oikeassa topicissa tämä mutta kyllähän sitä lähtökohtaisesti solenoidilla ohjataan mutta voi siellä olla myös mekaaninen säädinkin. Noille rajoille juuri saattaa riittää alkuperäinen solenoidi. Ahtopaineiden tarkka säätäminen voi vaan olla hivenen hankalaa. Perjaatteessa onnistuisi mutta käytössäni ei nyt just ole 1.3 -kaapelia ( ainoastaan 2.0 jolla ei yleensä pääse käsiksi EVO 7-9 rommeihin)
Laitoin tähän topicciin kun meinasin, että tuon asian voisi hoitaa sitten jonkun miitin yhteydessä.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

mystinengalant sanoi
...mutta käytössäni ei nyt just ole 1.3 -kaapelia ( ainoastaan 2.0 jolla ei yleensä pääse käsiksi EVO 7-9 rommeihin)

Minulla on 1.3 kaapeli mutta en pääse 14.1 tulemaan. Töissä olen.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

En kyl itekkään pääse mitenkään tuolloin joten ei oo ei :(
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Asun itse Kuusikossa elikkä tässä Tikkurilan kupeessa, niin asuuko kukaan kenellä olisi kaapelia lainata missään lähimainkaan? Uraan olikos sulla sitä kaapelia? Sähän asuit keravalla eikö?
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Malibudha sanoi
Asun itse Kuusikossa elikkä tässä Tikkurilan kupeessa, niin asuuko kukaan kenellä olisi kaapelia lainata missään lähimainkaan? Uraan olikos sulla sitä kaapelia? Sähän asuit keravalla eikö?
Muuten joo mut musta ei oo paljon apua kun ei oo mitään kokemusta Mitsun ahtojen säädöstä. Varmaan parempi että otat jossain miitissä sen puheeksi kun on turbo-gurut paikalla.

Mä en nyt muutenkaan ainakaan toistaseks voi auttaa muitakaan foorumilaisia edes vikakoodin luennassa kun mun vanha säätökone prakas ja uus on vielä tilauksessa.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Urran sanoi
Muuten joo mut musta ei oo paljon apua kun ei oo mitään kokemusta Mitsun ahtojen säädöstä. Varmaan parempi että otat jossain miitissä sen puheeksi kun on turbo-gurut paikalla.

Mä en nyt muutenkaan ainakaan toistaseks voi auttaa muitakaan foorumilaisia edes vikakoodin luennassa kun mun vanha säätökone prakas ja uus on vielä tilauksessa.

Joo se ei ole ihan simppeli juttu, se pitää monta kertaa flashata ecu uudestaan ja ajaa tiellä tarkkailemassa miten ne ahdot toimii. Siellä on kaks eri karttaa ainakin mitä pitää säätää että saa ahtoja säädettyä.
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Huomenna olisi taas rupattulutuokion paikka..
Sama paikka, sama aika, samat naamat, samat jutut :peukku
 
Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Hemppis sanoi
Huomenna olisi taas rupattulutuokion paikka..
Sama paikka, sama aika, samat naamat, samat jutut :peukku
Tuon itseni sinne tuomaan vähän naiskauneutta, ei tarvitse ihan täysin samoja naamoja katsella ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom