Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.
kapsu sanoi
Kuinkas tuo TCL galantissa toimii ja miten sen toiminnan huomaa? Onkos sille mittaristossa mitään merkkivaloa että koska menisi päälle?
Jos vain toinen etupyörä yrittää sutia, niin sitä jarrutetaan. Taas jos molemmat renkaat löisivät tyhjää, niin tehoja lasketaan. Tarkkaa en tiedä miten tehot pudotetaan, kun kaasuläppä voi kumminkin olla selällään, joten liian laihan seoksen pelossa ainetta ei ainakaan voi vähentää. Ehkä syttyä katkomalla? Systeemi on oikeasti toimiva tiettyyn rajaan asti, varsinkin liukkaalla. Se antaa jopa vauhdin kiihtyä. Mutta kunnolla murjomalla, sekin antautuu.
Kuivalla asfaltilla automaatilla on sen verran helppo lähteä räväkästikkin sutimattakin, joten kuivallahan siitä ei suurtakaan iloa ole.
Tarkennetaan vielä, että omassa Gallussa siis TCL:ää ei ole, mutta on tullut ajettu myös tominnon omaavalla G:llä tosi paljon.
Ai niin, siis mittaristossa on TCL valo mikä iloisesti vilkkuu ABS pumpun säestämänä, kun järjestelmä on tositoimissa.
Nyt kattomaan Formulaa. Luvassa kylmää kyytiä :driver.
p.s. Tuommonen "SMÄCH" Galant olisi jees.