J
j.v.8.1
Guest
eli kyseessä on space wagon 1,8td -89. onko kellään kokemuksia tommosen piristämisestä. eli ahtojen nostamisesta ym. kannattaako kokeilla vai kilahtaako heti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Lankku sanoiTutkin taas motonetin listaa, vaparin ja td:n pakosarjantiivisteet olivat eri numeroilla, onko niissä mitä eroa? Entä onko myös kannessa? Oletetaan nyt että vakioon vapariin laitetaan siis tuon td:n imu- ja pakosarja puhaltimen kera sekä myös pumppu. Onko suuttimissa eroa? Kaikkea eroavaisuuksia kannattaa nyt mainita ettei satu yllätyksiä jos sattuu tämmönen asennustilanne eteen. Vielä kun en kaikkea diisselikoneista tiedä niin saattaapi jäädä joku unhoittumaan![]()
RabaFari sanoiIsompi kytkin noissa olikin mulle ihan uusi asia vapari/turbo-pohdiskelussa,mun mielestä se kytkin on kyllä silti td:ssäkin alimitoitettu! ;D Voi olla hyvällä tuurilla että vapari ja turbodee ovat aivan samoja koneita mutta toisaalta,vaparissa saattaakin olla heikommat männät eikä öljyruiskuja männille,mahdollisesti kangissakin on eroa. Jos ne motit taas osoittautuu täysin samoiksi sisuksiltaan niin hyvähyvä!Muuten,sitä vaparin imusarjaa kannattaisi kokeilla turbossa,veikkaisin että on parempi kuin td:n imusarja!
eukku
RabaFari sanoiTässä pientä porkkanaa td-sw:n virittelyyn;avaamattomalla koneella penkissä ratasäädöillä 136kw/319NmTämä siis apulaitteita vaihtamalla mutta vakio kansi ja nokka..