Taistelu ruostekukkasia vastaan.

minä1

New Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2009
Kesä ja kukkaset. Hmmmm. Mitenkäs pojat pajeron tuulilasin yläpuolelta sais ruostekukkasen silleen nätisti pois ? On se kumma, kun vaan toiselle puolelle alkaa "pahka" nousta.
Ois se aurinkolippakin ollu kiva, mutta voi olla että lisätään aurinkolasien tummutta. Mie en ainakaa enää luota jobbareihin. 8)
 

minä1

New Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2009
Vs: Taistelu ruostekukkasia vastaan.

Ei taida kellään muulla olla kukkasen alkuja pinnassa ? No täytyy yrittää keksiä jotain.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Taistelu ruostekukkasia vastaan.

Itse antaisin hieman hellää hoivaa esim. piestehiekkapuhaltamalla tai varovasti hiomalla, sit noveroxia pintaan, vähän pakkelia, hionta tasaiseksi, pohjamaali (jos tarvii), väri ja lakka päälle vaikka kynäruiskulla ja parin päivän päästä myllytys siltä kohti -tai miksei koko auto kerralla :)
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: Taistelu ruostekukkasia vastaan.

nostokurki sanoi
Itse antaisin hieman hellää hoivaa esim. piestehiekkapuhaltamalla tai varovasti hiomalla, sit noveroxia pintaan, vähän pakkelia, hionta tasaiseksi, pohjamaali (jos tarvii), väri ja lakka päälle vaikka kynäruiskulla ja parin päivän päästä myllytys siltä kohti -tai miksei koko auto kerralla :)
kitin päälle aina pohjamaali. Muuten kitti imaisee pigmentin itseensä ja sideaine jää pinnalle.
 

RapajuoppoPutkiMies

Galant Gti Dyn4 Ms´n´S V2.2 29q2 -ala Perkamo-
Liittynyt
29 Maaliskuu 2007
Sijainti
Jämsä
Vs: Taistelu ruostekukkasia vastaan.

Jokin aika sitten sain vinkin, et lasikuitukitti pohjalle, ja sit loput tarvittavat...
 

Pumpkinca

New Member
Liittynyt
10 Elokuu 2008
Sijainti
Kortesjärvi
Vs: Taistelu ruostekukkasia vastaan.

Ite poistelin nuo dremel kopiolla ja perään sinkkispray töpöttelemällä...perään alkuperänen paikkamaali ja lakka kynäruiskulla.
 
Ylös Bottom