TimeAttack 2015

Vs: TimeAttack 2015

Uuden ahdinsäännön vuoksi ei kiinnosta koska kaksipyörävetoisen 1.5 litraisen kilpailukyky yli 500+ hv Evojen kanssa samassa luokassa tiedetään.
 
Vs: TimeAttack 2015

ast sanoi
Uuden ahdinsäännön vuoksi ei kiinnosta koska kaksipyörävetoisen 1.5 litraisen kilpailukyky yli 500+ hv Evojen kanssa samassa luokassa tiedetään.

Evot jää ja fwd pyyhkii pöydän. :)

Uskon et siihen tulee viel muutosta. Olen jutellut asiasta..
 
Vs: TimeAttack 2015

ast sanoi
Uuden ahdinsäännön vuoksi ei kiinnosta koska kaksipyörävetoisen 1.5 litraisen kilpailukyky yli 500+ hv Evojen kanssa samassa luokassa tiedetään.
Eiks se nyt kuitenkin pikkuluokkaan mene ???
 
Vs: TimeAttack 2015

Maestro sanoi
Eiks se nyt kuitenkin pikkuluokkaan mene ???

Pikkuluokka = alle 1.8 vakioahtimella tai alle 2.5 vapari. Valitettavasti voimaa ei vakioahtimella saa edes sitä mitä joku S2000 on vakiona ja ajettavuudessa on niin huikea ero jo painopisteen vuoksi ettei kilpailukykyä ole. Vag 1.8T S3/TT225 antaa 70-80 hv enemmän vakioahtimella ja menee siis pikkuluokkaan. Omaksi iloksi siis jatketaan muilla ratapäivillä koska säännöt muuttuivat.
 
Vs: TimeAttack 2015

Siinä pilattiin sitten se pikku luokkakin. Kätevän VAG-sopiva sääntö saatiin siihenkin näköjään sorvattua. Merkkiluokkahan siitä tulee. Noh, jos ei muuten pärjää, niin aina voi rukata sääntöjä sopivammaksi. Seuraavaksi tulee varmaankin ainoiksi sallituiksi nelivedoiksi haldex ja torsen...
 
Vs: TimeAttack 2015

Olisiko tuossa kirjoitus virhe ? :

Käytännössä alle 2.5-litraisten luokkaan sijoittuvat jatkossa kaikki jälkiasennusahtimella varustetut autot iskutilavuudesta riippumatta.

Pienempään luokkaan sijoittuvat alle 2.5-litraiset vapaastihengittävät autot, sekä alle 1.8-litraiset vakioahtimella varustetut autot.
 
Vs: TimeAttack 2015

-JP- sanoi
Olisiko tuossa kirjoitus virhe ? :

Käytännössä alle 2.5-litraisten luokkaan sijoittuvat jatkossa kaikki jälkiasennusahtimella varustetut autot iskutilavuudesta riippumatta.

Pienempään luokkaan sijoittuvat alle 2.5-litraiset vapaastihengittävät autot, sekä alle 1.8-litraiset vakioahtimella varustetut autot.

Juu on, mutta se on jo otettu huomioon tässä keskustelussa. Varsin avoimesti on tuotu esiin että tavoitteena on aktivoida mukaan VAG 1.8T, Mini 1.6T etc omistajia mikä on sinällään kannatettava ja hyvä tavoite. Puhetta on ollut kuristinmahdollisuudesta tai kuristimen pakollisuudesta, mutta tämän uutisen perusteella sitä ei olisi tulossa.

Mielestäni järkevin olisi vaihdetun tai muokatun ahtimen yhteydessä pakollinen kuristin imuputkessa joka sallisi noin 280-300 hv. Tällöin oltaisiin linjassa sen kanssa mitä saadaan vakioahtimilla parhaista moottoreista ja vaparit olisivat edelleen kilpailukykyisiä. Jatkossa epäsuhta pahenee kun entistä tehokkaampia 1.8 ja pienempiä uusia moottoreita tulee markkinoille ja vanhempien pitää tulla toimeen pienemmillä vakioahtimilla. Tämä on myös esitetty sääntöjä pohtiville, tämän jutun perusteella tuloksetta.
 
Vs: TimeAttack 2015

Alle 2.5 vaparit putoavat heti pois pikku luokasta (ehkä jotain K20 Hondaa lukuunottamatta, tiukkaa tekee silläkin paikata 50-100 hv tehoeroa, väännössä vielä enemmän), jos tuo 1.8 turbosääntö tulee voimaan. Mutta sitähän sille lienee haettukin: jos/kun ei 1.8 turbo vaggineella pärjää isossa luokassa evoille ja impuille, eikä pikkuluokkaan pääse, niin ei muuta kuin muutetaan sääntöjä...
 
Vs: TimeAttack 2015

Mukavahan se olisi osallistua jos tuntisi suomen radat ja olisi pohjaton lompakko ;D toki ajamallahan ne oppii.. Ehkä joskus.. Vielä ::)
 
Vs: TimeAttack 2015

kirppu1990 sanoi
Mukavahan se olisi osallistua jos tuntisi suomen radat ja olisi pohjaton lompakko ;D toki ajamallahan ne oppii.. Ehkä joskus.. Vielä ::)

Jos auto on niin , ei tuo Harrastaminen maksa paljoa enempää kuin , jos muutenkin käy Ratapäivillä. Paino sanalla "Harrastus"

Jos tosissaan "Kilpailee" niin ei riitä tuo pohjaton lompakkokaan.
 
Vs: TimeAttack 2015

Voin leikata teidän lompakoista pohjia pois jos se helpottaa teidän kilpailua.
 
Vs: TimeAttack 2015

-JP- sanoi
Jos auto on niin , ei tuo Harrastaminen maksa paljoa enempää kuin , jos muutenkin käy Ratapäivillä. Paino sanalla "Harrastus"

Jos tosissaan "Kilpailee" niin ei riitä tuo pohjaton lompakkokaan.

Lähinnä rengaskulut olisi suurin menoerä jossei tekniikan mahdollista leviämistä lasketa ;D noh.. Kesään on vielä aikaa :) kaikkea ehtii vielä tapahtua tai olla tapahtumatta. Toivottavasti ensi kaudella näkee vielä tuttuja kasvoja kisaamassa :peukku
 
Vs: TimeAttack 2015

kirppu1990 sanoi
Mukavahan se olisi osallistua jos tuntisi suomen radat ja olisi pohjaton lompakko ;D toki ajamallahan ne oppii.. Ehkä joskus.. Vielä ::)

Aja klubia. Per kisa maksua ja siinä se. Ei vaadi muuta kuin katsastuskelpoisen ja öljyä vuotamattoman auton. Niin ja jarrut ois kiva kans olla.

Se mitä uudet säännöt tulevat olemaan on vielä epäselvää.
 
Vs: TimeAttack 2015

cubeqtio sanoi
Aja klubia. Per kisa maksua ja siinä se. Ei vaadi muuta kuin katsastuskelpoisen ja öljyä vuotamattoman auton. Niin ja jarrut ois kiva kans olla.

Se mitä uudet säännöt tulevat olemaan on vielä epäselvää.

Juu vähän vilkuilinkin jo teidän keskusteluja, että jotain muutoksia on tulossa.. Mun pitäs mennä ratakomin kokoukses käymään ja kuuntelee mitä uutta on tulossa ja tapahtumassa.. Kunhan vaan ehtii..

Oma ajanottolaitehan varmaan pitäisi ostaa sitten kun se vuokrahärpäke taisi olla kisoissa suht arvokas.. Mitä sellaiset yleensä maksaa, mistä kannattaa ostaa ja mitä suosittelette? Huipputegnologiaa mulla ei ole mahollisuuksia hankkia, mutta varmaan on olemassa joku järkevä :) tästä varmaan on topic? En ole vaan eksynyt moiseen vielä.
 
Vs: TimeAttack 2015

kirppu1990 sanoi
Juu vähän vilkuilinkin jo teidän keskusteluja, että jotain muutoksia on tulossa.. Mun pitäs mennä ratakomin kokoukses käymään ja kuuntelee mitä uutta on tulossa ja tapahtumassa.. Kunhan vaan ehtii..

Oma ajanottolaitehan varmaan pitäisi ostaa sitten kun se vuokrahärpäke taisi olla kisoissa suht arvokas.. Mitä sellaiset yleensä maksaa, mistä kannattaa ostaa ja mitä suosittelette? Huipputegnologiaa mulla ei ole mahollisuuksia hankkia, mutta varmaan on olemassa joku järkevä :) tästä varmaan on topic? En ole vaan eksynyt moiseen vielä.

Ymmärtääkseni ei se nyt ihan mahoton ole. Laite pitää olla yhteensopiva Comin ajanottojärjestelmän kanssa.
 
Vs: TimeAttack 2015

kirppu1990 sanoi
Eei sitä lasketa ;D

No tuosta rengas asiasta sen verran ,että autossa pitää olla renkaat ,jotta sillä voi ajaa. Monillakin eri merkeillä pääsee kaksi ajo kautta ehkä enemmänkin , vaikka osallistuisi kaikille Clubin ratapäiville.

Jos renkaat maksaa vaikka 600-700 € niin vuodessa kustannukset ovat 300-350€.
 
Vs: TimeAttack 2015

-JP- sanoi
No tuosta rengas asiasta sen verran ,että autossa pitää olla renkaat ,jotta sillä voi ajaa. Monillakin eri merkeillä pääsee kaksi ajo kautta ehkä enemmänkin , vaikka osallistuisi kaikille Clubin ratapäiville.

Jos renkaat maksaa vaikka 600-700 € niin vuodessa kustannukset ovat 300-350€.

Juuri näin. Esim AD08 pärjää kaksi kautta putkivirillä jos kulmat ja alusta kohdallaan. Nimimerkillä kokemusta on.
 
Vs: TimeAttack 2015

Mua kanssa kiinnostaisi kovasti mennä kokeilemaan, mutta se kalusto pykii vastaan. :-\ Tarvis toi yksi VR-4 tuolta ottaa esille ja alkaa siitä rakentaan jotain kilpurintynkää, mutta se nyt menisi automaattisesti sitten tän kesän yli. Muutenkin tarvisi vähän perehtyä noihin sääntöihin ja luokkiin että mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.
 
Vs: TimeAttack 2015

cubeqtio sanoi
Juuri näin. Esim AD08 pärjää kaksi kautta putkivirillä jos kulmat ja alusta kohdallaan. Nimimerkillä kokemusta on.

5 kilpailua ajoin menneellä kaudella uudella AD08R (245/40R17) sarjalla. Etu- ja takarenkaat kun vaihtaa päikseen
ennen seuraavaa kautta niin ajaa vielä toisenkin kauden. 900€/2=450€/kausi.

Saa nähdä miten käy itsellä ensi kauden suhteen, aika tiukkaa ton rahan suhteen :( jos nyt muutaman kisan pystyisi ajamaan..
Koko setin kyllä pystyis vetää ilman kausi- ja kisamaksuja :)

ast, toivotaan että tuo kuristin hyväksytään, parempi olis koska se taas tuo lisää kuljettajia, eikä haittaa ketään.
Hienoo että myös Cube tulossa mukaan :peukku


Tossa vielä viimekesän kisoista:
Pesämäki: http://www.youtube.com/watch?v=2CTEVOEU3Ow
Alastaro: http://www.youtube.com/watch?v=UDo7bwyqs1M
Kemora: http://www.youtube.com/watch?v=xQ8mJH2wUKg
Motopark: http://www.youtube.com/watch?v=h0uQITYJejU
Ahvenisto: http://www.youtube.com/watch?v=J9-p1X8Lp5E
 
Vs: TimeAttack 2015

Makeko sanoi
5 kilpailua ajoin menneellä kaudella uudella AD08R (245/40R17) sarjalla. Etu- ja takarenkaat kun vaihtaa päikseen
ennen seuraavaa kautta niin ajaa vielä toisenkin kauden. 900€/2=450€/kausi.

Saa nähdä miten käy itsellä ensi kauden suhteen, aika tiukkaa ton rahan suhteen :( jos nyt muutaman kisan pystyisi ajamaan..
Koko setin kyllä pystyis vetää ilman kausi- ja kisamaksuja :)

ast, toivotaan että tuo kuristin hyväksytään, parempi olis koska se taas tuo lisää kuljettajia, eikä haittaa ketään.
Hienoo että myös Cube tulossa mukaan :peukku


Tossa vielä viimekesän kisoista:
Pesämäki: http://www.youtube.com/watch?v=2CTEVOEU3Ow
Alastaro: http://www.youtube.com/watch?v=UDo7bwyqs1M
Kemora: http://www.youtube.com/watch?v=xQ8mJH2wUKg
Motopark: http://www.youtube.com/watch?v=h0uQITYJejU
Ahvenisto: http://www.youtube.com/watch?v=J9-p1X8Lp5E

No katotaan nyt. On ollut sen verran huonoo tuuria ton rakentelun kanssa että huh... :p

Sen verran renkaista itsellä, että on kaposet 225/45/17. Pitäisi varmaan vähän päivitellä..
 
Vs: TimeAttack 2015

kirppu1990 sanoi
Juu vähän vilkuilinkin jo teidän keskusteluja, että jotain muutoksia on tulossa.. Mun pitäs mennä ratakomin kokoukses käymään ja kuuntelee mitä uutta on tulossa ja tapahtumassa.. Kunhan vaan ehtii..

Oma ajanottolaitehan varmaan pitäisi ostaa sitten kun se vuokrahärpäke taisi olla kisoissa suht arvokas.. Mitä sellaiset yleensä maksaa, mistä kannattaa ostaa ja mitä suosittelette? Huipputegnologiaa mulla ei ole mahollisuuksia hankkia, mutta varmaan on olemassa joku järkevä :) tästä varmaan on topic? En ole vaan eksynyt moiseen vielä.
Käytännön tasolla kannattanee ajella sen vuokrabonderin kanssa niin ei tuu yhteensopivuus ongelmia yms. ja bonderissa on aina virtaa kisaaamuna jajajaja... :) Ehkä pienin kuluerä näissä leikeissä kuitenkin.

Bensa ja liikkuminen kisoihin/yöpyminen siellä maksaa.

Renkaita clubissa ei mee nimeksikään, sarjalla menee kausi varmasti.

Toki sitten saattaa tulla näitä konerikkoja yms. mutta jos auto maltillisissa tehoissa ja järkeä päässä niin ei niitäkään pahemmin tule. Mutta voihan niitä tulla kadullakin... :)
 
Vs: TimeAttack 2015

Tosiaan - jos kisaan pääsen/ehdin/kykenen niin päivitän tähän topikkiin vähän tilastoja. Makeko vois myös. :) Niin ja Maestro. :D

Vähä o sellanen fiilis, että mulla ja Maestrolla voi olla piiiitkiiii öitä tänä vuonna... :D Vai mitä? :) Vaimo kiittää.. :D
 
Vs: TimeAttack 2015

Jollain aikajänteellä kyllä kiinnostaisi myös ehdottomasti lähteä kokeilemaan.
Tuleva kausi taitaa tulla hieman turhan pian omaa osallistumista ajatellen.
Katsotaan kuitenkin nyt mikä on fiilis keväällä ja millä mallilla auto on.
Vähän tarvis vielä kaikenlaisia viilauksia saada aikaseks :)
 
Vs: TimeAttack 2015

ironworks sanoi
Jollain aikajänteellä kyllä kiinnostaisi myös ehdottomasti lähteä kokeilemaan.
Tuleva kausi taitaa tulla hieman turhan pian omaa osallistumista ajatellen.
Katsotaan kuitenkin nyt mikä on fiilis keväällä ja millä mallilla auto on.
Vähän tarvis vielä kaikenlaisia viilauksia saada aikaseks :)

Sähän et tarvii muuta kuin osallistumismaksun.. :)
 
Vs: TimeAttack 2015

ironworks sanoi
Jollain aikajänteellä kyllä kiinnostaisi myös ehdottomasti lähteä kokeilemaan.
Tuleva kausi taitaa tulla hieman turhan pian omaa osallistumista ajatellen.
Katsotaan kuitenkin nyt mikä on fiilis keväällä ja millä mallilla auto on.
Vähän tarvis vielä kaikenlaisia viilauksia saada aikaseks :)

Millä mallilla auto on ? ...Ratti ja penkki kiinni , tankki täyteen ja viivalle... ???
 
Vs: TimeAttack 2015

-JP- sanoi
Millä mallilla auto on ? ...Ratti ja penkki kiinni , tankki täyteen ja viivalle... ???

Koko ajan yritän purkaa jotta ois sitten paljon kasaamistakin ;)
Eniten kyllä omalta kohdalta mietityttää tuo ratojen tuntemus.
Eli ensi kausi olisi vielä fiksua ajaa mahdollisimman monilla ratapäivillä,
mahdollisimman monella radalla..
 
Vs: TimeAttack 2015

ironworks sanoi
Koko ajan yritän purkaa jotta ois sitten paljon kasaamistakin ;)
Eniten kyllä omalta kohdalta mietityttää tuo ratojen tuntemus.
Eli ensi kausi olisi vielä fiksua ajaa mahdollisimman monilla ratapäivillä,
mahdollisimman monella radalla..

Pääse noille radoille omalla ajallakin ajelemaan , tosin vaatii sen , että tekee lyhempää työpäivää viikolla.
 
Vs: TimeAttack 2015

+1
Kaikella kunnioituksella kaikkia ratapäivän järjestäjiä kohtaan, itse olen kanssa käynyt ajamassa noilla vapailla vuoroilla (tosin moottoripyörällä). Ahvenistolla ja Alastarolla on vähän vähemmän vapaita, mutta esim. Botnialla on arkisin runsaasti vapaita vuoroja. Tosin se pitkä lenkki aukeaa vasta illan suussa arkena. Varmaankin Kemoralla ja Motoparkissa on myös runsaasti vapaita.
 
Vs: TimeAttack 2015

Teemu T. sanoi
+1
Kaikella kunnioituksella kaikkia ratapäivän järjestäjiä kohtaan, itse olen kanssa käynyt ajamassa noilla vapailla vuoroilla (tosin moottoripyörällä). Ahvenistolla ja Alastarolla on vähän vähemmän vapaita, mutta esim. Botnialla on arkisin runsaasti vapaita vuoroja. Tosin se pitkä lenkki aukeaa vasta illan suussa arkena. Varmaankin Kemoralla ja Motoparkissa on myös runsaasti vapaita.

Niin ja Pesämäelle pääsee aika edukkaasti ajamaan... :)
 
Vs: TimeAttack 2015

Kauden 2015 radat ja ajat:
3.5. Botniaring
23.5. Ahvenisto
19.6. Kemora
25.7. Motopark
13.9. Alastaro
 
Vs: TimeAttack 2015

Periaatteessa Clubia kiinnostais ajaa, mutta siihenkin tarvittaisiin +100hv tehoa, parempaa alustaa ym. jos haluaa pärjätä.
Ja ilmeisesti huonompia renkaita?
 
Vs: TimeAttack 2015

JaniB sanoi
Periaatteessa Clubia kiinnostais ajaa, mutta siihenkin tarvittaisiin +100hv tehoa, parempaa alustaa ym. jos haluaa pärjätä.
Ja ilmeisesti huonompia renkaita?

Eikö sinne voi mennä ihan vaan huvikseen ajelemaan ? Ei se nopea autokaan mitään takaa... jos haluaa pärjätä.
 
Vs: TimeAttack 2015

Voi toki, mutta ajan mielummin huvikseen sitten ratapäivillä.
 
Vs: TimeAttack 2015

JaniB sanoi
Voi toki, mutta ajan mielummin huvikseen sitten ratapäivillä.

Makeko ajaa putkiviritteisellä evo 6 rsllä (korjatkaa jos väärässä) ja hän voitti kaikki kisat. Joten sulla on putkiviri niin 4-pistevyöt ja kovaa ajoa. :)
 
Vs: TimeAttack 2015

Hmm, voishan sitä sitten piipahtaa jossain kisassa jos kauden 2014 rengassääntö pysyy samana eli Clubiin voi osallistua kilpailun ulkopuolisena myös semislickseillä.
 
Vs: TimeAttack 2015

JaniB sanoi
Periaatteessa Clubia kiinnostais ajaa, mutta siihenkin tarvittaisiin +100hv tehoa, parempaa alustaa ym. jos haluaa pärjätä.
Ja ilmeisesti huonompia renkaita?
Niinkuin aiemmin totesi muut jo niin Makeko pärjäsi oikein hyvin "vähän" piristetyllä.

Itse ajoin öö olikohan 2012 kauden täysin vakio evo 5 gsr:llä, oli siis ihan vakio alustakin autossa. Parissa viimisessä kisassa tais putkisto olla, vaihdettu, mutta ei mitään säätöjä yms. tehty. Tälläkin pääsi sarja hopeille.. :) Nyttemmin homma lähtenyt lapasesta lujaa, jos vaikka ens kaudeksi saisi vähän iskuun autoa.
 
Vs: TimeAttack 2015

JaniB: ilman muuta kokeilemaan, vaikka sitten niillä semislikseillä :)

tosiaan itsellä putkivireinen 5rs, softattu tietty. aika budjettikilpurina joutunu pitää kun ei oo tuota rahaa oikeen laittaa. löytyy kuitenkin ralliartin levylukkoa, ok alusta ja isot brembot (sekä ilmastointi :p )
on tää astetta nopeampi kun CT-koppanen putkiviri tän keveyden takia.

viime kaudella club over 2.5l oli mukana mm. 997turbo, 360 modena f1, tesla, pari 400hp+ imppua, skylleä jne. oli kyllä hyvää vääntöä imppujen ja 997:n kanssa, kymmennyksistä väännettiin monesti
 
Vs: TimeAttack 2015

Makeko sanoi
JaniB: ilman muuta kokeilemaan, vaikka sitten niillä semislikseillä :)

tosiaan itsellä putkivireinen 5rs, softattu tietty. aika budjettikilpurina joutunu pitää kun ei oo tuota rahaa oikeen laittaa. löytyy kuitenkin ralliartin levylukkoa, ok alusta ja isot brembot (sekä ilmastointi :p )
on tää astetta nopeampi kun CT-koppanen putkiviri tän keveyden takia.

viime kaudella club over 2.5l oli mukana mm. 997turbo, 360 modena f1, tesla, pari 400hp+ imppua, skylleä jne. oli kyllä hyvää vääntöä imppujen ja 997:n kanssa, kymmennyksistä väännettiin monesti

Kiitos inputista. :)

Eli putkiviri evolla pärjää ihan hyvin kun on ehjä auto. :)

Tosiaan itsekkin piti ajaa vain klubia tänä kautena, mut sit lähti lapasesta Maestron takia.. Ja vaimon. Kun kuulemma kilpurissa pitää olla kaaret. :D
 
Vs: TimeAttack 2015

Makeko sanoi
JaniB: ilman muuta kokeilemaan, vaikka sitten niillä semislikseillä :)

tosiaan itsellä putkivireinen 5rs, softattu tietty. aika budjettikilpurina joutunu pitää kun ei oo tuota rahaa oikeen laittaa. löytyy kuitenkin ralliartin levylukkoa, ok alusta ja isot brembot (sekä ilmastointi :p )
on tää astetta nopeampi kun CT-koppanen putkiviri tän keveyden takia.

viime kaudella club over 2.5l oli mukana mm. 997turbo, 360 modena f1, tesla, pari 400hp+ imppua, skylleä jne. oli kyllä hyvää vääntöä imppujen ja 997:n kanssa, kymmennyksistä väännettiin monesti

Kovia vehkeitähän tuolla näkyy olevan. Propsit siitä että pidetään evojen mainetta yllä :peukku
Vaikka ilmeisesti ajotaitojenkin kanssa tuolla menestyksellä on ollut jotain tekemistä ;)
Parhaita kisojahan nuo tiukimmat väännöt taitaa silti olla?
 
Vs: TimeAttack 2015

ironworks sanoi
Kovia vehkeitähän tuolla näkyy olevan. Propsit siitä että pidetään evojen mainetta yllä :peukku
Vaikka ilmeisesti ajotaitojenkin kanssa tuolla menestyksellä on ollut jotain tekemistä ;)
Parhaita kisojahan nuo tiukimmat väännöt taitaa silti olla?

Ei sulla mitään hätää pitäs olla. "Voittaja"-autokin on jo ostettu valmiiksi ja kylmiltään ilman sen isompaa kokemusta napsuttelit epävirallisia Clubin rataennätyksiä Alastarossa.
 
Vs: TimeAttack 2015

Huhu kertoo että pikkuluokan moottorisääntö muuttuisi vielä hankalammaksi kuin kaavailtiin. Eli alle 3 litraiset vaparit ja alle 1.87 litraiset vakioturbolla pikkuluokkaan.

Hyvä puoli on ettei tarvitse ostaa renkaita koska en aio osallistua tuohon teurastukseen pikkulohkolla ja nykyisillä ei olisi saanut ajaa.
 
Vs: TimeAttack 2015

ast sanoi
Huhu kertoo että pikkuluokan moottorisääntö muuttuisi vielä hankalammaksi kuin kaavailtiin. Eli alle 3 litraiset vaparit ja alle 1.87 litraiset vakioturbolla pikkuluokkaan.

Hyvä puoli on ettei tarvitse ostaa renkaita koska en aio osallistua tuohon teurastukseen pikkulohkolla ja nykyisillä ei olisi saanut ajaa.

Hemmetti, just ajattelin päivällä, että kohta ne varmaan nostaa vapareiden rajan 2.8 litraan, jotta VR6 Skodat pääsee helpommin pikku luokkaan. Siinähän se sitten tuli.... :peukku
 
Vs: TimeAttack 2015

Jotenkin kummallista että muutama kuukausi ennen kauden alkua pitää tulevia sääntöjä vielä arvailla huhupuheiden perusteella. ::)
 
Vs: TimeAttack 2015

Alunperin uudistusten piti tulla voimaan vasta kaudelle 2016.
No VR6 vs S2000/DC5integra.. Cooper GP vaikuttas vahvalta, jos siitä vielä softalla sais lisää..
 
Vs: TimeAttack 2015

Mut onko VR6 ahdettu ? Vai pelkästään sama nimi kuin se aikaisempi moottori samalta konsernilta ?
 
Takaisin
Ylös Bottom