Vs: TME:n omistajia foorumilla / Suomessa?
Näissä on kyllä erilainen asetelma kuin evoissa yleensä. Touhutonneja jos alkaa hakkaamaan rakentamiseen, niin voi laskea samalla kuluneet rahat ja arvioida paljonko mahdollinen jälleenmyyntiarvo aleni. Normievostahan voi saada viritettynä enemmän kuin vakiosta, jolloin saa edes osan virirahoista takaisin (jos saa?) Ajaakaan näillä ei voi kuin muutaman tonnin vuodessa ja huoltokirjaan kannattaa kerätä leimoja. Ulkona ei kannata säilyttää autoa ainakaan talvisin eikä välttämättä kesälläkään. Näin siis jos meinaa joskus saada autosta hyvän hinnan myydessä. Helppo projekti rhd:nmyynti ei varmasti olisi, joten on parempi pitää itsellä.
Melko rauhassa saa yleensä ajella mutta satunnaisia kyselijöitä tulee silloin tällöin kysymään mikä laite on kyseessä. Jokin aika sitten jätin auton kaupan parkkihalliin. Kun palasin takaisin, niin vanhempi pariskunta tuli vastaan ja nainen ihmetteli isoon ääneen, että mikä auto tuo on ja onko se mainosauto, kun on tuollaiset teippauksetkin. Mies vastasi vain "ei". Kerran japanista kotoisin oleva mies huomasi auton ja tunnisti, että se on tuotu Japanista. Muutama sana tuli vaihdettua.
Äkkiseltään saattaa kuulostaa hyvältä, että auton hintapyynnöt nousevat mutta eipä tällaisen ylläpito halpaa ole. Varsinkaan jos laskee kustannukset per ajokilometri.
Kun ostin auton, niin ajatuksena ei ollut säilöä sitä vaan ajaa ja rakentaa kone uusiksi, isompi turbo jne. Nyt on sitten toiset ajatukset.