trediaan vm 87 galantin kone 2.0glsi vm. 89

loppez

New Member
Liittynyt
10 Maaliskuu 2013
Käyköhän trediaan galantin 2.0 glsi kone?

Tredia on vm87 ja siinä oli 4g37 1.8l kaasari kone.

Millähän muutoksilla tuon saisi menemään siihen että saisi katastukseta läpi :)
 

mikko412

Active Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
Vs: trediaan vm 87 galantin kone 2.0glsi vm. 89

ainakin joudut rakentaa siihen ruiskun tankin,jotta ei pienillä bensamäärillä ime ilmaa.bensapumppu paine malliseksi joka on mitsujen ruiskuissa tankin sisällä.ja muutenkin pelkkä koneen sähköjen veto+ ecu yms sellasta tarvii pelkän koneen jatkoksi. tarvit siis koko auton josta repiä tarpeellinen matkaan. kone itsessään voi sopia paikalleen ihan suoraankin,ei välttämättä.

sitten jos tehot kasvaa liikaa menee jarrut yms uusiksi,gallun jarruiks.

hyvä puoli tuossa on että ei ole vähäpäästöinen tuo tredia,helpottaa hommaa mutta ei se ihan helppo ole edes pelkästään muuttaa ruiskuksi
 

loppez

New Member
Liittynyt
10 Maaliskuu 2013
Vs: trediaan vm 87 galantin kone 2.0glsi vm. 89

mikko412 sanoi
ainakin joudut rakentaa siihen ruiskun tankin,jotta ei pienillä bensamäärillä ime ilmaa.bensapumppu paine malliseksi joka on mitsujen ruiskuissa tankin sisällä.ja muutenkin pelkkä koneen sähköjen veto+ ecu yms sellasta tarvii pelkän koneen jatkoksi. tarvit siis koko auton josta repiä tarpeellinen matkaan. kone itsessään voi sopia paikalleen ihan suoraankin,ei välttämättä.

sitten jos tehot kasvaa liikaa menee jarrut yms uusiksi,gallun jarruiks.

hyvä puoli tuossa on että ei ole vähäpäästöinen tuo tredia,helpottaa hommaa mutta ei se ihan helppo ole edes pelkästään muuttaa ruiskuksi


Pitäs tietää että jos se kävisi suoraan kone paikoilleen. Meneeköhän sitten suoraan toisesta. autosta sähköt siihen. Toisesta autosta ottaa koko järjestelmä siihen. Vaihtais koko peränkin.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: trediaan vm 87 galantin kone 2.0glsi vm. 89

onko siis sulla ruisku koneella oleva tredia? vai kaasari?

jokatapauksessa kone sopii kunhan ottaa alkuperäisestä vauhtipyörän ja kytkimen, muistaakseni
koneen sivukannakkeet pitää ottaa myös alkuperäisestä.

jos sulla on kaasari kone tredia niin helpointa on laittaa tavan pikku sähköpumppu ja 84-87vm galantista kaasari
imusarjan kanssa :peukku
 

loppez

New Member
Liittynyt
10 Maaliskuu 2013
Vs: trediaan vm 87 galantin kone 2.0glsi vm. 89

.
Mr mmc sanoi
onko siis sulla ruisku koneella oleva tredia? vai kaasari?

jokatapauksessa kone sopii kunhan ottaa alkuperäisestä vauhtipyörän ja kytkimen, muistaakseni
koneen sivukannakkeet pitää ottaa myös alkuperäisestä.

jos sulla on kaasari kone tredia niin helpointa on laittaa tavan pikku sähköpumppu ja 84-87vm galantista kaasari
imusarjan kanssa :peukku

Kaasari kone mulla on. Elikkäs jos laittasin semmosen koneen siihen kannakkeet vauhtipyörä ja kytkin. Mutta käykös. Kytkimet ristiin?
Tuosta trediastahan käy sähköpumppu siihen. Taitaa. Siitä. aika iso rojekti tulla. Taitaa olla vain helpoin ostaa sulta se kone poikkeen. :p
 

loppez

New Member
Liittynyt
10 Maaliskuu 2013
Vs: trediaan vm 87 galantin kone 2.0glsi vm. 89

Päädyin semmoseen päätökseen viime kesänä että ostin 4g63 gls 2.0 ja entisestä koneesta vaan keskikannakkeet jätin paikoilleen ja uus kone tilalle. Vetarit otin vanhansta koneesta kun oli muutaman sentin lyhyemmät :)Sähköt meni yksi yhteen paitsi 5 vaihteen paine systeemiin mutta heittelin omat liitokset niihin ja eikun auto taas käyntiin :) muuta ropleemiabsiinä wi ollut että kaasarin letkut olivat eri järjestyksessä :) mutta nekun laittoi oikeen niin rupes konekkin käymään tasasesti :p

Ja menopeli toimii vieläkin :p eikun mukavia kilometrejä ollaan ajeltu :)
 
Ylös Bottom