Alkaa olemaan moottorin teko siinä vaiheessa, että pitäis saada tolkkua turbomoottorin öljynkierrosta, erityisesti:
Onko turbossa (Garret) tyypillisesti öljynkierron paluu alapuolelta ja meno yläpuolelta, vai miten sen saa selville kumpaan suuntaan öljyn pitää kiertää
Minkä paksuista letkua paluu ja menilinjat tyypillisesti pitäisi olla?
Mistä öljyn lähtö tyypillisesti otetaan (4G63 koneissa)
Lisäksi lauhduttimeen liittyen:
Mistä se öljyn lähtö on ja mihin sen paluu tulee?
Onko turbossa (Garret) tyypillisesti öljynkierron paluu alapuolelta ja meno yläpuolelta, vai miten sen saa selville kumpaan suuntaan öljyn pitää kiertää
Minkä paksuista letkua paluu ja menilinjat tyypillisesti pitäisi olla?
Mistä öljyn lähtö tyypillisesti otetaan (4G63 koneissa)
Lisäksi lauhduttimeen liittyen:
Mistä se öljyn lähtö on ja mihin sen paluu tulee?