Turbotusta

AWD

Member
Liittynyt
5 Marraskuu 2007
Sijainti
Petäjävesi
Jenkeillä mielenkiintoinen turboratkaisu.
http://www.ststurbo.com/

Kuinkahan mahtaa viiveiden kanssa eläminen sujua? :nykii
Liikennevalolähdöissä paineet nousee juuri ennen seuraavia valoja. ;D

Toisaalta välijäähdytintä ei taida tarvita, kun jo ahtoilmaputkessa on pinta-alaa aika reilusti?

Järjettä ajatellen mahtava ajatus; voi heittää turbon takakonttiin ja antaa kumin palaa.
Katsastuksen ajaksi paketti hyllylle ja vakiopirssillä leimaus... ::)
 
Vs: Turbotusta

tosiasiassahan tuon viive ei ole oikeastaan sen kummempi kuin että se turbo siellä konehuoneessa majailisi..sopivan kokoiset ahtimet ja putket niin kyllä se niistä valoista lähtee :)

veekaseissa moottorin valmis teho ja vääntö auttaa asiaan, ja nuohan on sellaisia kittejä missä koneelle ei tehdä mitään, niin ahdotkin on pidettävä kurissa.
bemareihinkin noita on jenkkilässä tehty ja hyvin toimii.
ja niinkuin sanoit, cooleria ei tarvita, putket toimii coolerina, ja lisäähän se iso jäähykin sitä viivettä ;)

itse en kuitenkaan tuohon hommaan lähtisi :D
 
Vs: Turbotusta

Muistelenkos oikein että noissa kierretään possunreiällä jonkun osavaltion lakipykälää jonka mukaan auton moottoritilaan ei saa asentaa turboahdinta?
 
Vs: Turbotusta

esim bmw m6:han turbotetaan ennen takapönttöä, ihan vaan siksi kun konehuoneessa ei ole tilaa :D
 
Vs: Turbotusta

simonsays sanoi
tosiasiassahan tuon viive ei ole oikeastaan sen kummempi kuin että se turbo siellä konehuoneessa majailisi..sopivan kokoiset ahtimet ja putket niin kyllä se niistä valoista lähtee :)

Niinpä, aika usein jälkiturbotuksissa käytetään liian isoja ahtimia ja sitten ihmetellään, että miksi on viivettä
 
Takaisin
Ylös Bottom