työkalulaatikko

pete695

New Member
Liittynyt
8 Tammikuu 2010
mistähän saisi sirot työkalulaatikot?ostin tollasen pätkäpajeron,ja pitäis katsastaa,otteessa lukee pitää olla 2xkiinteät laatikot molemmilla laidoilla+viilapenkki,pitääkö ne laatikot olla just sen kokoiset mitä otteessa lukee,siin on jotain 28x14x22.voiko ne olla isommat,mihin sit pulttais ton viilapenkin kiinni???
 
Vs: työkalulaatikko

Vai on sulla oikein mitat,no niiden on oltava vähintään mittojen mukaiset.Mulla on viilapenkki pajeron konehuoneessa,hitsaus nöölillä kiinni.Sielä se ei ole tiellä.
 
Vs: työkalulaatikko

mulla tuo viilapenkki pyörii jalakotilas ja laatikon virkaa hoitaa muovine työkalupakki seki irralline,eikä kukaa oo ikänä puhunu mitää.tuo on enne kuulumatonta että ottees lukee koko,kuten tuo että son konehuonees tuo penkki.
 
Vs: työkalulaatikko

Kyllähän niitä katsastus inssejä on enemmän ja vähemmän tarkkoja, mutta ei taida täyttää kiinteästi asennetun työkalun määritelmää jos se ruuvipenkki on irrallaan.
 
Vs: työkalulaatikko

Ameijan patruunalaatikkoa tyylikkäämpää tuskin voi olla. Kysy SA-INT kaupoista tai joltain tutulta kapiaiselta.
 
Vs: työkalulaatikko

Siis tarvii oikeessti olla kiinteät työkalulaatikot ja kiinteästi kiinnitetty viilapenkki.Se on jo kiinteä,kun laittaa ruuvilla kiinni.Se on asetuksessa.
 
Vs: työkalulaatikko


Itsellä on kans muovinen työkalupakki kiinni yhdellä siipimutterilla sisältä ja samoin "uistinpuristin" kiinni parilla siipimutterilla
tavaratilan pohjassa. :)
 
Vs: työkalulaatikko

hyvin oot asiat hoitanu, eikä maksanu palioo ja maharollisimman vähän tilaa vievät nii hyvä :peukku.
 
Vs: työkalulaatikko

mä naureskelin yhdelle pätkäpajerolle johon oli laitettu takajalkatilaan puukotelot ja toisen kyljessä oli sellanen ruuvipuristimen muotoinen lelupuristin koko 5cm tms...

ja niillä oli katsastettu... ;D
 
Vs: työkalulaatikko

eipä noihi turhuuksiin palioo kannata uhurata aikaa ja vaivaa ;D. täytyy vissii käyrä lelukaupasta hakemas toho projektiin.
 
Vs: työkalulaatikko

Onko teiltä vaadittu huoltoautossa työkalu laatikkoa?Kun Itsellä lukee rekkariotteessa että vaaditaan ainoastaan ruuvipenkki.Ei mainintaa mistään muusta.
 
Takaisin
Ylös Bottom