Vain kolme sanaa (jatkotarina)

evo6

evo6 -> subaru -> Toyota ja vieläpä iso sellainen
Liittynyt
2 Kesäkuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: Vain kolme sanaa (jatkotarina)

keksimällä uuden veron
 

evo6

evo6 -> subaru -> Toyota ja vieläpä iso sellainen
Liittynyt
2 Kesäkuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: Vain kolme sanaa (jatkotarina)

lähestyessä rähisemään alkavaa...
 

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
Vs: Vain kolme sanaa (jatkotarina)

Bemarikuskin oloista säälittävää
 

Imperio

pör pör
Club Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2005
Sijainti
Siilinjärvi
Vs: Vain kolme sanaa (jatkotarina)

Lähdin ajelemaan Mitsullani Kunnes huomasin että nobelanerini jäivät lidlin tiskille tuijottaessa myyjän kaulassa olevaa märkäpaisetta Joka oli räjähtämäisillään Oli häivyttävä nopeesti Saapuessani sairaalan portille totesin autoni moottorin olevan alitehoinen, kun olin unohtanut öljyt perässäni raahautuvaan säiliövaunuun. Jonka olin varastanut paikallisen nesteen pihasta huomasin poliisit peilistäni Vilkuttivat siellä iloisesti minua välittömästi pysähtymään painoin kuitenkin lusikan pohjaan kiihdyttäen pakoon lähestulkoon valonnopeudella, ainakin Shatnerin kolmella poimulla. Poimuajoreaktorini kuitenkin alkoi käydä liian laihalla ja pyysin Spockia vähentämään reaktorista ahtoja joka kuitenkin oli juuri vessassa runkkupaskalla joten jouduin itse sotkemaan käteni tarttuessani huohotin öljyn peittämään boost control yksikköön jouduin kuitenkin soittamaan terapeutilleni, sillä hallusinaatiot syömieni LSD lappujen aiheuttamana vievät minut jonkun ruotsalaisen miehen star trek fantasioihin joissa Enterprise näytti lentäneen puoliksi sisään minun oman koskenkorvapullon suusta. Vittumainen homma kun ottaa huomioon , että mun on urinoitava naapurin taskuun samalla kun hän tekee aamiaista oravasta ihanin vartalonliikkein vatkaamalla omaa vehjettään mehulingolla ja samalla työntämällä mummoa pyörätuolissa muuntajaan vaarin huutaessa vierellä penalty shot ja heiluttaen tykkiä ilmassa. No, jokatapauksessa olen päättänyt, etten enää koskaan ota lisää kaljaa. p*ska housussa ei parane valittaa tätä rahan puutetta vaikka nämä harrastukset Tekee minut Sitä paitsi naapurini maalaa viikonloppuisin pensselillä kaukaista setäänsä idästä jolla on karvainen niilin hanhi hanurissa ja sen lisäksi sikari tai vastaava moderaattorin hanurissa kun Veikka näemme tännekin ottaa bannit kohta, sillä lausui turhaannämä kolme sanaa:moderaattori, hanuri ja mitsubishi, ja kaikki taputtivat karvaisia käsiään voiton lima huulissaan Kunne taivaalta tippui kahden kilon siika hei kattokaa kaikki tuolta tulee legnum johon on asennettu pulkasta tehty skuuppi, karvanopat ja hajukuusi Ruotsalainen kuski huusi tuo minulle uusi herska annos ja varo tuota mustaa bätmäniä joka hyökkäsi ja perään yökkäsi kun robin nyökkäsi ja mitsun paalasi muovitettuun pyöröpaaliin, jotta aiv ei ruostuttaisi sitä vanhan miehen ja alec taas heräsi putkasta aamulla r*iskatt*aan vanhan miehen sekä hänen koiransa Ja kaiken tunnusti ;D ;D ennen itsemurhaansa. Sitten Hän heräsi ja päästi kissan ulos Kissa haisi toki poltetulle kytkimelle vaikka mirri oli jo vanha konna menneisyydestä . Matti ja makkaramervi ovat taas tapelleet, koska mervi himoaa ainoastaan pitkää mustaamakkaraa jota saa paikalliselta Halemin hämyisestä kebabmajasta vain täysikuun aikaan ihmissusi heräsi henkiin, syötyään mervin mustanmakkaran ja juotuaan pullon miehen kaatavaa vissssyä. Näinollen suomen valtio keräsi taas saatavansa keksimällä uuden veron autoilijoiden riesaksi jo olemassa olevien lisäksi Autoilija, suuri s**t**a hyppäsi legumin rattiin ja kaahasi lapuan Qmaahan kolmelle oluelle Kolmen oluen jälkeen hänellä oli voimakas pätemisen tarve joten lapset ja vaimo poistuivat paikalta, portsarin ähestyessä rähisemään alkavaa Bemarikuskin oloista säälittävää mieshenkilöä,jonka otsaan

:eek:fftopic Tein keräilyerät tuosta tarinasta eli otin kaiken muun pois seasta. Jos jollain olisi vielä intoa raapia pisteet ja pilkut kohdalleen niin tuostahan tulisi melkein luettava ;D
 

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
Vs: Vain kolme sanaa (jatkotarina)

Jonka tunki täysiä
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Vain kolme sanaa (jatkotarina)

. Lisäksi bemarimies halusi

(saa ton lauseen aina välillä katkasta :D )
 
Ylös Bottom