varaosat

K

karhu1982

Guest
Kyselen mielipiteitänne, jotka on olut muidenkin autojen, kuin mitsun omistaja.
Onko mitsun varaosat halpoja?
100tkm huolto maksoi mulla 136¤.
Onko muisa autoissa yhtä vähän vikoja, kuin mitsuissa?
 

Niko Päivinen

Colt, Lancer, Pajero
In Memoriam
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Lahti
vastaan: osat ei ole kauhean halpoja, tosin en ole kyllä muihin merkkeihin ikinä ostellut vastaavia osia kuin Mitsuihin, koskapa olen vasta nyt siirtynyt harrastamaan uudempia ruisku pelejä. Kyllä ne varmaan muuallakin osaa osista pyytää. Mutta ei Mitsun osia (kai) yleisestikään pidetä halpoina ja uskon sen kyllä. Kyllä jollain hieman yleisemmällä mallilla (joku perus lancer esim.) silti pärjää vara-osien puolesta kun ei tarvii kaikkea ostaa alkuperäisenä, erikoisemmat mallit on aina asia erikseen. Huolloista en tiedä kun teen kaikki itse.

Kyllä Mitsuissakin vikoja on, mutta kyllä se omassa asteikossani on korkealla vähävikaisten listalla. Eurooppalaisista on jo sen verran laajalti kokemusta, (omaa ja tuttava piiristä), että mitään euro vehjettä ei meidän perheeseen enää ikinä tule.

Tiivistettynä: on luotettava, työn jälki on hyvää, materiaalit hyviä, monet mallit aikalaisiaan teknisesti edellä, eikä Mitsuja ole parkkipaikat pullollaan, joka on minulle jo arvo sekin (vrt. vw, volvo, toyota).
Vara-osat nyt tietty vois aina olla halvempiakin, mutta ei niidenkään hinta (osittain vähäisen kulutuksen vuoksi) ole estänyt harrastamista. Ainahan sitä voi liittyä vaikka fiat- tai PSA klubiin jos haluaa askarrella edullisten vara-osien kanssa, usein. (vitsi vitsiiiii ;D)
 

Junnu

Galanti -89 2.0 GLSi & Galant -89 VR4
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Kuopio
Kyllä mä ainakii joudun joka tilistä jotain varaosaa mitsuun ostamaan. Ehdottelivat AD:lla jo et pistäsin tilin suoraan sinne menemään :mad:
Ongelma mitsun osissa on se ettei niitä tahdo kunnolla löytyä. Ja sit ku löytyy, ni löytyy myös sitä hintaakin...
 

LM

Plymouth Laser 2.0`91
Liittynyt
28 Heinäkuu 2003
Sijainti
Tallinn
Ajoin 5 vuota eskortilla ja vaihtoin sitten mitsun vasta.
Eskort tahtoi joka kuukausi remontia mutta mitsu on remontissa sitten millä tästa enä päästa. Varaosat on kalleita mutta olen silti plussan puolella. Mitsu on minullä jo kuudes vuosi...
 
J

jonttu

Guest
onkohan toi mitsun osien hinta enemmänkin noitten galanttien omistajien huoli mulla ei onneksi lanceriin tarvii ostella yleensä mitään (paitsi bensaa) eikä lancerin osat kovin kalliita ole ainakaan ne mitä tässä 3 vuoden aikana on pitänyt ostaa ja olen omistanut toyotaa,nissania,opelia,fordeja ynm.eikä minkään osien hinnat ole ollut ylitse muiden ;D
 
K

karhu1982

Guest
Meillä on kolme Lanceria pihassa.
Kaikki on toiminut kiitettävästi. löytyy 1990-1991-1994.
Onko Lancereita tehty 1995 mallista eteenpäin muilla koneilla, kuin 1.3? Oon kattellu netistä, niin eii oo 1.6l koneella myynnissä oikeestaan yhtään. Farkkumalleja on kauheesti myynnissä.
 

V.Taavila

Lancer Sportback 1.8 Intense -09 CX3A
Liittynyt
1 Tammikuu 2001
On mutta sedania ei -97 lähtien tuotu maahan sen suuremmalla. Kyllä niitä ulkomailta löytyy.
 

93_GTI

Kehonsiirto väline!
Liittynyt
20 Heinäkuu 2003
Sijainti
Loviisa
Vs: varaosat

Laitoi sitten tänne. Mitsuun osia netinkautta? Tutkailin googlella Lanceriin osia netinkautta linkit mitä löysin heittivät aina Atlantin taakse Amerikkaan. Eikö euroopan puolelta löydy nettikauppoja mistä voisi tutkailla varaosia+hintoja? Esim: Alustaa, jarruja, moottori, sähkö,ja kaikkea muuta.
Ei mitään tuningkauppa linkkejä sitten Kiitos.
 

cristan

Active Member
Club Member
Rekisterinhoitaja
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
26 Tammikuu 2003
Sijainti
Hönölä
Vs: varaosat

www.jrm-racing.se
Tuolla oli jotain kolmoseenkin ja hintoja näkyy.
Miksei jenkeistä voi tilata kun ne ei ole pahan hintaisia tällähetkellä kurssin takia vaikka tuleekin alv:t ym.

www.khmotorsport.se
 

Karppa

New Member
Liittynyt
16 Elokuu 2006
Vs: varaosat

Ois kyllä ihan suotavaa jos netistä löytys joku sivu (eu-alueelta) josta vois tilailla osia. Käsijarruvaijeri 55e kpl! ja ei oo edes maahantuojalla, joutuu tilaan hollannista ja jos siel ei oo menee jaappanin poijille asti tilaus, ei prkl näin! kohta lähtee tää galantti ja tulee 80-90 luvun tekele tilalle, tai sitte yritän ostaa naapuripitäjästä sen ta22 celican
 

93_GTI

Kehonsiirto väline!
Liittynyt
20 Heinäkuu 2003
Sijainti
Loviisa
Vs: varaosat

93_GTI sanoi
Laitoi sitten tänne. Mitsuun osia netinkautta? Tutkailin googlella Lanceriin osia netinkautta linkit mitä löysin heittivät aina Atlantin taakse Amerikkaan. Eikö euroopan puolelta löydy nettikauppoja mistä voisi tutkailla varaosia+hintoja? Esim: Alustaa, jarruja, moottori, sähkö,ja kaikkea muuta.
Ei mitään tuningkauppa linkkejä sitten Kiitos.


No nyt löytyi sivusto Englannista ei nyt ihan kaikkia osia mutta jotain GTI miehelle ja EVO I-VIII, käyhän jotkin EVO I alustan osat GTI lanceriinkin ja Colttiinkin? Ellen nyt tolkinnut kuvia ihan metsään????
Ja osoite on www.camskill.co.uk :peukku
 
Ylös Bottom