Vitsi topic

P.Kaunisto

Member
Liittynyt
2 Kesäkuu 2008
Sijainti
Rauma
Vs: Vitsi topic

Mani sanoi
Tää ei oo kyl vitsi mut naurattaa ittee vieläkin et pakko kirjottaa

Tilanne alkaa ABC-parkkipaikalta, olen menossa autolle ( punanen evolution IX )
vastapäätä ruutuun ajaa mazda 6 täynnä 18v joujou- ES-jonneja joista muutama jää pällistelee mun autoo

sit kovaan äänen muutamat alotti keskustelee:

1...Kato subaru...
2.. Ei toi oo subaru
1... Mikä toi on sit
2...no joku perus auto
1...Mut ku tossa on tommonen spoikka nii pakko ollu joku erikoinen

Tuossa kohtaan repes itellä pokka :D

kai vedit ympäri korvia ku eivät evoa tunnistanu? :p
 
M

mikada

Guest
Vs: Vitsi topic

Ja sitten tämmönen versio...

Mies astelee kauppaan.
- Paketti kondomeja kiitos.
- Minkähän värisiä, kysyy myyjä.
- Mitäs väliä sillä on?, ihmetteli mies.
- Mikki Hiiri-kuvioiset on 10 euroa, mustat 20 euroa, ja punaiset 30 euroa, vastasi myyjä.
... Mies päätti, ettei osta ihan halvinta kuitenkaan ja otti sitten paketin mustia kondomeja. Muutama kuukausi sujui ihan hyvin, mutta vaimon Afrikan työmatkan jälkeen selvisi, että taas ollaan raskaana...
Lapsen synnyttyä ihmeteltiin, kun lapsi on musta.

Muutaman vuoden kuluttua pojan alkaessa käydä tarhassa, hän tulee itkien kotiin.
- Isi, isi miksi minä olen musta? Kaikki haukkuu minua!
- Poikani, se ei ole kuule kuin kympistä kiinni ettet ole Mikki Hiiri.
 

Timpsa

Member
Liittynyt
29 Marraskuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Vitsi topic

MitsuMi sanoi
Ja sitten tämmönen versio...

Mies astelee kauppaan.
- Paketti kondomeja kiitos.
- Minkähän värisiä, kysyy myyjä.
- Mitäs väliä sillä on?, ihmetteli mies.
- Mikki Hiiri-kuvioiset on 10 euroa, mustat 20 euroa, ja punaiset 30 euroa, vastasi myyjä.
... Mies päätti, ettei osta ihan halvinta kuitenkaan ja otti sitten paketin mustia kondomeja. Muutama kuukausi sujui ihan hyvin, mutta vaimon Afrikan työmatkan jälkeen selvisi, että taas ollaan raskaana...
Lapsen synnyttyä ihmeteltiin, kun lapsi on musta.

Muutaman vuoden kuluttua pojan alkaessa käydä tarhassa, hän tulee itkien kotiin.
- Isi, isi miksi minä olen musta? Kaikki haukkuu minua!
- Poikani, se ei ole kuule kuin kympistä kiinni ettet ole Mikki Hiiri.
Aivan mahtava :D:D
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Vitsi topic

Olli omasi mielestään pitkän kalun. Niimpä hän päätti tatuoida kalunsa varteen tyttöystävänsä ''Wendyn'' nimen. No tottakai tämä operaatio tehtiin kalun ollessa täysissä mitoissaan, joten levossa ollessa siinä luki vain 'Wy'.


Eräänä päivänä Olli meni uimahalliin ja tapasi saunatiloissa tummanmiehen. Hämmästyen hän huomasi että tämänkin kalussa oli kirjaimet 'W ja Y'. Siinä Olli sitten kysyi mieheltä:'' Ai sinullakin lukee 'Wendy' vehkeessäsi?'' Tähän mies vastasi: ''Ei minulla lue 'Wendy' vaan 'Welcome to Zimbabwe, have a nice day.
 

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
Vs: Vitsi topic

Akka soitti ukolle:

-"hei kulta, haluutko viettää tänä viikonloppuna laatuaikaa?"
-"sopii hyvin!" vastas ukko
-" nähdään eukko maanantaina!"
 

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
Vs: Vitsi topic

The Dalai Llama walks in to a pizza-place, and asks: "Can you make me one with everything?"


:D
 
M

mikada

Guest
Vs: Vitsi topic

Luonnehdintoja erilaisista työkaluista...

Vasara: Alunperin sotimiseen käytetty ase (astalo), nykyisin niittää mainetta "pyhänä piiskana", jolla paikallisetetaan arvokkaimmat osat lyöntikohdan läheisyydestä.

Mora: Kätevä väline ruuvien vääntämiseen sekä pahvilaatikoiden aukomiseen ja niiden sisällön viiltelyyn. Toimii erinomaisesti esimerkiksi satulan tai ajopuvun pakkausten avaamisessa.

Sähköpora: Käytetään normaalisti popniittien poistamiseen; soveltuu myös asennusreikien poraamiseen jarruputken läheisyydessä, tai tulipeltiin lämmityslaitteen kennon läheisyyteen.

Pihdit (ei Lindströmin): Käytetään pultinkantojen pyöristämiseen ja sähköliittimien murtamiseen.

Rautasaha: Kuuluu katkomiseen tarkoitettujen työkalujen sukuun. Muuntaa inhimmillistä energiaa kieroon ja ennalta-arvaamattomaan liikkeeseen. Mitä enemmän yrität vaikuttaa sahauksen suuntaan, sitä kehnommalta lopputulos näyttää. Rautasahan terällä voi myös ruuvata ruuveja.

Putkitongit: toimii kuten pihdit, mutta isommassa mittakaavassa. Voidaan käyttää myös johtamaan hitsatessa syntyvää hukkalämpöä kämmeniin.

Hitsauspoltin: Tätä käytetään melkein yksinomaan tallissa olevien erilaisten tulenarkojen kohteiden polttamiseen. Kätevä myös sytyttämään voiteluaineet laakeripesästä laakerien irroituksen yhteydessä.

Whitworth-hylsy: Käytössä enimmäkseen vanhoja Brittiautoja kasailevien mobilistien keskuudessa, nyttemmin korvaa 14mm ja 12mm hylsyt joita olet etsinyt viimeisen varttitunnin.

Pylväsporakone: Pystyssä seisova reilunkokoinen laite, jota käytetään tempaisemaan yllättäen oleva rei'itettävä kappale käsistäsi. Tallin poikki viuhahtaessaan ko. kappale töytäisee sinua rinnuksille ja linkoaa mukisi nurin. Mukissa oleva neste roiskuu kuivamassa olevan konepellin, oven, tankin, rungon tms. päälle.

Porakoneen teräsharja: Käytetään pulttien ja muiden pienten osien sinkoamiseen työpöydän alle, tai vaihtoehtoisesti öljypohjaan. Hävittää myös sormenpäihin pitkäaikaisesta kitaransoitosta muodostuneet känsät ja sormenjäljet ennen kuin ehdit sanoa "aut..."

Vastakierretappi: Puikko, joka katkeaa yrittäessäsi poistaa pihdeillä tai putkitongeilla pyöreäksi kaluttua kiinniruostunutta pulttia. Yleensä kymmenen kertaa kovempaa ainetta kuin mikään tunnettu poranterä.

Kahden tonnin (kg) hydraulinen talja: Kätevä peli irroittamatta jääneiden maadoitusten, vaijerien ja bensa- ym. letkujen murtolujuuden testaamiseen moottoria nostettaessa.

Craftsman 1/2 x 16" ruuvari: Roima työkalu joka käsittämättömällä tavalla hukkaa kädensijansa; käytetään yleensä vivuttaessa moottoria tai ensiöketjua paikalleen.

Ominaispainomittari: Oivallinen väline siirtämään rikkihappoa akusta työkalupakkiin sen jälkeen, kun olet todennut akun olevan sippi, kuten jo arvelitkin ennen koko ominaispainomittaus ruljanssia.

Peltisakset: Samaa sukua kuin rautasaha. Käytetään leikkaamaan kappaleita irti peltilevystä. Kappaleet kuitenkin saavat omituisia, niihin kuulumattomia muotoja leikkauksen edetessä. Peltisaksia käytetään myös pihtien ja putkitonkien korvikkeena.

Roikkavalaisin: Mekaanikon solarium. Mainio lähde D-vitamiinille, jota yleensä saamme auringosta, mutta aurinkoahan ei tunnetusti näe yöllä auton alla maatessa. Terveellisiä sivuvaikutuksia, vaikka päällimmäinen tarkoitus on kuluttaa 40W lamppuja samaan tahtiin kuin Sergei kuluttaa ammuksia. Useimmiten pimeänä, joten "valaisin" on sangen harhaanjohtava nimi.

Ruuvitaltta (Philips ristipää): Käytetään normaalisti öljykanisterin tai kaljatölkin kannen rei'ittämiseen, jolloin sisältö roiskuu rinnuksille tai vaihtoehtoisesti kuivumassa olevalle maalipinnalle. Työkalua voidaan käyttää myös nimensä mukaisesti philips-ruuvien kannan pyöristämiseen.

Kompressori: Apuväline joka ottaa käyttövoimansa noin 3000km:n päässä sijaitsevasta hiilivoimalasta ja muuntaa sen paineilmaksi, jolla käytetään Bilteman paineilmaväännintä ruosteisen 60 vuotta sitten kiristetyn pultin irroitukseen. Lopulta työkalu kuitenkin pyöräyttää pultista kulmat pois.

Putken(ei ryyppy)katkaisija: Käytetään esim. katkomaan jarruputki noin 1/2 tuumaa liian lyhyeksi. Lyhyen pinnan omaavat mekaanikot saattavat silputa ko. putken 1/2 tuuman pätkiksi. Työväline toimii tässäkin tapauksessa oivallisesti. Ko. työvälineen puuttuessa saman asian hoitaa mora, peltisakset tai rautasaha.
 

MiLa-95

Lancer STW 2.0
Liittynyt
2 Kesäkuu 2008
Vs: Vitsi topic

‎"Mä olin tänä aamuna ajamassa Länsiväylää, kun satuin kattomaan sivulle
ja siellähän ajoi joku muija upouutta Bemaria. Se kaahasi jotain 120
kilsaa tunnissa. Samalla se meikkasi itseään kaksin käsin, naamakiinni
taustapeilissä ja ohjasi rattia kyynärpäällään. Vilkaisinhetkeksi tien
suuntaan ja kun katsoin sitä muijaa uudelleen, niin eikös se ollut juuri
tunkemassa mun kaistalle. Samalla se jatkoi paklaustaan niin kun mitään
ei olis tapahtunut.

Mä säikähdin niin, että tiputin matkapartakoneen kinkkuvoileivälle, jota
pidin vasemmassa kädessä. Siinä paniikissa mikä syntyi, kun yritin
väistää sitä helvetin ämmää ohjaamalla rattia polvillani, kännykkä
tipahti leuan ja olkapään välistä kahvimukiin mun jalkojen väliin.
Tietenkin tulikuumat kahvit roiskui munille.

Se sattui niin saatanasti, että huusin ääneen. Sillon multa putosi
tupakka suupielestä, poltti reiän mun parhaaseen rotsiin, ja tärkee
puhelu jäi kesken!

Miks helvetissä naisia päästetään auton rattiin??!!"
 

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
Vs: Vitsi topic

Mikä on somalialainen triathlon?

Juostaa uimahalliin, uidaan ja pyöräillään pois.
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Vitsi topic

Hei jätkät!!! Kaveri pyys varottaan... mut saattaa tapahtua muuallakin Suomessa: En tiedä kuinka moni teistä käy ostoksilla Itäkeskuksessa, mutta ajattelin varoittaa teitä jostakin mitä tapahtui minulle. Jouduin nimittäin taitavasti suunnitellun huijauksen kohteeksi, jossa uhreina ovat pahaa aavistamattomat shoppailijat.

Kerron teille kuinka huijaus toimii: Kun olet ostosreissun jälkeen Itiksen sisäparkissa pakkaamassa tavaroitasi autoon, paikalle ilmestyy 2 todella hyvännäköistä parikymppistä tyttölasta. He tekeytyvät vieressä olevan autopesupalvelun työntekijöiksi ja alkavat pesemään autosi tuulilasia rätteineen ja saippuavaahtoineen. Heidän rintansa näyttävät minä hetkenä tahansa pursuvan ulos ylipienistä T-paidoista. On täysin mahdotonta olla katsomatta tai kieltää heitä pesemästä autoasi. Kun sitten yrität maksaa heille pesusta, he kieltäytyvät ja pyytävät sinua kyyditsemään itsensä kotiin.

Häkellyksissäsi tietenkin suostut ja tytöt hyppäävät takapenkille. Kyyditessäsi heitä he alkavat harrastamaan keskenään seksiä takapenkillä. Hetken kuluttua toinen kiipeää etupenkille ja kiinnittää huomiosi maailmanluokan suuseksillä. Tällä välillä takapenkille jäänyt vie lompakkosi. Homma tuntuu organisoidulta ja laajalle levinneeltä. Minunkin lompakkoni varastettiin maanantaina,tiistaina, kahdesti keskiviikkona,eilen ja todennäköisesti tullaan varastamaan myös tänään. :peukku
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Vitsi topic

petevuan sanoi
Hei jätkät!!! Kaveri pyys varottaan... mut saattaa tapahtua muuallakin Suomessa: En tiedä kuinka moni teistä käy ostoksilla Itäkeskuksessa, mutta ajattelin varoittaa teitä jostakin mitä tapahtui minulle. Jouduin nimittäin taitavasti suunnitellun huijauksen kohteeksi, jossa uhreina ovat pahaa aavistamattomat shoppailijat.

Kerron teille kuinka huijaus toimii: Kun olet ostosreissun jälkeen Itiksen sisäparkissa pakkaamassa tavaroitasi autoon, paikalle ilmestyy 2 todella hyvännäköistä parikymppistä tyttölasta. He tekeytyvät vieressä olevan autopesupalvelun työntekijöiksi ja alkavat pesemään autosi tuulilasia rätteineen ja saippuavaahtoineen. Heidän rintansa näyttävät minä hetkenä tahansa pursuvan ulos ylipienistä T-paidoista. On täysin mahdotonta olla katsomatta tai kieltää heitä pesemästä autoasi. Kun sitten yrität maksaa heille pesusta, he kieltäytyvät ja pyytävät sinua kyyditsemään itsensä kotiin.

Häkellyksissäsi tietenkin suostut ja tytöt hyppäävät takapenkille. Kyyditessäsi heitä he alkavat harrastamaan keskenään seksiä takapenkillä. Hetken kuluttua toinen kiipeää etupenkille ja kiinnittää huomiosi maailmanluokan suuseksillä. Tällä välillä takapenkille jäänyt vie lompakkosi. Homma tuntuu organisoidulta ja laajalle levinneeltä. Minunkin lompakkoni varastettiin maanantaina,tiistaina, kahdesti keskiviikkona,eilen ja todennäköisesti tullaan varastamaan myös tänään. :peukku
;D
 
M

mikada

Guest
Vs: Vitsi topic

Matematiikan lyhyt oppimäärä naisille: Kun jakaa niin ei saa kertoa
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Vitsi topic

MitsuMi sanoi
Vastakierretappi: Puikko, joka katkeaa yrittäessäsi poistaa pihdeillä tai putkitongeilla pyöreäksi kaluttua kiinniruostunutta pulttia. Yleensä kymmenen kertaa kovempaa ainetta kuin mikään tunnettu poranterä.
tuosta tuli vain mieleen yksi hyvin käytetty viikonloppu kun evon downpipen yksi pinnapultti katkesi ja sitä kun porattiin pois niin joku sitten keksi siinä porauksen lomassa että vitut mä tätä täältä poraa ku onhan meillä noita vastakierretappeja.... se oli ehkä elämäni kamalin viikonloppu, poranteriä meni yli toistakymmentä ja kaljaa laatikkotolkulla...
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Vitsi topic

Lapinmies:
Vaimo pyysi minua menemhän kioskille hakemhan tupakkia.
Mie heitin takin päälle ja kävelin kioskille ja hoksasin, että son jo kiini. Mie aattelin sitte mennä pubhin siinä vieressä, tupakkiautomaatille.
Sielä mie näjin tosi kaunhin tyvären, jonka kanssa mie aloin sitte raatata. Motimma muutaman oluen, yks asia johti pian toishen ja pian molimmaki naisen kämpillä. Hauskanpijon jälkhin mie huomasin, että kellohan oli jo kolome yöllä ja sanoin: "Voi heleketti, onko juuri nuin myöhä! Akka tappaa minut! Onko sulla moottoriölijyä?" Nainen antoi mulle öljiyä, jota mie hieroin käsihin ennenkö lähin kotia.
Vaimo oli oottamassa ovensuulla ja soli tosi vittuuntunu. "Missä helevetissä sitä ollhaan taas oltu?!" Se möykkäs.
"No, se on nyt silhen, että mie menin kiskalle, niinkö sie pyysit, mutta soli jo kiini. Niinpä mie menin pubhin tupakkiautomaattille. Siellä mie näjin heleketin upean tyvären ja siinä otimma muutaman paukun ja yhtäkkiä mie hoksasin että molin typykän kämpillä ja eikö sänkhyn", mie selitin. "Ai niinkö? Näytäppä niitä käsiäs mulle!" vaimo tiuskaisi. Se näki käjet aivan öljiyssä ja sano: "Saatanan valehtelija!! Solet taas ollu rassaamassa sitä helevetin lynksijäs!"
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Vitsi topic

Somali ajoi rekkaa ja lastina oli neekerinpusuja. Liukkaalla tiellä rekka lähti käsistä.
Somali ja neekerinpusut levisivät pellolle pitkin poikin.
Maajussi ryntäsi hädissään pellolle tallaamaan neekerinpusuja rikki ja huusi samalla naapurille:
"Tule v*tun äkkiä kaveriksi! Näistä on yksi ehtinyt jo kuoriutua!!"


(En nyt varsinaisesti mikään rasisti ole, mutta läpän tyhmyys alko huvittamaan..) ;D
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Vitsi topic

tiiä ny tästä kuuluuko tänne, eipä varmaa, mutta pannaan nyt kuitenki.. liekkö nää uusia tuntemuksia.. tokihan olen tottunut elohiireen silemäkuluman tietämilä mut et se vetää tuplabasaria ristiselässä nii alakaa jo ihteenikki pelottammaa :eek:
 
M

mikada

Guest
Vs: Vitsi topic

Tarkkana neitsyt naisten kanssa tai ainakin jotka väittävät näin ;)

Saara oli menossa avioon ja sen vuoksi hän oli menossa lääkärille.
- Tohtori, Saara aloitti vastaanotolla. Olen menossa naimisiin lauantaina.
Sulhaseni kuvittelee, että olen neitsyt, mutta en kuitenkaan ole. Voitteko mitenkään auttaa minua?
Lääkäri purskahtaa nauruun.
- Tuo ongelma on ollut lukemattomilla naisilla kautta aikojen, mutta ei siihen mitään lääkettä ole, hän sanoo.
- Eikö todellakaan?
Saara vaikeroi hädissään.
- Ei lääketieteellisesti, tohtori jatkaa.
- Mutta jos haluatte, voimmehan kokeilla yhtä toista kikkaa.
Saaralla ei ole mitään menetettävänään, joten hän haluaa kuulla ehdotuksen.
- Pujotat ison kuminauhan lanteidesi ympärille ja kun menet miehesi kanssa sänkyyn ja hän tulee sisääsi, venytät kuminauhaa sen verran, että voit napsauttaa sen ihoasi vasten. Kun miehesi kysyy mikä se oli, sanot että siinä napsahti immenkalvosi.
Saara on mielissään ja päättää tehdä niin kuin tohtori neuvoi.
Hääyö koittaa ja nuori pari riisuu ja syleilee toisiaan intiimisti hääsviitin himmeässä valossa.
Kun sulho on päässyt sisään, Saara venyttää kuminauhaa ja päästää sen sitten irti sormistaan.
Kuuluu mossahdus.
- Mitä pentelettä tuo oli? tuore aviomies kysyy tuohduksissaan.
- Siinä napsahti immenkalvoni, kulta, Saara vastaa kainosti.
Mies tuumii sekunnin ja sanoo:
- Napsauta sitä sitten uudestaan, pallini ovat sen välissä!
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Vitsi topic

Muista olla varovainen lahjojen kanssa :)

Toivoisin, että voisitte ottaa kantaa onko minulla mahdollisuuksia vahingonkorvaukseen Helsingin Sokokselta, menetetystä tyttöystävästä.
Halusin taannoin ostaa syntymäpäivälahjan tyttöystävälleni.
Koska kyseinen mimmi on tunnetusti kiivasta sorttia, ja lahjojen suhteen kranttu, päätin kerrankin olla tahdikas ja käyttää... harkintaa.
Mietittyäni asiaa, päätin ostaa vaaleat hansikkaat; romanttinen, mut...tei liian henkilökohtainen lahja.
Tyttöystäväni Helsingissä asuva pikkusisko lupautui lähtemään mukaani valitsemaan naisten käsineitä.
Sisko osti samalla itselleen pikkupöksyt.

Kassalla myyjätär ilmeisesti sekoitti ostoksemme, sillä pikkuhousut joutuivat tyttöystäväni pakettiin, ja hansikkaat lähtivät pikkusiskon mukaan.
Erhettä silloin huomaamatta lähetin syntymäpäivälahjan tyttöystävälleni Tampereelle, ja kirjoitin pikku kirjeen hansikaspaketin mukaan: "Valitsin nämä, koska olen huomannut, ettei Sinulla kovin usein ole niitä, kun menemme ulos iltaisin.
Muistan myös kun kerran pitelin sinun vanhojasi, jotta sait maksettua taksikuskille, ne näyttivät jo hieman kuluneilta.
Olisin ostanut pitkät vetoketjulliset, mutta siskosi pitää lyhyitä, helpommin riisuttavia, ja hän suositteli niitä, ja näytti miten helppoa ne on riisua, kun on kiire.
Nämä ovat kyllä aika aran väriset, mutta myyjätär näytti minulle omansa, joita hän oli pitänyt jo kolmisen viikkoa, eivätkä ne olleet kovinkaan pahasti likaantuneet.
Hän sovitti vielä tätä Sinun lahjaasi, ja näytti oikein fiksulta.
Myyjätär kuitenkin varoitti, että kun työnnät sormesi niihin, ei saa käyttää voiteita, koska rasva saattaa tulla ikävästi pinnan läpi.
Varo myös hankaamasta niitä mitään kovaa vasten, koska ne ovat aika ohuet ja saattavat mennä kovasta hankauksesta puhki.
Kunpa voisin olla paikalla sovittamassa niitä Sinulle ensikertaa, koska niin monet kädet saavat koskea niitä ennen kuin tapaamme seuraavan kerran.
Kun riisut ne, muista puhaltaa niihin kevyesti, sillä ne ovat varmaankin kosteat pitämisen jälkeen.
Myyjätär sanoi, että ne saattavat tuntua alussa vähän tiukoilta, mutta koon pitäisi kyllä olla oikea.
Jos et kuitenkaan jaksa odottaa, että ne venyvät, voit pyytää vaikka isääsi tai veljeäsi työntämään kätensä varovasti niihin.
Toivottavasti panet ne minua varten ensi perjantaiksi.
Hellästi Sinua ajatellen, syntymäpäiväterveisin, Sinun Jarmosi.

PS. Viimeisintä muotia on pitää niitä hieman alas käännettyinä, niin että vähän karvaa näkyy sisältä.
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Vitsi topic

Kaveri kysy tossa äske miulta tuoko se spoileri miun autoon lisää tehoa; kerroin faktat että kun niitä pistää monta niin tulee tosi tehokas auto ;D
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Vitsi topic

Kun työsi tuntuu raskaalta ja tylsältä ja olet juuri vaipumassa masennukseen eikä mikään suju niin kuin pitäisi, tee näin: kun lähdet töistä, käy ostamassa apteekista Johnson & Johnson-merkkinen peräaukkokuumemittari. Avaa pakkaus ja lue käyttöohje. Sieltä löydät lauseen:" Varje termometer har testats personligen i vår fabrik = Jokainen kuumemittari on henkilökohtaisesti testattu tehtaallamme."
Sulje silmäsi ja toista ääneen: "Olen onnellinen että en työskentele Johnson & Johnsonin tehtaalla laadunvalvontaosastolla." Hymyile ja muista, että aina on olemassa töitä, jotka ovat huonompia kuin omasi. :peukku
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Vitsi topic

2014 Fordin malleihin on tulossa lämmitettävät takaspoilerit vakiovarusteeksi,ettei kädet kylmene talvella työntäessä.
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Vs: Vitsi topic

ST sanoi
2014 Fordin malleihin on tulossa lämmitettävät takaspoilerit vakiovarusteeksi,ettei kädet kylmene talvella työntäessä.
Ja mitsuihin tulee kuulema sokilla kiinni olevat moottorit ja vaihteistot,niin käyttää vaihto normaalia nopeammin.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Vitsi topic

Viime vuonna mies ei tiennyt mitä ostaa emännälleen joululahjaksi.

Emäntä antoi mielestään hyvän vihjeen: "Olisi kiva,jos tossa autotallin edessä olisi minulle sellainen lahja, joka menee nollasta sataan alle viidessä sekunnissa"

Aattoaamuna emäntä löysi pienen paketin autotallin edestä. Hän avasi sen ja siellä oli upouusi henkilövaaka.

Mies pääsi sairaalasta pääsiäisenä.
 

TvonS

Evo9
Liittynyt
25 Lokakuu 2010
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Vitsi topic

Meinasin ajaa eilen jonkun mummon päälle suojatiellä. Mut eihän niitä just sillon näy missään...
 
M

mikada

Guest
Vs: Vitsi topic

Suomalainen ja japanilainen yritys päättivät järjestää vuosittain soutukilpailun 8-miehisin joukkuein. Molemmat joukkueet harjoittelivat pitkään ja kovaa. Kun kilpailupäivä tuli, molemmat joukkueet olivat mielestään huippukunnossa, mutta japanilaiset voittivat ylivoimaisesti kilometrillä.

Tappion jälkeen suomalaisten joukossa vallitsi tappiomieliala. Yrityksen korkein johto päätti kuitenkin, että imagosyistä heidän olisi pakko voittaa seuraavan vuoden kisa. He asettivat projektiryhmän ratkaisemaan ongelmaa. Pitkien analyysien jälkeen ryhmä havaitsi, että japanilaisilla oli seitsemän soutajaa ja yksi mies peräsimessä kun taas suomalaisilla oli yksi soutaja ja seitsemän perämiestä.


Tässä kriisitilanteessa johto osoitti huomattavaa toimintakykyä. Päätettiin palkata konsultit tutkimaan oman joukkueen koostumusta. Muutaman kuukauden työn jälkeen asiantuntijat tulivat siihen johtopäätökseen, että joukkueessa oli liian monta ohjaajaa ja liian vähän
soutajia. Asiantuntijoiden raportin perusteella yrityksen johto teki välittömästi muutoksia joukkueeseen. Nyt joukkueessa oli neljä perämiestä, kaksi yliperämiestä, joukkueenjohtaja ja soutaja. Lisäksi soutajan motivoimiseksi kehitettiin bonuspistejärjestelmä.
"Meidän on laajennettava hänen työnkuvaansa ja annettava hänelle enemmän vastuuta."

Seuraavana vuonna japanilaiset voittivat kahdella kilometrillä. Suomalainen joukkue erotti soutajan huonoon työsuoritukseen vedoten, mutta maksoi kuitenkin bonuksen johdolle sen osoittamista ponnisteluista.

Ensi vuotta varten suomalaiset ovat nyt kehittämässä uutta venettä.
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Vitsi topic

sori.. on englanniksi... ;D

jos joku ei ymmärrä voin kääntää... ruotsiksi 8)

THE INFAMOUS "BREWSTER" THE ROOSTER

One day..time had come for an old farmer to retire his rooster. So he decided to search for a new one in town at the local flea market.
While there,he stumbled across a rooster standing proud in a cage below a sign that read $500 "Brewster the Rooster".Stunned at the price,the farmer inquired.He was the told of Brewsters staggering libido and eventually bought him with a money-back guarantee.
The farmer was curious if Brewster could live up to this reputation so he watched the first day from his window.By noon Brewster had mated the chickens, ducks, geese and was chasing the goats.This delighted yet concerned the farmer so he decided to talk to Brewster.He told him he should slow down a bit or he would soon die from exhaustion.
Well,the routine continued for the next 3 day's.Then on the 4th,Brewster finished early after chasing down the goats, the cattle and the horses. Mr Brown was upset but not surprised when he saw Brewster lying on his back,feet in the air in the middle of the field.He walked towards him,noticing buzzards circling above and said "Brewster,I told you one of these days it would kill you." Brewster then turned to him slightly,cracked one eye and said "shhhhh,theyre about to land."
 
Ylös Bottom