vm.-98 Carisman puskuri...

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Ajattelin nyt sitten aloittaa ihan oman aiheen tälle, kun en löytänyt oikein mitään aihetta johonka tunkea oman ongelmani kanssa.

Ongelma on siis tämä:
Onko hölmön näköistä, jos madallan auton ja laitan orkkis puskuriin jotkut larpäkkeet tonne alas? Vai kannattaisiko suosiolla ostaa kunnon tuuninki puskuri?
Tuo puskuri miellyttää omaa silmää, mutta jää hieman korkeaksi madalluksien jälkeen :-\
Laitetaan nyt kuva vielä, jos joku vaikka ei tiedä millaisesta puskurista on kyse ;)

Carisma

Nuo mustat muovit olisi tarkoitus korvata alumiini verkolla ja tuosta isosta aukosta katkaista tuo poikkirima, mikäli mahdollista....
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Kannattaa varmaa ensin madaltaa auto ja kattoo sitte, et jääkö toi puskuri liian korkeelle. Kylhän se kuitenki siin mukana jonku sentin tippuu.
Voihan siihen jotku lärpäkkeet laittaa jos tarvii, mut sitte voi tulla vähä ruma sivuprofiili --> tarvii laittaa sivuhelmat ja ehkä takapuskuriinki jotain. :D
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

No sivuhelmat mä haluunkin ;D Sitten jää enään ongelmaksi takapuskuri, johon en ole keksinyt mitään :nykii Yleensä muutenkin aika useissa korisarjoissa on rumia takapuskureita :-\
Ja mahtaakohan noin "uuteen" saada mitään fiksun näköisiä lärpäkkeitä?
Noh kai se on sitten pakko ensiksi madaltaa ja miettiä vasta sen jälkeen uudenman kerran....
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

No laitetaan tännekkin sama sivu http://www.tuningzone.pl/?pageid=273&lang=en täältä löytyy sulle ;D
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Kieltämättä tuolta sivulta löytyi yksi aika hyvännäköinen puskuri ;)
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Joo eikä ole kalliita edes. Samaiselta sivulta löyty mun galluun koko setti ;D
 

Kinke

New Member
Liittynyt
16 Joulukuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

calle sanoi
No laitetaan tännekkin sama sivu http://www.tuningzone.pl/?pageid=273&lang=en täältä löytyy sulle ;D

Dodii nyt löyty facelift carismaankin palikkaa.. :peukku
Mites tuolta tilailut on onnistunut? Toimitusaika? Laatu?
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Mulle tuli ihan asillista elikkä heittämällä kiinni ja laatukun on todella hyvää. Meneppä katsomaan sellaiselta foorumilta kun fin-tuning.net niin sieltä kimppatilaus puolaan.
 

Vesku

Autohifi, Lasitummennukset.
Liittynyt
18 Marraskuu 2003
Sijainti
Kokkola
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Laatu on hyvää. Voin suositella.
Itellänikin istuu tollaset puskimet carismassa, mutta Jos autoa on jo madaltanut ja laittaa tollasen puskurin, niin keula on sitten MATALA, joten normaali ajamisen voi unohtaa, hidastetöyssyt tuottaa tuskaa, parkkitaloihin ei mitään asiaa jne.
Etulipan korkeus maasta on 90mm-80mm ja kun etuylitystä on melkeen metri, niin rikkoutuminen on todennäköistä.
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Mitä mieltä olette tämmösistä?

Etupuskuri
Takapuskuri
sivulle

Tollaset suunnittelin tilaavani. Riippuen siis onnistuuko tuolta tilaamaan miten hyvin ja kauanko toimituksessa menee? Paljonkohan tohon tulee rahtia päälle?
Mutta jos tuolta ei onnistu niin sitten pitää muualta katsoa, mutta jotain tuon tyylistä olisi hakusessa.
 

Kinke

New Member
Liittynyt
16 Joulukuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Sassy sanoi
Mitä mieltä olette tämmösistä?

Etupuskuri
Takapuskuri

Tollaset suunnittelin tilaavani. Riippuen siis onnistuuko tuolta tilaamaan miten hyvin ja kauanko toimituksessa menee? Paljonkohan tohon tulee rahtia päälle?
Mutta jos tuolta ei onnistu niin sitten pitää muualta katsoa, mutta jotain tuon tyylistä olisi hakusessa.

Itsellä hiukan samanlaiset mielessä tuolta..tosin korikin kun on facelift niin ei ihan samat ole.. ;D
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Jos katot tarkempaa niin löytyy sullekkin ;D
 

Feppi

Galant Gti Dynamic 4 89, 91, Galant 02,03 Kupla 69
Liittynyt
25 Elokuu 2004
Sijainti
Forssa
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Carisman takasiipi kiinnostaisi myös ;)

Kimppatilausta pystyyn??
 

Kinke

New Member
Liittynyt
16 Joulukuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Kinke sanoi
Juu takapuskin taitaa olla ihan samanlainen mitä kaavailin, mutta eteen eri.. :)

http://www.tuningzone.pl/?pageid=274&lang=en&prod_id=9100
http://www.tuningzone.pl/?pageid=274&lang=en&prod_id=9048
http://www.tuningzone.pl/?pageid=274&lang=en&prod_id=9118

Tuollaista settiä olen itselle kaavaillut. Takaspoikka tosiaan enään olisi sitten hävöksissä. Normi karitsan siivet ei sovi silmään ja liian isoa thyyning härpäkettä en taas halua. Noh katsellaan.. :driver
 

Kinke

New Member
Liittynyt
16 Joulukuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Kuinkahan paikkaansa pitävä tuo rahtilaskuri on joka tuolta sivuilta löytyy?? ( http://www.tuningzone.pl/?pageid=509&lang=en ) Meinaan omat osat tulisi rahtien osalta maksamaan vain 130e?? :eek: Samalla tuli harraste mersuunkin palikkaa niin ei olisi kyllä paha raha.

Juuttuuko tulliin kamat? Kun eihän tuo kaiketi puola ole vielä eu:ssa?
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Tullista en kylläkään tiedä mut luultavammin ei jää. Kun toisen foorumin kautta tilattiin kimpassa niin ei ollut mitään ongelmia tullin kanssa ei ainakaan mun tietojen mukaan.
 

Feppi

Galant Gti Dynamic 4 89, 91, Galant 02,03 Kupla 69
Liittynyt
25 Elokuu 2004
Sijainti
Forssa
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Alko kyllä todella kiinnostaan toi takaspoileri tuohon 51€ hintaan ;D
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Kinke sanoi
Kuinkahan paikkaansa pitävä tuo rahtilaskuri on joka tuolta sivuilta löytyy?? ( http://www.tuningzone.pl/?pageid=509&lang=en ) Meinaan omat osat tulisi rahtien osalta maksamaan vain 130e?? :eek: Samalla tuli harraste mersuunkin palikkaa niin ei olisi kyllä paha raha.

Juuttuuko tulliin kamat? Kun eihän tuo kaiketi puola ole vielä eu:ssa?

Kyllä Puola on EU maa ja tämän vuoden alusta liittyi "shengen"(??) sopimusmaihin.
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

kaikesta päätellen, ja tuttujen hyvien käyttäjäkokemusten perusteella ihan kimppatilauskamaa tuo mesta.
 

Kinke

New Member
Liittynyt
16 Joulukuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

-JP- sanoi
Kyllä Puola on EU maa ja tämän vuoden alusta liittyi "shengen"(??) sopimusmaihin.

dodii no eihän siinä sitten mitään ongelmaa pitäisi tulla.. Ei muuta kun masteri vinkumaan kuukauden päästä.. :peukku
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Feppi sanoi
Carisman takasiipi kiinnostaisi myös ;)

Kimppatilausta pystyyn??

Mua kanssa kiinnostaisi spoileri, mutta tuolla sivulla ei tainut olla sellaista mikä miellyttäisi... naiset ::)

http://www.tuningzone.pl/?pageid=273&lang=en&prod_id=8663
Saako tommosen paljon halvemmalla suomesta vai kannattaisiko ottaa samaan pakettiin jos nyt meinaa tilata jotakin?
Helmoja ei ollut tuolla ihan semmoisia kuin kaavailin. Toivottavasti tuttavallani liikkeessään olisi myynnissä vielä ne yhdet helmat joita olen kaavaillut.

Fuck mahtaakohan mulla olla sellaista korttia joka kelpaa tonne :eek:
Mitkä kortit tai millaiset maksuvälineet kelpaa?
 

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

jos vaan iban käy, niin se on helppo, sillä maksoin saksaan korisarjani.

Eli kansainvälinen pankkisiirto, otat vaan ton puljun osotteen ja nimet ylös ja meet pankkiin ja sillä selvä :)
 

Kinke

New Member
Liittynyt
16 Joulukuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Sassy sanoi
Mua kanssa kiinnostaisi spoileri, mutta tuolla sivulla ei tainut olla sellaista mikä miellyttäisi... naiset ::)

http://www.tuningzone.pl/?pageid=273&lang=en&prod_id=8663
Saako tommosen paljon halvemmalla suomesta vai kannattaisiko ottaa samaan pakettiin jos nyt meinaa tilata jotakin?
Helmoja ei ollut tuolla ihan semmoisia kuin kaavailin. Toivottavasti tuttavallani liikkeessään olisi myynnissä vielä ne yhdet helmat joita olen kaavaillut.

f**k mahtaakohan mulla olla sellaista korttia joka kelpaa tonne :eek:
Mitkä kortit tai millaiset maksuvälineet kelpaa?

Tuossa keväämmällä kun olen itselle tilaamassa niin kimppaan pääsee. Itsellä on kortit mitkä tuonne käypi. Eli Visa ja Masteri käy ainakin. Ne on siinä etusivulla ylhäällä mitkä maksuvälineet on tuettuja.
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Mä olisin mielelläni mukana kimpassa.
Keväämmällä olisi aina paljon paljon parempi vaihtoehto, mutta en mä nyt ala nurisemaan jos joku haluaa sen tilaus ajankohdan jo aikaisemmin laittaa.
 

Kinke

New Member
Liittynyt
16 Joulukuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Sassy sanoi
Mä olisin mielelläni mukana kimpassa.
Keväämmällä olisi aina paljon paljon parempi vaihtoehto, mutta en mä nyt ala nurisemaan jos joku haluaa sen tilaus ajankohdan jo aikaisemmin laittaa.

Itsellä on varastointitilan puutteen takia pakko venyttää tilaamista vielä hiukan aikaa.. Mutta sanotaan että tuossa parin kuukauden päästä voi olla jo sen verran puskurikuumetta että pakko alkaa tilaileen.. :driver
 

Kinke

New Member
Liittynyt
16 Joulukuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Koko ajan mietin että mitä sais myytyä että vois tilata lisää tavaraa varastoon. ::) Yhdet 19" vanteet jo vähemmän mutta siihen tilaan ei vielä mahdu kahta puskuria, kaksia helmoja ja takaspoileria :seina
Aikalailla kuukauden päästä vois tilailla.. :peukku

Sassy sanoi
Milläs mallilla asia on muiden kiinnostuneiden kohdalla?
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Onkos selvinnyt jo kuka sen tilauksen hoitaisi?
Ja juu älkää katsoko mua. Mulla ei ole kunnollista masteria ja mä en osaa tilata yhtään mitään ulkomailta ja siinä on aivan liian iso vastuu meikäläisen tyyliselle ihmiselle :nykii
 

Kinke

New Member
Liittynyt
16 Joulukuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Sassy sanoi
Onkos selvinnyt jo kuka sen tilauksen hoitaisi?
Ja juu älkää katsoko mua. Mulla ei ole kunnollista masteria ja mä en osaa tilata yhtään mitään ulkomailta ja siinä on aivan liian iso vastuu meikäläisen tyyliselle ihmiselle :nykii

Riippuen tilaajien määrästä voin hoitaa kyllä tilauksen. Kipuraja on melko lailla 2ke, koska en omaan korttiin isompaa luottorajaa saa. Firman kortissa taas riittää luottoa,mutta verottaja ja tilintarkastaja voi ihmetellä.. ;D
 

Jarski

Carisma 1,8 GDi -98
Liittynyt
17 Marraskuu 2007
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Ja mulla ei oo ku teini-Visa (electron) ja sielläki on aina helvetin vähä rahaa. :D
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Mulla oli ennen sampon tiliraha kortti, mutta se uudistui ja muuttui masteriksi... Mutta mullakaan ei ole kamalaan suurta ostorajaa kortissa.. kait.. ja muutenkin epäilyttää että toimiiko toi oikein.. masteri siinä kortissa lukee ja ne logot on, mutta kummiskin, epäilyttää :nykii
Ja mä tosiaan en osaa tilata ulkomailta mitään niin no thanks, mä en halua hoitaa tätä ;D
 

Sassy

Lohja ;D
Liittynyt
14 Helmikuu 2007
Sijainti
Lohja
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Onko joku täältä foorumilta tilannut juuri tuolta paikasta? Onko tietoa ottaako tulli kuinka paljon välikätenä tästä tai mihin muuhun voi mennä ostamansa tuotteen lisäksi lisämaksuja?
Sattusin vaan vkonloppuna kuulemaan aika ikävän jutun, kun eräs oli tilannut ulkomailta auton osia ja ne oli jollakin tyyliin yksityiskoneella lähetetty ja siitä tulikin sitten aikasta kova paukku maksettavaksi :nykii
 

Kinke

New Member
Liittynyt
16 Joulukuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Sassy sanoi
Onko joku täältä foorumilta tilannut juuri tuolta paikasta? Onko tietoa ottaako tulli kuinka paljon välikätenä tästä tai mihin muuhun voi mennä ostamansa tuotteen lisäksi lisämaksuja?
Sattusin vaan vkonloppuna kuulemaan aika ikävän jutun, kun eräs oli tilannut ulkomailta auton osia ja ne oli jollakin tyyliin yksityiskoneella lähetetty ja siitä tulikin sitten aikasta kova paukku maksettavaksi :nykii

Tuossa aikaisemmin tästä tulli asiasta kysäisin ja tosiaan tuo puolahan on eu-maa.. Eli eu-merkki sen verran positiivisuutta tuo tässä että ei juuttune tulliin tavarat. Rahti maksut tulee siihen lisäks, mutta ei niitä millään helikopterilla/hornetilla tilata niin eikähän rahdit jää ihan asiallisiksi. :peukku
 

Kinke

New Member
Liittynyt
16 Joulukuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Aikaisemmin tuolla sivuilla oli rahtilaskuri. Silloin muistaakseni katsoin paljonko omille kamoille tulisi rahdin osuutta,mutta enään ei pysty muistamaan paljonko se oli :seina

Itsellä tosiaan tarkoitus tilata kahteen omaan autoon samalla kertaa tavaraa. 3 puskuria, 1 helmat, 2 spoileria.. ja hintaa tullee tavaroille huimat 490e ::) ??? :nykii :peukku
 

braze

New Member
Liittynyt
6 Joulukuu 2004
Sijainti
Kaarina/Turku
Vs: vm.-98 Carisman puskuri...

Jos tuolta tuningzonelta jotain haluaa, kannattaa kysellä koska seuraava kimppatilaus lähtee taas... muutaman ovat jo tehneet hyvällä menestyksellä :)


http://fin-tuning.net/FTBB/index.php?topic=1677.0
 
Ylös Bottom